Povecanje moci pri Toyota LC 95 z 1KZ-TE motorjem

Debata o avtih za offroad, opremi, predelavah, ...
Uporabniški avatar
Dardaj
Prispevkov: 504
Pridružen: Pe Jan 17, 2014 6:03 pm
Kraj: Visoko
Kontakt:

Povecanje moci pri Toyota LC 95 z 1KZ-TE motorjem

OdgovorNapisal/-a Dardaj » Po Nov 09, 2020 3:56 pm

Pozdravljeni!

Imam Toyota Lc 95, l. 2000, z 3.0 1KZ-TE motorjem.
Iscem "Motor tunerja", mehanika, sepetalca motorjem, …… v glavnem nekoga, ki bi iz omenjenega motorja znal pametno iztisniti kaksnega konjica vec.
Preklical sem ze vec Chip Tunning firm, pa so vsi samo zmajali z glavo……
V glavnem, nekoga z znanjem :)

Hvala za info, lahko pod to temo naprej, da ostane za zanamce, lahko na zs, lahko tudi po telefonu: 031776914

:thank_you:

Uporabniški avatar
rx
Prispevkov: 586
Pridružen: Ne Dec 14, 2014 4:08 pm
Kraj: Texas

Re: Povecanje moci pri Toyota LC 95 z 1KZ-TE motorjem

OdgovorNapisal/-a rx » Po Nov 09, 2020 7:19 pm

Ervin - 031811172

Ima znanje, valarje in voljo.
Don Felipe > Google :D

Uporabniški avatar
primorska
Prispevkov: 213
Pridružen: So Jan 30, 2010 3:12 pm
Kraj: ajdovščina

Re: Povecanje moci pri Toyota LC 95 z 1KZ-TE motorjem

OdgovorNapisal/-a primorska » Pe Nov 20, 2020 10:25 pm

Pred nedavnim sem gledal na TV oddajo o tistih dveh, ki preprodajata rabljene avte. Eden je nabavnik in išče primerne avtomobile, drugi je mehanik, ki popravlja napake na teh avtih. V enem primeru je rekel, da mora tudi povečati moč motorja. Bil je turbo dizel, malo starejši letnik. Kako mu je povečal moč? Nabavil je večji hladilnik zraka. Montiral ga je za masko vozila. Bolj ohlajen zrak ima večjo gostoto in posledično vstopi v cilinder več zraka. Če sem si dobro zapomnil, je pričakoval za okrog 15 KM večjo moč. Če je prostor, velja poizkusiti.
Pozdrav!

Uporabniški avatar
Dr.Patrol
Prispevkov: 1336
Pridružen: Pe Jul 17, 2009 7:30 am
Kraj: Lej jo, našo Baško Grapo!! :)
Kontakt:

Re: Povecanje moci pri Toyota LC 95 z 1KZ-TE motorjem

OdgovorNapisal/-a Dr.Patrol » So Nov 21, 2020 11:16 am

Kolikor vem 1KZ-TE že ima serijsko intecooler.

Enostaven odgovor tvojemu vprašanju, Dardaj bi bil, da zamenjaj avto... S seriskimi komponentami na avtu, pač ne moreš pričakovati konjenice, ki bi jo občutil.
Lahko daš večji IC, ampak ne boš med vožnjo opazil bistvene razlike. Vse ostalo poseganje bo tudi stalo veliko denarja. Ne poznam tvojega motorja, ampak nasplošno velja, večja moč = več zraka in goriva. Se pravi, menjati turbino za večjo, zamenjat tlačni del črpalke in injektorje...
VSe to te bo stalo veliko denarja, poleg tega pa ne veš, ali bodo ostali elementi v motorju zdržali večje tlake...

Zato bi bil moj odgovor...za vrednost predelave, raje natankaj gorivo in se pejdi peljat... konec koncev imaš terenec in ne športni avto. Pripeljal te bo povsod, le malo bolj počasi...
ex.Popaj. Preimenovan s strani upravnika na podlagi zaslug skupnosti in predlog skupnosti. ;)


www.Adventure-Overland.si
Slika

Uporabniški avatar
vrecha
Prispevkov: 470
Pridružen: Ne Feb 10, 2008 10:01 pm
Kraj: Ausrd
Kontakt:

Re: Povecanje moci pri Toyota LC 95 z 1KZ-TE motorjem

OdgovorNapisal/-a vrecha » So Nov 21, 2020 10:12 pm

Če mi spomin še kolikor toliko služi, 1KZ-TE nima interkoolerja.
Definitivno pa se spomnim, da motor v 95ki deluje precej "vroče" ter da ne mara nobenega priganjanja. 95ke so z naših cest izginjale predvsem zaradi počenih glav motorjev. Za dolgo in zadovoljujoče sodelovanje mašinerije priporočam, da prvo namontiraš kvaliteten EGT meter ter potem primerno prilagodiš stil vožnje. Kolikor poznam tvoje preference, ti ne bo všeč, kar boš ugotovil. Nekaj o moji 95ki sem pred enajstimi leti napisal tukaj.
I'm just a soul who's intentions are good, oh Lord, please don't let me be misunderstood ...
damjan.vrencur.info

mitjam
Prispevkov: 35
Pridružen: To Nov 12, 2013 7:55 pm

Re: Povecanje moci pri Toyota LC 95 z 1KZ-TE motorjem

OdgovorNapisal/-a mitjam » Ne Nov 29, 2020 10:30 am

Tako je, 1KZ-TE ima možnost intercoolerja, vendar je od tržišča odvisno, ali so ga montirali ali ne (podobno, kot za drugi akumulator v 95ki - mesto zanj je, ni pa nujno zmontiran). V evropskih 95kah ga ni. Obstaja modifikacija, da iz kakšnega avstralskega odpada dobiš intercooler in tistih nekaj cevi, pa zmontiraš na tvoj motor, kot da bi bil originalen. Še največji poseg je rezati pokrov motorja in narediti zajemalnik zraka (scoop), da bo zrak prišel do intercoolerja, ker je tovarniško montiran vodoravno nad motorjem. Profitiraš kakšnih 15-20KM.

Pokanje glav na 95kah je bilo tipično za avtomatike, na ročnih menjalnikih se to ni dogajalo pri normalno vzdrževanih avtih. Žal je kazalec temperature vode v večini LCjev precej neuporaben - umetno je zadušen in nelinearen, tako da laže ko politik - nekje od 70 do 110 stopinj vode bo kazalec stal na istem mestu in se ne premakne za milimeter. Ko se ti kazalec začne dvigat nad sredino, tudi če je še zelo daleč od rdečega, zna biti že prepozno. Tudi to se da modificirat z menjavo nekaj uporov na kazalcu samem, ampak moraš za to sneti cel inštrumentni panel in se mi tega še ni dalo naredit, čakam na inspiracijo. Hitra in poceni alternativa je žični digitalni termometer vode nekje v kabini, senzor pa zataknjen za flanžo na cevi od vode. Dobiš za 10EUR pri Kitajcih.

Kot je Vrecha napisal, najboljše pa je imeti EGT s senzorjem na kolektorju pred turbino. Tu je izziv izvrtat luknjo v kolektor in izrezat navoj, praviloma moraš za to sneti kolektor, da ti opilki ne gredo v turbino. Nekateri si upajo to početi pri delujočem motorju, da izpušni plini med vrtanjem in vrezovanjem pihajo opilke ven skozi luknjo. Ne vem, če bi to delal.

LP, Mitja

moja.malenkost
Prispevkov: 160
Pridružen: So Nov 08, 2008 7:54 am
Kraj: pesnica

Re: Povecanje moci pri Toyota LC 95 z 1KZ-TE motorjem

OdgovorNapisal/-a moja.malenkost » To Dec 01, 2020 10:02 am

... imel sem (in sem to nekje že omenil) hi-lux a, 2005, 102PS in mu je zmanjkalo moči med vožnjo v breg pri malem gasu (npr v 2.), tako da je bilo potrebno zmeraj preklapljat v 1. Ko sem zasledil IC hladilnik ( neka china tuning varijanta za cca 120€, velikost cca 50x60 cm) sem ga namestil spredaj med žarometi in odbijačem. Bil sem zelooo zadovoljen z dodatno močjo ker sem nato lahko vozil eno predstavo (min) višje. Varijata nad motorji in rezanje haube pa je 3 korake naprej 2 nazaj ( po mojem mnenju). Zrak hladiš da ga motor s spodnje strani greje ...

Uporabniški avatar
Nebivedu
Prispevkov: 4241
Pridružen: Po Dec 15, 2003 9:21 am

Re: Povecanje moci pri Toyota LC 95 z 1KZ-TE motorjem

OdgovorNapisal/-a Nebivedu » To Dec 01, 2020 10:18 am

Varianta nad motorjem je zelo priljubljena, ker so zaradi tega cevi krajše. hladi pa se ravno tako, ker pride dovolj zraka skozi med vožnjo.

daljše cevi - dalj časa se premika zrak od turbine do motorja - večja turbo luknja
Pred EUR sem bil SIT!

Uporabniški avatar
gregor
Moderator
Prispevkov: 3075
Pridružen: Sr Maj 21, 2003 8:33 am
Kraj: Žalec
Kontakt:

Re: Povecanje moci pri Toyota LC 95 z 1KZ-TE motorjem

OdgovorNapisal/-a gregor » To Dec 01, 2020 11:04 am

Če se avto vozi tudi po terenu, in včasih zabrede v kakšno blatno lužo, potem sendvič hladilnikov ni najbolj zaželena zadeva.
Ker ga je mnogo težje oprat, kot en sam hladilnik. Že klima + hladilnik je po mojih izkušnjah iz patrola bistveno težje oprat kot samo hladilnik.
Niva 240D l. 93, OM616 motor, Kobra 215R15, ZF servo, rock crawler TC
Niva 1.9D(PSA) l. 99, Niva 2131 l.2018, 2x Y61 2.8TD
Naprodaj veliko rabljenih delov za Lado in nekaj tudi za Patrola

Uporabniški avatar
Dr.Patrol
Prispevkov: 1336
Pridružen: Pe Jul 17, 2009 7:30 am
Kraj: Lej jo, našo Baško Grapo!! :)
Kontakt:

OdgovorNapisal/-a Dr.Patrol » Sr Dec 02, 2020 10:53 am

Vpliv temperature iz strani motorja je zanemarljiv... skozi intercooler teče bistveno toplejši zrak, tako da mu malo sapice od motorja ne dela bistvenih težav...med vožnjo a sploh. Pri recimo Patrolu je tudi že problem sprednje namestitve, sploh pri motorjih, ki imajo še hladilnik olja spredaj. Enostavno ni prostora za resen IC.
ex.Popaj. Preimenovan s strani upravnika na podlagi zaslug skupnosti in predlog skupnosti. ;)





www.Adventure-Overland.si

Slika

Uporabniški avatar
Dardaj
Prispevkov: 504
Pridružen: Pe Jan 17, 2014 6:03 pm
Kraj: Visoko
Kontakt:

Re: Povecanje moci pri Toyota LC 95 z 1KZ-TE motorjem

OdgovorNapisal/-a Dardaj » To Jan 26, 2021 10:55 pm

Hvala za ideje, samo se mi dozdeva, da bom ostal brez povečanja moči.

Intercooler kit dobiš, najbolje pri Avstralcih, stane cca. 700 do 900 evrov, nato ti naračunajo še poštene uvozne dajatve, .. Pa še bi kupil in plačal, če bi poznal junaka, ki bi to se lotil vgraditi. In pa seveda homologirati. Luknjo v havbi in nadgradnjo motorja. Po moje se jim zmeša.

Someday............ Something .............

Uporabniški avatar
Dr.Patrol
Prispevkov: 1336
Pridružen: Pe Jul 17, 2009 7:30 am
Kraj: Lej jo, našo Baško Grapo!! :)
Kontakt:

Re: Povecanje moci pri Toyota LC 95 z 1KZ-TE motorjem

OdgovorNapisal/-a Dr.Patrol » Sr Jan 27, 2021 6:29 am

Malce (spet) pretiravaš...
Jaz sem kupil resno velik intercooler za dobrih 100 eur...
Ja, ne rečem, tisti za 500+ so po vsej verjetnosti kvalitetneje narejeni, ampak precej plačas tudi napis na njih... Recimo cross county ali patriot...brezveze ce mene prasas.

Se najvec dela se mi zdi najti pravo rezo za havbo, ki bi pasala tvojemu avtomovilu in to montirat. Razen če se odločiš za front mount namesto top mounta...
Povezat z parimi cevmi IC, maš pa na tem forumu vsaj 3 mehankarje, ki ti bodo to z veseljem pomagal nardit. Sem prepričan.
ex.Popaj. Preimenovan s strani upravnika na podlagi zaslug skupnosti in predlog skupnosti. ;)





www.Adventure-Overland.si

Slika

MTB4life
Prispevkov: 20
Pridružen: Sr Nov 18, 2020 12:21 pm

Re: Povecanje moci pri Toyota LC 95 z 1KZ-TE motorjem

OdgovorNapisal/-a MTB4life » Sr Jan 27, 2021 9:03 am

Intercooler je zelo pomembno, da ima kvaliteten core, drugače si lahko še na slabšem, kot s serijskim setup-om.
Najbolj pomembno je, koliko je spremembe tlaka med vhodno in izhodno stranjo - sepravi kakšen upor predstavlja samo jedro, med drugim je pomembno tudi kakšen je izkoristek samega jedra. So tudi druge malenkosti - oblika komor, obdelava itd, ampak najbolj pomembna razlika med 100€ in 500€ je design jedra.
Na spletu je ogromno testov in se lahko izbere najboljšo opcijo med price/performance.
Spomnim se, ko je bilo zelo ''moderno'' uporabiti FMIC na VW 1.8t. Večino jih je montiralo prevelike in najcenejše intercoolerje - efekt je slabši rezultat, kot original.

mitjam
Prispevkov: 35
Pridružen: To Nov 12, 2013 7:55 pm

Re: Povecanje moci pri Toyota LC 95 z 1KZ-TE motorjem

OdgovorNapisal/-a mitjam » Sr Jan 27, 2021 9:09 am

Zakaj bi pa moral homologirat IC? A večje akumulatorje in močnejšo sklopko tudi homologiraš? Za luknjo v havbi bi mogoče še razumel, ker je zunanji poseg na vozilu.

Drugače pa dobiš rabljenega z odpada za 150 EUR na avstralskem ebayu (plus poštnina plus dajatve). Je točno tisti, ki je bil tovarniško predviden za ta motor.

Uporabniški avatar
Dardaj
Prispevkov: 504
Pridružen: Pe Jan 17, 2014 6:03 pm
Kraj: Visoko
Kontakt:

Re: Povecanje moci pri Toyota LC 95 z 1KZ-TE motorjem

OdgovorNapisal/-a Dardaj » Sr Jan 27, 2021 10:02 am

MitjaM, če mi ga najdeš, svaka čast!
Sicer pa, bi bil zadovoljen tudi s "front mount", se vsaj ne bi jebal z tehničnimi, tisti turbo lag,..... že zdaj ni boh ve kaj, tako da bolje nekaj kot nič

Uporabniški avatar
game-on
Prispevkov: 258
Pridružen: Ne Okt 31, 2010 10:17 pm
Kraj: Ptuj

Re: Povecanje moci pri Toyota LC 95 z 1KZ-TE motorjem

OdgovorNapisal/-a game-on » Sr Jan 27, 2021 11:18 am

https://nissan.club/forums/topic/385-kupit-interkulery-uvelichennye-dlya-nissan-patrol-y61-zd30/

Jaz sem za Patrola vzel tega. 410€ z električnim ventilatorjem in poštnino.

lupe2
Prispevkov: 17
Pridružen: Sr Nov 04, 2009 10:47 am
Kraj: Koper

Re: Povecanje moci pri Toyota LC 95 z 1KZ-TE motorjem

OdgovorNapisal/-a lupe2 » Sr Jan 27, 2021 5:57 pm


lupe2
Prispevkov: 17
Pridružen: Sr Nov 04, 2009 10:47 am
Kraj: Koper

Re: Povecanje moci pri Toyota LC 95 z 1KZ-TE motorjem

OdgovorNapisal/-a lupe2 » Sr Jan 27, 2021 6:08 pm

5 do 10 KM dobiš če odstraniš srednji izpušni lonec ali zamenjaš z bolj prepustnim sistemom za začetek.

Uporabniški avatar
Dr.Patrol
Prispevkov: 1336
Pridružen: Pe Jul 17, 2009 7:30 am
Kraj: Lej jo, našo Baško Grapo!! :)
Kontakt:

Re: Povecanje moci pri Toyota LC 95 z 1KZ-TE motorjem

OdgovorNapisal/-a Dr.Patrol » Če Jan 28, 2021 7:38 am

MTB4life napisal/-a:Intercooler je zelo pomembno, da ima kvaliteten core, drugače si lahko še na slabšem, kot s serijskim setup-om.
Najbolj pomembno je, koliko je spremembe tlaka med vhodno in izhodno stranjo - sepravi kakšen upor predstavlja samo jedro, med drugim je pomembno tudi kakšen je izkoristek samega jedra. So tudi druge malenkosti - oblika komor, obdelava itd, ampak najbolj pomembna razlika med 100€ in 500€ je design jedra.
Na spletu je ogromno testov in se lahko izbere najboljšo opcijo med price/performance.
Spomnim se, ko je bilo zelo ''moderno'' uporabiti FMIC na VW 1.8t. Večino jih je montiralo prevelike in najcenejše intercoolerje - efekt je slabši rezultat, kot original.

Sej se strinjam, pomembno je jedro, pomembne so oblike komor, vrtinčenje zraka itd... ampak moje mišljenje je, da se to resno pozna pri resnih športnih avtih. Pri 1KZ-TE pa ne vem no... ok, če je dnar itak da čim boljši, bo pa pomojem nekaj razlike že tudi s cenejšo varjanto.
Itak je fajn, da če se že igraš s takimi zadevami montiraš še pirometer. Najbolje že pred predelavo, da vidiš pri čem si...
In ja...še najbolj se mi zdi pomembno izbira premera cevi in vse okoli tega, nekaj na pamet je res lahko slabše od originala (turbo lukna itd...)
ex.Popaj. Preimenovan s strani upravnika na podlagi zaslug skupnosti in predlog skupnosti. ;)





www.Adventure-Overland.si

Slika

Uporabniški avatar
Nebivedu
Prispevkov: 4241
Pridružen: Po Dec 15, 2003 9:21 am

Re: Povecanje moci pri Toyota LC 95 z 1KZ-TE motorjem

OdgovorNapisal/-a Nebivedu » Če Jan 28, 2021 3:51 pm

MTB4life napisal/-a:Intercooler je zelo pomembno, da ima kvaliteten core, drugače si lahko še na slabšem, kot s serijskim setup-om.
Najbolj pomembno je, koliko je spremembe tlaka med vhodno in izhodno stranjo - sepravi kakšen upor predstavlja samo jedro, med drugim je pomembno tudi kakšen je izkoristek samega jedra. So tudi druge malenkosti - oblika komor, obdelava itd, ampak najbolj pomembna razlika med 100€ in 500€ je design jedra.
Na spletu je ogromno testov in se lahko izbere najboljšo opcijo med price/performance.
Spomnim se, ko je bilo zelo ''moderno'' uporabiti FMIC na VW 1.8t. Večino jih je montiralo prevelike in najcenejše intercoolerje - efekt je slabši rezultat, kot original.


To je pomembno pri športnih avtomobilih, ne pri 3000ccm dizlu s 125KM. Tukaj je važno da zrak, ki je segret zaradi turbine, ohladi za par stopinj. In že s tem bo veliko pomagal motorju.
Pred EUR sem bil SIT!

Uporabniški avatar
Dardaj
Prispevkov: 504
Pridružen: Pe Jan 17, 2014 6:03 pm
Kraj: Visoko
Kontakt:

Re: Povecanje moci pri Toyota LC 95 z 1KZ-TE motorjem

OdgovorNapisal/-a Dardaj » Ne Jun 06, 2021 11:13 pm

Torej,potem ko sem imel zraven še nekaj drugih projektov, še je sedaj v ospredje vrnil ta.
Iščem nekoga,ki bi mi znal skriviti tistih nekaj cevi od turbine do intercoolerja in naprej do sesalnega kolektorja.Če mi zraven zadevo še zmontira, še toliko boljše.

Uporabniški avatar
Dardaj
Prispevkov: 504
Pridružen: Pe Jan 17, 2014 6:03 pm
Kraj: Visoko
Kontakt:

Re: Povecanje moci pri Toyota LC 95 z 1KZ-TE motorjem

OdgovorNapisal/-a Dardaj » Po Jun 28, 2021 12:04 pm

Torej,
nasel sem dele (kar na pooblascenem Toyota servisu), vendar sem prisel do naslednjega problema;
Kako spraviti skozi vec zraka in goriva, .....
iscem ideje, ..... ??

Uporabniški avatar
gregor
Moderator
Prispevkov: 3075
Pridružen: Sr Maj 21, 2003 8:33 am
Kraj: Žalec
Kontakt:

Re: Povecanje moci pri Toyota LC 95 z 1KZ-TE motorjem

OdgovorNapisal/-a gregor » Po Jun 28, 2021 3:00 pm

Načeloma se v "tuning" debate ne spuščam, ker vem ravno toliko, da se zavedam, kako malo vem o tem. :-)


Pred posegom v boschpumpo bi jaz montiral termometer izpušnih plinov (EGT), potem bi se z avtom kakšen teden vozil, da vidiš kakšne so sedaj temperature izpušnih plinov, ko ga dlje časa priganjaš v hrib.
Tako imaš vsaj neko referenco za naprej.
Če gre po predelavi temperatura izpušnih plinov (precej) višje kot prej, pomeni preveč nafte glede na količino zraka, in na dolgi rok ne bo dobro.
Prevelika količina nafte ne pomeni samo "lepotne" napake črnega dima, ampak tudi večjo temperaturo izpušnih plinov, posledično zarad višje temperature pa glave pokajo.


Turbina mislim da je še čisto mehanska in nebi smelo bit nekih resnih težav:-)

Pri boschpumpi se pa zatakne ja. nimaš kaj delat "na roke".
1. kupit neki chip tuning, mal pobrskat po tujih forumih kaj sploh obstaja za ta motor...
2. Mogoče bi se ga dalo zgoljufati z menjavo visokotlačnega dela pumpe z večjim. Če obstaja kaj večjega za 4cilindre.
3. predelava na mehansko boschpumpo na zajlo, kjer lahko vse sam nastavljaš (oz mehanik/boschmojster, ki ve kaj dela )
Niva 240D l. 93, OM616 motor, Kobra 215R15, ZF servo, rock crawler TC
Niva 1.9D(PSA) l. 99, Niva 2131 l.2018, 2x Y61 2.8TD
Naprodaj veliko rabljenih delov za Lado in nekaj tudi za Patrola

Uporabniški avatar
vrecha
Prispevkov: 470
Pridružen: Ne Feb 10, 2008 10:01 pm
Kraj: Ausrd
Kontakt:

Re: Povecanje moci pri Toyota LC 95 z 1KZ-TE motorjem

OdgovorNapisal/-a vrecha » Po Jun 28, 2021 8:05 pm

Pred posegom v boschpumpo bi jaz montiral termometer izpušnih plinov (EGT), potem bi se z avtom kakšen teden vozil, da vidiš kakšne so sedaj temperature izpušnih plinov, ko ga dlje časa priganjaš v hrib.

Saj to smo mu želeli mnogi dopovedati že pred meseci, a je naš dr. doktoriral med drugim tudi iz prebijanja zidov z lastno glavo. :buta_z_glavo_ob_zid:
Sedaj samo še opazujemo in gledamo, katera glava bo prej počila. :pije_kavo_in_bere_casopis:

3. predelava na mehansko boschpumpo na zajlo ...

To že ima ...
I'm just a soul who's intentions are good, oh Lord, please don't let me be misunderstood ...
damjan.vrencur.info

Uporabniški avatar
Dr.Patrol
Prispevkov: 1336
Pridružen: Pe Jul 17, 2009 7:30 am
Kraj: Lej jo, našo Baško Grapo!! :)
Kontakt:

Re: Povecanje moci pri Toyota LC 95 z 1KZ-TE motorjem

OdgovorNapisal/-a Dr.Patrol » To Jun 29, 2021 9:12 am

vrecha napisal/-a:Saj to smo mu želeli mnogi dopovedati že pred meseci, a je naš dr. doktoriral med drugim tudi iz prebijanja zidov z lastno glavo. :buta_z_glavo_ob_zid:
Sedaj samo še opazujemo in gledamo, katera glava bo prej počila. :pije_kavo_in_bere_casopis:



Oh, če drugega ne, se lahko na vse zgodaj dopoldne človek nasmeje... :mrgreen: pa brez zamere dohtar :roll:
ex.Popaj. Preimenovan s strani upravnika na podlagi zaslug skupnosti in predlog skupnosti. ;)





www.Adventure-Overland.si

Slika


Vrni se na “Avtomobili in oprema”

Kdo je na strani

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 3 gosti