K: Zadnjo akso ( Crysler 8.25 )

KRiStJaN11
Prispevkov: 15
Pridružen: Po Jan 06, 2020 10:31 pm

K: Zadnjo akso ( Crysler 8.25 )

OdgovorNapisal/-a KRiStJaN11 » Če Sep 30, 2021 3:58 pm

Kupujem Crysler 8.25 zadnjo akso od Cherokeeja. Najraje bi imel 97+ letnik saj so tiste 29 spline proti starejšim 27 spline.

Uporabniški avatar
rx
Prispevkov: 704
Pridružen: Ne Dec 14, 2014 4:08 pm
Kraj: Texas

Re: K: Zadnjo akso ( Crysler 8.25 )

OdgovorNapisal/-a rx » Če Sep 30, 2021 4:41 pm

Imam na 27 ripen. Razmerje 4.11, komplet novi ležaji na pinionu in košari. Samo zmontiraš, nastaviš backlash in voziš.
Don Felipe > Google :D

KRiStJaN11
Prispevkov: 15
Pridružen: Po Jan 06, 2020 10:31 pm

Re: K: Zadnjo akso ( Crysler 8.25 )

OdgovorNapisal/-a KRiStJaN11 » Če Sep 30, 2021 5:57 pm

Pri tej menjavi sem še malo v temi. Trenutno je gor Dana 35. Torej morm dat enako razmerje gor kot je bilo prej, če ne bo ob vklopu 4x4 neki poknal. Al na kaj je treba bit tule pozoren?

Uporabniški avatar
rx
Prispevkov: 704
Pridružen: Ne Dec 14, 2014 4:08 pm
Kraj: Texas

Re: K: Zadnjo akso ( Crysler 8.25 )

OdgovorNapisal/-a rx » Če Sep 30, 2021 8:44 pm

Razmerje prve in zadnje akse morata biti enaka sicer bodo nastale težave, ker se bo en par pri vklopljenim 4wd koles vrtil hitreje. Posledično prihaja do večje obrabe gum, vožnja je nenormalna, skratka različna razmerja so no-go. Razen če bo avto izključno za teren.. Tam lahko še malo goljufaš, za na cesto se pa morajo ujemat.

Napiši vin ali kakšen motor imaš v kanti pa bomo videli kaj imaš noter. Lahko pa tudi snameš pokrov diffa in prešteješ zobe na kroni in pinionu. Ti dve števili med seboj deliš in dobiš razmerje (gear ratio). To je število vrtljajev kardana proti enemu vrtljaju gume. 2.5b in 2.5d imata ponavadi 4.11, 4.0 auto in ročni imata 3.55, lahko pa dobiš tudi kaj drugega noter.
Don Felipe > Google :D

KRiStJaN11
Prispevkov: 15
Pridružen: Po Jan 06, 2020 10:31 pm

Re: K: Zadnjo akso ( Crysler 8.25 )

OdgovorNapisal/-a KRiStJaN11 » Če Sep 30, 2021 9:43 pm

Najlepša hvala za informacije. Motor je 2.5TD. VIN številka je 1J4FJN8M8VL522693. Sem iskal malo po VIN Decoderjih pa nisem našel veliko (razen osnovne stvari). Vem pa da imam v DANA 35 LSD. Če so slučajno bila samo ena razmerja za diferenciale z LSDju.

Uporabniški avatar
rx
Prispevkov: 704
Pridružen: Ne Dec 14, 2014 4:08 pm
Kraj: Texas

Re: K: Zadnjo akso ( Crysler 8.25 )

OdgovorNapisal/-a rx » Pe Okt 01, 2021 7:01 am

Koda: Izberi vse

*XJ: Cloth Low-back Bucket Seats; -T6: Saddle; 106: Zone 06-Export; 1AU: Export Homologated; 27A: Customer Preferred Package 27A; 2TA: Customer Preferred Package 2TA; 3D2: Intl. Price Protection B; 3HB: Volume Incentive - Int'L; 3HG: Coso Wt. & D.M.; 3HM: Coso Spbr Not Required; 3HQ: Market Homologation; 3HW: Export Ocean Freight; 3HZ: Export Insurance; 4AL: 1NTL 37 DAY SCHEDULE; 4HB: Special Scheduling Condition II; 4XT: Delete Domestic Warranty Manual; 4YB: Export Option Requirements; 5IT: XK-Vehicle Family; 5IW: JS-Vehicle Family; 6CT: Certificate of Conformance; 6EM: Label - European E Mark; 6MP: Plate - Manufacturer; 8AM: Austria Country ; A21: 2.5L TD ENG(ENC)/5SP MAN TRANS(DDQ); ABB: European Equipment Group; ABE: Export Equipment Group; APA: Monotone Paint; ARW: Sport Decor Group; BAU: 117 Amp Alternator; BCV: 700 Amp Maintenance Free Battery; BGA: Power Front Disc/Rear Drum Brakes; CAC: Low Back Bucket Seats; CBW: Highline Door Trim Panel; CDB: Reclining Front Seats; CFM: Rear Folding Seat; CGG: ACR Seat Belts; CGW: Next Generation Front Air Bags**; CKA: Carpets - Floor and Cargo Area; CKN: Cargo Compartment Carpet; CKT: Cargo Tie Down Loops; CKX: Midgate Box Access; CSA: Spare Tire Cover; CSR: Passenger Assist Handles; CSS: Illuminated Rear Assist Handles; CUF: Full Length Floor Console; DBB: All Manual Transmissions; DDQ: 5-Speed Manual Transmission; DHN: Command-Trac Part Time 4WD System; DJH: 230MM Front Axle; DME: 3.73 Rear Axle Ratio; DRM: Dana 35C/194MM Rear Axle; DSA: Anti-Spin Differential Rear Axle; EAA: All Engines; ENC: 2.5L I4 Turbo Diesel Engine; GAC: Tinted Glass Windows; GBB: Tinted Windshield Glass; GCB: Front Door Tinted Glass; GED: Tinted Rr Drs/Qtr/Liftgate Glass; GFA: Rear Window Defroster; GNA: Rear View Day/Night Mirror; GTP: Manual Mirrors, Fold-Away; GXY: Immobilizer System; HAA: Air Conditioning; HGA: Hood Insulation; HGD: Deluxe Insulation Group; JAY: Instrument Cluster w/Tach; JBF: Instrument Panel Black Bezel; JDC: 200 KPH Primary Speedometer; JHA: Var Intermittent Windshield Wipers; JHB: Rear Window Wiper/Washer; JJA: Cigar Lighter; JJB: Dual Note Electric Horns; JJJ: 12V Auxiliary Power Outlet; JKL: Headlamp Leveling System; K2Z: STRIPE/BADGE/MOLDING/COLOR; K3Z: STRIPE/BADGE/MOLDING/COLOR; KDP: STRIPE/BADGE/MOLDING COLOR; KGP: STRIPE/BADGE/MOLDING/COLOR; KMP: STRIPE/BADGE/MOLDING/COLOR; KRP: STRIPE/BADGE/MOLDING COLOR; KTP: STRIPE/BADGE/MOLDING/COLOR; KVN: No Description Available; LAJ: Headlamps On Warning Chimes; LBC: Glove Box Lamp; LCK: Front Dome Lamp; LDB: Cargo Compartment Lamp; LMJ: Halogen ECE Headlamps; LPA: CHMSL Lamp; LPG: Rear Fog Lamps; MB1: Black Front Bumper; MB5: Black Rear Bumper; MCA: Rear Body Color Applique; MFF: Black Grille; MHA: Black Windshield Moldings; MMC: Rear Door Solid Window Insert; MMG: Belt Moldings; MMK: Hi Black Gloss/Black Mirror Molding; MNA: Black Door Handles; MUK: MOPAR Chrome Bodyside Molding; MWG: Roof Rack; NBL: Delete EVAP Control System; NFA: 20 Gallon Fuel Tank; NZA: Diesel Emissions; PJN: Moss Green Pearl Coat; QJN: Moss Green Pearl Coat; RAA: All Radio Equipped Vehicles; RBL: AM/FM Cass Radio w/Changer Control; RCD: 4 Speakers; RDD: Fixed Long Mast Antenna; SBA: Power Rack and Pinion Steering; SCD: Luxury Steering Wheel; SDU: Heavy Duty Suspension w/Gas Shocks; SH8: Delete Rear Stabilizer Bar; SHA: Front Stabilizer Bar; TBG: Compact Spare Tire; TBL: Inside Mounted Spare Tire; TRT: P225/75R15 OWL All Season Tires; TZA: Goodyear Brand Tires; WJ5: 15X7.0 Full-Face Steel Wheels; WLY: All Steel Wheels; XCY: Delete Remote Start System; XEV: Tow Eye Brackets; XJH: Locking Fuel Filler Cap; XPB: Undercoating; XPC: Open Interior Features; YAB: Build To Export Mkt. Specifications; YGL: 6 Additional Gallons of Diesel Fuel; Z5B: Payload Rating - 1800; ZGK: Spring - Left Front; ZGV: Spring - Left Rear; ZVK: Spring - Right Front; ZVV: Spring - Right Rear


230MM Front Axle; DME: 3.73 Rear Axle Ratio; DRM: Dana 35C/194MM Rear Axle; DSA: Anti-Spin Differential Rear Axle;

Kot izgleda imaš 3.73.. To se ti potem bolj splača poiskat dana44 od grand cherokeeja ZJ z tow paketom, ker 3.73 v c8.25 boš bolj težko našel...

Jaz bi za začetek snel pokrov diferencijala dol in pogledal kaj je noter..
Don Felipe > Google :D

KRiStJaN11
Prispevkov: 15
Pridružen: Po Jan 06, 2020 10:31 pm

Re: K: Zadnjo akso ( Crysler 8.25 )

OdgovorNapisal/-a KRiStJaN11 » Pe Okt 01, 2021 4:41 pm

Bo treba it v iskalno akcijo. Dana 44 so pa mnda kr redke. Če boš kdaj v savinjski mi napiši, sem ti dolžen en pir. :wink:

Uporabniški avatar
rx
Prispevkov: 704
Pridružen: Ne Dec 14, 2014 4:08 pm
Kraj: Texas

Re: K: Zadnjo akso ( Crysler 8.25 )

OdgovorNapisal/-a rx » Pe Okt 01, 2021 5:34 pm

Ni krize, se najde. Imam dana44 z 3.73. Prodam skupej z avtom :D
Don Felipe > Google :D

KRiStJaN11
Prispevkov: 15
Pridružen: Po Jan 06, 2020 10:31 pm

Re: K: Zadnjo akso ( Crysler 8.25 )

OdgovorNapisal/-a KRiStJaN11 » So Okt 02, 2021 11:24 am

Nimam placa še za en avto haha. Kerga pa prodajaš to? (GC,C?)

Uporabniški avatar
rx
Prispevkov: 704
Pridružen: Ne Dec 14, 2014 4:08 pm
Kraj: Texas

Re: K: Zadnjo akso ( Crysler 8.25 )

OdgovorNapisal/-a rx » So Okt 02, 2021 11:00 pm

GC ZJ 52. Mam tud samo d44 z arb blokado. Razmerje je tud 3.73.. Sem mislil zmontirat k seb ampak mam preblisk da bi si dal akse od patrola gr gor..
Don Felipe > Google :D

KRiStJaN11
Prispevkov: 15
Pridružen: Po Jan 06, 2020 10:31 pm

Re: K: Zadnjo akso ( Crysler 8.25 )

OdgovorNapisal/-a KRiStJaN11 » Po Okt 04, 2021 12:49 pm

Kje se boš pa fural da rabiš od patrola akse :shock: :).
Verjetno so kar mastni denarci za dano44 z blokado. Pa se Bolt on ni na cheerokija?

Uporabniški avatar
rx
Prispevkov: 704
Pridružen: Ne Dec 14, 2014 4:08 pm
Kraj: Texas

Re: K: Zadnjo akso ( Crysler 8.25 )

OdgovorNapisal/-a rx » Po Okt 04, 2021 1:02 pm

D44+ARB = 1000. Je očiščena, z malo ustvarjalnosti paše kamorkoli želiš.

Imam na voljo tud akse od patrola z blokado, v kolikor prodam d44 z arbjem bom pač dal gor patrolove. Diff je že obrnjen, da paše na jeepov reduktor tako da je manj dela.
Don Felipe > Google :D

KRiStJaN11
Prispevkov: 15
Pridružen: Po Jan 06, 2020 10:31 pm

Re: K: Zadnjo akso ( Crysler 8.25 )

OdgovorNapisal/-a KRiStJaN11 » To Okt 05, 2021 10:41 am

Zaenkrat ne rabim tolk močnih diferencialov, mogoče enkrat v prihodnosti. Ker za Arb je treba potem nabavt se kompresor pa vse napeljat. Mi finance ne dopuščajo trenutno, ker pride najprej lift. :)

Uporabniški avatar
rx
Prispevkov: 704
Pridružen: Ne Dec 14, 2014 4:08 pm
Kraj: Texas

Re: K: Zadnjo akso ( Crysler 8.25 )

OdgovorNapisal/-a rx » To Okt 05, 2021 8:05 pm

Ni problema, mi ni nuja prodat. Imam na voljo, veš kje dobiš.. je pa tako, tudi c825 ko narediš regear na tvoje razmerje in zamenjaš vse semeringe in ležaje nebo veliko manj kot jurja.. recimo aksa 300-500, odvisno od stanja, ring&pinion 200-400 (odvisno kaj kupiš)+delo.. si na podobnem kot če v štartu kupiš nekaj za jurja.. je pa res, da je lažje metat vsako rundo nekaj 100eur in sestavljat počasi kot pa v štartu odkartat tistega jurja in imaš potem mir...

Če boš rabil kar reci, bomo našli nekaj zate in za tvoj proračun.
Don Felipe > Google :D


Vrni se na “Offroad tržnica”

Kdo je na strani

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 55 gostov