AC Shelby Cobra

Teme, ki niso v povezavi z offroadom
Uporabniški avatar
_Grega_
Prispevkov: 307
Pridružen: So Dec 27, 2008 3:32 pm
Kraj: Celje

AC Shelby Cobra

OdgovorNapisal/-a _Grega_ » To Maj 11, 2010 7:46 pm

Verjetno za večino dobro znan legendarni dirkalnik g.Shelbya, ki je zaspovel v 60-ih letih.

Slika

Meni osebno daleč najlepši avtomobilček zaradi česar že dlje časa spremljam tuje in domače avto.net strani. Res, da je cena že za repliko nora me zanima, če ima kdo kaj izkušenj s tem avtom.

Kako je s homologacijo, če nabavim kit car in ga sam sestavim? Baje je naš sistem homologacije bolj papeški od Razingerja, zato me zanima kako je s tem.
Verjetno najboljša varianta je kupit rabljen avto iz nemčije.

Pozna kdo kako je z doma narejenimi avtomobili s certifikati, jih lahko potem sploh registriramo?
Našel sem sicer primorca (http://gimamotor.com/index.htm), ki sestavlja in prodaja take AC Cobre, ampak cena 70.000 € je pa ... :ah_seveda:

Uporabniški avatar
golnar
Prispevkov: 148
Pridružen: Če Dec 24, 2009 12:14 pm
Kraj: Okolica Ivančne Gorice

OdgovorNapisal/-a golnar » To Maj 11, 2010 8:37 pm

neki cajta nazaj se je en po lublani vozu, pa tut na avto.net se je prodajov. je mel res noro lep zvok ko ga je zahodu. uživantski avto

Uporabniški avatar
_Grega_
Prispevkov: 307
Pridružen: So Dec 27, 2008 3:32 pm
Kraj: Celje

OdgovorNapisal/-a _Grega_ » To Maj 11, 2010 9:09 pm

Poznam občutek, sem sedel v njem sam vozil se pa "še" nisem. Hehe

Na avto.netu sta dva poštena primerka. Cene se gibljejo okrog 40.000€, za podobno ceno so tudi v nemčiji.

Kit car katerega sam sestaviš pride od 25.000$ naprej. To bi mene zanimalo, da ga sam sestavim in uživam v vožnji in zvoku V8 zverine, zato me zanima kako je s homologacijo, ker v nasprotnem primeru so taki projekti mal drage stvari. hehe

Uporabniški avatar
Al1975
Prispevkov: 405
Pridružen: Ne Apr 05, 2009 5:15 am
Kraj: Bevke down town
Kontakt:

OdgovorNapisal/-a Al1975 » Sr Maj 12, 2010 5:48 am

RTI Maribor.
http://www.rti.si/index.php/sl/kontrolni-pregledi-vozil-mainmenu-29/posamina-odobritev-mainmenu-42/unikatna-vozila-in-vozila-male-serije-mainmenu-45

Tam boš zvedel vse in še več. Kar se tiče domače izdelave vozila, glede na to pa, da je že kar precej replik mislim, da z homologacijo ne bi smelo biti problemov.
Slika

TRCO1
Prispevkov: 784
Pridružen: Sr Apr 15, 2009 12:16 pm
Kraj: Ljubljana

OdgovorNapisal/-a TRCO1 » Sr Maj 12, 2010 9:20 am

sosed ima tri komade, pripeljane so iz ZDA tukaj je pa moral narediti nekaj sprememb in so registrirane dve so pa z edelbrock 557 motorji ena pa z roush agregatom .....drugače pa to ni za vozit ker te je skoz polna cesta (preveč moči)

ta je njegova

http://www.avto.net/_AVTO/ad.asp?ID=2953977&show=1
AVTOVLEKA 051 800 777 I have the body of a God. But it sucks cause it´s Buddha AVTOVLEKA 051 800 777

Uporabniški avatar
_Grega_
Prispevkov: 307
Pridružen: So Dec 27, 2008 3:32 pm
Kraj: Celje

OdgovorNapisal/-a _Grega_ » Sr Maj 12, 2010 8:49 pm



Kakšna je pa cena tega primerka?

TRCO1
Prispevkov: 784
Pridružen: Sr Apr 15, 2009 12:16 pm
Kraj: Ljubljana

OdgovorNapisal/-a TRCO1 » Sr Maj 12, 2010 9:25 pm

_Grega_ napisal/-a:


Kakšna je pa cena tega primerka?



nevem točn ga bom jutr uprašu če bo doma......al pa ga pokliči....
AVTOVLEKA 051 800 777 I have the body of a God. But it sucks cause it´s Buddha AVTOVLEKA 051 800 777

Uporabniški avatar
_Grega_
Prispevkov: 307
Pridružen: So Dec 27, 2008 3:32 pm
Kraj: Celje

OdgovorNapisal/-a _Grega_ » Če Maj 13, 2010 8:45 am

Pol pravte, da ni problem s homologacijo take zverine pri nas.
Po pogovoru z vodjem tehničnih pregledov (kjer tudi opravljajo homologacije - pogodbeno z RTI MB) sem izvedel, da je fante mal strah takih projektov, ker se ne srečujejo z njimi vsak dan in točno ne vejo kako in kaj. Hkrati mi je predlagal, da raje denar, ki bi ga porabil za nabavo in sestavljanje avta ter ureditev dokumentacije seštejem in ugotovim, da se bolj splača pripeljat avto iz tujine kjer je bil že registriran.

Čeprav ima po svoje prav, je užitek pri sestavljanju in kasnejši vožnji svojega avta neprecenljiv. hehe

Vprašanje kaj je prav. Verjetno bom še mal počakal in nabavil eno dobro repliko.

Uporabniški avatar
Rafter
Upravnik
Prispevkov: 2028
Pridružen: To Feb 17, 2004 3:03 pm
Kraj: Southern District of Maribor
Kontakt:

OdgovorNapisal/-a Rafter » Če Maj 13, 2010 8:51 am

A je 4x4? :twisted: :twisted: :twisted:
The whole life sponsored by محمد بن راشد المكتوم

Uporabniški avatar
_Grega_
Prispevkov: 307
Pridružen: So Dec 27, 2008 3:32 pm
Kraj: Celje

OdgovorNapisal/-a _Grega_ » Če Maj 13, 2010 8:59 am

Rafter napisal/-a:A je 4x4? :twisted: :twisted: :twisted:


Ne ni 4x4.

Sem mislil, da se lahko v temi "razno" pogovarjamo tud o čem drugem, kar se tiče avtomobilizma.
Pa me popravite, če se motim.
Če tema ni primerna jo mirne volje zaklenite, zbrišite, karkoli. Sem pač žežel razpravo na tem forumu z ljudmi, ki vem da se spoznajo na zakonodajo in homologacijske postopke.

Hvala in LP

Uporabniški avatar
Rafter
Upravnik
Prispevkov: 2028
Pridružen: To Feb 17, 2004 3:03 pm
Kraj: Southern District of Maribor
Kontakt:

OdgovorNapisal/-a Rafter » Če Maj 13, 2010 9:01 am

Ne bit zdaj užaljen.... :lol:
The whole life sponsored by محمد بن راشد المكتوم

Uporabniški avatar
_Grega_
Prispevkov: 307
Pridružen: So Dec 27, 2008 3:32 pm
Kraj: Celje

OdgovorNapisal/-a _Grega_ » Če Maj 13, 2010 10:49 am

Sej ni problema, nisem užaljen, samo povem in če sem naredil kaj narobe povejte, da teh napak ne ponovim/ponovimo. Samo to.

Drugače pa hvala za odgovore.

Uporabniški avatar
golenač
Prispevkov: 296
Pridružen: Po Nov 19, 2007 6:10 pm
Kraj: Maribor, Pohorje
Kontakt:

OdgovorNapisal/-a golenač » Če Maj 13, 2010 1:54 pm

Vem za eno ki se prodaja v Mariboru. Če si resen za nakup me pokliči na 041/869-383.

Uporabniški avatar
Al1975
Prispevkov: 405
Pridružen: Ne Apr 05, 2009 5:15 am
Kraj: Bevke down town
Kontakt:

OdgovorNapisal/-a Al1975 » Če Maj 13, 2010 2:52 pm

_Grega_ napisal/-a:Čeprav ima po svoje prav, je užitek pri sestavljanju in kasnejši vožnji svojega avta neprecenljiv. hehe .


:aplavz: :aplavz: :aplavz:

_Grega_ napisal/-a:Vprašanje kaj je prav. Verjetno bom še mal počakal in nabavil eno dobro repliko.


Samo tega ne :grozno_prestrasen:
Slika

Uporabniški avatar
lisko
Prispevkov: 1645
Pridružen: Ne Jul 01, 2007 11:55 am

OdgovorNapisal/-a lisko » Če Maj 13, 2010 5:29 pm

_Grega_ napisal/-a:
Rafter napisal/-a:A je 4x4? :twisted: :twisted: :twisted:


Ne ni 4x4.

Sem mislil, da se lahko v temi "razno" pogovarjamo tud o čem drugem, kar se tiče avtomobilizma.
Pa me popravite, če se motim.
Če tema ni primerna jo mirne volje zaklenite, zbrišite, karkoli. Sem pač žežel razpravo na tem forumu z ljudmi, ki vem da se spoznajo na zakonodajo in homologacijske postopke.

Hvala in LP


Zdaj kako in po čem bi sam sestavil repliko je vprašanje. Če nabaviš kit potem je že vse preračunan in tud ima poleg verjetno certifikat ustreznosti. Kako je potem s samo sestabo ne vem. Vem samo da če greš delat nekaj z nule (kar niti tovarna ni predvidla), se lahko obrišeš pod nosom. Če bi citiral teto na RTI: prej boste prišli do penzije kot bo vam uspelo homologirat vašo zamisel.

Uporabniški avatar
_Grega_
Prispevkov: 307
Pridružen: So Dec 27, 2008 3:32 pm
Kraj: Celje

OdgovorNapisal/-a _Grega_ » Če Maj 13, 2010 6:39 pm

Lisko in Al1975, kit car je replika. Originalov je blo narejenih le nekaj sto, cene pa se gibljejo od 400.000 USD naprej.
Takšnih replik sestavljenih v raznih garažah se vozi po cestah sveta na stotine. Vse je preračunano in narejeno kot treba, potrebno je le sestaviti. Veliko podjetij prodaja replike (bolj ali manj kvalitetne) lahko jih tudi oni sestavijo, seveda za ustrezno ceno.

Uporabniški avatar
lisko
Prispevkov: 1645
Pridružen: Ne Jul 01, 2007 11:55 am

OdgovorNapisal/-a lisko » Če Maj 13, 2010 9:34 pm

Vem da je replika. In sej pravim , če je original vse potem ne bi smelo bit problemov.....a zakompliciralo se bo ( po moje ) pri slovenski zakonodaji. Kajti verjetno bo potrebno potrdilo o "strokovni sestavi" kar pa mislim, da bo stvar zakompliciralo....

Za replike ne vem kaj dosti a pri avtomobilih in homologacijah je tako, da se lahko homologira le izključno samo to kaj je proizvajalec avtomobila predvidel v svojem programu ali pa nadomestni del z ustreznimi certifikati.

Tako je bilo meni rečeno na RTI.

Uporabniški avatar
Al1975
Prispevkov: 405
Pridružen: Ne Apr 05, 2009 5:15 am
Kraj: Bevke down town
Kontakt:

OdgovorNapisal/-a Al1975 » Pe Maj 14, 2010 5:55 am

Unikatno vozilo je novo vozilo, ki ga je strokovno usposobljen izdelovalec vozila izdelal v enkratni izvedbi v skladu z uveljavljenimi homologacijskimi predpisi in ga želi registrirati za normalno uporabo v cestnem prometu.

Vlogo za posamično odobritev unikatnega vozila oddate na obrazcu OBR RTI-702. K vlogi za posamično odobritev je potrebno priložiti naslednje priloge:

1.Ustrezno tehnično dokumentacijo (risbe, specifikacije, izračune, certifikate) posameznih sistemov, samostojnih tehničnih enot ali sestavnih delov vozila oziroma poročila o njihovem preskusu, ki dokazujejo skladnost izdelave s predpisi in z zahtevanimi TSV (evropskimi direktivami ali ECE pravilniki). Dodatne informacije najdete tudi v Pravilniku o ugotavljanju skladnosti vozil, UL RS 105/2009 in 9/2010; priloga II


Je pa res da bi z izdelanim vozilom doma imel kar nekaj problemov.
Pred parimi leti sem imel zamisel predelati Chevrolet 3100 na povozje Nissan Patrola dejstvo je da bi uporabil za zunanjost samo drugo lupino po cca 50ih telefonskih klicih raznim drutom predelovalcem itn, sem uspel priti v kontakt z kao nadrejenemu G. Zajcu na samem ministrstvu za promet in kaj mi je odgovoril obrnite se na Zajca (btv slednji mi je po dveh minutah podal odgovor naj ne sanjam in naj bodisi naredim original ali pa naj opustim idejo).
Po skoraj pol letnem iskanju sem uspel najti človeka na nizozemskem ki mi to tudi naredi in registrira pri njih ampak cena je :shock:
Tako da projekt čaka boljše dni :cry:

Mogoče bo pa moj Def nekoč dobil novo preobleko :wink:
Slika

Uporabniški avatar
_Grega_
Prispevkov: 307
Pridružen: So Dec 27, 2008 3:32 pm
Kraj: Celje

OdgovorNapisal/-a _Grega_ » Pe Maj 14, 2010 9:35 am

Zanimivo je, da se vedno zgledujemo po zahodnjakih. V teh primerih pa se zgledujemo po nevem kom.
V ZDA lahko registriraš kar koli, sam da poberejo davke in reg. pa naj bo to custom bike ali avto. Lahko je brez blatnikov, luči ....

Pri nas pa preverjajo avtomobile, ki so bli legalno reg. v npr. Nemčiji, kao pr nas je pa drugače. Samo, da služijo s pregledi in homologacijami. Za nemce je bil avto dober, pa nas pa ne al kaj.

Uporabniški avatar
miran
Prispevkov: 4370
Pridružen: To Okt 05, 2004 11:48 pm
Kraj: GOCAN
Kontakt:

OdgovorNapisal/-a miran » Pe Maj 14, 2010 10:41 am

Ja, ja v Ameriki lahko registriraš karkoli... ja, ja. A vsak njihov prometni policaj se ima - on osebno - pravico na licu mesta odločiti, ali je tvoj avto primeren za na cesto ali ne. In če po njegovem ni? Si ga pa ....
Poglejte malo, kakšne ideje se pojavljajo že na našem forumu, s čim vse se kljub homologacijam podajate v promet. Kaj vse bi se šele po naših cestah vozilo, če teh ku... homologacij ne bi bilo?
Se strinjam, da naši homologatorji včasih močno pretiravajo, a brez njih bi bil totalen kaos!
:stari_pridiga: Miran
dokler ne pridem nazaj še nisem šel

Uporabniški avatar
Al1975
Prispevkov: 405
Pridružen: Ne Apr 05, 2009 5:15 am
Kraj: Bevke down town
Kontakt:

OdgovorNapisal/-a Al1975 » Pe Maj 14, 2010 10:04 pm

miran napisal/-a:Ja, ja v Ameriki lahko registriraš karkoli... ja, ja. A vsak njihov prometni policaj se ima - on osebno - pravico na licu mesta odločiti, ali je tvoj avto primeren za na cesto ali ne. In če po njegovem ni? Si ga pa ....
Poglejte malo, kakšne ideje se pojavljajo že na našem forumu, s čim vse se kljub homologacijam podajate v promet. Kaj vse bi se šele po naših cestah vozilo, če teh ku... homologacij ne bi bilo?
Se strinjam, da naši homologatorji včasih močno pretiravajo, a brez njih bi bil totalen kaos!
:stari_pridiga: Miran


Se popolnoma strinjam z teboj ampak potem pa mi naj nekdo razloži logiko kako lahko kamijonu zamenjajo školko načeloma osebnemu vozilu se pa tega ne da.
Vse skupaj je malo skregano z logiko. (govora je o dveh vozilih z šasijo in načelomo zelo malo predelavami samih nosilcev škljke)
Zakon za homologacije v Ljubljani in širši oklici je g. Zajc na LPP-ju in če bo on rekel ne je ne pa najsibodi njegov nadrejeni bolj podučen in izobražen je še vedno glavna beseda g. Zajca :wink:
Ne me narobe razumet ga ne pluvam in spoštujem ljudi ki imajo vsakodnevno opravka z takšnimi in drugačnimi norimi idejami o predelavi in dodelavi vozil ampak, če se naša preljuba deželica že zgleduje po Nizozemski zakaj pri njih lahko predelaš avto in ga tudi registriraš pri nas pa pač ne? :roll:
Slika

Uporabniški avatar
miran
Prispevkov: 4370
Pridružen: To Okt 05, 2004 11:48 pm
Kraj: GOCAN
Kontakt:

OdgovorNapisal/-a miran » So Maj 15, 2010 9:47 am

Ne govoriti brez zveze, da se ne da. Se da!
Poglej: Niko Mihelič je naredil avto z motorjem od motocikla in ne vem kakšne dele je še skupaj zmetal in - glede na okus - zadeva je bila lepa na izgled. Pa je homologiral in registriral.
Je pa res, da je bil pred izdelavo v stiku z možmi na LPP in zadevo že v osnovi uskladil z njihovimi zahtevami.
Pa tudi razne predelave nadvse čudnih (zanimivih) motociklov gredo skozi.
Tudi jaz sem moje predelave (jih pač prodajam in brez homologacije nimam kaj početi) vse spravil skozi, če sem le prej uskladil moje želje z njihovimi zahtevami.
A nisem plačan od homologatorjev zato jih ne mislim na dolgo in široko zagovarjati. :wink:
Se pa tudi strinjam: če bi bili naši homologatorji malček bolj fleksibilni, bi lahko EU papirje za celo Evropo avtomobile pri nas v Sloveniji prirejali. Tako pa to raje delajo v Nemčiji. In naš denar (vsaj od tistih, ki kupuje(m)o ne EU avtomobile) teče v druge žepe. Država že ve, kaj počne. Upam...
LP Miran
dokler ne pridem nazaj še nisem šel

TRCO1
Prispevkov: 784
Pridružen: Sr Apr 15, 2009 12:16 pm
Kraj: Ljubljana

OdgovorNapisal/-a TRCO1 » So Maj 15, 2010 9:58 am

ja kolega ima tudi starega minija z hajabusa motorjem ,in kit komplet podvozjem registriranega poleg pa še minija stari model ,kabrio in kavasaki motor na tablicah tako da se da....drugače pa pelješ avto na češko homologiraš in uvoziš nazaj pa prepišeš in se tudi da ,če je zadosti volje.......
AVTOVLEKA 051 800 777 I have the body of a God. But it sucks cause it´s Buddha AVTOVLEKA 051 800 777

Uporabniški avatar
miran
Prispevkov: 4370
Pridružen: To Okt 05, 2004 11:48 pm
Kraj: GOCAN
Kontakt:

OdgovorNapisal/-a miran » So Maj 15, 2010 10:37 am

Še malo reklame za Nikota in njegov HarleySubaru
http://www.rtvslo.si/mojvideo/avdiovide ... ilu/14800/
Miran
dokler ne pridem nazaj še nisem šel

Uporabniški avatar
stripi
Prispevkov: 662
Pridružen: Če Mar 20, 2008 4:06 pm
Kraj: vukojebine

OdgovorNapisal/-a stripi » Po Dec 20, 2010 10:31 pm

Ne vem, kako sem tole spregledal.
Pred časom sem zasledil na starodobnik.net , kako so sestavili-beri sami izdelali- repliko predvojnega avta (WWII) in ga spravili do registracije.

Cobre so izdelovali pred 50imi leti, se pravi, da je dvakrat polnoleten starodobnik.
Grega, svetujem ti, da se enkrat odpraviš na Vransko, kjer se ti entuziasti zbirajo in držijo, ter jih povprašaš za nasvete.
Mislim, da če imaš vozilo iz druge svetovne vojne ali od bivše jugovojske,
potem ti oni za šalo priskrbijo papirje.
Toliko v vednost. Fantje poznajo zakonodajo in luknje v njej, če komu uspe registrirat bav-bava, potem so to fantje iz starodobnik.net.

Ne vem točno kje na Vranskem so, ampak kdor išče, ta najde.
Če imajo tam muzej, potem se jih da hitro najdit.

Upam, da sem ti kaj pomagal.
NEMOGOČE NAREDIM TAKOJ, NA ČUDEŽE JE POTREBNO MALCE POČAKATI


Vrni se na “Razno”

Kdo je na strani

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 36 gostov