Predelava Tamiča v "avtodom"
miran napisal/-a:Vprašaj v AlCu v Kamniku oz. tam nekje pri nekdanji tovarni Stol.
Če oni nimajo, potem....
LP Miran
v tovarni stol....ali pa Koritnik v Depali vasi
http://www.koritnik.si/index.php?id=peskanje
AVTOVLEKA 051 800 777 I have the body of a God. But it sucks cause it´s Buddha AVTOVLEKA 051 800 777
AŁIEN napisal/-a:Dimen napisal/-a:Ozki del manšete = 2.5 cm, široki = 3.5 cm in dolžina 5 cm.
Hvala vnaprej
Če ti ni pod častjo od suzukija dele gor dajat....... 24X32x56, moralo bi ite skup.
Imam eno novo doma.
Lp
Hvala Alien, sem že rešil z univerzalno manšeto za zglob. Sem jo na koncu odrezal ter namestil.
Lep pozdrav!
Tale predelava tamica v kamper me je impresionirala.
Zadnji teden sem kar nekaj ur ponucal za surfanje v zvezi s 110-ko. V Srbiji se kar nekaj teh zadev najde. Najvec jih ima guli-guli. Zgleda da je neki vojaski odpad, nekateri avti izgledajo kar porihtani. Pa na srbskih variantah avto. net se tudi kaj najde.
Zanimam me, kje si ti nabavil svoje vozilo. Kakse so kaj komplikacije pri uvozu teh zadev? Kolko sem pregledal zakonodajo, mora po eko standardih ustrezat EURO 2 normi izpuhov. Ce ne, cao. Lahko avto razrezes za staro zelezo. Pol pa so se odredbe o tahografih, ki naj bi jo imel vsako vozilo nad 3.500 kg in zascite proti zagonu drugega vozila pod kamion, pa se neke podobne zadeve. Ima kdo kaksne izkusnje s tem?
Hvala lepa.
Aja, pa zanimiva se mi zdi bus varianta 110-ke, katero so baje izdelali v izredno mali seriji. Ima pa ze narejen "keson" cez celo sasijo.
Tale predelava tamica v kamper me je impresionirala.
Zadnji teden sem kar nekaj ur ponucal za surfanje v zvezi s 110-ko. V Srbiji se kar nekaj teh zadev najde. Najvec jih ima guli-guli. Zgleda da je neki vojaski odpad, nekateri avti izgledajo kar porihtani. Pa na srbskih variantah avto. net se tudi kaj najde.
Zanimam me, kje si ti nabavil svoje vozilo. Kakse so kaj komplikacije pri uvozu teh zadev? Kolko sem pregledal zakonodajo, mora po eko standardih ustrezat EURO 2 normi izpuhov. Ce ne, cao. Lahko avto razrezes za staro zelezo. Pol pa so se odredbe o tahografih, ki naj bi jo imel vsako vozilo nad 3.500 kg in zascite proti zagonu drugega vozila pod kamion, pa se neke podobne zadeve. Ima kdo kaksne izkusnje s tem?
Hvala lepa.
Aja, pa zanimiva se mi zdi bus varianta 110-ke, katero so baje izdelali v izredno mali seriji. Ima pa ze narejen "keson" cez celo sasijo.
1. avto lahko uvoziš tudi kot oltimer
2. nislim da se uvoz nikakor ne splača, saj dobiš pri na 110ko po dokaj udodbih cenah, pa nobenih problemov z uvozom ni, edino če jih dol zastonj talajo....
3. mislim da tahodraf ni potreben za vozila nad 5t, pa tudi za vojaška vozila ni potreben, je pa po moje odvisno pod kaj je vozilo registrirano
mogoče se da registrirat kot camper.
2. nislim da se uvoz nikakor ne splača, saj dobiš pri na 110ko po dokaj udodbih cenah, pa nobenih problemov z uvozom ni, edino če jih dol zastonj talajo....
3. mislim da tahodraf ni potreben za vozila nad 5t, pa tudi za vojaška vozila ni potreben, je pa po moje odvisno pod kaj je vozilo registrirano
mogoče se da registrirat kot camper.
brundorf,
Če sem bil pravilno podučen je najbolj enostavno, da se certifikat pridobi že v državi kjer se vozilo kupi, potem pa se uvozi.
Bi pa vseeno predlagal nakup vozila v Sloveniji. Pa raje vzami dober avto za kakšen EUR več, kot najcenejšega.
http://www.avto.net/_TOVORNA/ad.asp?ID=3834003 - ima že status starodobnika in zgleda OK
http://www.avto.net/_TOVORNA/ad.asp?ID=3836805 - če rabiš malo več prostora, tudi lep in dobra cena
Če sem bil pravilno podučen je najbolj enostavno, da se certifikat pridobi že v državi kjer se vozilo kupi, potem pa se uvozi.
Bi pa vseeno predlagal nakup vozila v Sloveniji. Pa raje vzami dober avto za kakšen EUR več, kot najcenejšega.
http://www.avto.net/_TOVORNA/ad.asp?ID=3834003 - ima že status starodobnika in zgleda OK
http://www.avto.net/_TOVORNA/ad.asp?ID=3836805 - če rabiš malo več prostora, tudi lep in dobra cena
Najlaži je da kupiš v Slo. Je dost robe tak, da se bo prej al slej še kakšen pojavil. Razmišljaj o trdi strehi ker je platnena nepraktična, pušča, piha, ne morš je izolirat, vratna in okna so polivinil.
Najbolj smiselno bi bilo da prideš do mene, se razgledaš, ti razložim finančno plat pa še en krog se zapeleva da dobiš občutek kak se pelje.
Ko boš, če boš v kratkem kar nabavu me pokliči, grem zraven z veselem pa pogledava in ti povem kakšno je realno stanje tovornjaka.
Najbolj smiselno bi bilo da prideš do mene, se razgledaš, ti razložim finančno plat pa še en krog se zapeleva da dobiš občutek kak se pelje.
Ko boš, če boš v kratkem kar nabavu me pokliči, grem zraven z veselem pa pogledava in ti povem kakšno je realno stanje tovornjaka.
brundorf napisal/-a:Lep pozdrav!
Tale predelava tamica v kamper me je impresionirala.
Zadnji teden sem kar nekaj ur ponucal za surfanje v zvezi s 110-ko. V Srbiji se kar nekaj teh zadev najde. Najvec jih ima guli-guli. Zgleda da je neki vojaski odpad, nekateri avti izgledajo kar porihtani. Pa na srbskih variantah avto. net se tudi kaj najde.
Zanimam me, kje si ti nabavil svoje vozilo. Kakse so kaj komplikacije pri uvozu teh zadev? Kolko sem pregledal zakonodajo, mora po eko standardih ustrezat EURO 2 normi izpuhov. Ce ne, cao. Lahko avto razrezes za staro zelezo. Pol pa so se odredbe o tahografih, ki naj bi jo imel vsako vozilo nad 3.500 kg in zascite proti zagonu drugega vozila pod kamion, pa se neke podobne zadeve. Ima kdo kaksne izkusnje s tem?
Hvala lepa.
Aja, pa zanimiva se mi zdi bus varianta 110-ke, katero so baje izdelali v izredno mali seriji. Ima pa ze narejen "keson" cez celo sasijo.
http://www.bolha.com/oglas1272158480/pocitnisko-terensko-vozilo-tam-110
evo
to je zate
ceneje nikakor ne boš prišel skozi....
Dimen, res si naredil lep avtodom. Vendar mene zanima nekaj drugega. Kako je z vzdržljivostjo Tamčka, oziroma z okvarami? Vem kako je če ti crkne kamijon daleč od doma. Ni bolj smiselno montirat kontejner na kakšen boljši kamijon, npr. MB, Renault, Man, Iveco, ker so ti kamijoni po celem svetu in dobiš dele v vsakem večjem mestecu?
Kako je pa z predelavo vlačilca v avtodom? V mislih imam MB 1835. Kakšne 4 metre dolg kontejner bi že šel gor.
Kako je pa z predelavo vlačilca v avtodom? V mislih imam MB 1835. Kakšne 4 metre dolg kontejner bi že šel gor.
robinzon napisal/-a:Dimen, res si naredil lep avtodom. Vendar mene zanima nekaj drugega. Kako je z vzdržljivostjo Tamčka, oziroma z okvarami? Vem kako je če ti crkne kamijon daleč od doma. Ni bolj smiselno montirat kontejner na kakšen boljši kamijon, npr. MB, Renault, Man, Iveco, ker so ti kamijoni po celem svetu in dobiš dele v vsakem večjem mestecu?
Kako je pa z predelavo vlačilca v avtodom? V mislih imam MB 1835. Kakšne 4 metre dolg kontejner bi že šel gor.
Če je poštiman pol nimaš skrbi (kot vsako vozilo). Pomembno je da pogoni nimajo zračnosti, da je motor v dobri kondiciiji. Vse ostale prčkarije se komot poštima na poti. Men se je na poti v Libijo enkrat snela cev kompresorja (urca popravila) in sesedel desni sprednji nosilec motorja zaradi dotrajane gume. Sele v Tuniziji nazaj grede sem ugotovil, da je zlomljen/popustil najprej levi ker je bil enkrat štiman oz. varjen. Ker se je zaradi sesedle gume motor naslonil na šasijo je šla pred kampom slovenke lajtunga za sklopko. Sreči je imel Sašo neke rezeve sabo in smo štukali. Vmes sem pritegnil dva kolesna ležaja, stem da eden mal škrta pa se še zdej vozim (po 3000km) in je ok. Bom kupil rezervo in jo vozil sabo. Ko bo izdihnil bom zamenjal na terenu. Aja, pa stikalu za štop lampo se je odlomil en konektor in pri Udninah nazaj grede je izdihnila gibljiva zračna cevka za motorno zavoro. In to je to!
Pa ta teden bom menjal križ na sprednjem kardanu (48€) ker trese nad 80kmh.
Ja, vedno je kaj za prvit, improvizirat. Ni kej, 25+ let dela svoje.
Bi pa jaz tut mel raje kakšnega MB-ja, unimoga, ipd. Sam kaj, ko je treba met velik cekinov.
Mogoče je edina prednost Tama pred ostalimi v motorju. Deutz je zračno hlajen kar sila zdesetka potencialne felerje. Pri 40 stopinjah sem ga gnal do konca (dobesedno - pedal je mel sam dve poziciji) cel ljubi dan po pesku pa ga ni prpelal, da bi zagorela lučka pregretja. Še več, motor se je tko zdihu, da zdej vleče še bolj. Nekateri se pritožujejo nad zavorami kar je posledica stanja. Jaz sem imel nekaj problemov na začetku zdaj pa grem čez tehničnega brez problemov. Res pa je da ga veliko vozim za tak avtodom (20.000 km).
Na 4x4 vlačilc sem tudi pomislu sam je premalo oddaljen od tal, čist preveč moči in prekratek. Mogoče bi podaljšu šasijo. Na MB-jih to pogosto prakticirajo ko predelujejo v avtodome.
D
p.s. Na okvare vpliva tudi način vožnje, mnogokrat največje defekte zagreši človeški faktor in objestnost.
Nazadnje spremenil Dimen, dne Po Jun 14, 2010 12:59 pm, skupaj popravljeno 1 krat.
Da dodam še jaz svoje.
Glede na leta TAMčkov so precej primerljivi po kvaliteti z mariskaterim konkurentom iz zahodno / severnega sveta. Prav tako se obnesejo na brezpotjih. Tehnična dovršenost je na nivoju tretjih držav, zato se lahko marsikaj popravi.
Pravzaprav še nisem slišal o resnejših težavah, ali, da bi koga pustil na cedilu (kar se lastnikov z nekaj občutka tiče). Gredo stvari, ki se sčasom obrabijo ali prepraijo (kakšna cevka, gumica,...) motor, pogonski sklopi, menjalnik.... to pa dela. Vsako zadevo pa se seveda da uničiti.
Kot edini minus bi dal potovalno udobje, pa tudi to se da urediti z zvočno izolacijo, vzmetenim sedežem,...
Osebno mislim, da niti ni težava v TAMčkih ampak bolj o nas Slovencih, ker je vedno boljše tisto kar je tuje (govorim o primerljivih zadevah).
Seveda pa bi se kakšen MAN CAT 8x8 prilegel, ampak..... http://www.actionmobil.at/page16/page16.html
Glede na leta TAMčkov so precej primerljivi po kvaliteti z mariskaterim konkurentom iz zahodno / severnega sveta. Prav tako se obnesejo na brezpotjih. Tehnična dovršenost je na nivoju tretjih držav, zato se lahko marsikaj popravi.
Pravzaprav še nisem slišal o resnejših težavah, ali, da bi koga pustil na cedilu (kar se lastnikov z nekaj občutka tiče). Gredo stvari, ki se sčasom obrabijo ali prepraijo (kakšna cevka, gumica,...) motor, pogonski sklopi, menjalnik.... to pa dela. Vsako zadevo pa se seveda da uničiti.
Kot edini minus bi dal potovalno udobje, pa tudi to se da urediti z zvočno izolacijo, vzmetenim sedežem,...
Osebno mislim, da niti ni težava v TAMčkih ampak bolj o nas Slovencih, ker je vedno boljše tisto kar je tuje (govorim o primerljivih zadevah).
Seveda pa bi se kakšen MAN CAT 8x8 prilegel, ampak..... http://www.actionmobil.at/page16/page16.html
Men osebno so MB-najbolj pri srcu ker sem vozil že vse sorte kamijone, res da je MB malce neudoben proti kakšnemu Manu, je pa zanesljivo najbolj trpežen in najmanj kvarljiv.
Tamček 110 ali150 mi je privlačen zaradi oblike, prekašajo ga samo novejši Unimogi. Malce se le bojim teh drobnih okvar ker imam šraufanja tega železja v službi poln kufr in bi na dopustu rajši počel kaj drugega.
Kupujem ga pa za prevoz vode. Čez kake dve leti ko ga ne bi več potreboval bi ga porabil za avtodom. Malce sem računal na tisti vodni top, pa ga Kresalica zgleda ne bo zamenjala. Zato sedaj iščem ideje za izgradnjo avtodoma in prebiram te strani.
Res pa je da je 90% vozila odvisno od voznika in ne od znamke.
Tamček 110 ali150 mi je privlačen zaradi oblike, prekašajo ga samo novejši Unimogi. Malce se le bojim teh drobnih okvar ker imam šraufanja tega železja v službi poln kufr in bi na dopustu rajši počel kaj drugega.
Kupujem ga pa za prevoz vode. Čez kake dve leti ko ga ne bi več potreboval bi ga porabil za avtodom. Malce sem računal na tisti vodni top, pa ga Kresalica zgleda ne bo zamenjala. Zato sedaj iščem ideje za izgradnjo avtodoma in prebiram te strani.
Res pa je da je 90% vozila odvisno od voznika in ne od znamke.
zanimivo,a kdo pozna zadevo
http://www.avto.net/_PROSTICAS/ad.asp?ID=3804917
http://www.avto.net/_PROSTICAS/ad.asp?ID=3804917
BOLJŠ IZ ŠIHTA SKREGAN KOT ZMATRAN.
Kdo je na strani
Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 28 gostov