Prednji vklopniki - že zdavnaj odkrita topla voda

Debata o avtih za offroad, opremi, predelavah, ...
Uporabniški avatar
miran
Prispevkov: 4133
Pridružen: To Okt 05, 2004 11:48 pm
Kraj: GOCAN
Kontakt:

Prednji vklopniki - že zdavnaj odkrita topla voda

OdgovorNapisal/-a miran » To Jun 16, 2015 10:56 am

Nekaj vprašanj za mojstre v zvezi s prednjimi vklopniki.
So moje spodnje navedbe sploh pravilne?
Ročno priklopljivi so ali 100% vklopljeni ali pa 100% izklopljeni. Za vklop in izklop je treba stopiti iz avta. Cena okoli 100 EUR/par
Avtomatski se vklopijo sami, kadar se gred hitreje vrti od kolesa (kot prosti tek pri biciklu). Kaj pa če rabim 4x4 pri vožnji vzvratno (rikverc)???
Stalen priklop - fiksna povezava poveča porabo goriva in povzroča dodatno obrabo vsega pogonskega sklopa do centralnega diferenciala. Ja in??? A se da to sploh kupiti? Koliko pa stane??

Zakaj sprašujem vse to? Če imam avto le za občasne vožnje, vse skupaj recimo dober tisoč km/leto - a ima sploh smisel imeti karkoli drugega kot stalno priklopljeni prednji kolesi?

Hvala
Miran
dokler ne pridem nazaj še nisem šel

Uporabniški avatar
AŁIEN
Prispevkov: 6234
Pridružen: To Maj 29, 2007 7:53 pm
Kraj: Samurailand
Kontakt:

OdgovorNapisal/-a AŁIEN » To Jun 16, 2015 12:51 pm

Nima smisla. Obstajajo terenci, ki že tovarniško sploh nimajo vklopnikov, pa ravno tako vozijo brez problema celo življensko dobo po nekaj 100 tisoč km medtem, ko tisti z vklopniki morajo občasno kupit in zamenjat drage vklopnike. Vprašanje je kdo ceneje pride skozi, ali tisti brez vklopnikov, ki pokuri malenkost več ali tisti, ki pokuri malenkost manj, potem, pa mora kupit vklopnike za par sto ojrov.
Je pa tudi res, da obstajajo situacije, ko je fajn imeti ročne vklopnike.

duce
Prispevkov: 1254
Pridružen: To Mar 25, 2008 4:21 pm
Kraj: koper

OdgovorNapisal/-a duce » To Jun 16, 2015 9:01 pm

Jaz imam rad ene in druge odvisno od avta in kje vozim. Ti mores povedat za kateri avto se gre in za kaj vse boš potreboval.

Uporabniški avatar
miran
Prispevkov: 4133
Pridružen: To Okt 05, 2004 11:48 pm
Kraj: GOCAN
Kontakt:

OdgovorNapisal/-a miran » To Jun 16, 2015 9:46 pm

Avto: Nissan Terrano II z avtomatskima (delujočima) vklopnikoma
Namen: igračka
Najraje bi bil brez kakršnihkoli vklopnikov.
Miran
dokler ne pridem nazaj še nisem šel

jani
Prispevkov: 161
Pridružen: To Jul 31, 2007 1:41 pm
Kraj: Ustala primorska.

OdgovorNapisal/-a jani » Sr Jun 17, 2015 9:24 am

Meni osebno pridejo zelo prav ročni vklopniki pri kakšnem rikvercanju težke prikolice v kak klanec z trdo podlago, kjer v reduktorju s vklopljenim prednjim pogonom ni prav zdravo rikvercat in motat volan iz ene v drugo skrajno lego-lepo voziš v reduktorju samo z zadnjim pogonom...

Uporabniški avatar
miran
Prispevkov: 4133
Pridružen: To Okt 05, 2004 11:48 pm
Kraj: GOCAN
Kontakt:

OdgovorNapisal/-a miran » Sr Jun 17, 2015 9:46 am

Hmmm .. na to sploh nisem pomislil.
Torej: ROČNI!
Miran
dokler ne pridem nazaj še nisem šel

DavidJ
Prispevkov: 452
Pridružen: Po Mar 10, 2008 3:13 pm
Kraj: Domžale

OdgovorNapisal/-a DavidJ » Sr Jun 17, 2015 10:18 am

Sej tudi avtomatske daš na lock pa so kot zaklenjeni ročni. Ali se motim?
POzimi ko je na cesti sneg dam na lock, da mi ni potrebno potem ko preklopim iz 4 na 2 nekaj v rikverc voziti, da odklopijo avtomatski vklopniki.

Uporabniški avatar
miran
Prispevkov: 4133
Pridružen: To Okt 05, 2004 11:48 pm
Kraj: GOCAN
Kontakt:

OdgovorNapisal/-a miran » Sr Jun 17, 2015 10:23 am

Na mojih ni nobene možnosti preklapljanja.
Miran
dokler ne pridem nazaj še nisem šel

Uporabniški avatar
AŁIEN
Prispevkov: 6234
Pridružen: To Maj 29, 2007 7:53 pm
Kraj: Samurailand
Kontakt:

OdgovorNapisal/-a AŁIEN » Sr Jun 17, 2015 11:27 am

Kukr si komplikator boš na koncu dal električne gor........
To kar maš gor je povsem zadosti, ne delaj si stroškov brez veze.
Zame so najboljši ročni vklopniki. Trotl ziher. Ne crkavajo, če zaribajo, podreš in namažeš in to je to. Čez zimo imam stalno vklopljene, poleti izklopljene in vklopim po potrebi če grem na teren. Že prej, ne potem, ko je že prepozno he he.......
Za vleko prikolice mi zelo prav pride, da lahko vozim samo na zadnji pogon v reduktorju, pa še kaj bi se našlo, ko ne rabiš 4x4 reduktor pa.
Ni boljšega od ročnih, pa naj si izmislijo karkoli.

Uporabniški avatar
miran
Prispevkov: 4133
Pridružen: To Okt 05, 2004 11:48 pm
Kraj: GOCAN
Kontakt:

OdgovorNapisal/-a miran » Sr Jun 17, 2015 11:35 am

AŁIEN napisal/-a:Kukr si komplikator........

Res je! :lol:
Si predstavljaš takšne z brezžično kripa-to-space povezavo z (bodočim) DARS-ovim satelitskim sistemom cestninjenja, tako, da bi se 4x2 samodejno vklopil le ob vsakem prihodu na avtocesto.
:wink:
Miran

PS: zdaj samo še čakam, da mi da Mamut kakšno zanimivo ponudbo za ročne ...
dokler ne pridem nazaj še nisem šel

dulinr
Prispevkov: 235
Pridružen: To Okt 05, 2010 6:17 pm
Kraj: Notranjska

OdgovorNapisal/-a dulinr » Če Jun 18, 2015 11:39 am

Sam sem imel Terrano-ta II, in spredaj sploh ni imel vklopnikov, je imel kar zobate prirobe in je pol-osovino in krdan spredaj stalno vrtelo. Poraba večja za cca. 0,5 litra ko sem vozil brez krdana spredaj.
Mogoče bo najceneje če dobiš take prirobe in menjaš z vklopniki.

LpA

Uporabniški avatar
miran
Prispevkov: 4133
Pridružen: To Okt 05, 2004 11:48 pm
Kraj: GOCAN
Kontakt:

OdgovorNapisal/-a miran » Če Jun 18, 2015 1:22 pm

Saj take (stalen 100% vklop) sem sprva potihem tudi iskal oz. hotel dobiti.
Potem ste me pa s tisto možnostjo reduktorja v 4x2 režimu tako zrajcali...
Mamut mi je že dal ponudbo za ročne vklopnike in jaz sem jo sprejel!
Hvala!
miran
dokler ne pridem nazaj še nisem šel


Vrni se na “Avtomobili in oprema”

Kdo je na strani

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 3 gosti