GM TECH 2 OBD reader
GM TECH 2 OBD reader
Pozdravljeni!
Ali ima kdo GM TECH 2 OBD reader, da bi mogoce lahko z njim prebral racunalnik od mojega Isuzu-ta?
Obredel sem ze kar nekaj servisov, pa brez uspeha.
hvala,
Ali ima kdo GM TECH 2 OBD reader, da bi mogoce lahko z njim prebral racunalnik od mojega Isuzu-ta?
Obredel sem ze kar nekaj servisov, pa brez uspeha.
hvala,
Kateri letnik je avto?
Imam OBD2 readerja (en preko BT ali drugi preko kabla) če ti kaj pomaga. Do sedaj sta oba prebrala vse kar je bilo nad letnikom 2001.
BT modul je stalno v avtu in program imam na telefonu, tako da kode napak in osnovne stvari od avta lahko preberem vedno, kaj več pa program na telefonu ne omogoča.
Čakam na novo verzijo programa (cena 20 evrov), ki bo pokazala malo več podatkov in upam da tudi povezavo na ostale komponente, ne samo motorja.
Imam OBD2 readerja (en preko BT ali drugi preko kabla) če ti kaj pomaga. Do sedaj sta oba prebrala vse kar je bilo nad letnikom 2001.
BT modul je stalno v avtu in program imam na telefonu, tako da kode napak in osnovne stvari od avta lahko preberem vedno, kaj več pa program na telefonu ne omogoča.
Čakam na novo verzijo programa (cena 20 evrov), ki bo pokazala malo več podatkov in upam da tudi povezavo na ostale komponente, ne samo motorja.
Pred EUR sem bil SIT!
Potem je taka varianta kot pri subaruju. Do leta 2001 ima sicer obd2 priklop, protokol pa ni OBD2 ampak subaru select monitor.
Kabel ki ima OBD2 priključek in podpira tudi druge protokole je KKL kabel ali pa canbus za VAG avtomobile. Mogoče lahko probaš to, če kdo ima tak kabel.
Kabel ki ima OBD2 priključek in podpira tudi druge protokole je KKL kabel ali pa canbus za VAG avtomobile. Mogoče lahko probaš to, če kdo ima tak kabel.
Pred EUR sem bil SIT!
@Nebivedu: Hvala za odgovor, sedaj je samo še vprašanje, kdo ima tak kabel ? Če koga poznaš, meni ni do sedaj še nihče prišel nasproti, pa čeprav sem npr. klical celo ljudi, ki prodajajo Opel Montereye, Isuzu Trooperje po Avto.net, kako vzdržujejo svoja vozila.
@Dimen: Avto zaenkrat gre; brez večjih problemov. Menjavam olje, filtre, zadnjič sem dal zamenjati jermene, ipd. Bolj kot ne me zanima, če sploh obstaja v našem prostoru kakšen, ki lahko "se poveže" z računalnikom, v primeru, če bi bilo res kaj narobe - upam, da ne.
Sicer priznam, me občasno daje menjalnik, ki se odloči na avtocesti prešaltat iz overdrive -a eno prestavo nižje, s tem da ne zasveti lučka, da je overdrive izklopljen. Zadevo dela sporadično, občasno Temu seveda sledi precejšen porast obratov motorja in posledično glasna vožnja. Pomoje ima težave kakšen speed sensor.
Menjalnik je GM 4L30E, bil je vgrajen v vrsto vozil v Evropi in USA, tako da računam, da mi bo že kdo znal pomagati.
P.S. precej polagam upe na Marolta v Horjulu, ki ima napisano, da se ne brani niti eksotičnih znamk
Nekje sem prebral, da če povežeš prvi in 4/8 pin na konektorju in potem daš kontakt, začne utripati lučka CHECK in glede na število utripov naj bi lahko ugotovil napako ??????
No, če kdo pozna koga, ki ima ta kabel, dobrodošel! Peljem se tudi na drugi konec Slovenije
@Dimen: Avto zaenkrat gre; brez večjih problemov. Menjavam olje, filtre, zadnjič sem dal zamenjati jermene, ipd. Bolj kot ne me zanima, če sploh obstaja v našem prostoru kakšen, ki lahko "se poveže" z računalnikom, v primeru, če bi bilo res kaj narobe - upam, da ne.
Sicer priznam, me občasno daje menjalnik, ki se odloči na avtocesti prešaltat iz overdrive -a eno prestavo nižje, s tem da ne zasveti lučka, da je overdrive izklopljen. Zadevo dela sporadično, občasno Temu seveda sledi precejšen porast obratov motorja in posledično glasna vožnja. Pomoje ima težave kakšen speed sensor.
Menjalnik je GM 4L30E, bil je vgrajen v vrsto vozil v Evropi in USA, tako da računam, da mi bo že kdo znal pomagati.
P.S. precej polagam upe na Marolta v Horjulu, ki ima napisano, da se ne brani niti eksotičnih znamk
Nekje sem prebral, da če povežeš prvi in 4/8 pin na konektorju in potem daš kontakt, začne utripati lučka CHECK in glede na število utripov naj bi lahko ugotovil napako ??????
No, če kdo pozna koga, ki ima ta kabel, dobrodošel! Peljem se tudi na drugi konec Slovenije
Dardaj napisal/-a:Nekje sem prebral, da če povežeš prvi in 4/8 pin na konektorju in potem daš kontakt, začne utripati lučka CHECK in glede na število utripov naj bi lahko ugotovil napako ??????
Tako zadevo ima subaru pod volanom (pod armaturo) ima 2 konektorja, ki ju stakneš. Daš kontakt in ti check engine utripa v zaporedjih.
recimo 2x utripne, malo premora in spet 1x utripne, kar pomeni koda 21.
Za tvoj avto na OBD2 konektorju stakneš pina 4 in 6. Daš kontakt in utripal ti bo check engine.
Tukaj imaš vse razloženo:
http://codes.rennacs.com/plugins/IsuzuEFI/ISUZU-EFI-21-Trooper.php
Tukaj potem prebrano kodo vpišeše in ti izpiše napako:
http://codes.rennacs.com/FaultCodes.php?erasepagecount=1&erasepage0=plugins%2FIsuzuEFI%2FERASING.php&reference=ISUZU-EFI-21
Pred EUR sem bil SIT!
Tole je brezplačna verzija, če hočeš pa več funkcij je pa razširjena na PRO verzijo in stane 20 evrov.
http://www.windowsphone.com/sl-si/store/app/obd-auto-doctor/68fcb70d-c259-4e1d-8158-27735854493c
http://www.windowsphone.com/sl-si/store/app/obd-auto-doctor/68fcb70d-c259-4e1d-8158-27735854493c
Pred EUR sem bil SIT!
Nebivedu napisal/-a:Tole je brezplačna verzija, če hočeš pa več funkcij je pa razširjena na PRO verzijo in stane 20 evrov.
http://www.windowsphone.com/sl-si/store/app/obd-auto-doctor/68fcb70d-c259-4e1d-8158-27735854493c
aa sm mislil da je za android. Niam windows phone (mel ampak razocaran zaradi omejenosti ko jabolka fon)
Meni je važno, da mi deluje navigacija, ki je na vseh lumiah (nokia) zastonj za cel svet s posodobitvijo na windows 8.1. In ta navigacija je res dobra, pa posodabljajo se zemljevidi vsakih par mesecev.
Pa fotoaparat ima Carl Zeiss leče, tako da je že kar spodoben (nekateri imajo celo 41 miljonov pikslov - nokia lumia 1020).
Lahko pa na privat razložiš, katerih programov ni za wp, pa so za android. Mogoče jih pa naredim, pa začnem prodajat, da bodo uporabniki zadovoljni.
Pa fotoaparat ima Carl Zeiss leče, tako da je že kar spodoben (nekateri imajo celo 41 miljonov pikslov - nokia lumia 1020).
Lahko pa na privat razložiš, katerih programov ni za wp, pa so za android. Mogoče jih pa naredim, pa začnem prodajat, da bodo uporabniki zadovoljni.
Pred EUR sem bil SIT!
Nebivedu napisal/-a:Meni je važno, da mi deluje navigacija, ki je na vseh lumiah (nokia) zastonj za cel svet s posodobitvijo na windows 8.1. In ta navigacija je res dobra, pa posodabljajo se zemljevidi vsakih par mesecev.
Pa fotoaparat ima Carl Zeiss leče, tako da je že kar spodoben (nekateri imajo celo 41 miljonov pikslov - nokia lumia 1020).
Lahko pa na privat razložiš, katerih programov ni za wp, pa so za android. Mogoče jih pa naredim, pa začnem prodajat, da bodo uporabniki zadovoljni.
Hja sej ce greva naprej v tej smeri boma full of topic na tejle temi ko je za en citalec. V kolikor ze da nadaljujeva ce uspes naredit program da se bo nadroid povezal na MUT2 protokol preko ELM327 vmesnika to dam tut 20 evrica. Sicer pa lumia kot hardware mi je bla vsec samo wp 8 (imel sm luima 720) min i bil vsec. sedaj ko so dali ze 10 kot rview pa tut 8.1 se mi zdi kr vredu za sliakanje pa mam raj fotoparat ko telefon ceprav telefon je skos v zepu foroparat pa pac ne
Kaj trabiš MUT za starejšega mitsubishija?
MUT protokol je ISO9141-2 protokol. 5 baud inicializacija in 15625 komunikacija.
Tega ELM327 ne podpira. Imam namreč isti problem SSM - subaru select monitor deluje na istem protokolu in ne dela z ELM327 (velja za subaruje do 2001 letnika)
Podpira pa torque program za android MUT protokol, torej je treba samo še pravi BT modul dobiti (ki ne bazira na ELM327 čipu).
Programsko se da rešit, da narediš hibrida in bereš COM port:
1. Open COM port of BT key, e.g. COM6 via HyperTerminal or write simple application
2. Set baudrate to 19200
3. Send ATSP0<CR><LF>
4. Wait for reply OK - (Bus Init..... OK)
5. Send A0<MUT ID><CR><LF> e.g. A032
6. Parse reply E0 <value> e.g. E0 80, so value is 0x80 7. Use formula to get the scaled value
Torej dobiš na com port vrstico, ki jo moraš sparsat in potem prikažeš sparsane podatke ven kot vrednosti.
MUT protokol je ISO9141-2 protokol. 5 baud inicializacija in 15625 komunikacija.
Tega ELM327 ne podpira. Imam namreč isti problem SSM - subaru select monitor deluje na istem protokolu in ne dela z ELM327 (velja za subaruje do 2001 letnika)
Podpira pa torque program za android MUT protokol, torej je treba samo še pravi BT modul dobiti (ki ne bazira na ELM327 čipu).
Programsko se da rešit, da narediš hibrida in bereš COM port:
1. Open COM port of BT key, e.g. COM6 via HyperTerminal or write simple application
2. Set baudrate to 19200
3. Send ATSP0<CR><LF>
4. Wait for reply OK - (Bus Init..... OK)
5. Send A0<MUT ID><CR><LF> e.g. A032
6. Parse reply E0 <value> e.g. E0 80, so value is 0x80 7. Use formula to get the scaled value
Torej dobiš na com port vrstico, ki jo moraš sparsat in potem prikažeš sparsane podatke ven kot vrednosti.
Pred EUR sem bil SIT!
Je pa tole recimo zanimivo za kupit
http://www.bolha.com/nadomestni-deli/avtodeli/avtoelektrika/ostalo/autocom-bluetooth-tablet-pc-1296480714.html?aclct=1426425209&kw=autocom
Dobiš ugodno prenosnik (s touch screenom in ga lahko uporabljaš tudi kot tablico ali prenosnik) z autocom kablom, ki naj bi podpiral tudi MUT in večino ISO standardov.
Na mojem avtu ta kabel deluje (1998 letnik).
http://www.bolha.com/nadomestni-deli/avtodeli/avtoelektrika/ostalo/autocom-bluetooth-tablet-pc-1296480714.html?aclct=1426425209&kw=autocom
Dobiš ugodno prenosnik (s touch screenom in ga lahko uporabljaš tudi kot tablico ali prenosnik) z autocom kablom, ki naj bi podpiral tudi MUT in večino ISO standardov.
Na mojem avtu ta kabel deluje (1998 letnik).
Pred EUR sem bil SIT!
Dardaj napisal/-a:@Nebivedu:
Sicer priznam, me občasno daje menjalnik, ki se odloči na avtocesti prešaltat iz overdrive -a eno prestavo nižje, s tem da ne zasveti lučka, da je overdrive izklopljen.
Ja sej, zato nimam več avtomatika. Men je ksreč crknu v Ivančni - simptomi so bili isti. S takim menjalnikom nebi šel do Izole. Zrihti!!!!
Moj Monterey ima obd2 priklop in prebereš vse kode z navadnim bluetooth vmesnikom v povezavi z aplikacijo torque na telefonu. Je pa letnik 1998.
Nebivedu napisal/-a:Kaj trabiš MUT za starejšega mitsubishija?
MUT protokol je ISO9141-2 protokol. 5 baud inicializacija in 15625 komunikacija.
Tega ELM327 ne podpira. Imam namreč isti problem SSM - subaru select monitor deluje na istem protokolu in ne dela z ELM327 (velja za subaruje do 2001 letnika)
Podpira pa torque program za android MUT protokol, torej je treba samo še pravi BT modul dobiti (ki ne bazira na ELM327 čipu).
Programsko se da rešit, da narediš hibrida in bereš COM port:
1. Open COM port of BT key, e.g. COM6 via HyperTerminal or write simple application
2. Set baudrate to 19200
3. Send ATSP0<CR><LF>
4. Wait for reply OK - (Bus Init..... OK)
5. Send A0<MUT ID><CR><LF> e.g. A032
6. Parse reply E0 <value> e.g. E0 80, so value is 0x80 7. Use formula to get the scaled value
Torej dobiš na com port vrstico, ki jo moraš sparsat in potem prikažeš sparsane podatke ven kot vrednosti.
Zlata vredna info. Ni glih start mitsubishi. 1999 letnik pajero sport.
Torque mam pro verzijo kupleno.
Katere vrste vmesnik predlagas? ali pa da je BT vmesnik. Nekje sm enkrat zasledil OpenPort 1.3 nekje iz nove zelandije.
Ce bom kej podobnega kupoval od ebay (razen da na vseh pise in elm in ostali da ma protokol 9141-2) kater je tak da bo deloval.
A se tega hibrida da kupit namesto da se ga naredi?
Latitude mislim da ima uporabnik emilcek na nivi.
Daleč od zimske gume, čeprav so bile skoraj nove. Sem vozil njegov avto po snegu.
Drugače po kopni cesti je pa bil zelo zadovoljen z njimi, se mi zdi.
Daleč od zimske gume, čeprav so bile skoraj nove. Sem vozil njegov avto po snegu.
Drugače po kopni cesti je pa bil zelo zadovoljen z njimi, se mi zdi.
Niva 240D l. 93, OM616 motor, Kobra 215R15, ZF servo, rock crawler TC
2x Patrol Y61 2.8TD
Naprodaj veliko rabljenih delov za Lado in nekaj tudi za Patrola
2x Patrol Y61 2.8TD
Naprodaj veliko rabljenih delov za Lado in nekaj tudi za Patrola
DNT je firma, ki dela obd2 module, ki ne bazirajo na elm327 čipu. Samo so cene tam okoli 75 evrov. Se potem bolj splača kupit orenk zadevo, ki stane tam okoli 80 do 120 evrov, pa imaš res za vse avte.
Imaš pa OBDLink MX, ki ima GM in ford protokole, dela pa na wifi in BT, samo je cena 119 evrov, takoda ta bi tebi moral delat.
http://www.amazon.com/ScanTool-OBDLink- ... CA6F37N6A9
Imaš pa OBDLink MX, ki ima GM in ford protokole, dela pa na wifi in BT, samo je cena 119 evrov, takoda ta bi tebi moral delat.
http://www.amazon.com/ScanTool-OBDLink- ... CA6F37N6A9
Transform your phone, tablet, or PC into the fastest, universal professional-grade automotive scan tool
•Safe to leave plugged in, won't drain your car's battery
•Includes free iOS and Android apps and Windows software (also compatible with third party apps such as Torque and Dash Command)
•Works on all 1996+ cars and light trucks sold in the USA (except hybrid or electric vehicles)
•Supports all 5 OBD-II protocols, plus SW-CAN (GM) and MS-CAN (Ford)
Pred EUR sem bil SIT!
Nebivedu napisal/-a:DNT je firma, ki dela obd2 module, ki ne bazirajo na elm327 čipu. Samo so cene tam okoli 75 evrov. Se potem bolj splača kupit orenk zadevo, ki stane tam okoli 80 do 120 evrov, pa imaš res za vse avte.
Imaš pa OBDLink MX, ki ima GM in ford protokole, dela pa na wifi in BT, samo je cena 119 evrov, takoda ta bi tebi moral delat.
http://www.amazon.com/ScanTool-OBDLink- ... CA6F37N6A9Transform your phone, tablet, or PC into the fastest, universal professional-grade automotive scan tool
•Safe to leave plugged in, won't drain your car's battery
•Includes free iOS and Android apps and Windows software (also compatible with third party apps such as Torque and Dash Command)
•Works on all 1996+ cars and light trucks sold in the USA (except hybrid or electric vehicles)
•Supports all 5 OBD-II protocols, plus SW-CAN (GM) and MS-CAN (Ford)
za resno zadevo bi odstel tolk dnarja sam ko noben nebi dal prvo za probat da vidim da bo delovalo pa pol gasa kupit.
Kateri skenerji so v tejle skupini resnenih in orenk zadev?
sicer tale obdlink mx je kr cena 100 evrou. in to ni velik ce bo deloval na mojem avtu. sicer je to cena iz honkonga (kao oficial dealer na scantool.net) kjer koli po evropi je BT verzija cca 150 evrou.
@Gregor: Imam Michelin Alpin Latitude, ki je odlična zimska guma, dokler se ne greš vozit ravno po pol metra južnega snega (glede na letošnjo zimo je ne morem prehvaliti). Ker so prišle višje temperature, mi je gume škoda brusiti na vročem, zato iščem "letne" gume. Ja, moram pač sprejeti kompromis med AT gumo in HT gumo. In kot je že zgoraj napisano, da kljub vsemu avto naredi veliko km na asfaltu, bom najbrž moral sprejeti kompromis - in to naj bi Michelin Latitude Cross bila - nek križanec med AT in HT, če sem prav razumel iz opisa Za zimsko gumo je ne bom uporabljal, da pa se grem občasno goniti izven urejenih cestišč, pa bi pomoje zadoščala takšnim občasnim "izpadom". Imam pa namen kupiti še en prave MT - jke brž, ko mi dovoli
Nazadnje spremenil Dardaj, dne Če Mar 19, 2015 10:10 pm, skupaj popravljeno 1 krat.
Če imaš zimske, potem ni problema.
Glede na obliko pofila in količino lamel sem bil prepričan, da se bo latitude cross peljala skoraj kot zimska guma. Pa sem se motil.
Glede na obliko pofila in količino lamel sem bil prepričan, da se bo latitude cross peljala skoraj kot zimska guma. Pa sem se motil.
Niva 240D l. 93, OM616 motor, Kobra 215R15, ZF servo, rock crawler TC
2x Patrol Y61 2.8TD
Naprodaj veliko rabljenih delov za Lado in nekaj tudi za Patrola
2x Patrol Y61 2.8TD
Naprodaj veliko rabljenih delov za Lado in nekaj tudi za Patrola
Hm ja, meni jih je škoda goniti celo poletje, ker jih bom uničil
Pri zimskih, vsaj kolikor sem jaz uspel razumeti, je predvsem čar v materialu, ki ohranja mehkobo tudi pri nizkih temperaturah, in seveda tudi nekaj v profilu, ki se izkaže, če zapade sneg.
Imel sem neke kitajske gume, ki so bile na koncu že tako trde, (čeprav je pisalo M+S), da so drsele tudi samo, če je bil moker asfalat poleti. Na pesku so prijemale odlično, vse ostalo pa disaster
Pri zimskih, vsaj kolikor sem jaz uspel razumeti, je predvsem čar v materialu, ki ohranja mehkobo tudi pri nizkih temperaturah, in seveda tudi nekaj v profilu, ki se izkaže, če zapade sneg.
Imel sem neke kitajske gume, ki so bile na koncu že tako trde, (čeprav je pisalo M+S), da so drsele tudi samo, če je bil moker asfalat poleti. Na pesku so prijemale odlično, vse ostalo pa disaster
gferen napisal/-a:Nebivedu napisal/-a:DNT je firma, ki dela obd2 module, ki ne bazirajo na elm327 čipu. Samo so cene tam okoli 75 evrov. Se potem bolj splača kupit orenk zadevo, ki stane tam okoli 80 do 120 evrov, pa imaš res za vse avte.
Imaš pa OBDLink MX, ki ima GM in ford protokole, dela pa na wifi in BT, samo je cena 119 evrov, takoda ta bi tebi moral delat.
http://www.amazon.com/ScanTool-OBDLink- ... CA6F37N6A9Transform your phone, tablet, or PC into the fastest, universal professional-grade automotive scan tool
•Safe to leave plugged in, won't drain your car's battery
•Includes free iOS and Android apps and Windows software (also compatible with third party apps such as Torque and Dash Command)
•Works on all 1996+ cars and light trucks sold in the USA (except hybrid or electric vehicles)
•Supports all 5 OBD-II protocols, plus SW-CAN (GM) and MS-CAN (Ford)
za resno zadevo bi odstel tolk dnarja sam ko noben nebi dal prvo za probat da vidim da bo delovalo pa pol gasa kupit.
Kateri skenerji so v tejle skupini resnenih in orenk zadev?
sicer tale obdlink mx je kr cena 100 evrou. in to ni velik ce bo deloval na mojem avtu. sicer je to cena iz honkonga (kao oficial dealer na scantool.net) kjer koli po evropi je BT verzija cca 150 evrou.
Tisti tester, ko sem link prilepil za 300 evrov iz bolhe skupaj s prenosnikom, bi moral na tvojem avtu delat. Če bi kje samo ta tester dobil, so ponavadi po 80 evrov. Bom malo pogledal pa ti sporočim, kje jih imajo najcenej.
Pred EUR sem bil SIT!
Kdo je na strani
Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 57 gostov