VW Passat, 2.0 tdi, l. 2006 ima težave z vžiganjem!
VW Passat, 2.0 tdi, l. 2006 ima težave z vžiganjem!
Pozdravljeni!
Zbiram pametne nasvete oz. pomoč.
"Ta drug" Passat pri hiši se je odločil, da ne bo več vžgal.
Najprej je imel težave pri verglanju na klancu pred hišo, kar me je navedlo na misel, da je verjetno umira dizel pumpa (enake simptome je imel moj 1.9, kateremu smo potem zamenjali črpalko in sedaj dela ), potem je začel verglat tudi pri vžiganju na ravnem ter celo, če je imel nos navzdol obrnjen, vendar je po nekaj časa prižiganja v prazno (enak zvok, kot če poizkušaš prižigati avto brez goriva vseeno vžgal. dokončno je klecnil v petek zvečer, ko se je prižgal in potem na mestu po cca. 10 sec ugasnil.
Nafte je v tanku več kot polovica!
Na avto je bilo zamenjano: !!! (pri pooblaščenem serviserju)
- redno jermen, olje, ipd.
- leta 2012 konec leta šobe in grelni element (še celo na garancijo!)
- leta 2013 poleti jermen, sklopka, vztrajnik, tesnilo glave motorja, ventilator!
- pomoje še kaj, pa niti ne vem več
- mehanik (Dolinar - možakar ne izgleda šalabajzar), je danes izključil kot vzrok nizko in visoko tlačno pumpo, računalnik mu ne pokaže napake. Pri njemu naj bi delal kot raketa
Aja, avto je VW Passat, 2.0 tdi, l. 2006, karavan. Vem, da so bila to črna leta za VW motorje, ampak ko bi le to vedel prej Pa kaj čem, avto je bil redno vzdrževan, ne veliko vožen (15 k letno), sedaj je pa obstal na domačem dvorišču.
Lahko bi še sumil šobe (ponovno), kaj drugega pa mi ne pade na pamet, razen mogoče še kakšna elektrika, ???, akumulator, alternator, ipd. Čeprav potem ne bi vžigal brez problema mehaniku.
Anyway, če ima kdo kakšno dobro idejo, nasvet, ipd. dobrodošel!
Hvala!
Zbiram pametne nasvete oz. pomoč.
"Ta drug" Passat pri hiši se je odločil, da ne bo več vžgal.
Najprej je imel težave pri verglanju na klancu pred hišo, kar me je navedlo na misel, da je verjetno umira dizel pumpa (enake simptome je imel moj 1.9, kateremu smo potem zamenjali črpalko in sedaj dela ), potem je začel verglat tudi pri vžiganju na ravnem ter celo, če je imel nos navzdol obrnjen, vendar je po nekaj časa prižiganja v prazno (enak zvok, kot če poizkušaš prižigati avto brez goriva vseeno vžgal. dokončno je klecnil v petek zvečer, ko se je prižgal in potem na mestu po cca. 10 sec ugasnil.
Nafte je v tanku več kot polovica!
Na avto je bilo zamenjano: !!! (pri pooblaščenem serviserju)
- redno jermen, olje, ipd.
- leta 2012 konec leta šobe in grelni element (še celo na garancijo!)
- leta 2013 poleti jermen, sklopka, vztrajnik, tesnilo glave motorja, ventilator!
- pomoje še kaj, pa niti ne vem več
- mehanik (Dolinar - možakar ne izgleda šalabajzar), je danes izključil kot vzrok nizko in visoko tlačno pumpo, računalnik mu ne pokaže napake. Pri njemu naj bi delal kot raketa
Aja, avto je VW Passat, 2.0 tdi, l. 2006, karavan. Vem, da so bila to črna leta za VW motorje, ampak ko bi le to vedel prej Pa kaj čem, avto je bil redno vzdrževan, ne veliko vožen (15 k letno), sedaj je pa obstal na domačem dvorišču.
Lahko bi še sumil šobe (ponovno), kaj drugega pa mi ne pade na pamet, razen mogoče še kakšna elektrika, ???, akumulator, alternator, ipd. Čeprav potem ne bi vžigal brez problema mehaniku.
Anyway, če ima kdo kakšno dobro idejo, nasvet, ipd. dobrodošel!
Hvala!
filter
Probaj prvo filter nafte snet,pa pihnt skoz njega v eno posodico,pa boš videl kaj ven priteče...Če nafta je ql,če pa umazanija ali pa sploh ne boš mogel pihnit skozenj pa ga bo treba zamenjar....Lahko,da je samo zapackan...
Po moje bi treba samo sistem dovoda goriva spucat....To se je men enkrat zgodilo,ne na pasatu,ampak simptomi so bli enaki...
Po moje bi treba samo sistem dovoda goriva spucat....To se je men enkrat zgodilo,ne na pasatu,ampak simptomi so bli enaki...
Avto ima res dve pumpi, eno v tanku in drugo v motorju.
Avto je nazaj pri hiši; zamenjali so filter za nafto, gorivo v tanku je čisto, razdrli in skupaj so sestavili pumpo, ki je delala in dela
Preživel je testiranje pri mehaniku - vžgal je po nočnem parkiranju na klancu.
Sedaj je parkiran na klancu pred hišo, bomo jutri zjutraj videli trenutek resnice
Hvala za nasvete, zaenkrat
Avto je nazaj pri hiši; zamenjali so filter za nafto, gorivo v tanku je čisto, razdrli in skupaj so sestavili pumpo, ki je delala in dela
Preživel je testiranje pri mehaniku - vžgal je po nočnem parkiranju na klancu.
Sedaj je parkiran na klancu pred hišo, bomo jutri zjutraj videli trenutek resnice
Hvala za nasvete, zaenkrat
- Dr.Patrol
- Prispevkov: 1422
- Pridružen: Pe Jul 17, 2009 7:30 am
- Kraj: Lej jo, našo Baško Grapo!! :)
- Kontakt:
??? Kako pa se užge gorivo pri dizlu?? Nekateri avti, pti toplem motorju res ne potrebujejo predgretja, drugi ja...
ex.Popaj. Preimenovan s strani upravnika na podlagi zaslug skupnosti in predlog skupnosti. ;)
www.Adventure-Overland.si
www.Adventure-Overland.si
Meni vžiga brez gretja. Ko je res zelo mraz počakam sekundo ali dve, zdaj zmeraj obrnem ključ v enem šusu. Motor je Audi 2.5 TDI.
Lahko je diesel pumpa zanič. Koikor poznam zadevo, dize ne delajo če ni dovolj pritiska.
Kaj pa kak senzor? Nivo olja, vode...? Lahko blokira motor če česa manjka?
Akumulator in napetost si preveril? Novejši avti ne delajo če ni vse tako kot mora biti.
Lahko je diesel pumpa zanič. Koikor poznam zadevo, dize ne delajo če ni dovolj pritiska.
Kaj pa kak senzor? Nivo olja, vode...? Lahko blokira motor če česa manjka?
Akumulator in napetost si preveril? Novejši avti ne delajo če ni vse tako kot mora biti.
compadre napisal/-a:Najverjetneje je v tem pasatu pumpe-duse motor. Tako bošpumpa odpade, pa tudi comon rail ni, kar pomeni, da lahko laufa tudi po treh ali dveh cilindrih.
Imaš prav, ta letnik je še PD motor, CR pride pozneje..tako nima zunanje pumpe, ne ventila..
Preveri še povratno cev prot rezervaju, da ni zabasana..
nissan tractor 3.3sdt
Tako za info, ce bo kdo kdaj imel podobne tezave
Krivec za izpraznjen oz. oslabljen akumulator je bil avtoradio, ki je kljub ugasnjenemu stanju vozila kuril strom na polno - preseneceno Sem ugtovil tako, da sem v temi enkrat prisel domov, ugasnil in zaklenil avto, lucke na avtoradiu pa so se vedno gorele . Po odstranitvi avtoradia in ponovni menjavi akumulatorja (tast se je v svojemu zagonu dobrote izprsil s 110 Ah in 760 A) avto vziga, ne glede na naklon, stanje, temperaturo ) Vozilo je bil naknadno pregledano se pri enemu mehaniku, ki tudi ni uspel najti nobene napake.
Ocitno "tako elektrificirana vozila" potrebujejo veliko stroma na hitro pri svojem zagonu, da lahko zazenejo pumpe, napolnijo sisteme, ipd. (moja poenostavljena, strogo amaterska razlaga )
Krivec za izpraznjen oz. oslabljen akumulator je bil avtoradio, ki je kljub ugasnjenemu stanju vozila kuril strom na polno - preseneceno Sem ugtovil tako, da sem v temi enkrat prisel domov, ugasnil in zaklenil avto, lucke na avtoradiu pa so se vedno gorele . Po odstranitvi avtoradia in ponovni menjavi akumulatorja (tast se je v svojemu zagonu dobrote izprsil s 110 Ah in 760 A) avto vziga, ne glede na naklon, stanje, temperaturo ) Vozilo je bil naknadno pregledano se pri enemu mehaniku, ki tudi ni uspel najti nobene napake.
Ocitno "tako elektrificirana vozila" potrebujejo veliko stroma na hitro pri svojem zagonu, da lahko zazenejo pumpe, napolnijo sisteme, ipd. (moja poenostavljena, strogo amaterska razlaga )
A niso lih ti letniki imeli probleme s hladnim zagonom, ki jih uspešno rešijo pri RSR? Kao da štarter obrača prepočasi in ne odpre nafte...
V bistvu mu z leti ( starost aku, obrabljenost štarterja) obrati mičkeno padejo....na "uho" ni zaznat, elektronika pa zazna premale obrate in ne spusti nafte...
V bistvu mu z leti ( starost aku, obrabljenost štarterja) obrati mičkeno padejo....na "uho" ni zaznat, elektronika pa zazna premale obrate in ne spusti nafte...
Višje v postu sem ti dvakrat prišepnil, da je vzrok verjetno slab akumulator, pa si preslišal
Imaš srečo če ti avto zdaj normalno dela brez posebnih stroškov. Dva moja kolega sta morala menjati elektronske komponente na diesel pumpi, ker jih je skurilo zaradi prenizke napetosti. Lahko zaradi slabega akumuatorja ali pa zaradi slabega štarterja ki ob preveliki obremenitvi potegne preveč toka pa ga za drugje zmanjka.
Imaš srečo če ti avto zdaj normalno dela brez posebnih stroškov. Dva moja kolega sta morala menjati elektronske komponente na diesel pumpi, ker jih je skurilo zaradi prenizke napetosti. Lahko zaradi slabega akumuatorja ali pa zaradi slabega štarterja ki ob preveliki obremenitvi potegne preveč toka pa ga za drugje zmanjka.
Kdo je na strani
Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 50 gostov