Nov zakon .... od 40 do 200 Evro
Nov zakon .... od 40 do 200 Evro
Po novem zakonu zaradi vožnje v naravnem okolju bo 40 do 200 Evro iz naše denarnice zamenjalo lastnika.
Zdaj se je vsul plaz med gozdarji, lovci, planinci, da je to premalo. Nekateri predlagajo odvzem vozila, odvzem vozniške, kazen v % letne plače ...
Vse to zaradi onesnaževanja okolja in vznemirjanja živali.
Malo sem brskal po internetu in naletel na zanimive podatke.
Slovenija premore cca 24 000 kilometrov gozdnih prometnic. Od leta 2001 do leta 2010 je bilo narejenih cca 1000 km novih gozdnih cest in 3000 km gozdnih vlak.
Predvidevam da so vsi stroji, ki so sodelovali v izgradnji delovali na sončno energijo in ob delovanju namesto hrupa predvajali Vivaldijeve 4 letne čase.
Gospodarskega izkoriščanja gozdov se ne bom dotaknil ... vso pozornost bom usmeril v sanitarno sečnjo. Jasno mi je da je zaradi lubadarja, vetroloma, žleda, neprimerne rasti potrebno gozd očistiti ... le podatki so tako nenavadni da jih moram napisati.
V Sloveniji letno sanitarno podrejo 7 000 000 kubičnih metrov lesa. Ker je to meni nepredstavljivo velika številka, se bom omejil na manjšo površino.
Pokljuko.
Na Pokljuki letno podrejo 150 000 kubičnih metrov.
To pomeni da je les odpeljalo 4 000 tovornjakov. Če se je vsak zamudil v pokljuških gozdovih le eno uro, je to 4 000 obratovalnih ur v gozdu. Vsak tovornjak premore 350 kW moči ... istočasno bom zaokrožil da terenci, štirikolesniki in motorji v povprečju premorejo 70 kW. To pomeni da bi ekvivalent odvozu lesa bilo 20 000 ur vožnje terenskih vozil.
Če bi se vsak lastnik terenskega vozila po Pokljuki vozi 2 uri bi to naneslo 10 000 vozil letno. Oziroma 200 vozil vsak vikend.
In to samo na Pokljuki. In to samo na račun odvoza lesa.
Motorne žage, avtomobile drvarjev, traktorje nakladalne naprave, gradbeno mehanizacijo ... nisem sploh še omenil.
Produktivnost motorne žage znaša cca 2 kubika podrtega lesa na uro, kar pomeni, da so samo za potrebe sanitarne sečnje v pokljuških gozdovih žage pele 75 000 ur. Pri povprečni moči 5 kW to pomeni 375 000 kWh. Iz tega sledi da je onesnaževanje motornih žag primerljivo z več kot 5000 ur vožnje. Torej naslednjih 50 vozil vsak vikend.
Hrup, ki ga povzročajo žage je primerljiv z hrupom vozil. Vsak dan na Pokljuki 20 žag ropota po 10 ur.
Če temu dodam še traktorje, nakladalne naprave in gradbeno mehanizacijo, dobim primerjalno vsaj 500 vozil vsak vikend. Pa sem obdelal le sanitarno sečnjo. Gospodarske sečnje je še bistveno več.
In potem rečejo da z terenci in motorji onesnažujemo okolje in vznemirjamo živali ?!?
In za konec - za lažjo predstavo kaj pomeni nasilje v naravi. V slovenskih gozdovih vsako leto ubijejo 120 000 glav divjadi. Da 60 medvedov in 10 volkov sploh ne omenjam.
Zdaj se je vsul plaz med gozdarji, lovci, planinci, da je to premalo. Nekateri predlagajo odvzem vozila, odvzem vozniške, kazen v % letne plače ...
Vse to zaradi onesnaževanja okolja in vznemirjanja živali.
Malo sem brskal po internetu in naletel na zanimive podatke.
Slovenija premore cca 24 000 kilometrov gozdnih prometnic. Od leta 2001 do leta 2010 je bilo narejenih cca 1000 km novih gozdnih cest in 3000 km gozdnih vlak.
Predvidevam da so vsi stroji, ki so sodelovali v izgradnji delovali na sončno energijo in ob delovanju namesto hrupa predvajali Vivaldijeve 4 letne čase.
Gospodarskega izkoriščanja gozdov se ne bom dotaknil ... vso pozornost bom usmeril v sanitarno sečnjo. Jasno mi je da je zaradi lubadarja, vetroloma, žleda, neprimerne rasti potrebno gozd očistiti ... le podatki so tako nenavadni da jih moram napisati.
V Sloveniji letno sanitarno podrejo 7 000 000 kubičnih metrov lesa. Ker je to meni nepredstavljivo velika številka, se bom omejil na manjšo površino.
Pokljuko.
Na Pokljuki letno podrejo 150 000 kubičnih metrov.
To pomeni da je les odpeljalo 4 000 tovornjakov. Če se je vsak zamudil v pokljuških gozdovih le eno uro, je to 4 000 obratovalnih ur v gozdu. Vsak tovornjak premore 350 kW moči ... istočasno bom zaokrožil da terenci, štirikolesniki in motorji v povprečju premorejo 70 kW. To pomeni da bi ekvivalent odvozu lesa bilo 20 000 ur vožnje terenskih vozil.
Če bi se vsak lastnik terenskega vozila po Pokljuki vozi 2 uri bi to naneslo 10 000 vozil letno. Oziroma 200 vozil vsak vikend.
In to samo na Pokljuki. In to samo na račun odvoza lesa.
Motorne žage, avtomobile drvarjev, traktorje nakladalne naprave, gradbeno mehanizacijo ... nisem sploh še omenil.
Produktivnost motorne žage znaša cca 2 kubika podrtega lesa na uro, kar pomeni, da so samo za potrebe sanitarne sečnje v pokljuških gozdovih žage pele 75 000 ur. Pri povprečni moči 5 kW to pomeni 375 000 kWh. Iz tega sledi da je onesnaževanje motornih žag primerljivo z več kot 5000 ur vožnje. Torej naslednjih 50 vozil vsak vikend.
Hrup, ki ga povzročajo žage je primerljiv z hrupom vozil. Vsak dan na Pokljuki 20 žag ropota po 10 ur.
Če temu dodam še traktorje, nakladalne naprave in gradbeno mehanizacijo, dobim primerjalno vsaj 500 vozil vsak vikend. Pa sem obdelal le sanitarno sečnjo. Gospodarske sečnje je še bistveno več.
In potem rečejo da z terenci in motorji onesnažujemo okolje in vznemirjamo živali ?!?
In za konec - za lažjo predstavo kaj pomeni nasilje v naravi. V slovenskih gozdovih vsako leto ubijejo 120 000 glav divjadi. Da 60 medvedov in 10 volkov sploh ne omenjam.
More wet - more fun
A zdaj bodo pa z onesnaževanjem zraka začeli?
In to ravno tisti, ki z avtom eno uro vozijo do vznožja svoje izletniške točke. Potem pa na koči pijejo pivo, ki ga je helikopter gor pripeljal.
Od sedaj naprej se lahko vozimo po gozdnih poteh samo takrat, ko veter piha proti mestu. Tam je to sprejemljivo.
Namreč nisem še slišal od nikogar, da je treba zapret kinodvorane, turistične centre itd, ker vožnja do tja onesnažuje okolje. In vse skupaj je za zabavo.
In to ravno tisti, ki z avtom eno uro vozijo do vznožja svoje izletniške točke. Potem pa na koči pijejo pivo, ki ga je helikopter gor pripeljal.
Od sedaj naprej se lahko vozimo po gozdnih poteh samo takrat, ko veter piha proti mestu. Tam je to sprejemljivo.
Namreč nisem še slišal od nikogar, da je treba zapret kinodvorane, turistične centre itd, ker vožnja do tja onesnažuje okolje. In vse skupaj je za zabavo.
Niva 240D l. 93, OM616 motor, Kobra 215R15, ZF servo, rock crawler TC
2x Patrol Y61 2.8TD
Naprodaj veliko rabljenih delov za Lado in nekaj tudi za Patrola
2x Patrol Y61 2.8TD
Naprodaj veliko rabljenih delov za Lado in nekaj tudi za Patrola
Re: Nov zakon .... od 40 do 200 Evro
Histrion napisal/-a:....
Zanimiva statistika, škoda, da si nisi vzel tega časa, ko smo podajali svoje pripombe. Bi imeli še malo močnejše argumente.
Zadnji odstavek je pa zame, a ne?
Miran
dokler ne pridem nazaj še nisem šel
Re: Nov zakon .... od 40 do 200 Evro
miran napisal/-a:Zadnji odstavek je pa zame, a ne?
??!??
More wet - more fun
- jeep corporation
- Prispevkov: 1310
- Pridružen: Sr Nov 02, 2005 8:19 pm
- Kraj: Skopo
- Kontakt:
histrion lepo napisano, vsaka čas, non stop enako razmišljam, ohranjanje narave je samo pranje naših možganov in na žalost še na koncu 80% slovencev še verjame da so vse te klobase zaradi lepšega okolja. Malo kateri zakon je dejansko zaradi naše koristi ali okolja in brez osebnih interesov, se ga pa na lepši način uvede s takimi pravlicami..
Impersivno, čestitam za takšno statistiko.
Nekoč je neki američan predlagal, da glede na to, da imamo toliko gozdov, kaj če bi posekali 10% le njih in iz tega lesa naredili hiše ..... Mislim, da mi reakcije ni potrebno razlagati Še bolj ekstremno od tega je bilo, ko je neki kitajček predlagal, potem, ko se je sprehodil čez Piran, zakaj imamo to staro naselje še vedno, pri njih bi ga podrli in zgradili novega, lepega, svetlega. A o "kulturni" dediščini ne gre tako zlahka
Za prvo misel sem pa takoj.
Slovenija je edina dežela, ki jo prerašča gozd, predvsem na račun opuščanja kmetijskih površin.
Kaj pomaga naše pisanje in ropotanje, ko se vendarle vse in konča na smetišču forumov. Tako, kot v službi naše šimfanje šefov, ministrov, ... po lokalih, kleteh, garderobah, ipd. Vse se izgubi v dolgih neskončnih hodnikih velezgradbe In ko je potrebno stopiti skupaj, ...... damo rep med noge!
In koliko bi bilo šele prometa po gozdnih cestah samo s sanitarno sečnjo, če bi vzdrževali gozdove tako, kot bi se jih moralo. Kar pomeni, da žled, veter ipd. ne bi naredili škode v takem obsegu, kakršna je bila letos. Sicer je moj prijatelj, zagrizen kapitalist, razložil, da nam je tale žled naredila več gospodarske koristi kot škode.
Sicer pa, glede na to, da imamo najbolj glupe ptiče na svetu, ki ne pustijo veternic, so taki ukrepi samoumnevni in razumljivi.
Ni mi pa jasno, zakaj je okolje v Avstraliji bolj vzdržljivo https://subs.emgcloud.net/bundle/4wdaction-backissue-187
Če bi šel takole po portoroški rivi ali kakšnem metru naše plažice, bi verjetno vse naravovarstvenike, inšpektorje, ribiče, lovce, kmete, ipd. zmetal epi napad
Saj razumem, da se morata polha v gozdu pariti v miru, ampak problem je v tem, da nam ne ponudijo alternative.
In ja, to je še ena misel v elektronskem smetišču
In res, statistika je odlična!
Nekoč je neki američan predlagal, da glede na to, da imamo toliko gozdov, kaj če bi posekali 10% le njih in iz tega lesa naredili hiše ..... Mislim, da mi reakcije ni potrebno razlagati Še bolj ekstremno od tega je bilo, ko je neki kitajček predlagal, potem, ko se je sprehodil čez Piran, zakaj imamo to staro naselje še vedno, pri njih bi ga podrli in zgradili novega, lepega, svetlega. A o "kulturni" dediščini ne gre tako zlahka
Za prvo misel sem pa takoj.
Slovenija je edina dežela, ki jo prerašča gozd, predvsem na račun opuščanja kmetijskih površin.
Kaj pomaga naše pisanje in ropotanje, ko se vendarle vse in konča na smetišču forumov. Tako, kot v službi naše šimfanje šefov, ministrov, ... po lokalih, kleteh, garderobah, ipd. Vse se izgubi v dolgih neskončnih hodnikih velezgradbe In ko je potrebno stopiti skupaj, ...... damo rep med noge!
In koliko bi bilo šele prometa po gozdnih cestah samo s sanitarno sečnjo, če bi vzdrževali gozdove tako, kot bi se jih moralo. Kar pomeni, da žled, veter ipd. ne bi naredili škode v takem obsegu, kakršna je bila letos. Sicer je moj prijatelj, zagrizen kapitalist, razložil, da nam je tale žled naredila več gospodarske koristi kot škode.
Sicer pa, glede na to, da imamo najbolj glupe ptiče na svetu, ki ne pustijo veternic, so taki ukrepi samoumnevni in razumljivi.
Ni mi pa jasno, zakaj je okolje v Avstraliji bolj vzdržljivo https://subs.emgcloud.net/bundle/4wdaction-backissue-187
Če bi šel takole po portoroški rivi ali kakšnem metru naše plažice, bi verjetno vse naravovarstvenike, inšpektorje, ribiče, lovce, kmete, ipd. zmetal epi napad
Saj razumem, da se morata polha v gozdu pariti v miru, ampak problem je v tem, da nam ne ponudijo alternative.
In ja, to je še ena misel v elektronskem smetišču
In res, statistika je odlična!
- Rafter
- Upravnik
- Prispevkov: 2028
- Pridružen: To Feb 17, 2004 3:03 pm
- Kraj: Southern District of Maribor
- Kontakt:
Re: Nov zakon .... od 40 do 200 Evro
Pred mesecem ali dvema smo imeli dvajseto obletnico mature in 12 ur poslušaš zgodbe in zgodbice vseh možnih sošolcev in sošolk, vesele in manj vesele... Vsi so jamrali, da je kriza in da ni dela... Le kolega, ki je gozdar, je povedal, da bo samo obseg njegovega letošnjega dela takšen, da ga bo delal tri, štiri, morda celo pet let preden bojo vse spravili v red.Histrion napisal/-a:Gospodarskega izkoriščanja gozdov se ne bom dotaknil ... vso pozornost bom usmeril v sanitarno sečnjo. Jasno mi je da je zaradi lubadarja, vetroloma, žleda, neprimerne rasti potrebno gozd očistiti ... le podatki so tako nenavadni da jih moram napisati.
Aja, ko iščejo sekače (za usposabljanje in kasneje zaposlitev), jih ne glede na 100.000+ državljanov na Zavodu - komaj kaj dobijo... uvažajo iz Bosne.
The whole life sponsored by محمد بن راشد المكتوم
Re: Nov zakon .... od 40 do 200 Evro
Rafter napisal/-a:... ko iščejo sekače (za usposabljanje in kasneje zaposlitev), jih ne glede na 100.000+ državljanov na Zavodu - komaj kaj dobijo...
Da ne bo pomote ...
Moj namen ni bil srati čez delo gozdarjev.
Edino kar sem želel je matematično določit absurdnost argumentov o zaščiti naravnega okolja in vznemirjanju prostoživečih živali.
Škoda, ki jo lahko naredimo vozniki terencev in motorjev je pljunek v morje v primerjavi s kolateralno škodo, ki jo naredijo gozdarji.
More wet - more fun
Vse lepo in prav. Odlična analiza. Toda pozabil si na osnovni podatek, da lastniki gozdov plačujejo nadomestilo za uporabo in vzdrževanje gozdnih cest in iz tega vira občine vzdržujejo ter gradijo gozdne ceste. Gozdne prometnice naj bi se uporabljale za gospodarjenje z gozdovi! Tako so gozdne prometnice namenjne predvsem temu in ne rakreativni vožnji.
Ima vsak možnost kupit svoj gozd in potem z svojim terencem it po drva kadar mu paše, pa mu tega nihče ne more preprečit.
Kar se pa tiče izpustov CO2 in tega sranja. Slovenija je edina država v EU ki gradi termoelektrarno na premog. Medtem ko je izraba vetrne energije skoraj nemogoča. Se spomnim nekega okoljevarstvenika pred meseci na tv, ki je obrazložil, da nasprotuje vetrnim turbinam ker so grde!
Torej, en red mora bit tudi z vožnjo v naravnem okolju, zakon pa nikoli ne bo napisan tako, da bo po godu vsem nam.
Ima vsak možnost kupit svoj gozd in potem z svojim terencem it po drva kadar mu paše, pa mu tega nihče ne more preprečit.
Kar se pa tiče izpustov CO2 in tega sranja. Slovenija je edina država v EU ki gradi termoelektrarno na premog. Medtem ko je izraba vetrne energije skoraj nemogoča. Se spomnim nekega okoljevarstvenika pred meseci na tv, ki je obrazložil, da nasprotuje vetrnim turbinam ker so grde!
Torej, en red mora bit tudi z vožnjo v naravnem okolju, zakon pa nikoli ne bo napisan tako, da bo po godu vsem nam.
robinzon napisal/-a:... pozabil si na osnovni podatek, da lastniki gozdov plačujejo nadomestilo za uporabo in vzdrževanje gozdnih cest in iz tega vira občine vzdržujejo ter gradijo gozdne ceste.
Ne verjamen (da sem pozabil).
Vse kaže da si ti nekaj spregledal.
Za traktor ni potrebno plačati cestne takse ... kljub temu se s traktorji vozijo po cestah.
Omenjena pristojbina za vzdrževanje gozdnih cest znaša od 0 (nula) do največ 5 Evro za vsak hektar. Torej ... lastnik najkakovostnejšega gozda z letnim prirastkom 10-12 kubičnih metrov bo za vzdrževanje gozdne ceste plačal znesek, ki pokrije 5-6 minut obratovanja stroja za urejanje cest (in še to le pod pogejem da se cesta ne nahaja dlje kot 1200 metrov od gozda).
In nenazadnje ... tudi če si lastnik gozda ... po gozdu se lahko voziš le če svoj motor oziroma terensko vozilo registriraš kot traktor. V tem primeru lahko tudi vlečeš hlode za sabo in delaš hudournike.
More wet - more fun
bular napisal/-a:lepo bi bilo da bi se dalo registrirat terenec kot traktor, ..bi bil pa interesent ...
Zavarovanje 40 do 55 Evro, tehnični 20, registracija 15, cestna taksa 0 = 75 do 90 Evro.
Za drugi in vsak naslednji traktor (če še ženi kupim terenca) 90% popusta pri zavarovanju.
Vožnja po gozdovih in travnikih gratis.
More wet - more fun
Ne vem, kakšni so kriteriji za preregistracijo v traktor, nekateri imajo Unimog-e registrirane tako. Vendar je Unimog tovorni...
Nemci in avstrijci si pa svoja terenska vozila preregistravajo v tovorna, tako imajo registracijo ceneje.
Sicer pa to zdaj ni predmet teme
Nemci in avstrijci si pa svoja terenska vozila preregistravajo v tovorna, tako imajo registracijo ceneje.
Sicer pa to zdaj ni predmet teme
And on the 8th day God created Land Rover
- jeep corporation
- Prispevkov: 1310
- Pridružen: Sr Nov 02, 2005 8:19 pm
- Kraj: Skopo
- Kontakt:
Ne drži da se s terenci ne smeš vozit v gozdu, in tudi ne drži da ae s traktorji lahko.
Vse je odvisno od namena.
Za delo v gozdu z obema dovoljeno.
Za šport z nobenim.
Vse je odvisno od namena.
Za delo v gozdu z obema dovoljeno.
Za šport z nobenim.
Niva 240D l. 93, OM616 motor, Kobra 215R15, ZF servo, rock crawler TC
2x Patrol Y61 2.8TD
Naprodaj veliko rabljenih delov za Lado in nekaj tudi za Patrola
2x Patrol Y61 2.8TD
Naprodaj veliko rabljenih delov za Lado in nekaj tudi za Patrola
Kdo je na strani
Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 118 gostov