blokada diferenciala toyota

Teme, ki niso v povezavi z offroadom
cizek
Prispevkov: 4
Pridružen: Če Dec 20, 2012 12:14 pm
Kraj: dombrava

blokada diferenciala toyota

OdgovorNapisal/-a cizek » To Mar 25, 2014 2:09 pm

ima kdo izkušnje z tako 100% blokado?
se splača in kako se vgradi-posebnosti ?

link:
http://www.trail-gear.com/spool-locker

Uporabniški avatar
RIKO
Prispevkov: 46
Pridružen: Pe Okt 05, 2012 1:06 am
Kraj: lj

OdgovorNapisal/-a RIKO » To Mar 25, 2014 3:38 pm

Odvisno zakaj imaš avto.

cizek
Prispevkov: 4
Pridružen: Če Dec 20, 2012 12:14 pm
Kraj: dombrava

OdgovorNapisal/-a cizek » To Mar 25, 2014 6:25 pm

samo za hard tekmovanja.

Uporabniški avatar
RIKO
Prispevkov: 46
Pridružen: Pe Okt 05, 2012 1:06 am
Kraj: lj

OdgovorNapisal/-a RIKO » To Mar 25, 2014 6:53 pm

Naceloma nimam izkusenj, sam jo mislim vgraditi v bodoce..
Poceni blokada...naredi svoje oz namesto da variš vstavis to notri.

Je pa odvisno ce je vse ostalo dovolj mocno da bo zdrzalo stalno obremenitev..

Vsaka pa ima svoje pluse in minuse ta definitivno $$$$

cizek
Prispevkov: 4
Pridružen: Če Dec 20, 2012 12:14 pm
Kraj: dombrava

OdgovorNapisal/-a cizek » To Mar 25, 2014 8:20 pm

Res ni nobenega, ki je kaj takega že ugradil.

bular
Prispevkov: 760
Pridružen: To Okt 26, 2010 1:26 pm
Kraj: bula

OdgovorNapisal/-a bular » To Mar 25, 2014 8:52 pm

fiksen diferencial-nima smisla:enako narediš če ga zavariš, pa še zračnosti ti ni treba nastavljat, ker ga niti ne vzameš ven :roll:
nissan tractor 3.3sdt

cizek
Prispevkov: 4
Pridružen: Če Dec 20, 2012 12:14 pm
Kraj: dombrava

OdgovorNapisal/-a cizek » To Mar 25, 2014 9:44 pm

Ja saj sem imel namen zavarit, pa mi to odsvetujejo, ker, da je nevarno, da se pri varjenju kaj deformira. Vem pa, da imajo večinoma vsi zavarjeno in ne vem kaj naredit.

Uporabniški avatar
kloshar
Prispevkov: 1171
Pridružen: So Feb 18, 2006 12:35 pm

OdgovorNapisal/-a kloshar » To Mar 25, 2014 9:51 pm

cizek napisal/-a:Res ni nobenega, ki je kaj takega že ugradil.


Jest sm. u samuraja za hard in se je iskazalo za super, nobenega lufta, nobenega krušenja zob kot pri CO2 šperi (zašvasanem diffu), je pa res samo za hard, po cesti je veliko bolje dat vklopljivo zaporo ali pa vsaj avtomatsko (klackalico). Za hard pa je spool veliko boljši kot avtomatska, saj le-ta popusti ravno takrat, ko jo rabiš. Če je pa dost $$$ pa itak arb..... Za hard in za na cesto.....

Sama vgradnja ni bla nč posebnega, pazit je blo le treba na nastavitev ležajev (označit in štet obrate matice), pol je pa kr nekaj let in cel kup dirk zdržal bp, pa tut zdej še dela. Ja pa jest sm navodila dobu zraven.....amerikanci pač, napišejo vse kar je treba in kar ni....
Slika


Vrni se na “Razno”

Kdo je na strani

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 2 gosta