Nehomologirana oprema=>povzročitev nesreče=> posledice
Nehomologirana oprema=>povzročitev nesreče=> posledice
Naj bo tema kot nadaljevanje teme o homologaciji podvozja.
Da pridejo izvedenci v primeru hujše nesreče včasih razbitino tudi naknadno pogledat, ni nič novega.
Ve kdo kakšne so posledice v primeru povzročitve kakšne resne nesreče, če se naknadno ugotovi, da na avtu ni bilo vse homologirano oziroma homologirano kot bi bilo treba(ponarejeni certifikati itd)?
Zavarovalnica zavrne izplačilo škode? Ali jo izplača in regresira od voznika/lastnika?
Včasih je bila zgornja meja za znesek ki ga je regresirala 2Mio Sit, to še velja ali je zdaj kaj drugače, lahko regresira celotno škodo?
Kakšne so druge, nematerialne posledice?
Da pridejo izvedenci v primeru hujše nesreče včasih razbitino tudi naknadno pogledat, ni nič novega.
Ve kdo kakšne so posledice v primeru povzročitve kakšne resne nesreče, če se naknadno ugotovi, da na avtu ni bilo vse homologirano oziroma homologirano kot bi bilo treba(ponarejeni certifikati itd)?
Zavarovalnica zavrne izplačilo škode? Ali jo izplača in regresira od voznika/lastnika?
Včasih je bila zgornja meja za znesek ki ga je regresirala 2Mio Sit, to še velja ali je zdaj kaj drugače, lahko regresira celotno škodo?
Kakšne so druge, nematerialne posledice?
Niva 240D l. 93, OM616 motor, Kobra 215R15, ZF servo, rock crawler TC
2x Patrol Y61 2.8TD
Naprodaj veliko rabljenih delov za Lado in nekaj tudi za Patrola
2x Patrol Y61 2.8TD
Naprodaj veliko rabljenih delov za Lado in nekaj tudi za Patrola
Zavarovalnica lahko od povzročitelja prometne nezgode zahteva največ 12500 evrotov, pa tudi če je povzročil za 50000 ali 100000 evrotov škode.
Možnost da zavarovalnica zahteva vračilo oz. vračilo regresa kot oni rečejo strokovno, pa je v primiru če je voznik nezgodo povročil pod vplivom alkohola nad dovoljeno mejo(ali mamil), ali je brez vozniškega dovoljenja, če vozilo ki ga je voznik vozil ni tehnično brezhibno ali če se ugotovi da je voznik škodo povzročil namenoma, ter tudi v primeru da voznik pobegne)
Ne pa se na to zanašat, ker lahko pride do civilne tožbe in oškodovanec od tebe zahteva ne samo škodo ki si mu jo povzročil na avtomobilu(če ima dobrega odvetnika te bo tožu še za strah ka ga je doživel)
Smo imeli včeraj predavanje ravno o tem pri pridobitev TPKja oz. kode 95
Lp!
Možnost da zavarovalnica zahteva vračilo oz. vračilo regresa kot oni rečejo strokovno, pa je v primiru če je voznik nezgodo povročil pod vplivom alkohola nad dovoljeno mejo(ali mamil), ali je brez vozniškega dovoljenja, če vozilo ki ga je voznik vozil ni tehnično brezhibno ali če se ugotovi da je voznik škodo povzročil namenoma, ter tudi v primeru da voznik pobegne)
Ne pa se na to zanašat, ker lahko pride do civilne tožbe in oškodovanec od tebe zahteva ne samo škodo ki si mu jo povzročil na avtomobilu(če ima dobrega odvetnika te bo tožu še za strah ka ga je doživel)
Smo imeli včeraj predavanje ravno o tem pri pridobitev TPKja oz. kode 95
Lp!
Vsi strahovi so odveč!
Tule je še topla (strogo neuradna) novica: eden izmed mnogih predlogov (zadeva še nastaja) za pomiritev razburjenih javnosti v novi (še tajni) koalicijski pogodbi med SDS in PS predvideva tudi ukinitev vseh postopkov za homologacijo vozil. Ukinila naj bi se tudi večina dajatev pri uvozu vozil. Baje je bilo celo nekaj govora o spremembah predpisov glede vožje izven cest.
Ni kaj, nekaj koristi od lopovov mora imeti tudi folk. In očitno se zavedajo, da smo Slovenci na avtomobile precej občutljivi. Bolj kot na skorumpirano oblast.
Miran
Tule je še topla (strogo neuradna) novica: eden izmed mnogih predlogov (zadeva še nastaja) za pomiritev razburjenih javnosti v novi (še tajni) koalicijski pogodbi med SDS in PS predvideva tudi ukinitev vseh postopkov za homologacijo vozil. Ukinila naj bi se tudi večina dajatev pri uvozu vozil. Baje je bilo celo nekaj govora o spremembah predpisov glede vožje izven cest.
Ni kaj, nekaj koristi od lopovov mora imeti tudi folk. In očitno se zavedajo, da smo Slovenci na avtomobile precej občutljivi. Bolj kot na skorumpirano oblast.
Miran
dokler ne pridem nazaj še nisem šel
miran napisal/-a:Vsi strahovi so odveč!
Tule je še topla (strogo neuradna) novica: eden izmed mnogih predlogov (zadeva še nastaja) za pomiritev razburjenih javnosti v novi (še tajni) koalicijski pogodbi med SDS in PS predvideva tudi ukinitev vseh postopkov za homologacijo vozil. Ukinila naj bi se tudi večina dajatev pri uvozu vozil. Baje je bilo celo nekaj govora o spremembah predpisov glede vožje izven cest.
Ni kaj, nekaj koristi od lopovov mora imeti tudi folk. In očitno se zavedajo, da smo Slovenci na avtomobile precej občutljivi. Bolj kot na skorumpirano oblast.
Miran
A si mel ti mal mokre sanje danes ponoč?
www.mamut4x4.com ... največji izbor 4x4 opreme v Sloveniji.
Mamutu:
Glede (še tajne) koalicije sem samo posredoval "zaupno" informacijo.
Kar se pa homologacij tiče: tako kot ti, bi (bom) tudi jaz izgubil del posla, če bo šlo vse na cesto brez homologacij.
Glede dajatev na uvoz: sta dva skoraj nova avta pri hiši. Ko bom kupoval naslednjega, bo že kakšna nova koalicija z novimi davki na oblasti.
Feraristu:
Moji ta rdeči????
Ne me žalit.
Kar se mene tiče, so vsi lopovi. Že od rdečih cajtov naprej (prej me pa ni bilo).
Miran
Glede (še tajne) koalicije sem samo posredoval "zaupno" informacijo.
Kar se pa homologacij tiče: tako kot ti, bi (bom) tudi jaz izgubil del posla, če bo šlo vse na cesto brez homologacij.
Glede dajatev na uvoz: sta dva skoraj nova avta pri hiši. Ko bom kupoval naslednjega, bo že kakšna nova koalicija z novimi davki na oblasti.
Feraristu:
Moji ta rdeči????
Ne me žalit.
Kar se mene tiče, so vsi lopovi. Že od rdečih cajtov naprej (prej me pa ni bilo).
Miran
dokler ne pridem nazaj še nisem šel
Tuv je močen lobi in dvomim da bodo lobiji dopustili kakršnekoli spremembe glede tega(sicer se da tudi druge papirje pridobit)...bi bil pa že čas da se glede tega nekej spremeni na boljše...
PS+SDS..hmmm...če se to zgodi,lohk delajo prav vse kar se jim zahoče...vendar dvomim v to da bi JJ sklenil zavezništvo s stranko za katero stoji milće in njegova bratovščina edino če se bo PS rešila stricev
PS+SDS..hmmm...če se to zgodi,lohk delajo prav vse kar se jim zahoče...vendar dvomim v to da bi JJ sklenil zavezništvo s stranko za katero stoji milće in njegova bratovščina edino če se bo PS rešila stricev
miran napisal/-a:Mamutu:
Glede (še tajne) koalicije sem samo posredoval "zaupno" informacijo.
Kar se pa homologacij tiče: tako kot ti, bi (bom) tudi jaz izgubil del posla, če bo šlo vse na cesto brez homologacij.
Glede dajatev na uvoz: sta dva skoraj nova avta pri hiši. Ko bom kupoval naslednjega, bo že kakšna nova koalicija z novimi davki na oblasti.
Feraristu:
Moji ta rdeči????
Ne me žalit.
Kar se mene tiče, so vsi lopovi. Že od rdečih cajtov naprej (prej me pa ni bilo).
Miran
PS+SDS ... to se mene ne tiče, se mi pa zdi hudo pravljična zadeva .... samo glede na to, da so vsi usrani od dreka ne sam do vratu, ampak 3x čez ... ne bi bil več nad nič presenečen. Da ostanejo na poziciji sta verjetno tudi ta dva sposobna za istim koritom bit.
Kar pa se izgube posla tiče vezano na homologacije .... jaz ne delim tega mnenja. Dokler bo sistem tak kot je, bomo uvažali robo, katera je podprta s TUV dokumenti.
Če se bo sistem sprostil bomo uvažali robo brez TUV dokumentov.
Le te je ogromno in bi jo z veseljem ponudili na našem trgu. Verjamem, da bi se dobro prodajala. In tudi brez TUVja se da najti odlične proizvajalce.
A ker navkljub pisarijam posameznikov tukaj gor o raznoraznih poenostavitvah v stilu saj je vse OK (dokelr ni "pizdarije"), še vedno velika večina strank želi imeti avte legalne, se držimo dražje a homologirane robe.
Ker pa bi takšna poenostavitev pomenila tudi manj cekinčkov v državni malhi .... pa ocenjujem tole tvojo napoved kot "mokre sanje".
Ker je veliko bolj verjetno, da nas bodo spet kje kaj bolj privili ... samo da malce utrdijo sidra na svojih stolčkih.
Skratka jaz sem takoj za povsem prosti trga ... pa da vidimo, kaj prosta konkurenca naredi.
www.mamut4x4.com ... največji izbor 4x4 opreme v Sloveniji.
No, tuv ni noben lobi ampak podjetje, ki izvaja is, ms in automotive. Je pa res, da je bil nekoč tako močan, da ga je država razbila na več kosov (sud,..).
TUV automotive pri nas nikoli ne bo, ker smo premajhna država. Cena za postavitev in obratovanje testnega centra je previsoka. Najem. So že tekli pogovori z LPP, vendar se računica ni izšla.
TUV automotive pri nas nikoli ne bo, ker smo premajhna država. Cena za postavitev in obratovanje testnega centra je previsoka. Najem. So že tekli pogovori z LPP, vendar se računica ni izšla.
Il potere logora chi non ce l'ha
mamut napisal/-a:Kar pa se izgube posla tiče vezano na homologacije .... jaz ne delim tega mnenja. Dokler bo sistem tak kot je, bomo uvažali robo, katera je podprta s TUV dokumenti.
Če se bo sistem sprostil bomo uvažali robo brez TUV dokumentov.
Le te je ogromno in bi jo z veseljem ponudili na našem trgu. Verjamem, da bi se dobro prodajala. In tudi brez TUVja se da najti odlične proizvajalce.
A ker navkljub pisarijam posameznikov tukaj gor o raznoraznih poenostavitvah v stilu saj je vse OK (dokelr ni "pizdarije"), še vedno velika večina strank želi imeti avte legalne, se držimo dražje a homologirane robe.
Ravnokar berem tole temo in sem se spomnil na vitel, ki sem ga kupil pri vas. Z glave se ne spomnim, da bi zraven dobil kaksne papirje za homologacijo. Takrat na to nisem niti pomislil, zdajle si pa postavljam vprasanje, kaj se zgodi, ce naredim nesreco in imam na avtu nehomologiran vitel? a se vitel sploh homologira?
Sam vitel je oz. ni potrebno homologirat ... spet različna tolmačenja na različnih homologacijah. Tolmačenja varirajo glede na način vgradnje.
Samo dokumenti vitla ne zadostujejo za njegovo homologacijo. Potrebna so še ustrezna potrdila za nosilec vitla in ustrezno teh. potrdilo o vgradnji vitla.
Če je vitel ustrezno vgrajen (brez ostrih robov oz. z ustrezno pokritimi izpostavljenimi deli, se da tudi vitel homologirat na vozilo.
Oglasite se pri nas ali pa mi pošljite kakšno sliko montaže na mail.
Vitle vgrajene pri nas lahko homologiramo brez težav.
Vitle, kateri so bili vgrajeni drugje, pa samo ob predhodnem ogledu oz. ob ustrezni vgradnji.
lp
Mamut
Samo dokumenti vitla ne zadostujejo za njegovo homologacijo. Potrebna so še ustrezna potrdila za nosilec vitla in ustrezno teh. potrdilo o vgradnji vitla.
Če je vitel ustrezno vgrajen (brez ostrih robov oz. z ustrezno pokritimi izpostavljenimi deli, se da tudi vitel homologirat na vozilo.
Oglasite se pri nas ali pa mi pošljite kakšno sliko montaže na mail.
Vitle vgrajene pri nas lahko homologiramo brez težav.
Vitle, kateri so bili vgrajeni drugje, pa samo ob predhodnem ogledu oz. ob ustrezni vgradnji.
lp
Mamut
www.mamut4x4.com ... največji izbor 4x4 opreme v Sloveniji.
Vsakega heca je enkrat zadosti. Tudi za moj "kapsel" je čas, da ga prekličem. Tako ali tako se niso odzvali tisti, katere sem pričakoval.
Jasno, da nimam nobenih insiderskih informacij o kakršnihkoli političnih igricah. Od kje oz. koga neki? Od srnc in fazanov, ki se mi sprehajajo mimo hiše?
A kar se homologirane robe tiče: jaz kot firma je nikoli (tudi če ne bi bila zahtevana) ne bi vgrajeval in prodajal. Rad v miru spim, še raje pa vidim, da bodo tudi moji otroci v miru spali. Tudi ko bom jaz že enkrat škripnil.
Stara dunajska šola pač.
Miran
Jasno, da nimam nobenih insiderskih informacij o kakršnihkoli političnih igricah. Od kje oz. koga neki? Od srnc in fazanov, ki se mi sprehajajo mimo hiše?
A kar se homologirane robe tiče: jaz kot firma je nikoli (tudi če ne bi bila zahtevana) ne bi vgrajeval in prodajal. Rad v miru spim, še raje pa vidim, da bodo tudi moji otroci v miru spali. Tudi ko bom jaz že enkrat škripnil.
Stara dunajska šola pač.
Miran
dokler ne pridem nazaj še nisem šel
Nekatere modele ARB odbijačev se da homologirat, nekaterih ne.
Ni v generalcu ARB se da. Je od avta do avta različno, prav tako od modela do modela.
Ni v generalcu ARB se da. Je od avta do avta različno, prav tako od modela do modela.
www.mamut4x4.com ... največji izbor 4x4 opreme v Sloveniji.
mamut napisal/-a:Nekatere modele ARB odbijačev se da homologirat, nekaterih ne.
Ni v generalcu ARB se da. Je od avta do avta različno, prav tako od modela do modela.
Zanima me konkretno za Nisan Patrol letnik 2008 in sicer prednji in zadnji :
http://www.arb.com.au/products/arb-prot ... s/3417300/
http://www.arb.com.au/products/arb-prot ... r/5617220/
l.p.
hajak2110 napisal/-a:Zavarovalnica lahko od povzročitelja prometne nezgode zahteva največ 12500 evrotov, pa tudi če je povzročil za 50000 ali 100000 evrotov škode.
Aha, torej to še velja.
Oškodovanci pa dobijo povrnjeno celotno škodo?
Od koga pa regresirajo, od voznika(povzročitelja) al od lastnika?
hajak2110 napisal/-a:Ne pa se na to zanašat, ker lahko pride do civilne tožbe in oškodovanec od tebe zahteva ne samo škodo ki si mu jo povzročil na avtomobilu(če ima dobrega odvetnika te bo tožu še za strah ka ga je doživel)
Je tu glede civilne tožbe sploh kakšna razlika če si bil iz zavarovalniškega vidika po vseh predpisih ali pa je zavarovalnica zahtevala povrnitev?
Niva 240D l. 93, OM616 motor, Kobra 215R15, ZF servo, rock crawler TC
2x Patrol Y61 2.8TD
Naprodaj veliko rabljenih delov za Lado in nekaj tudi za Patrola
2x Patrol Y61 2.8TD
Naprodaj veliko rabljenih delov za Lado in nekaj tudi za Patrola
TUV je močen lobi,
a vseeno samo v nekaterih EU državah.
Sam proizvajam veliko zanimivih delov za eno določeno znamko vozil. Seveda nimajo TUVA (tudi kolesni distančniki) pa se vseeno kar nekaj tega proda.
Glede na nekatere izdelke ki imajo TUV pa moram rečt da je roba top šit (in ne nočem namenoma povedat kaj delam).
Hočem pa povedat - da je TUV prazvaprav samo lobi. Vendar UK ga ne rabi....in mnogo drugih ne.
Sam imam težave z v nulo spicajzlastim avtom - vendar mi ne dajo papirjev ker imam roll bar notri. Avto je na zunaj nespremenjen. Vendar jih moti rollbar - kupljen, z zigom proizvajalca in ostanejo vse zmeckljive cone zmeckljive v primeru trka - torej tretji osebi ne more skodovati.
In upam da ukinejo ta postopek - ker samo dnar kradejo. Ja....na pregledu vozila so rekli da je vse ok, sam naj grem poravnat račun (LPP). Plačam, pridem nazaj čaka en tretji tam in vse zavrne - za vedno......
Slovenija....
a vseeno samo v nekaterih EU državah.
Sam proizvajam veliko zanimivih delov za eno določeno znamko vozil. Seveda nimajo TUVA (tudi kolesni distančniki) pa se vseeno kar nekaj tega proda.
Glede na nekatere izdelke ki imajo TUV pa moram rečt da je roba top šit (in ne nočem namenoma povedat kaj delam).
Hočem pa povedat - da je TUV prazvaprav samo lobi. Vendar UK ga ne rabi....in mnogo drugih ne.
Sam imam težave z v nulo spicajzlastim avtom - vendar mi ne dajo papirjev ker imam roll bar notri. Avto je na zunaj nespremenjen. Vendar jih moti rollbar - kupljen, z zigom proizvajalca in ostanejo vse zmeckljive cone zmeckljive v primeru trka - torej tretji osebi ne more skodovati.
In upam da ukinejo ta postopek - ker samo dnar kradejo. Ja....na pregledu vozila so rekli da je vse ok, sam naj grem poravnat račun (LPP). Plačam, pridem nazaj čaka en tretji tam in vse zavrne - za vedno......
Slovenija....
- Dr.Patrol
- Prispevkov: 1422
- Pridružen: Pe Jul 17, 2009 7:30 am
- Kraj: Lej jo, našo Baško Grapo!! :)
- Kontakt:
Jp...tudi jst imam na svojem vrhunsko podvozje, a brez papirjev, probal sem celo pri proizvajalcu za dokazilo, a brez posluha...podvozje je namenjeno dirkanju in ga ni mogoče "uradno" homologirati.... Pa je roba vsa kupljena in nič doma narejeno, pa ne gre...enim pa dajo, ko doma iz cevi od domače centralne delajo rock crawler-e.... ne dobesedno, ampak se razume point.
Po drugi strani...če ukinejo homologacije, se bojim da bomo videli po cesti razne daewoo racer-je z spojlerji iz pločevine ali lesa, kolesa od tamiča, pritrjena z 2 vijakoma, ker luknje ne pašejo in z izpuhom od tomo vinkoviča...
Moje mnenje je, da bi morala obstajati ustanova, kjer bi bili zaposleni inžinirji in razni ljudje, ki se na svoj poklic zastopijo tudi praktično in ne samo na papirju...
Ti bi ocenili, ali je vozilo varno in ali je predelava ustrezno narejena...pa magari če jo je naredu 13letni mulo.
In v kolikor bi bilo, vse kot ima za bit, bi izdali potrdilo o ustreznosti, da lahko tako vozilo registriramo
PIKA-AMEN.
Po drugi strani...če ukinejo homologacije, se bojim da bomo videli po cesti razne daewoo racer-je z spojlerji iz pločevine ali lesa, kolesa od tamiča, pritrjena z 2 vijakoma, ker luknje ne pašejo in z izpuhom od tomo vinkoviča...
Moje mnenje je, da bi morala obstajati ustanova, kjer bi bili zaposleni inžinirji in razni ljudje, ki se na svoj poklic zastopijo tudi praktično in ne samo na papirju...
Ti bi ocenili, ali je vozilo varno in ali je predelava ustrezno narejena...pa magari če jo je naredu 13letni mulo.
In v kolikor bi bilo, vse kot ima za bit, bi izdali potrdilo o ustreznosti, da lahko tako vozilo registriramo
PIKA-AMEN.
ex.Popaj. Preimenovan s strani upravnika na podlagi zaslug skupnosti in predlog skupnosti. ;)
www.Adventure-Overland.si
www.Adventure-Overland.si
No,
tale ko je vse skup zavrni - se je vpičil v platišča - katerih sploh nism meu namena homologirat, saj so bile serijske pnevmatike gor - platišča pa po dimenzijah enaka serijskim.
S TUVom seveda.
Roll bar je pa zavrnu - pa niti točk varjenja ni pogledal.
Kot si rekel, naj ostane - s tem da to pregelda en mojst fizično ne pa papirno.
tale ko je vse skup zavrni - se je vpičil v platišča - katerih sploh nism meu namena homologirat, saj so bile serijske pnevmatike gor - platišča pa po dimenzijah enaka serijskim.
S TUVom seveda.
Roll bar je pa zavrnu - pa niti točk varjenja ni pogledal.
Kot si rekel, naj ostane - s tem da to pregelda en mojst fizično ne pa papirno.
Civava napisal/-a:mamut napisal/-a:Nekatere modele ARB odbijačev se da homologirat, nekaterih ne.
Ni v generalcu ARB se da. Je od avta do avta različno, prav tako od modela do modela.
Zanima me konkretno za Nisan Patrol letnik 2008 in sicer prednji in zadnji :
http://www.arb.com.au/products/arb-prot ... s/3417300/
http://www.arb.com.au/products/arb-prot ... r/5617220/
l.p.
Tega se ne da homologirat brez dodatnih predelav. Potrebno je odstranit zgornji zaščitni lok, potem pa gre skozi.
Tega se da homologirat in ga imamo na zalogi.
Tega se ne da homologirat.
www.mamut4x4.com ... največji izbor 4x4 opreme v Sloveniji.
mamut napisal/-a:Sam vitel je oz. ni potrebno homologirat ... spet različna tolmačenja na različnih homologacijah. Tolmačenja varirajo glede na način vgradnje.
Samo dokumenti vitla ne zadostujejo za njegovo homologacijo. Potrebna so še ustrezna potrdila za nosilec vitla in ustrezno teh. potrdilo o vgradnji vitla.
Če je vitel ustrezno vgrajen (brez ostrih robov oz. z ustrezno pokritimi izpostavljenimi deli, se da tudi vitel homologirat na vozilo.
Oglasite se pri nas ali pa mi pošljite kakšno sliko montaže na mail.
Vitle vgrajene pri nas lahko homologiramo brez težav.
Vitle, kateri so bili vgrajeni drugje, pa samo ob predhodnem ogledu oz. ob ustrezni vgradnji.
lp
Mamut
Ne razumem, zakaj moram vam posiljati fotke montaze, da pridobim papirje za vitel? Jaz bi rad namrec samo te. V cem se ti papirji razlikujejo od, recimo papirjev za feltne? Te dobim ob nakupu. Zakaj pri naklupu vitla nisem upravicen do njih?
Kdo je na strani
Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 95 gostov