Centralna kurjava

Teme, ki niso v povezavi z offroadom
Uporabniški avatar
Korando
Prispevkov: 351
Pridružen: Če Feb 24, 2005 11:09 am
Kraj: Trebnje

OdgovorNapisal/-a Korando » Pe Sep 23, 2011 8:47 am

Da malo razjasnim, imam peč na olje in na drva, čez poletje pa grejem vodo s toplotno črpalko.
Ko sem videl pred parimi leti, kam gredo cene nafte, sem si kupil svoj gozd in pripravljam drva. Računica je odlična, fizično razgibavanje (beri delo) tudi, pa še offroad je dober - združeno prijetno s koristnim :D .

Trenutno meni ta kombinacija najbolj odgovarja, pa nobenega ne mislim prepričevati, da je to za vse najbolje, ker verjetno ni.

Uporabniški avatar
miran
Prispevkov: 4370
Pridružen: To Okt 05, 2004 11:48 pm
Kraj: GOCAN
Kontakt:

OdgovorNapisal/-a miran » Pe Sep 23, 2011 2:07 pm

Rafter: inverterska klima? Taka navadna split sistem za na steno? Kakšne moči? Si zadovoljen (kar se ugodja tiče in cene)?
Hvala!
LP Miran
dokler ne pridem nazaj še nisem šel

Uporabniški avatar
Rafter
Upravnik
Prispevkov: 2028
Pridružen: To Feb 17, 2004 3:03 pm
Kraj: Southern District of Maribor
Kontakt:

OdgovorNapisal/-a Rafter » Pe Sep 23, 2011 5:16 pm

Taka navadna, ja. Poleti ohladi, jeseni in spomladi pogreje. Čez dan je itak toplo, ampak ker imamo pri bajti 8mesečnega mulca je fajn malo toplo popihat, sploh preden pride iz banje itd.
Pa ko ti zvečer (recimo okrog 22h) malo hladno postane, valjda ne bomo peči kurili.

Vzel pa sem kar to:

http://www.vitanest.si/m_serija.html

Koda: Izberi vse

Serija MSZ-GE
Ključne prednosti

Izjemno visok koeficient delovanja COP 4,57 / EER 4,59
(GE25VA)
Zagotavlja retje do -20°C (VABH) in hlajenje do -10°C zunanje temperature.
Pri gretju možna nastavitev temperature prostora na 10°C
Katehinski filter za odstranjevanje bakterij.
Kompaktna in elegantna oblika.
Hitro in enostavno čiščenje.
Ekstremno nizka raven hrupa pri notranjih in zunanjih enotah.
Zelo visok učinek. Najnovejša DC inverter tehnologija.

silent mode
MSZ-GE 25/35VA(H)
Serija MSZ-GE DC inverter hlajenje in gretje
3,5 (1,1-4,0) / 4,0 (1,6-5,3) kW


35-tko, karkoli že to pomeni. po kmečki matematiki ti za vsak kilowattno uro dovedene elektrike da ven vsaj 3 in pol kilowatene ure toplote. V resnici je izkoristek še boljši.
The whole life sponsored by محمد بن راشد المكتوم

Uporabniški avatar
thundercat
Prispevkov: 535
Pridružen: So Jan 01, 2011 7:18 pm
Kraj: Dolenjska

OdgovorNapisal/-a thundercat » Pe Sep 23, 2011 8:23 pm

Da bo vse kot štima se sedaj dela še izolacijska fasada Baumit. :lol:

Slika
Slika
Slika

Uporabniški avatar
5x4
Prispevkov: 989
Pridružen: Če Feb 09, 2006 12:18 am
Kraj: Slovenija

OdgovorNapisal/-a 5x4 » Pe Sep 23, 2011 9:52 pm

ima kdo izkušnje ali celo doma litoželezno kaminsko peč (Lokaterm,...). cene so zelo različne, recimo že za 150 eur se dobijo- se to sploh splača kupit. do kakšne prostornine dejansko grejejo? količina drv na sezono?

Uporabniški avatar
miran
Prispevkov: 4370
Pridružen: To Okt 05, 2004 11:48 pm
Kraj: GOCAN
Kontakt:

OdgovorNapisal/-a miran » Pe Sep 23, 2011 10:06 pm

Eno tako Lokaterm (prva generacija, brez stekla za gledanje ognja) sem imel jaz. Letne porabe ne vem, saj je bila le za jeseni in spomladi. Je res zeeelo velik prostor lepo temperirala. Kasneje sem jo nesel v vikend (brunarico). Za tam je bila premočna (še sveče so se mi stalile iz svečnikov od vročine) in sem jo dal stran.
Če takole pomislim: močno dvomim, da bi bila za stalno ogrevanje, pa naj so drva magari zastonj. A za pogreti v hladnih jesenskih ali pomladanskih večerih je pa super.
Miran
dokler ne pridem nazaj še nisem šel

Uporabniški avatar
stripi
Prispevkov: 662
Pridružen: Če Mar 20, 2008 4:06 pm
Kraj: vukojebine

OdgovorNapisal/-a stripi » So Sep 24, 2011 5:51 pm

V vednost in razmislek :P

Energetske vrednosti

Kubični meter polen zagotavlja približno 1800 kWh energije,
kubični meter sekancev 870 kWh,
največ energije pa je v peletih, ki med gorenjem oddajo 3200 kWh energije.

:lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
NEMOGOČE NAREDIM TAKOJ, NA ČUDEŽE JE POTREBNO MALCE POČAKATI

Uporabniški avatar
miran
Prispevkov: 4370
Pridružen: To Okt 05, 2004 11:48 pm
Kraj: GOCAN
Kontakt:

OdgovorNapisal/-a miran » So Sep 24, 2011 10:32 pm

Ja, ja... ravno včeraj sem računal:
pri dananšnjih cenah energentov pride kWh toplote iz toplotne črpalke (take klime za na zid) skoraj polovico ceneje kot iz peči na pelete.
Čez par let (če ne že prej) bo pa spet vse drugače.
LP Miran
dokler ne pridem nazaj še nisem šel

Uporabniški avatar
OrangePower
Prispevkov: 1111
Pridružen: Sr Avg 30, 2006 2:16 pm

OdgovorNapisal/-a OrangePower » So Sep 24, 2011 10:58 pm

Ker se že tukaj nekaj menimo o centralnah, pa mi dajte povedat kako mate rešeno, če peč preveč naložiš, s čim preprečiš da voda zavre?
Naj povem da je peč brez bojlerja in ima samo 35L vode v sebi, poleg je boljer 300L za vodo, brez zalogovnikov..

Imamo ene pametne majstre ki montirajo kable direkt nad raufnik (na cev po kateri gre voda iz peči) in potem ko se izolacija stopi in vse zataji tako da je peč čisto BELA prijavijo da se to še ni zgodilo in kot da to še ni dost, hočejo na naovo potegn inštalacijo po istem kopitu. Če zeeelo omilim moje mentualno stanje ob pogledu na novo inštalacijo naj rečem da se bil fejst jezn..

Uporabniški avatar
miran
Prispevkov: 4370
Pridružen: To Okt 05, 2004 11:48 pm
Kraj: GOCAN
Kontakt:

OdgovorNapisal/-a miran » So Sep 24, 2011 11:46 pm

Včasih - domnevam, da imaš peč na drva - je za to bila ena mehanska zadeva, ki je odpirala in zapirala (je vleklo kar z verigo) spodnja vratca od kurišča. Z elektroniko se takih resnih stvari ne regulira.
Če je bila peč bela od žarjenja (ti pa dimnik fantastično vleče) - jaz bi jo vrgel stran in dal novo. Seveda na račun mojstrov. Saj imaš račun in garancijo?
Pa srečno!
Miran
dokler ne pridem nazaj še nisem šel

Uporabniški avatar
miran
Prispevkov: 4370
Pridružen: To Okt 05, 2004 11:48 pm
Kraj: GOCAN
Kontakt:

OdgovorNapisal/-a miran » So Sep 24, 2011 11:47 pm

Vidi, vidi, še danes jih imajo:
Slika
Reče se mu pa regulator vleka.
LP
Miran
dokler ne pridem nazaj še nisem šel

Uporabniški avatar
stripi
Prispevkov: 662
Pridružen: Če Mar 20, 2008 4:06 pm
Kraj: vukojebine

OdgovorNapisal/-a stripi » Ne Sep 25, 2011 1:50 am

Tej elektroniki dam pa še jaz svoj žegenj, ta ketencug še ni zatajil, odkar sem na tem svetu.

Vsaka kurilnica ima svojo specifiko, od materialov do zmožnosti, od dobave materialov, cene materialov, skladiščenja in ne da se mi več naštevat.

Isto sranje bi bilo, če bi napisal, da imam zlatega tiča, pa bi se našel model, ki bi trdil, da imam pobakrenega. Če pa bi napisal, da imam tako majhnega, da ga s pinceto iščem, nebi nihče komentiral, ampak bi gledal svojega in študiral kako blizu smo resnici. :lol:

V glavnem je bistvo to, da vsaka peč, ravno tako kot vsak terenec, nista za povsod.


Mislim, da smo tu zato, da si pomagamo po svojih močeh.
Litoželezne peči imajo napisano na ohišju kubikaturo gretja.
Pomeriš višino objekta in deliš kubikaturo s to mersko enoto.
Dobil si kvadratne metre, ki ti jih je peč sposobna ogrevati. :shock:

Vsak objekt ima drugačno izolacijo. Posledica je poraba energentov.
Primerjava je enaka Ferrariju in golfu dizelašu. :a_vi_mene_malo:

Litoželezna peč je božanska za ogrevanje, sploh če je kaminska.
Mene osebno sevanje ognja čez steklo pomirja in uspava. :pije_kavo_in_bere_casopis:

V tako peč postaviš nekaj šamotne opeke, da ognjeno sevanje ne uniči kovine, povrh vsega pa dlje časa akumulira toploto, ki jo tudi dlje časa oddaja v prostor.

Potem je tu še neizkoriščena cev dimnih plinov, ki je lahko tudi grelec radiatorjev zgornjih prostorov nad kaminom.
Termika sama dela čudeže.


Tisti, ki mi da dovolj podatkov, mu lahko pomagam.
Prosim vas, vprašajte na zasebna sporočila.
Prvič nisem še nobeni zaračunal. :lol:

Dolgo nisem bil na forumu, marjanček mi je pa dvignil pritisk.
Pa komaj sem se skuliral, da me ata Rafter spet ne pošlje v Banovce, kjer sem tako rad . :P

Zima se bliža, takrat vam bom pa visel za vratom in vas živciral :shit_happens:
NEMOGOČE NAREDIM TAKOJ, NA ČUDEŽE JE POTREBNO MALCE POČAKATI

Uporabniški avatar
OrangePower
Prispevkov: 1111
Pridružen: Sr Avg 30, 2006 2:16 pm

OdgovorNapisal/-a OrangePower » Ne Sep 25, 2011 7:58 am

miran napisal/-a:Včasih - domnevam, da imaš peč na drva - je za to bila ena mehanska zadeva, ki je odpirala in zapirala (je vleklo kar z verigo) spodnja vratca od kurišča. Z elektroniko se takih resnih stvari ne regulira.
Če je bila peč bela od žarjenja (ti pa dimnik fantastično vleče) - jaz bi jo vrgel stran in dal novo. Seveda na račun mojstrov. Saj imaš račun in garancijo?
Pa srečno!
Miran


Regulator vleka je itan na njen, in je bil zaprt ko sem to videl, verejtno so drvanoter tlela da se je dvignila na to temperaturo. Garancije mi ne bo nobeden priznal če majstr nima pojma in zveže tako da zadeva zataji. Peč pa je stara šele 2 leta in enostavno ne pride v poštev da se jo zamenja. Delala bo dokler se ne razpade.

Kot sem že napisal je problem pri teh pečeh ker tistih 30l vode hitro segreješ, bojler je hitro topel, prostori se lepo segrejejo in kaj potem?
Peč ima še drva noter, termostatski ventili se zaprejo na radiatorjih, pumpa za boljer se ugasne ker je boljer segret, loputa na peči se zapre, kaj sedaj?
Drva se ne bodo kar ohladila, žerjavica dela svoje, peč ima zelo malo vode vsebi katero hitro segreješ...

Kaj obstaja od mehanizmov kateri v tej situaciji preprečijo pregrevanje?

Postavit poleg en 200L sod vode z svojo pumpo katera se zalaufa pri 90°C in pol voda iz soda ohlaja peč? Ne vem koliko bi se že prej voda morala v sodu segret da nebi peč uniču?

Zalogovnik mogoče kot ena varovalka za poleti ko rabimo samo segret bojler?

...

Stripi ti delaš s tem?

Uporabniški avatar
OrangePower
Prispevkov: 1111
Pridružen: Sr Avg 30, 2006 2:16 pm

OdgovorNapisal/-a OrangePower » Ne Sep 25, 2011 8:04 am

Aja, kot elektorniko sem mislil prisilni vklop pumpe za radiatorje ko voda preseže 90°C, samo kaj ko poleti so itak ventili zaprti ker je v prostorih dost toplo...

estrumelj
Prispevkov: 99
Pridružen: So Jan 05, 2008 8:43 pm
Kraj: postojna

OdgovorNapisal/-a estrumelj » Ne Sep 25, 2011 8:09 am

Imaš PREMOČNO peč za tvoje potrebe?

Uporabniški avatar
OrangePower
Prispevkov: 1111
Pridružen: Sr Avg 30, 2006 2:16 pm

OdgovorNapisal/-a OrangePower » Ne Sep 25, 2011 8:34 am

Za gretje 300L bojlerja je sigurno premočna za pozimi pa mislim da ne bo, ker ji bomo letos pripeli še par kvadratov...

Kot sem že rekel, skrbi me tisti čas, ko je potrebno greti bojler,se pravi poleti. Vem da je dobro pač manj nametati v peč pa je zadeva rešena, samo če to spregledamo, kako lahko preprečimo katastrofo.

Uporabniški avatar
Picpoki
Prispevkov: 2103
Pridružen: Če Jan 01, 2009 6:52 pm
Kraj: Bloke

OdgovorNapisal/-a Picpoki » Ne Sep 25, 2011 9:13 am

OrangePower napisal/-a:Ker se že tukaj nekaj menimo o centralnah, pa mi dajte povedat kako mate rešeno, če peč preveč naložiš, s čim preprečiš da voda zavre?


Odpreš kakšno pipo v bajti da gre vrela voda ven ter hladna noter.
Da bi pa peč prav pregrel... mi pa še ni uspelo.
Land Rovers are like women:
They leak when you don't want them to, moan on long journey's, embarrass you in front of friends and peers, and consume more money than you ever expected once you've commit yourself to one.
ONE LIFE, LIVE IT/antikrist team

Uporabniški avatar
lisko
Prispevkov: 1645
Pridružen: Ne Jul 01, 2007 11:55 am

OdgovorNapisal/-a lisko » Ne Sep 25, 2011 9:50 am

Picpoki napisal/-a:
OrangePower napisal/-a:Ker se že tukaj nekaj menimo o centralnah, pa mi dajte povedat kako mate rešeno, če peč preveč naložiš, s čim preprečiš da voda zavre?


Odpreš kakšno pipo v bajti da gre vrela voda ven ter hladna noter.
Da bi pa peč prav pregrel... mi pa še ni uspelo.


No ja samo ne boš dežural lih ob peči kdaj se ti bo pregrela. Poleg regulatorja vleka imaš na dimniku verjetno loputo s katero nastavljaš vlek dimnika. Malo se bo treba poigrat in "ujet" nastavitev lopute dimnika. Iz izkušenj pa potem vidiš na koliko moraš imet nastavljen regulator vleka in koliko priprto loputo na dimniku, da peč še vedno zmore ogret kar mora ampak ne sme se pa pregret. Poleg tega mora bit varnost narjena tako, da ni važno koliko je ogret bojler ali stanovanje mora porinit vodo in v bojler in v radijatorje (pač samo po ceveh če so ventili zaprti) bojlerja pa verjetno nikoli ne greješ na 90....

Uporabniški avatar
OrangePower
Prispevkov: 1111
Pridružen: Sr Avg 30, 2006 2:16 pm

OdgovorNapisal/-a OrangePower » Ne Sep 25, 2011 10:00 am

lisko napisal/-a:
Picpoki napisal/-a:
OrangePower napisal/-a:Ker se že tukaj nekaj menimo o centralnah, pa mi dajte povedat kako mate rešeno, če peč preveč naložiš, s čim preprečiš da voda zavre?


Odpreš kakšno pipo v bajti da gre vrela voda ven ter hladna noter.
Da bi pa peč prav pregrel... mi pa še ni uspelo.


No ja samo ne boš dežural lih ob peči kdaj se ti bo pregrela. Poleg regulatorja vleka imaš na dimniku verjetno loputo s katero nastavljaš vlek dimnika. Malo se bo treba poigrat in "ujet" nastavitev lopute dimnika. Iz izkušenj pa potem vidiš na koliko moraš imet nastavljen regulator vleka in koliko priprto loputo na dimniku, da peč še vedno zmore ogret kar mora ampak ne sme se pa pregret. Poleg tega mora bit varnost narjena tako, da ni važno koliko je ogret bojler ali stanovanje mora porinit vodo in v bojler in v radijatorje (pač samo po ceveh če so ventili zaprti) bojlerja pa verjetno nikoli ne greješ na 90....


Bojler se nikol ne greje na 90°C res je. to bi bila opcija, moram samo vprašat kako to nardit.
Pri nas znajo mojstri vse delat samo z cevnimi termostati na trotl zihr zadevo, nič preko elektornike in tipal...

Loputo na dimniku misliš, da jo je bolje bolj zaprt kakor je sedaj ali odprt.

Lahko bi rekel, da če je bolj zaprta je več vročine v peči in če je bolj odprta gre več vročine v dimnik, druga varianta pa je, če je bolj doprta peč bolj vleče in se psoledično bolj segreje.

Nisem tega foha pa ne vem kako si zadevo razlagat...

Uporabniški avatar
lisko
Prispevkov: 1645
Pridružen: Ne Jul 01, 2007 11:55 am

OdgovorNapisal/-a lisko » Ne Sep 25, 2011 10:18 am

Peč ima recimo 35kW. Ampak teh 35kW dobiš iz nje samo , ko v peči gori maximalno. Torej ko je regulator vleka popolnoma odprt in ko je loputa v dimniku popolnoma odprta. Kakor hitro nekaj od tega zmanjšaš se zmanša tudi moč peči. Loputa na dimniku do neke mere (bi lahko tako rekli) res zadržuje temp. v sami peči. Po drugi strani pa odvaja odvečne pline. Če bo odvečnih plinov preveč tudi gorelo ne bo kot bi lahko. In ker ne bo gorelo preveč tudi moči ne bo preveč....Enako je z regulatorjem vleka samo , da ta zaagotavlja svež zrak. Tisto tlenje drv je po moči skoraj nično proti temu kar dobiš iz peči pri polnem gorenju.
Sam imam doma peč na drva moči 27kW in poleti greje samo 200L bojler. Regulator vleke nastavljen na 70 in če loputo dimnika pustim odprto mi dimnik (tist plehnat del za pečjo), dokler je regulator vleka odprt zažari, peč pa kaj hitro pride do 90 (sicer potem prek ne gre ker regulator zapre že toliko prej a vseeno)....Če pa loputo zaprem nekje na 1/2-3/4 pa dimnik ostane nedotakjen peč pa lepo počasi zleze do 70-75 in potem tam ostane.
Tudi pri nalaganju se dosti pozna. Če je loputa odprta morem naložit vsaki 2 uri....če je loputa zaprta se nalaganje dosti podalša....Voda pa je v obeh primerih enako vroča.

Uporabniški avatar
jereb
Prispevkov: 641
Pridružen: Pe Okt 10, 2003 11:11 pm
Kraj: Logatec

OdgovorNapisal/-a jereb » Ne Sep 25, 2011 12:03 pm

Mal se vsedi pred peč in glej dejansko stanje temperatur na peči in regulator kdaj ti zapira.Lahko ti prekasno zapira in posledica je, da ti temp še vedno narašča.
Če imaš npr. regulator na 70 stopinj mora laputo zapreti prej preden doseže voda na števcu 70 stopinj, ker temp. vode še neki časa narašča nato se umiri.
Nato odpneš verigo, nastaviš regulator na temperaturo katera ti kaže na števcu, nato podaljšaš verigo (gor imaš kljukico s katero poljubno krajša ali daljšaš verigo) jo podaljšaš tako, da bo laputa zaprta, vendar veriga ostane rahlo napeta oziroma ne sme bit preohlapna. Nato preveri še nekrat če zadeva deluje. Povečaj regulator za 10 stopin in čakaj, če se bo voda ustavla na temp, kateri si nastavil na regulatorju. Lahko ti taji regulator.
In poglej, da niso kakšne smeti med loputo in vratcam, ker mora bit laputa ćist zaprta in preveri vrata na katerih čistiš pepel, da so dobro zaprta.

Nisem strokovnjak iz tega, samo povem iz lastnih izkušenj kako sem umiril peč, da mi ni divjala po kurilnici.
LP by Jereb

Uporabniški avatar
stripi
Prispevkov: 662
Pridružen: Če Mar 20, 2008 4:06 pm
Kraj: vukojebine

OdgovorNapisal/-a stripi » Ne Sep 25, 2011 7:08 pm

OrangePower napisal/-a:
lisko napisal/-a:
Picpoki napisal/-a:
OrangePower napisal/-a:Ker se že tukaj nekaj menimo o centralnah, pa mi dajte povedat kako mate rešeno, če peč preveč naložiš, s čim preprečiš da voda zavre?


Odpreš kakšno pipo v bajti da gre vrela voda ven ter hladna noter.
Da bi pa peč prav pregrel... mi pa še ni uspelo.


No ja samo ne boš dežural lih ob peči kdaj se ti bo pregrela. Poleg regulatorja vleka imaš na dimniku verjetno loputo s katero nastavljaš vlek dimnika. Malo se bo treba poigrat in "ujet" nastavitev lopute dimnika. Iz izkušenj pa potem vidiš na koliko moraš imet nastavljen regulator vleka in koliko priprto loputo na dimniku, da peč še vedno zmore ogret kar mora ampak ne sme se pa pregret. Poleg tega mora bit varnost narjena tako, da ni važno koliko je ogret bojler ali stanovanje mora porinit vodo in v bojler in v radijatorje (pač samo po ceveh če so ventili zaprti) bojlerja pa verjetno nikoli ne greješ na 90....


Bojler se nikol ne greje na 90°C res je. to bi bila opcija, moram samo vprašat kako to nardit.
Pri nas znajo mojstri vse delat samo z cevnimi termostati na trotl zihr zadevo, nič preko elektornike in tipal...

Loputo na dimniku misliš, da jo je bolje bolj zaprt kakor je sedaj ali odprt.

Lahko bi rekel, da če je bolj zaprta je več vročine v peči in če je bolj odprta gre več vročine v dimnik, druga varianta pa je, če je bolj doprta peč bolj vleče in se psoledično bolj segreje.

Nisem tega foha pa ne vem kako si zadevo razlagat...


Vsaka centralna kurjava naj bi imela ekspanzijsko posodo, katera preprečuje vretje vode v sistemu.
Pritisk se poveča, varnostni ventil se odpre in vodo vrže iz sistema.
Takrat je lahko katastrofa v sami peči in ti jo prežge.
Varnostni ventil je poskrbel, da nebi razneslo cevi in radiatorjev.

Do tega primera pride, kadar pozabiš zapreti spodnja vratca na peči in imaš neomejen vlek.

Loputa za dimne pline poskrbi, da ne mečeš denarja skozi dimnik .
Zadržuje toploto v peči, namesto da greješ dimnik.
Regulator vleka, kar je miran pripopal slikco poskrbi, da peč ne dviguje temperature v neskončnost, ampak da temperira enakomerno.
Posledično je peč dlje topla, ne nalagaš na peč kot zmešan.

Najbolj primerna temperatura na kotlu je malenkost čez 60 stopinj celzija.
Vodo v bojlerju greje na 60 stopinj, kar je dovolj za sanitarno vodo, radiatorji niso preveč vroči, ter preizkušeno najmanjša poraba energentov.
Če komu odgovarja 70 stopinj, naj me ne napade takoj, ampak si naj prebere, kaj sem napisal.

Sama peč naj nebi prehajala nastavljenih vrednosti, če pa pride do tega, pomeni, da je nekje napaka.

Iz vsega napisanega imam občutek, da so nekateri preskočili iz kurilnega olja na drva.
Pri olju ti elektronika in tipala dodajata temperaturo po potrebi.
Pri pečeh na drva pa moraš obvladovati visoko temperaturo.

Peč nabutaš do vrha s kupčkom, če to dovoljuje, ponoreti ne more.
Ni variante, da bi zavrela, če imaš vse nastavljeno, kot je treba, ter zadihtano, da kje ne dobi svojega privatnega vleka.

Če imaš pa spodnja vratca odprta, pa pazi kdaj boš bežal iz hiše :lol: :P
NEMOGOČE NAREDIM TAKOJ, NA ČUDEŽE JE POTREBNO MALCE POČAKATI

Mihevc
Prispevkov: 275
Pridružen: Pe Apr 23, 2010 6:28 pm

OdgovorNapisal/-a Mihevc » Ne Sep 25, 2011 8:10 pm

Naj še jaz povem kako je pri nas!
Imamo peč-centralno na trda goriva 35 kw.S to pečjo se grejemo in ogrevamo vodo za dva stanovanja vsakega na svojem poslopju.Midva imava stanovanje 140m2,bojler 180l .Ogrevano na radijatorje + talno po kuhni in kopalnici.V stari bajti pa 2x po 100m2,bojler120l.Ogrevano na radiatorje!Stara bajta je še stara klasika brez izolacije fasade,pri nama v 1 nadstropju-masarda brez fasade le znotraj izolerana z dvojnim slojem gips plat+tervol5cm.Imava nekoč v načrtu še fasado s pr.8cm izolacije.
Vodo ponavadi grejemo poleti vsak drugi dan na 80°, pozimi v hujšem mrazu pa kurimo med 12 in 20 uro.Stanovanje ogrejem na 22-24°,potem pade do 19°-18°!
Je pa tudi pri nas že nekajkrat peč nagajala,pa smo menjali regulator in je mir! Če je vse kot mora bit potem nam drži stalno na 90-95°-neglede koliko nabutamo!
Če je pa kaka noč pozimi res huda se pa pač ogreješ tako :a_vi_mene_malo: ali pa tako :si_pa_privoscim_pivo: -samo kaj močnejšega !!

lp.

izzzzy
Prispevkov: 198
Pridružen: Ne Okt 31, 2004 6:09 pm
Kraj: dolina hmelja

OdgovorNapisal/-a izzzzy » Po Sep 26, 2011 3:28 pm

Mogoče še en neumesten komentar, ki ni neposredno vezan na peč na drva ampak na bojler. Baje ni potrebe po gretju sanitarne vode nad 52 stopinj, saj temperatura kot takšna povsem zadostuje za domačo uporabo. Za ogrevanje nad 52 stopinj se po nepotrebnem porablja energija - takšna ali drugačna - se pa baje z vsako stopinjo nad 52 izdatno izloča vodni kamen. Zato so toplotne črpalke za sanitarno vodo nastavljene na 52 stopinj - vsaj pri nas je tako.

Uporabniški avatar
gregor
Moderator
Prispevkov: 3299
Pridružen: Sr Maj 21, 2003 8:33 am
Kraj: Žalec
Kontakt:

OdgovorNapisal/-a gregor » Po Sep 26, 2011 4:10 pm

Izzzzy, kaj pa legionela?
Al je to samo hrana za naše rumene medije?




OrangePower, navadna peč na drva brez zalogovnika in termostatski ventili na radiatorjih po celi hiši nikakor ne gredo skupaj.
Kot si ugotovil, peč na drva se ne da kar naenkrat ugasnit. Torej rabiš odvzem toplote.
Ali na nekaj radiatorjih odstrani termostatske ventile, ali pa dodaj zalogovnik. Kakšna tretja možnost meni ne pade na pamet.
Niva 240D l. 93, OM616 motor, Kobra 215R15, ZF servo, rock crawler TC
2x Patrol Y61 2.8TD
Naprodaj veliko rabljenih delov za Lado in nekaj tudi za Patrola


Vrni se na “Razno”

Kdo je na strani

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 3 gosti