Kolesni vijaki
Kolesni vijaki
Zanima me, če kdo ve, koliko morajo kolesni vijaki oziroma kolesne matice "prijeti" na stebelni kolesni vijak, da je dovolj. Pri enem avtu imam taka lita platišča, da matice primejo le približno polovico dolžine matice, t.j. nekih 6 navojev. Ali je to dovolj?
Re: Kolesni vijaki
6 navojev je kar velik,pri vodovodu so že 3 navoji zadost da drži 10 barov pritiskaZajček napisal/-a:Zanima me, če kdo ve, koliko morajo kolesni vijaki oziroma kolesne matice "prijeti" na stebelni kolesni vijak, da je dovolj. Pri enem avtu imam taka lita platišča, da matice primejo le približno polovico dolžine matice, t.j. nekih 6 navojev. Ali je to dovolj?
Najbolša je pečenka iz hoste!!!
če je pa iz svinjaka pa tud uredu!!!
če je pa iz svinjaka pa tud uredu!!!
Re: Kolesni vijaki
medo-1 napisal/-a:6 navojev je kar velik,pri vodovodu so že 3 navoji zadost da drži 10 barov pritiskaZajček napisal/-a:Zanima me, če kdo ve, koliko morajo kolesni vijaki oziroma kolesne matice "prijeti" na stebelni kolesni vijak, da je dovolj. Pri enem avtu imam taka lita platišča, da matice primejo le približno polovico dolžine matice, t.j. nekih 6 navojev. Ali je to dovolj?
Samo ti pa imaš primerjave.
BOLJŠ IZ ŠIHTA SKREGAN KOT ZMATRAN.
v nekih primerih kjer so platišča debelejša imajo fi luknje za vijak večji in pride posebna podaljšana matica z tulcem in pravilnim konusom. Ponavadi so priložene k platiščem. Sigurno je vse v mejah nekih standardov, če so platišča prava za vozilo.
prihodnost pripada tistim, ki verjamejo v lepoto svojih sanj
-
- Prispevkov: 304
- Pridružen: Po Jan 05, 2009 8:06 pm
- Kraj: Ljubljana
vse sorte jih imajo tudi pri Felnarju na Ptuju
ni vraga da ti minjon ne zrihta.
Morda še bi jih še Rajc dobil
Morda še bi jih še Rajc dobil
Land Rovers are like women:
They leak when you don't want them to, moan on long journey's, embarrass you in front of friends and peers, and consume more money than you ever expected once you've commit yourself to one.
ONE LIFE, LIVE IT/antikrist team
They leak when you don't want them to, moan on long journey's, embarrass you in front of friends and peers, and consume more money than you ever expected once you've commit yourself to one.
ONE LIFE, LIVE IT/antikrist team
dokler te ne prehiti je vredu.
Saj poznaš situacijo
Saj poznaš situacijo
Land Rovers are like women:
They leak when you don't want them to, moan on long journey's, embarrass you in front of friends and peers, and consume more money than you ever expected once you've commit yourself to one.
ONE LIFE, LIVE IT/antikrist team
They leak when you don't want them to, moan on long journey's, embarrass you in front of friends and peers, and consume more money than you ever expected once you've commit yourself to one.
ONE LIFE, LIVE IT/antikrist team
Malo smo zašli.....
---------------------------------------------------------------------------------------
Še vedno bi rad vedel, če kdo to ve: koliko navojev je minimum, da matica drži vijak?
---------------------------------------------------------------------------------------
Pred časom sem že dobil info, da je to 3 navoje , samo temu viru ne zaupam......
LP
---------------------------------------------------------------------------------------
Še vedno bi rad vedel, če kdo to ve: koliko navojev je minimum, da matica drži vijak?
---------------------------------------------------------------------------------------
Pred časom sem že dobil info, da je to 3 navoje , samo temu viru ne zaupam......
LP
compadre napisal/-a:če te prehiti, je še ok, problem je v tem, če potem kolo s šusom odlet v koga drugega.....
To mi ni še uspelo.
Sem pa kolo za sabo iskal ker v temi nisem videl da me je prehitelo.
Pa saj menda vidiš koliko je debela matica. Toliko kot je debela je fajn da jo všraufaš. Če bo 3mm falilo pa tudi ne bo nič narobe.
Kakor pa ti opisuješ situacijo pa vidiš da ti ne ostane drugega kot vijake menjat. Saj ne stane celo bogastvo
Land Rovers are like women:
They leak when you don't want them to, moan on long journey's, embarrass you in front of friends and peers, and consume more money than you ever expected once you've commit yourself to one.
ONE LIFE, LIVE IT/antikrist team
They leak when you don't want them to, moan on long journey's, embarrass you in front of friends and peers, and consume more money than you ever expected once you've commit yourself to one.
ONE LIFE, LIVE IT/antikrist team
jaz sem videl, kako kolo prileti v človeka...sej je preživel, samo si ne bi želel biti v koži ne šoferja, ne žrtve.......
za lite felge morajo biti tudi ustrezne matice, luknje so malenkost večje, matice pa imajo kot podaljšan tulc z navojem, ki sega v povečano luknjo, in sedež imajo, da se kolo scentrira
za lite felge morajo biti tudi ustrezne matice, luknje so malenkost večje, matice pa imajo kot podaljšan tulc z navojem, ki sega v povečano luknjo, in sedež imajo, da se kolo scentrira
And on the 8th day God created Land Rover
Pri kolesnih vijakih je enako pomembno kot navoj in kvaliteta tudi to kakšen sedež ima. V bistvu prav sedež preprečuje odvijanje. In če je sedež ustrezen je lahko navojev precej manj, če je pa sedež neustrezen se lahko matica odvije neglede na to da je navojev še preveč.
Navojev mora biti toliko da cela matica prime, vender ni za vse stvari isto. Za eno omaro ki stoji pri miru je drugače kot za kolo kjer je en kup vibracij. Zato so tudi matice drugačne kot tudi sam navoj ter kvaliteta.
Odvisno je tudi za kateri avto se gre. Pri lažjem osebnem avtu z pločevinastim platiščem je 6 navojev več kot dovolj recimo. Bolj fin je navoj manj je navojev treba da matica res drži. Tudi za alu vendar pa matica MORA ustrezati sedežu luknje. Saj le pravilen konus preprečuje odvijanje in ne zategovanje do nezavesti kot mislijo nekateri. Zategovanje čez mero ima ravno nasproten učinek saj delamo škodo tako na vijakih kot na navoju in platiščih.
Matice se pa dobijo pri vsakem večjem vulkanizerju, zato ne vem čemu koplicirat.
Navojev mora biti toliko da cela matica prime, vender ni za vse stvari isto. Za eno omaro ki stoji pri miru je drugače kot za kolo kjer je en kup vibracij. Zato so tudi matice drugačne kot tudi sam navoj ter kvaliteta.
Odvisno je tudi za kateri avto se gre. Pri lažjem osebnem avtu z pločevinastim platiščem je 6 navojev več kot dovolj recimo. Bolj fin je navoj manj je navojev treba da matica res drži. Tudi za alu vendar pa matica MORA ustrezati sedežu luknje. Saj le pravilen konus preprečuje odvijanje in ne zategovanje do nezavesti kot mislijo nekateri. Zategovanje čez mero ima ravno nasproten učinek saj delamo škodo tako na vijakih kot na navoju in platiščih.
Matice se pa dobijo pri vsakem večjem vulkanizerju, zato ne vem čemu koplicirat.
Kdo je na strani
Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 35 gostov