Land Rover kot delovni stroj

Teme, ki niso v povezavi z offroadom
Ghostrider
Prispevkov: 304
Pridružen: Po Jan 05, 2009 8:06 pm
Kraj: Ljubljana

Land Rover kot delovni stroj

OdgovorNapisal/-a Ghostrider » So Jan 29, 2011 2:20 pm


robinzon
Prispevkov: 1323
Pridružen: Ne Jun 07, 2009 4:05 pm
Kraj: Bloke

OdgovorNapisal/-a robinzon » So Jan 29, 2011 6:57 pm

Zakon! :!:
Poanta te zgodbe. Vse kar delaš, moraš delat urno in v beli srajci! :lol:

Kako pa ima narejen tist odgon za kardan? Imajo tudi novejši modeli kaj podobnega?

Uporabniški avatar
Picpoki
Prispevkov: 2103
Pridružen: Če Jan 01, 2009 6:52 pm
Kraj: Bloke

OdgovorNapisal/-a Picpoki » Ne Jan 30, 2011 12:02 am

Sicer ne vem za modele od 2007 naprej ampak do takrat imaš opcijo na reduktor montirat odgon. Mislim da so reduktorji še isti kot pri serijah.
Edino bi znal biti problem ker so serije imele prostor speljat za kardan tudi skozi šasijo. Naprej in nazaj. Pri defenderjih mislim da bi bila pa kar kriza z prostorom,
Imaš tudi zanimiv način odgona ki sem ga videl par dni nazaj v živo. Kot odgon za vitel ima celo montirano neko sklopko kot varovalko.

Je pa zadevo res težko dobiti rabljeno, nove pa stanejo čez 2k€
Land Rovers are like women:
They leak when you don't want them to, moan on long journey's, embarrass you in front of friends and peers, and consume more money than you ever expected once you've commit yourself to one.
ONE LIFE, LIVE IT/antikrist team

bnamurs
Prispevkov: 165
Pridružen: To Sep 07, 2010 9:57 pm
Kraj: Ljubljana

OdgovorNapisal/-a bnamurs » Ne Jan 30, 2011 12:53 pm

Pokec: Serije nimajo stalnega 4x4, tako da ni enak reduktor.
Imajo pa vsi defi enak reduktor. Tudi novi 2004+ ki imajo Fordov motor.

Odgon je možno montirat na vse. Dajo se dobit vitli ki jih poganja PTO.
Ne vem če pa je obstajal kak def ki je imel take priključke.

Serije so pa v bistvu traktorji :)

Vito_
Prispevkov: 997
Pridružen: Po Feb 21, 2005 12:14 pm

OdgovorNapisal/-a Vito_ » Ne Jan 30, 2011 1:23 pm

PTO = please turn over :res_ne_vem:

bnamurs
Prispevkov: 165
Pridružen: To Sep 07, 2010 9:57 pm
Kraj: Ljubljana

OdgovorNapisal/-a bnamurs » Ne Jan 30, 2011 1:43 pm

PTO = power take off, tako imenujejo odgon na LR reduktorjih

Eni to uporabljajo danes za pogon hidravličnih črpalk.
Dajo se pa še dobiti mehanski winchi, ki so gnani na ta način.
Menda je celo hitrost vitla potem sinhronizirana z reduktorjem.

Uporabniški avatar
Picpoki
Prispevkov: 2103
Pridružen: Če Jan 01, 2009 6:52 pm
Kraj: Bloke

OdgovorNapisal/-a Picpoki » Ne Jan 30, 2011 2:06 pm

Boco, pume so od 2007 dalje.
A niso imele prve serije stalnega? Za 3. vem da je priklopljiv.

Ni problem montirat odgona, problem bi bil speljat kardan kamor koli od njega.
Sem ga imel priliko videt v živo ter tudi original LR vinč. Teh zadev se ne vidi tako pogosto. Kot je tudi težko dobit over drive.

Če se ne motim imaš ti na seriji na obeh straneh luknjo skozi šasijo kamor spelješ kardan. Pri 90/110 in defenderjih je pa malo gužva s prostorom. Zato dvomim da bi si pomagal s odgonom. Razen mogoče če bi dal takoj za njo hidravlično pumpo kar je tudi opcija.
Land Rovers are like women:

They leak when you don't want them to, moan on long journey's, embarrass you in front of friends and peers, and consume more money than you ever expected once you've commit yourself to one.

ONE LIFE, LIVE IT/antikrist team

bnamurs
Prispevkov: 165
Pridružen: To Sep 07, 2010 9:57 pm
Kraj: Ljubljana

OdgovorNapisal/-a bnamurs » Ne Jan 30, 2011 2:35 pm

2007 sorry ;)

Ja serije majo luknje da napelješ nazaj pogon.

Pogon za vitle je pa obstajal tudi za 200/300 tdi, ne vem pa kako je bil speljan. Sej na ebayu se najde kakšen.

Za hidravlični vinč je pa to zakon, da ni potrebno skos gonit pumpe.

a je kdo kdaj priklopil hidravlični vitel na servo pumpo? bi bila doovlj močna?

Uporabniški avatar
Picpoki
Prispevkov: 2103
Pridružen: Če Jan 01, 2009 6:52 pm
Kraj: Bloke

OdgovorNapisal/-a Picpoki » Ne Jan 30, 2011 10:35 pm

bnamurs napisal/-a:2007 sorry ;)


Za hidravlični vinč je pa to zakon, da ni potrebno skos gonit pumpe.

a je kdo kdaj priklopil hidravlični vitel na servo pumpo? bi bila doovlj močna?


Ne kapiram? hidravlični vinč pa ni treba skozi gonit pumpe? :D
Mislim da je bilo že nekje nekaj govora o servo pumpi in vinču...
Land Rovers are like women:

They leak when you don't want them to, moan on long journey's, embarrass you in front of friends and peers, and consume more money than you ever expected once you've commit yourself to one.

ONE LIFE, LIVE IT/antikrist team

Uporabniški avatar
Driver
Prispevkov: 342
Pridružen: Pe Jan 26, 2007 11:28 am
Kraj: Idrija

OdgovorNapisal/-a Driver » Ne Jan 30, 2011 10:47 pm

Če pumpo poganjaš prej jermenice na motorju ima ta še vedno določen upor, tudi ko ne uporabljaš vitla.

Uporabniški avatar
Picpoki
Prispevkov: 2103
Pridružen: Če Jan 01, 2009 6:52 pm
Kraj: Bloke

OdgovorNapisal/-a Picpoki » Ne Jan 30, 2011 10:55 pm

na land roverju ta princip itak odpade.
Ker največkrat rabiš vinč da crknenjen avto naložiš in ga povlečeš v delavnico...
Za hidravličen vitel ti pa mora avto dejansko delat...
Land Rovers are like women:

They leak when you don't want them to, moan on long journey's, embarrass you in front of friends and peers, and consume more money than you ever expected once you've commit yourself to one.

ONE LIFE, LIVE IT/antikrist team

Uporabniški avatar
Picpoki
Prispevkov: 2103
Pridružen: Če Jan 01, 2009 6:52 pm
Kraj: Bloke

OdgovorNapisal/-a Picpoki » Sr Feb 09, 2011 8:41 pm

Čedalje bolj me matra da bi si za hobi naredil PTO za hidravlično pumpo...
Ohišje iz aluminija že zdrejam, kaj pa izdelava zobnikov? Baje je to zelo drag hec. Ima kdo izkušnje s tem?
Land Rovers are like women:

They leak when you don't want them to, moan on long journey's, embarrass you in front of friends and peers, and consume more money than you ever expected once you've commit yourself to one.

ONE LIFE, LIVE IT/antikrist team


Vrni se na “Razno”

Kdo je na strani

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 2 gosta