kupujem jeep grand cherokee

Debata o avtih za offroad, opremi, predelavah, ...
dimitrij.geisler
Prispevkov: 3
Pridružen: To Okt 11, 2011 10:20 am
Kraj: miklavž

kupujem jeep grand cherokee

OdgovorNapisal/-a dimitrij.geisler » To Okt 11, 2011 10:56 am

Pozdaravljeni sem novi na forumu in prosim za nasvete pri nakupi omenjenega avta. O grand cherokee-ju sanjam že leta, vendar me vedno odvrnejo pripovedi o slabostih teh avtov, zdaj pa sem nekako odločen, da ga bom kupil. Poznavalci tega avtomobila, prosim svetujte mi kaj moram o njem vedet preden ga kupim, gre za 2.5 sport bencinar ali 4.0 letnik od 96-2000. in kakšna je razlika med LAREDO in LIMITED

Uporabniški avatar
OrangePower
Prispevkov: 1111
Pridružen: Sr Avg 30, 2006 2:16 pm

OdgovorNapisal/-a OrangePower » To Okt 11, 2011 12:04 pm

Mislim da si malo zamešal pojme.
Granda ni 2.5 bencinar, je samo 2.5 dizl, 3.1 dizl, 4.0 bencinar, 4.7 bencinar, 5.2 bencinar in 5.9 bencinar. Govorim za letnike od 96 do 2000 (ZJ in WJ)
2.5 sport bencinar je pa navaden cherokee (XJ).
laredo ima manj opreme kot limited, ponavadi se vidi v tem da laredo nima odbijačev v barvni avta ter usnja v notranjosti, limited pa ima oboje. Ravno tako sta laredo in limited razreda opreme od Grand Cherokeeja in ne od navadnega cherokeeja.

Aja, cherokee ima tudi 4.0 bencinar motor.

Drugač pa v cherokeeju 2.5 motor pije malo manj kakor 4.0, grand z 4.0 ali 2.5 dizl ni glih nekako poskočen.
cherokee 4.0 je lušen za pelat, kakor tudi grand 4.7 ali 5.2, 5.9 pa leti

:D

Tukaj je še ogromno za povedat, lahko bi spis napisal...

dimitrij.geisler
Prispevkov: 3
Pridružen: To Okt 11, 2011 10:20 am
Kraj: miklavž

OdgovorNapisal/-a dimitrij.geisler » To Okt 11, 2011 3:46 pm

hvala za razlago. Pomešal sem, ker se na Jeep-e ne spoznam dobro, zato tudi sprašujem po informacijah. Grand ali obični Cherokee..., ja vse se bom naučil. No ta cherokee 2.5 bencinar, je dober motor, je dovolj močen? In kaj je bolje, kar se tiče vzdržljivosti celotnega avta, poraba mi ne dela preglavic, ker kupujem avto na LPG oz ga dam zmontirat.

Uporabniški avatar
lisko
Prispevkov: 1645
Pridružen: Ne Jul 01, 2007 11:55 am

OdgovorNapisal/-a lisko » Sr Okt 12, 2011 5:23 pm

Glede na to , da si nekje z okolice Mb se lahko kdaj dobima na kaki pijački. Če te seveda zanima navaden cherokee....Pogone in podvozje imata v veliki meri podobno. Je pa 2.5TD motor kar je tam tam po moči z 2.5 bencinarjem.

Uporabniški avatar
Rafter
Upravnik
Prispevkov: 2028
Pridružen: To Feb 17, 2004 3:03 pm
Kraj: Southern District of Maribor
Kontakt:

OdgovorNapisal/-a Rafter » Če Okt 13, 2011 12:40 am

Dobrodošel na Forumu! :welcome:

Dobil si dobro ponudbo, Lisko pozna Cherokeeja do zadnjega "šraufa".

BTW, ker sidoslej objavljal samo v eni temi, ti predlagam, da morda razmisliš o spremembi uporabniškega imena, morda "Čarli"? :twisted:

LP, R. :wink:
The whole life sponsored by محمد بن راشد المكتوم

dimitrij.geisler
Prispevkov: 3
Pridružen: To Okt 11, 2011 10:20 am
Kraj: miklavž

OdgovorNapisal/-a dimitrij.geisler » Če Okt 13, 2011 5:16 pm

Lisko hvala za povabilo, z veseljem se odzovem. sicer pa je tako, če te noč ponese po lokalih in ti je do srečanja, pridi čez vikend v Mega bar v Hočah in vprašaj po meni, razen ta petek me ni. Če pa ne pa se lahko dobima čez dan, na moj mail mi le pošlji številko, da te kontaktiram dimitrij.geisler@gmail.com, upam, da je tvoja ponudba to kar iščem, hvala za enkrat

Uporabniški avatar
Dimen
Prispevkov: 1136
Pridružen: Sr Mar 23, 2005 10:12 am

OdgovorNapisal/-a Dimen » Če Okt 13, 2011 6:39 pm

Če že 2.5 vzam dizla. Bencinc žre, se matra in dere. Lisko bo pravi naslov za čerokije nasploh.

Uporabniški avatar
lisko
Prispevkov: 1645
Pridružen: Ne Jul 01, 2007 11:55 am

OdgovorNapisal/-a lisko » Če Okt 13, 2011 8:06 pm

dimitrij.geisler napisal/-a:Lisko hvala za povabilo, z veseljem se odzovem. sicer pa je tako, če te noč ponese po lokalih in ti je do srečanja, pridi čez vikend v Mega bar v Hočah in vprašaj po meni, razen ta petek me ni. Če pa ne pa se lahko dobima čez dan, na moj mail mi le pošlji številko, da te kontaktiram dimitrij.geisler@gmail.com, upam, da je tvoja ponudba to kar iščem, hvala za enkrat


Noči me že dolgo ne nosijo več :) Pa mislim, da bo čez dan bolj primerno tud za kako soft turco, da se malo spoznaš z avtom. Drgač ponudba je za NAVADEN Cherokee in ne za granda. Konc koncev pa je grand samo cestna različica navadnega .

Dimen: Kaj pa vem za te 2.5 bencin motorje. Za neko norenje lih ni in se matra , ko ga mal stiskaš ( tam pa tud poraba jamra). 2.5 dizl je zarad navora tam tam.Za norenje ni počasen pa tudi ni. Drgač porabo na dizlu se pa tud brez težav da spravt na 14+ (sicer res da ne na cesti ampak vseeno...)
4.0 je pa čist drug svet...6cilindrov postavljenih v vrsto....170 konjev (al tam nekje)....navora zarad 6 cilindričnega motorja še pa še....

Uporabniški avatar
mtč
Prispevkov: 92
Pridružen: Sr Mar 02, 2011 6:26 pm
Kraj: Primorska

OdgovorNapisal/-a mtč » So Okt 29, 2011 8:01 pm

Lep pozdrav,

da ne bi odpiral nove teme pa bi kar tle povprašal ze mnenje namreč imam namem v bljižnji prihodnosti kupiti grand cherokee model WJ ter se zaenkrat najbolj nagibam k 4.7 V8 motorju in me sedaj zanima mnenje o tem avtu pač kakšni so tile motorji pa kakšne so najpogostejše okvare pa zanima me kakšne so cene trenutno teh jeepov tko da so dobro ohranjeni pa redno servisirani... :)

hvala pa lep pozdrav

kuku
Prispevkov: 65
Pridružen: So Jan 08, 2011 11:51 pm
Kraj: Burja

OdgovorNapisal/-a kuku » So Okt 29, 2011 11:23 pm

Jaz imam wj-ja letnik 2001.
Odkar sem ga kupil je preteklo 8 mesecev, v tem času sem naštepal cca 18.000 kilometrov, velika večina na cesti.
Zadeva, ki rada "spreže" na tem motorju je TPS - throttle position sensor. Zamenjava je čas posla (ne potrebuješ nekega posebnega orodja), cena senzorja pa je okrog 90 ali 100 eur. Bi moral pogledat račun (ker sem ga že menjal).
Če je mogoče, najdi takšnega brez priključka za prikolico. V nasprotnem primeru je tveganje, da lastnik(i) niso izklapljali OD-ja med vleko prikolice, kar škodi menjalniku.
Preveri pravilno delovanje dvoconske klime. Ko spremeniš temperaturo, mora bit slišat motorček, ki premika "blend doors" (mešalna loputa). Preveri tudi, če ima računalnik shranjene kakšne napake (to storiš tako, da 3x obrneš ključ on-off, brez da bi vžgal avto. Če ni napak, se na prikazovalniku kilometrov izpiše "d0nE"), enako velja za klimo (sočasno pritisneš gumba AC in notranje kroženje zraka, medtem ko ju držiš pa obrneš levi gumb za nastavitev temperature 1x v desno. Če ni napak, se tam kjer je izpisana temperatura, izpiše 00, sicer pa številka napake).

Najbrž boš naletel na quadradrive (pač pogonski sistem, ki ima samodejno blokado prednjega in zadnjega diferenciala, sredinski pa je visko sklopka, ki se vklopi ob zdrsovanju zadnjega para koles). Delovanje viskota preveriš tako, da na mestu naviješ volan v eno ali drugo smer, daš v D in če normalno spelje je ok, če preveč bremza pa se visko počasi poslavlja.
Quadradrive ima tudi reduktor (1:2,73), ampak pazi - za prestavljanje v 4lo se mora vozilo obvezno premikati (3-5 km/h, menjalnik daš v N, ročko reduktorja pa odločno potegneš do konca dol. Za nazaj je enak postopek.)

www.wjjeeps.com bo tvoja mala biblija, ko ga boš imel doma. Priporočam tudi včlanitev na jeepforum.com, če malo znaš angleško se boš hitro znašel. Člani rade volje pomagajo, če je v njihovi moči. Tam sem prijavljen tudi sam.

Če te še kaj zanima, vprašaj.

Uporabniški avatar
mtč
Prispevkov: 92
Pridružen: Sr Mar 02, 2011 6:26 pm
Kraj: Primorska

OdgovorNapisal/-a mtč » Ne Okt 30, 2011 8:00 am

Najlepša hvala za tako razlago, mislim da si mi s tem kar veliko pomagal :) kot sem omenil pa ma zanima še cenovno kakšne so cene telih grandov pa da so v res dobrem stanju ter redno servisirani (servisna knjižica)...pa kako je s temi predelavami na plin a se splača ga vzet če je na plin ali je bolše če je pač original bencin :) za porabo mislim da je na plin nekoliko manjša...

Uporabniški avatar
lisko
Prispevkov: 1645
Pridružen: Ne Jul 01, 2007 11:55 am

OdgovorNapisal/-a lisko » Ne Okt 30, 2011 8:01 am

kuku napisal/-a:Jaz imam wj-ja letnik 2001.
.... ampak pazi - za prestavljanje v 4lo se mora vozilo obvezno premikati (3-5 km/h, menjalnik daš v N, ročko reduktorja pa odločno potegneš do konca dol. Za nazaj je enak postopek.)

......


Tole piše v navodilih tudi pri starejših jeepih. Nisem pa siguren če piše tudi enako za ročni menjalnik. Vem samo , da sem sam enkrat to sprobal ( ročni menjalnik). Pa vem, da sem mislil , da bo avto razpadel.....

kuku
Prispevkov: 65
Pridružen: So Jan 08, 2011 11:51 pm
Kraj: Burja

OdgovorNapisal/-a kuku » Ne Okt 30, 2011 8:20 am

mtč napisal/-a:Najlepša hvala za tako razlago, mislim da si mi s tem kar veliko pomagal :) kot sem omenil pa ma zanima še cenovno kakšne so cene telih grandov pa da so v res dobrem stanju ter redno servisirani (servisna knjižica)...pa kako je s temi predelavami na plin a se splača ga vzet če je na plin ali je bolše če je pač original bencin :) za porabo mislim da je na plin nekoliko manjša...


ni problema. čeprav se mi zdi, da bo treba odštet kar nekaj denarja za jeepa z znano zgodovino. Jaz sem mojega zamenjal za zafiro in še nekaj malega doplačal. Meni se je zdel dober deal.
Za servisne knjižice pa vemo, da se jih da dobit ponarejene... Meni je več kot potrjena servisna vredna neka lastna evidenca lastnika, z računi itd, tudi če je delal sam. Tako vsaj delam jaz.

@lisko: mislim da se to nanaša samo na avtomatike. še pri nobenem ročnem nisem videl, da bi se bilo potrebno premikat za vklop reduktorja. Edino kar me muči pri avtomatiku je, kako preklopim v reduktor, če obtičim - torej nimam možnosti, da bi se premikal. Ena varianta ki mi je padla na pamet je, da ugasneš motor z menjalnikom v poziciji N, potem prestaviš v 4lo in spet vžgeš (in upaš da česa ne polomi ;) ). Nisem še probal, samo zanima me če je izvedljivo.

Uporabniški avatar
lisko
Prispevkov: 1645
Pridružen: Ne Jul 01, 2007 11:55 am

OdgovorNapisal/-a lisko » Ne Okt 30, 2011 8:39 am

Bom še danes pogledal v navodila (če se bom spomnil) Ampak mislim, da piše za oba menjalnika....ali pa za ročnega ne piše nič.
Sicer sem pa nekje že zasledil, da delajo tudi tako, da ugasnejo pretaknejo v 4LO in potem dalje.
No če mene uprašaš je pa malo čudno, da bi nekje tako zagozdil, da ne bi mogel naprej brez reduktorja....Ponavad ga vklopiš prej oz. , ko veš, da ga boš resnično potreboval. Recimo jaz ga pri mojem (ročni menjalnik) uporabljam izključno zato, da ne obremenjujem sklopke in ostalih sklopov podvozja ( grbine, prelazi...). Ker drugače ima 2.5TD moč zakopat tudi vsa 4 kolesa....( v cestnih prestavah) ampak sklopka trpi preveč.

kuku
Prispevkov: 65
Pridružen: So Jan 08, 2011 11:51 pm
Kraj: Burja

OdgovorNapisal/-a kuku » Ne Okt 30, 2011 11:16 am

To že, da ga načeloma vklopiš prej. Ampak jaz sem govoril hipotetično, kako se pač naredi če se ne moreš premaknit.

Ker pri ročnem menjalniku, ko stisneš sklopko, je menjalnik povsem oddvojen od motorja. Pri avtomatiku tega pač ni, vse je ves čas povezano (razen ko daš reduktor v N, potem je samo pogonski sklop (motor, menjalnik, reduktor) ločen od osi).

Glede moči verjamem da 2.5 td ni ravno podhranjen, sploh pri cherokeeju, ki je lažji od granda. Ampak sam sem se dizlov naveličal, zato sem prešaltal na bencin :)

Uporabniški avatar
jurecek
Prispevkov: 124
Pridružen: Sr Apr 18, 2007 9:47 pm
Kraj: Tmin

OdgovorNapisal/-a jurecek » Ne Okt 30, 2011 6:26 pm

Jaz pa menjam ali prodam Cherokeja 2.5 bencin,letnik 1993,pravkar opravljen tehnični pregled in podaljšana registracija,prevoženih 211.000 km,klima,tempomat,ročni menjalnik,električni paket,menjam za cherokeja 4.0 ali več.

LP Jure
Rekli so mi da tam nimajo poti,ko sem prišel jaz tam sem jih videl na tisoče. OFFROAD JE ZAKON!!!

mahvan
Prispevkov: 151
Pridružen: To Nov 30, 2010 1:06 am
Kraj: Prlekija

OdgovorNapisal/-a mahvan » Pe Okt 11, 2013 7:39 pm

Bi mi hotel kdo malo bolj podrobno razložit kaj je ta OD namenjen za vleko prikolice?

l.p.

kuku
Prispevkov: 65
Pridružen: So Jan 08, 2011 11:51 pm
Kraj: Burja

OdgovorNapisal/-a kuku » Pe Okt 11, 2013 8:37 pm

Overdrive se pri vleki prikolice izklopi, ker:
- se olje v menjalniku manj greje
- prej se zaklene torque converter
- overdrive prestava (ali prestave) niso namenjene vleki težkih bremen

Lahko da sem še kaj pozabil, vendar bi to nekako povzelo glavne razloge, zakaj izklopit OD.

Uporabniški avatar
scala
Prispevkov: 132
Pridružen: Ne Mar 11, 2007 9:55 pm
Kraj: Laško

OdgovorNapisal/-a scala » Pe Nov 01, 2013 12:58 pm

Kolega bo prodajal Jeep Gc 2,5td letnik 1999.. 270000 km. Preden oddam oglas me zanima okvirna cena teh avtomobilov..Registriran je še par dni, pragovi so prepereli, sedež raztrgan, gume izrabljene..Motor in pogoni so v redu,menjalnik meče iz prve prestave.. Hvala vnaprej za konkretne odgovore brez nabijanja in cinizma..Zanima me vaše mnenje o začetni ceni za prodajo.. Hvala..

p.s. malo sem si izposodil to temo- upam,da ne bo zamere:-)
Avtocesta..slaba cesta..

Uporabniški avatar
lisko
Prispevkov: 1645
Pridružen: Ne Jul 01, 2007 11:55 am

OdgovorNapisal/-a lisko » Pe Nov 01, 2013 1:40 pm

cene dobrih okol 3 jurje....500 eur gume,100 sedež,300 pragovi....pa verjetn še dost stvari....pa neregistriran oz. brez tehničnega, ki ga zard pragov ne bi nardil (če so lukne...)

od oka...1500 začetna cena.

Uporabniški avatar
scala
Prispevkov: 132
Pridružen: Ne Mar 11, 2007 9:55 pm
Kraj: Laško

OdgovorNapisal/-a scala » Pe Nov 01, 2013 4:28 pm

Hvala za odgovor..Ja v pragovih so luknje..Jutri ga dam na avtonet, potem bomo pa vidl..Lep pozdrav:-)
Avtocesta..slaba cesta..

durhmarsh
Prispevkov: 4
Pridružen: Po Okt 28, 2013 12:04 am

OdgovorNapisal/-a durhmarsh » Ne Nov 03, 2013 9:27 pm

kupil sem jeepa cherokeeja 2.5 td. l 1995 koliko močan akumulator naj dam noter? sedaj je brez oz. toliko da vžge na kleme.

Uporabniški avatar
scala
Prispevkov: 132
Pridružen: Ne Mar 11, 2007 9:55 pm
Kraj: Laško

OdgovorNapisal/-a scala » Ne Nov 03, 2013 11:15 pm

Sam osebno imam pravilo,da nikoli ni preveč močan, tako ali tako ti dimenzija prostora za akumulator omeji amper ure.. Verjetno več kot 85Ah ne gre noter..Za osnovo bi pa že šel 65Ah.. Če boš imel vitlo pa še gledaš podatek o zagonskem toku 800 amperov in navzgor..Meni je pri Wranglerju ob naklonih še kislina ven tekla, tako sem kupil aku, ki zdrži obračanje avtomobila :D
Avtocesta..slaba cesta..

durhmarsh
Prispevkov: 4
Pridružen: Po Okt 28, 2013 12:04 am

OdgovorNapisal/-a durhmarsh » Po Nov 04, 2013 8:48 am

če je premočan in ga altenator nepovne potem se akumulator uniči glih tako. odprtina (prostor) je 30x18. Te vrste(navedene spodaj) akumulatorjev gredo v tisti prostor. Zanima me katerega se najbol splača kupiti?


kumulator Banner pow.bull P95 33, 95D+ 760A(EN) 354x175x190 95Ah- 91,00€
Akumulator Banner pow.bull P80 14, 80D+ 700A(EN) 315x175x175 80Ah – 86,00
Akumulator Banner Pow.bull pro P75 40, 75D+ 680A(EN), 278x175x190, 74D+ 74Ah-75Ah – 75,00
Akumulator Banner pow.bull P74 12, 74D+ 680A(EN) 278x175x190 74Ah – 75,00

Akumulator Exide excell EB740, 74D+ 680A(EN) 278x175x190 74Ah-75Ah – 78,00
Akumulator Exide excell EB950, 95D+ 800A(EN) 353x175x190 95Ah – 100,00
Akumulator Exide premium EA770, 77D+ 760A(EN) 278x175x190 74Ah-75Ah-77Ah – 94,00

Uporabniški avatar
lisko
Prispevkov: 1645
Pridružen: Ne Jul 01, 2007 11:55 am

OdgovorNapisal/-a lisko » To Nov 05, 2013 6:20 pm

durhmarsh napisal/-a:kupil sem jeepa cherokeeja 2.5 td. l 1995 koliko močan akumulator naj dam noter? sedaj je brez oz. toliko da vžge na kleme.


Enak motor.....74Ah fulmen. Četrto leto brez težav.


Vrni se na “Avtomobili in oprema”

Kdo je na strani

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 54 gostov