Začetnik - Lada Niva
Jst mam malatesta kobra trac nt 175/80/16,pa ti povem da je zakon in po cesti neč ne tuljo ku kaiman.U Zatolminu je bla jesen 70 €/kom.
Nazadnje spremenil tomygun, dne To Avg 02, 2011 6:46 am, skupaj popravljeno 1 krat.
Voltyre nimam pojma, jih nisem kaj dosti vozil.
Na forumu je bilo že velikokrat povedano, Malatesta Kobra so za sneg (torej zvožen sneg na cesti, ne cel sneg) za en k***. Da se vozit z njimi, če nisi v bregih doma, ravno tako kot se da na osebnem avtu vozit z letnimi, ni pa varno, ker gre na ovinku po zvoženem snegu naravnost, ustavit se pa tudi ne moreš z njimi na zvoženem snegu. Pa ne me spraševat, kako vem.
Za snežne razmere so lamelne gume. Sava trenta m+s ali kaj podobnega.
Na forumu je bilo že velikokrat povedano, Malatesta Kobra so za sneg (torej zvožen sneg na cesti, ne cel sneg) za en k***. Da se vozit z njimi, če nisi v bregih doma, ravno tako kot se da na osebnem avtu vozit z letnimi, ni pa varno, ker gre na ovinku po zvoženem snegu naravnost, ustavit se pa tudi ne moreš z njimi na zvoženem snegu. Pa ne me spraševat, kako vem.
Za snežne razmere so lamelne gume. Sava trenta m+s ali kaj podobnega.
Niva 240D l. 93, OM616 motor, Kobra 215R15, ZF servo, rock crawler TC
2x Patrol Y61 2.8TD
Naprodaj veliko rabljenih delov za Lado in nekaj tudi za Patrola
2x Patrol Y61 2.8TD
Naprodaj veliko rabljenih delov za Lado in nekaj tudi za Patrola
Ni blo problemov. Edino stare ploščice so ble malo fajn zlepljene notr.. Use a bigger hammer. :>
Zdej bom menjal še končnike k majo luft in naredu optiko.. In potem sem fertik za kakih 100km
Potem ostane še edino sredinski differencial.. K mi pušča. Nevem kaj bi naredu glede tistega.. Verjetno bom kar samo vsake tolko dolil olje..
Zdej bom menjal še končnike k majo luft in naredu optiko.. In potem sem fertik za kakih 100km
Potem ostane še edino sredinski differencial.. K mi pušča. Nevem kaj bi naredu glede tistega.. Verjetno bom kar samo vsake tolko dolil olje..
Kje točno pa spušča? Če je samo semering, ga ni problema zamenjat. Drugega dobiš pri gaborju
A samo malo rosi, ali markiraš svoj parkplac?
Če samo rosi, jaz nebi kaj dosti razmišljal. Malo more bit mastno.
Aja, za diferenciale GL5 menjalniško olje, za menjalnik pa NE GL5, ampak GL4.
A samo malo rosi, ali markiraš svoj parkplac?
Če samo rosi, jaz nebi kaj dosti razmišljal. Malo more bit mastno.
Aja, za diferenciale GL5 menjalniško olje, za menjalnik pa NE GL5, ampak GL4.
Niva 240D l. 93, OM616 motor, Kobra 215R15, ZF servo, rock crawler TC
2x Patrol Y61 2.8TD
Naprodaj veliko rabljenih delov za Lado in nekaj tudi za Patrola
2x Patrol Y61 2.8TD
Naprodaj veliko rabljenih delov za Lado in nekaj tudi za Patrola
Točno tukaj pušča. Se nabirajo kaplje in kaplja dol. Markiram svoj plac kar pošteno, še posebaj ko je še toplo olje. Se nabere kar lepa lužica..
Za olje vem, sem menjal predkratkim vsa. V menjalnik sem dal GL4, v differencjale pa GL5 EP90 75W-90.
Kako se pa zamenja.. Sklepam da je potrebno vržt kardan dol in odvit pokrov.. ?
Aja pa še nekaj.. Ko sem odvil plug za olje pri sredinskem diffu, je blo ene par lepih kovinskih koščkov na magnetu.. In še nekaj.. Po menjavi olja, mi sredinski differencijal (vsaj sklepam, da je on krivec) zelo drdra ko speljem prvih par metrov. Nato neha. Uglavnem feeling je ful čuden -> čutim kako se neki vrti na trdo in virbrira. Kaj bi blo to?
operi, da boš točno videl kje spušča.
Potem pa bi jaz, če tesnilo spušča samo na krajši dolžini, vzel reduktor dol, ga obrnil narobe da olje nebi ven teklo (ali morda samo olje ven spustil) , razmastil, in na spoju namazal s tesnilno maso.
Potem pa bi jaz, če tesnilo spušča samo na krajši dolžini, vzel reduktor dol, ga obrnil narobe da olje nebi ven teklo (ali morda samo olje ven spustil) , razmastil, in na spoju namazal s tesnilno maso.
Niva 240D l. 93, OM616 motor, Kobra 215R15, ZF servo, rock crawler TC
2x Patrol Y61 2.8TD
Naprodaj veliko rabljenih delov za Lado in nekaj tudi za Patrola
2x Patrol Y61 2.8TD
Naprodaj veliko rabljenih delov za Lado in nekaj tudi za Patrola
Danes je lada vozila 8 ur in cca 200km po tnovskem gozdu, predmeji, po idrskem in nanoški planoti..
Veselje veliko, slovenskih lepot videnih ogrmno, cel kup novih potk spoznanih in nobenega problema. Ok, razn 2x smo se zgubili
Dobro se je izkazala. Hupa je crknila vmes 1x, samo je potem začela spet delovati :>>
Veselje veliko, slovenskih lepot videnih ogrmno, cel kup novih potk spoznanih in nobenega problema. Ok, razn 2x smo se zgubili
Dobro se je izkazala. Hupa je crknila vmes 1x, samo je potem začela spet delovati :>>
Končniki.... če jih še nikoli nisi menjaval, se boš precej novih stvari naučil. Predvsem kletvic.
Tiste žičke-varovalke ven pobereš, z 22 gedoro odtegneš matico, potem pa en dober abzieger(snemalec) ali dva kladiva v roke.
Jaz optiko delam na nivi "od oka" s špago.
Nekaj vsekakor moraš naredit, drugače ti bo gume požrlo.
p.s. Za voltyre pravijo da po snegu niso čisto zanič.
lp, g.
Tiste žičke-varovalke ven pobereš, z 22 gedoro odtegneš matico, potem pa en dober abzieger(snemalec) ali dva kladiva v roke.
Jaz optiko delam na nivi "od oka" s špago.
Nekaj vsekakor moraš naredit, drugače ti bo gume požrlo.
p.s. Za voltyre pravijo da po snegu niso čisto zanič.
lp, g.
Niva 240D l. 93, OM616 motor, Kobra 215R15, ZF servo, rock crawler TC
2x Patrol Y61 2.8TD
Naprodaj veliko rabljenih delov za Lado in nekaj tudi za Patrola
2x Patrol Y61 2.8TD
Naprodaj veliko rabljenih delov za Lado in nekaj tudi za Patrola
Hvala za odgovor Gregor.
Imam pa novo vprašanje..
Danes je lada začela spet pocukavat.. Če dam gas do konca vleče vredu, če pa počasi pospešujem pocukava.. Kokr da ji dobesedno zmankava bencina. Rezervoar, filter goriva, filter, odušnik.. Vse menjano in ščiščeno.
Mogoče pumpa bencina? Kaka smet? Kaj vem..
Potem sem pa potegnil tisto vakum cevkico iz sesalnega kolektorja in avto začne delovat normalno. Pismo, sigurno me jebejo tisti EGR sistemi... In sem vse vakum cevkice kar vzel dol iz karburatorja oz. nekaj čaral z njimi in je potem delala vredu.. Samo vprašanje kolko časa.. Počasi izgubljam živce tle..
In še eno vprašanje mam..
Kako pravilno naštimat karburator?
Kjere šraufke je potrebno navijat? št.19? Pa še to me zanima.. Čemu služi tisti šrauf št. 20 ? A ga je potrebno navit do konca notr ali ven?
Imam pa novo vprašanje..
Danes je lada začela spet pocukavat.. Če dam gas do konca vleče vredu, če pa počasi pospešujem pocukava.. Kokr da ji dobesedno zmankava bencina. Rezervoar, filter goriva, filter, odušnik.. Vse menjano in ščiščeno.
Mogoče pumpa bencina? Kaka smet? Kaj vem..
Potem sem pa potegnil tisto vakum cevkico iz sesalnega kolektorja in avto začne delovat normalno. Pismo, sigurno me jebejo tisti EGR sistemi... In sem vse vakum cevkice kar vzel dol iz karburatorja oz. nekaj čaral z njimi in je potem delala vredu.. Samo vprašanje kolko časa.. Počasi izgubljam živce tle..
In še eno vprašanje mam..
Kako pravilno naštimat karburator?
Kjere šraufke je potrebno navijat? št.19? Pa še to me zanima.. Čemu služi tisti šrauf št. 20 ? A ga je potrebno navit do konca notr ali ven?
Zato, da je ravna, ko je šofer noter
So že na niva-technik forumu debatirali o tem. Vse nive so malenkost postrani.
Preveri sicer za vsak slučaj, če bi kakšna fedra počila. ampak dvomim.
So že na niva-technik forumu debatirali o tem. Vse nive so malenkost postrani.
Preveri sicer za vsak slučaj, če bi kakšna fedra počila. ampak dvomim.
Niva 240D l. 93, OM616 motor, Kobra 215R15, ZF servo, rock crawler TC
2x Patrol Y61 2.8TD
Naprodaj veliko rabljenih delov za Lado in nekaj tudi za Patrola
2x Patrol Y61 2.8TD
Naprodaj veliko rabljenih delov za Lado in nekaj tudi za Patrola
gregor napisal/-a:operi, da boš točno videl kje spušča.
Potem pa bi jaz, če tesnilo spušča samo na krajši dolžini, vzel reduktor dol, ga obrnil narobe da olje nebi ven teklo (ali morda samo olje ven spustil) , razmastil, in na spoju namazal s tesnilno maso.
Gregor, veš kaj me zanima..
Bi mi znal povedati kako ime od te tesnilne mase? Ker res nevem, kako to zgleda/kje se kupi.
Vrni se na “Niva Offroad Team”
Kdo je na strani
Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 68 gostov