Kako odpreti reduktor
Kako odpreti reduktor
Rad bi (brez macole ali fleksarfice) razstavil ta reduktor, ki mu je požrlo mesingast zobnik. Domnevam, da je treba odpreti veliki črni čep. Kako?
Pogonsko os s polžem sem že potegnil ven, ostala je le še gnana.
Hvala za vsak koristen nasvet!
LP Miran
Pogonsko os s polžem sem že potegnil ven, ostala je le še gnana.
Hvala za vsak koristen nasvet!
LP Miran
dokler ne pridem nazaj še nisem šel
Re: Kako odpreti reduktor
miran napisal/-a:Rad bi (brez macole ali fleksarfice) razstavil ta reduktor, ki mu je požrlo mesingast zobnik. Domnevam, da je treba odpreti veliki črni čep. Kako?
Pogonsko os s polžem sem že potegnil ven, ostala je le še gnana.
Hvala za vsak koristen nasvet!
LP Miran
Tole je LinD reduktor, se pravi, da lahko gnano gred obrneš v katerokoli smer. Slikca je tako majhna, da ne vidim, če ima gred v centru navoj.
Če nima navoja, si pomagaj s segerjem.
Malo večjo ploščo prevrtaj z dimenzijo osi, vreži 3 ali 4 navoje ter z vijaki odrivaj od ohišja gnano gred, ko bo spustilo ležaj, bo šlo čisto enostavno.
Predstavljaj si trikotnik ali kvadrat, ki ima v centru veliko luknjo, po robovih pa manjše luknje v katerih so navoji.
Najprej poglej, če je umetni material na veliki luknji- slika2.
Tistega nežno odstraniš, ker samo pokriva ležaj pred umazanijo.
Nato pa na knakerju ali hidravliki nežno porineš vse skupaj ven.
Pa tudi gumijasto kladivo mu ne more škodovati.
Pazi, da ti ne pade iz rok, se od daleč vidi, da je siva litina
Potem se lahko samo še posloviš od njega.
NEMOGOČE NAREDIM TAKOJ, NA ČUDEŽE JE POTREBNO MALCE POČAKATI
Treba je bilo sneti pokrov. S high-tech kleparskim izvlekačem pločevine (ne vem kako se mu reče) ni šlo, tako, da je zapelo kladivo in sekač. Ni čudno, da z izvlekačem ni šlo, saj je po obodu zalit z gumo in je elastično vpet.
Potem sem odstranil par segerjevih obročev in zadeva je šla lepo narazen.
Sedaj pa še nekaj vprašanj:
- a se da take mesing zobnike dobiti? kje?
- ker je v olju polno mesingovega prahu, je dovolj, če zamenjam olje, naj izperem ležaje ali naj jih raje zamenjam?
Hvala!
LP Miran
Potem sem odstranil par segerjevih obročev in zadeva je šla lepo narazen.
Sedaj pa še nekaj vprašanj:
- a se da take mesing zobnike dobiti? kje?
- ker je v olju polno mesingovega prahu, je dovolj, če zamenjam olje, naj izperem ležaje ali naj jih raje zamenjam?
Hvala!
LP Miran
dokler ne pridem nazaj še nisem šel
miran napisal/-a:Sedaj pa še nekaj vprašanj:
- a se da take mesing zobnike dobiti? kje?
- ker je v olju polno mesingovega prahu, je dovolj, če zamenjam olje, naj izperem ležaje ali naj jih raje zamenjam?
Ležaje operi v nafti in spihaj, s pritiskom zraka med kroglice poženi ležaje na visoke obrate. Potem pa preveri, če imajo kaj lufta.
Zunanji in notranji obroč primeš s prsti, vsakega z drugo roko, ter probaš če imata kaj lufta. Če ga ne čutiš, sta ležaja v redu,
drugače jih zamenjaj, saj niso tak strošek.
Lahko mi pošlješ dimenzije na zs, pa ti jih najdemo tik tak.
Zobnik iz mesinga je druga pesem.
Če slučajno poznaš proizvajalca reduktorja, se je najbolje obrniti nanj.
Meni zobnike izdeluje star maček iz Doba pri Domžalah, najbolje mu je vse skupaj dati na mizo, ker rabi dimenzije osi, modul zobnika,
ker je lahko colski ali metrični, število zob, širino in vso ostalo sranje ki spada zraven.
Možakar se piše Drolka, je že v penziji, ampak še vedno uživa v delu.
Stanuje točno nasproti KIA Kušar v Dobu.
Upam, da sem ti kaj pomagal.
Telefonske njegove pa nimam, grem vedno kar na vrata.
NEMOGOČE NAREDIM TAKOJ, NA ČUDEŽE JE POTREBNO MALCE POČAKATI
Eh..ja...
Najprej delam cel doktorat iz razdiranja reduktorja, na koncu pa pri prodajalcu podobnih reduktorjev pri nas izvem, da ponavadi stranke kar nove kpl reduktorje kupijo.
Ta ni zame, je za popravilo lifta pri moji stranki. In zato si neke improvizacije ne želim privoščiti.
Povezal sem se s proizvajalcem reduktorja, pa me je danes razveselil njihov odgovor, da gre za ekskluzivni model, ki ga delajo le za mojega principiala, tako, da moram zadevo naročiti pri njih - kar bo pa žal trajalo kar nekaj časa In cena
Bom pa vseeno poizkušal priti v stik s tem mojstrom, ki si mi ga svetoval.
Hvala obema za poučne odgovore.
LP Miran
Najprej delam cel doktorat iz razdiranja reduktorja, na koncu pa pri prodajalcu podobnih reduktorjev pri nas izvem, da ponavadi stranke kar nove kpl reduktorje kupijo.
Ta ni zame, je za popravilo lifta pri moji stranki. In zato si neke improvizacije ne želim privoščiti.
Povezal sem se s proizvajalcem reduktorja, pa me je danes razveselil njihov odgovor, da gre za ekskluzivni model, ki ga delajo le za mojega principiala, tako, da moram zadevo naročiti pri njih - kar bo pa žal trajalo kar nekaj časa In cena
Bom pa vseeno poizkušal priti v stik s tem mojstrom, ki si mi ga svetoval.
Hvala obema za poučne odgovore.
LP Miran
dokler ne pridem nazaj še nisem šel
drugače, se da tudi narediti zobnik, koliko bi koštal, pa ne vem....
naredil ga pa ne bi iz mesinga, ampak iz aluminijevega brona (CuAlFe), ker je v olju in se maže, drugače tudi kositrov bron (CuSn12Pb ali14), ki je dosti mehkejši, maže se pa sam (vsebuje svinec)...
žal takega kosa ne bom več najdel v svoji zakladnici, ker že nekaj let ne vlivam več teh zadev...če pa je vrag po vragi, lahko vprašam, za kak odlitek-surovec, samo ne bi bilo poceni.
Zobnike dela stari Fras v Pekrah pri Mariboru, al v našem koncu Darko Novosel pri Mokricah....
....no, s temi smo imeli včasih posla.....
naredil ga pa ne bi iz mesinga, ampak iz aluminijevega brona (CuAlFe), ker je v olju in se maže, drugače tudi kositrov bron (CuSn12Pb ali14), ki je dosti mehkejši, maže se pa sam (vsebuje svinec)...
žal takega kosa ne bom več najdel v svoji zakladnici, ker že nekaj let ne vlivam več teh zadev...če pa je vrag po vragi, lahko vprašam, za kak odlitek-surovec, samo ne bi bilo poceni.
Zobnike dela stari Fras v Pekrah pri Mariboru, al v našem koncu Darko Novosel pri Mokricah....
....no, s temi smo imeli včasih posla.....
And on the 8th day God created Land Rover
- Rafter
- Upravnik
- Prispevkov: 2028
- Pridružen: To Feb 17, 2004 3:03 pm
- Kraj: Southern District of Maribor
- Kontakt:
...na Studencih, en v Pekrah. Je pa dober, ja. To pa je tudi vse, kar vem - še to sem slišal od drugih.compadre napisal/-a:Zobnike dela stari Fras v Pekrah pri Mariboru
The whole life sponsored by محمد بن راشد المكتوم
stripi napisal/-a:miran napisal/-a:Sedaj pa še nekaj vprašanj:
- a se da take mesing zobnike dobiti? kje?
- ker je v olju polno mesingovega prahu, je dovolj, če zamenjam olje, naj izperem ležaje ali naj jih raje zamenjam?
Ležaje operi v nafti in spihaj, s pritiskom zraka med kroglice poženi ležaje na visoke obrate. Potem pa preveri, če imajo kaj lufta.
Zunanji in notranji obroč primeš s prsti, vsakega z drugo roko, ter probaš če imata kaj lufta. Če ga ne čutiš, sta ležaja v redu,
drugače jih zamenjaj, saj niso tak strošek.
Lahko mi pošlješ dimenzije na zs, pa ti jih najdemo tik tak.
Zobnik iz mesinga je druga pesem.
Če slučajno poznaš proizvajalca reduktorja, se je najbolje obrniti nanj.
Meni zobnike izdeluje star maček iz Doba pri Domžalah, najbolje mu je vse skupaj dati na mizo, ker rabi dimenzije osi, modul zobnika,
ker je lahko colski ali metrični, število zob, širino in vso ostalo sranje ki spada zraven.
Možakar se piše Drolka, je že v penziji, ampak še vedno uživa v delu.
Stanuje točno nasproti KIA Kušar v Dobu.
Upam, da sem ti kaj pomagal.
Telefonske njegove pa nimam, grem vedno kar na vrata.
Koliko je meni znano je modul vedno izražen v mm, odvisen pa je od iztopnega momenta, števila zob polžastega zobnika in specifičnega pritiska. Morda pri izračunu kdaj pride decimalno število, se pa potem vzame prvi standardni večji. Če pa si mislil nestandardni, kar uporabljajo nekateri proizvajalci, potem je to drugo, ampak še vedno merjen v mm.
LP Franci
Wine,Women&LandRovers*Not necessarly in that order
V grafiki imajo stroji vse v colah-inčih, ravno tako module ozobljenja.
Zakaj, nimam pojma.
Je utrgalo veliki zobnik na stroju za platnice, ki je bil iz SL, pa sem mu ga nesel.
Je trajalo malo dlje kot ponavadi, nato mi je pa razložil, da je frezer s colskim modulom
posodil fakulteti za strojništvo v ljubljani.
Zatičnih vijakov tudi nisem našel 6.8mm
Sem raje urezal M8 na novo.
Zato pa hočejo poenotiti merske sisteme.
Veliko starih strojev je iz Anglije in vzhodne nemčije, pa imajo vse v colah.
Novejši stroji pa metrični sistem.
Zakaj, nimam pojma.
Je utrgalo veliki zobnik na stroju za platnice, ki je bil iz SL, pa sem mu ga nesel.
Je trajalo malo dlje kot ponavadi, nato mi je pa razložil, da je frezer s colskim modulom
posodil fakulteti za strojništvo v ljubljani.
Zatičnih vijakov tudi nisem našel 6.8mm
Sem raje urezal M8 na novo.
Zato pa hočejo poenotiti merske sisteme.
Veliko starih strojev je iz Anglije in vzhodne nemčije, pa imajo vse v colah.
Novejši stroji pa metrični sistem.
NEMOGOČE NAREDIM TAKOJ, NA ČUDEŽE JE POTREBNO MALCE POČAKATI
Kdo je na strani
Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 103 gosti