Kolesni vijaki
Pri navadnem železnem platišču vse skupaj drži in poravna v center konus matice ali vijaka. Lahko zateguješ v nedogled, zje... navoje, vendar se kolo ne bo odšravfalo. Še z ključem težko.
Pri platiščih iz lahke litine pa mora biti konus v sorazmerju z matico ali vijakom ter platiščem. Ker če je konus predolg bo platišče raztegnil in to bo posledično počilo ob prekomernem zategovanju.
Če je konus prekratek boš matico zategnil do konca, vendar platišče ne bo pravilno sedlo v center in kolo bo treslo, ter se verjetno odvilo.
Zato ima vsako platišče svoje vijake ter matice.
Najbolje it k malo bolšemu vulkanizerju in kupit tistih par matic.
Pri platiščih iz lahke litine pa mora biti konus v sorazmerju z matico ali vijakom ter platiščem. Ker če je konus predolg bo platišče raztegnil in to bo posledično počilo ob prekomernem zategovanju.
Če je konus prekratek boš matico zategnil do konca, vendar platišče ne bo pravilno sedlo v center in kolo bo treslo, ter se verjetno odvilo.
Zato ima vsako platišče svoje vijake ter matice.
Najbolje it k malo bolšemu vulkanizerju in kupit tistih par matic.
https://mail.google.com/mail/?ui=2&ik=f ... =inline&zw
Če je konus vijaka taprav za platišča bi ti moralo 5 navojev dovolj držat. Ponavadi prvih 5 navojev drži ostali so bolj kot ne za rezervo, ni pa to pravilo.
lp
Če je konus vijaka taprav za platišča bi ti moralo 5 navojev dovolj držat. Ponavadi prvih 5 navojev drži ostali so bolj kot ne za rezervo, ni pa to pravilo.
lp
Kdo je na strani
Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 107 gostov