Land Rover kot delovni stroj
-
- Prispevkov: 304
- Pridružen: Po Jan 05, 2009 8:06 pm
- Kraj: Ljubljana
Sicer ne vem za modele od 2007 naprej ampak do takrat imaš opcijo na reduktor montirat odgon. Mislim da so reduktorji še isti kot pri serijah.
Edino bi znal biti problem ker so serije imele prostor speljat za kardan tudi skozi šasijo. Naprej in nazaj. Pri defenderjih mislim da bi bila pa kar kriza z prostorom,
Imaš tudi zanimiv način odgona ki sem ga videl par dni nazaj v živo. Kot odgon za vitel ima celo montirano neko sklopko kot varovalko.
Je pa zadevo res težko dobiti rabljeno, nove pa stanejo čez 2k€
Edino bi znal biti problem ker so serije imele prostor speljat za kardan tudi skozi šasijo. Naprej in nazaj. Pri defenderjih mislim da bi bila pa kar kriza z prostorom,
Imaš tudi zanimiv način odgona ki sem ga videl par dni nazaj v živo. Kot odgon za vitel ima celo montirano neko sklopko kot varovalko.
Je pa zadevo res težko dobiti rabljeno, nove pa stanejo čez 2k€
Land Rovers are like women:
They leak when you don't want them to, moan on long journey's, embarrass you in front of friends and peers, and consume more money than you ever expected once you've commit yourself to one.
ONE LIFE, LIVE IT/antikrist team
They leak when you don't want them to, moan on long journey's, embarrass you in front of friends and peers, and consume more money than you ever expected once you've commit yourself to one.
ONE LIFE, LIVE IT/antikrist team
Boco, pume so od 2007 dalje.
A niso imele prve serije stalnega? Za 3. vem da je priklopljiv.
Ni problem montirat odgona, problem bi bil speljat kardan kamor koli od njega.
Sem ga imel priliko videt v živo ter tudi original LR vinč. Teh zadev se ne vidi tako pogosto. Kot je tudi težko dobit over drive.
Če se ne motim imaš ti na seriji na obeh straneh luknjo skozi šasijo kamor spelješ kardan. Pri 90/110 in defenderjih je pa malo gužva s prostorom. Zato dvomim da bi si pomagal s odgonom. Razen mogoče če bi dal takoj za njo hidravlično pumpo kar je tudi opcija.
A niso imele prve serije stalnega? Za 3. vem da je priklopljiv.
Ni problem montirat odgona, problem bi bil speljat kardan kamor koli od njega.
Sem ga imel priliko videt v živo ter tudi original LR vinč. Teh zadev se ne vidi tako pogosto. Kot je tudi težko dobit over drive.
Če se ne motim imaš ti na seriji na obeh straneh luknjo skozi šasijo kamor spelješ kardan. Pri 90/110 in defenderjih je pa malo gužva s prostorom. Zato dvomim da bi si pomagal s odgonom. Razen mogoče če bi dal takoj za njo hidravlično pumpo kar je tudi opcija.
Land Rovers are like women:
They leak when you don't want them to, moan on long journey's, embarrass you in front of friends and peers, and consume more money than you ever expected once you've commit yourself to one.
ONE LIFE, LIVE IT/antikrist team
They leak when you don't want them to, moan on long journey's, embarrass you in front of friends and peers, and consume more money than you ever expected once you've commit yourself to one.
ONE LIFE, LIVE IT/antikrist team
2007 sorry
Ja serije majo luknje da napelješ nazaj pogon.
Pogon za vitle je pa obstajal tudi za 200/300 tdi, ne vem pa kako je bil speljan. Sej na ebayu se najde kakšen.
Za hidravlični vinč je pa to zakon, da ni potrebno skos gonit pumpe.
a je kdo kdaj priklopil hidravlični vitel na servo pumpo? bi bila doovlj močna?
Ja serije majo luknje da napelješ nazaj pogon.
Pogon za vitle je pa obstajal tudi za 200/300 tdi, ne vem pa kako je bil speljan. Sej na ebayu se najde kakšen.
Za hidravlični vinč je pa to zakon, da ni potrebno skos gonit pumpe.
a je kdo kdaj priklopil hidravlični vitel na servo pumpo? bi bila doovlj močna?
bnamurs napisal/-a:2007 sorry
Za hidravlični vinč je pa to zakon, da ni potrebno skos gonit pumpe.
a je kdo kdaj priklopil hidravlični vitel na servo pumpo? bi bila doovlj močna?
Ne kapiram? hidravlični vinč pa ni treba skozi gonit pumpe?
Mislim da je bilo že nekje nekaj govora o servo pumpi in vinču...
Land Rovers are like women:
They leak when you don't want them to, moan on long journey's, embarrass you in front of friends and peers, and consume more money than you ever expected once you've commit yourself to one.
ONE LIFE, LIVE IT/antikrist team
They leak when you don't want them to, moan on long journey's, embarrass you in front of friends and peers, and consume more money than you ever expected once you've commit yourself to one.
ONE LIFE, LIVE IT/antikrist team
na land roverju ta princip itak odpade.
Ker največkrat rabiš vinč da crknenjen avto naložiš in ga povlečeš v delavnico...
Za hidravličen vitel ti pa mora avto dejansko delat...
Ker največkrat rabiš vinč da crknenjen avto naložiš in ga povlečeš v delavnico...
Za hidravličen vitel ti pa mora avto dejansko delat...
Land Rovers are like women:
They leak when you don't want them to, moan on long journey's, embarrass you in front of friends and peers, and consume more money than you ever expected once you've commit yourself to one.
ONE LIFE, LIVE IT/antikrist team
They leak when you don't want them to, moan on long journey's, embarrass you in front of friends and peers, and consume more money than you ever expected once you've commit yourself to one.
ONE LIFE, LIVE IT/antikrist team
Čedalje bolj me matra da bi si za hobi naredil PTO za hidravlično pumpo...
Ohišje iz aluminija že zdrejam, kaj pa izdelava zobnikov? Baje je to zelo drag hec. Ima kdo izkušnje s tem?
Ohišje iz aluminija že zdrejam, kaj pa izdelava zobnikov? Baje je to zelo drag hec. Ima kdo izkušnje s tem?
Land Rovers are like women:
They leak when you don't want them to, moan on long journey's, embarrass you in front of friends and peers, and consume more money than you ever expected once you've commit yourself to one.
ONE LIFE, LIVE IT/antikrist team
They leak when you don't want them to, moan on long journey's, embarrass you in front of friends and peers, and consume more money than you ever expected once you've commit yourself to one.
ONE LIFE, LIVE IT/antikrist team
Kdo je na strani
Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 42 gostov