Filko napisal/-a:Miran kako to misliš ?
citiram "še s kar nekaj (vsaj za USA) tehničnimi cukrčki"
Se pravi da so amerikanci v avtomobilih vse tehnične cukrčke pobrali od europejcev ali od japoncev, katerega si imel v mislih???
Čisto enostavno: napisal sem tako, kot mislim in ne tako, kot ti, ki si (pa čisto te razumem) bolj cepljen na ameriške avte kot jaz.
Nisem niti rekel, niti mislil, da amerikanci niso v zgodovini razvoja avtomobilov pogruntali marsikaterega cukrčka. Ampak zaradi njihove industrijske in velikoserijske in čimmanjokvar in sčimmanjstroški miselnosti ti cukrčki v serijsko proizvodnjo nikoli niso prišli.
Konkretno:
zadnja prema - Corveta je bil dolga leta EDINI USA avto, ki je NI imel. Mogoče je še vedno, ne vem, ne spremljam več.
Disk zavore, ročni menjalnik, plastična karoserija....
Tehnične cukrčke je od japoncev bolj težko pobrati, saj so japonski avtomobilski konstruktorji (tako kot sedaj korejski ali pa še bolj verjetno kitajski in indijski in filipinski..) še nekaj let nazaj veselo fotografirali vse avtomobilske cukrčke po raznih sejmih. Pa tega niso delali za svoje družinske albume...
Ali ti je všeč ali ne, tehnološki cukrčki v avtomobilski industriji so bili v veliki večini uvedeni v serijsko proizvodnjo najprej v Evropi in šele potem v ostalih koncih sveta (že Citroen recimo ima primat s hidravličnimi zavorami in ne nazadnje tudi s prednjim pogonom).
Vedno pa govorim o serijski proizvodnji.
Pa da ne bo pomote: tudi zame je V8 zakon in robustnost ameriških avtov (a so res tako robustni??) tudi.
LP
Miran