darkob napisal/-a:Za zapiranje poti se uporablja prometni znak ali kar zapornica.
Lahko, v primeru da je pot kategorizirana. Lastniške poti večinoma niso kategorizirane, in raba prometnih znakov (kot jih poznamo s cestnega prometa, najbrž si mislil na znak prepovedan promet) na takih poteh ni dovoljena. Izjema so gozdne ceste, ki pa so itak že označene s tablo 40x60. Lahko recimo kaj na roko nakracaš na en kos pleha, a ni nujno zavezujoče, napis se lahko zaradi zoba časa pokvari in nesporazum je hitro tu. Ravno tako ne raba zapornic, sploh če pot vodi skozi gozd. Prehoda pešcem, gozdnim delavcem, lastnikom sosednjih parcel in seveda tudi gozdarski službi ne smemo omejevati, torej rampa (najbrž si mislil na tako, da se lahko zaklene) tudi odpade, saj vsem upravičenim težko zrihtaš ključ. Pogosto so uporabniki takih poti tudi vzdrževalci elektro in plinskih omrežij in bi bila zaklenjena rampa spet problematična. Tudi zaradi morebitnega gozdnega požara (to si mislim, kako je v resnici zaradi intervencij ne vem ...)
Največja odgovornost tako ostane na nas, ki poti uporabljamo za prečkanje. Zasebna lastnina kot lastninska pravica spada med najmočnejše pravice v stvarnem pravu. Tako močna, da je lastnik poti celo objektivno odgovoren v primeru nesreče na taki poti. Najlepše je, če vprašaš, po mojem mnenju. Če smo vljudni, pogosto lastniki rečejo, da se pač tokrat pelji, pazi nase in ne delaj škode. S tem smo pridobili privolitev, in smo legalno na poti. Spoštovati pa moramo tudi, če nam kdo reče: ne - obstaja pa pot tam in tam, ki je javna in se komot pelješ. Tako ne rabimo ne omejitev in ne kazni.