pomoč strokovnjakov ;)
pomoč strokovnjakov ;)
Imam 2 vprašanji.. za enkrat
Prvo:
imam frontero 04.l in nima potovalnega računalnika, imam pa še 99.l frontero (obe 2.2dti) in ga ima.. zdaj me pa zanima ali je možno daati ga v novejšo in kaj vse moram ''premetat'' ali sploh ni možno ?
Drugo:
Pri vklopljenem prvem pogonu,se pravi ko vklopim 4x4 (vklaplja normalno, izklaplja težko) se pri 30km/h in naprej pojavijo vribracije... a je kakšna znana hiba ali okvara ali bo treba pregledat vse ? Pri izklopljenem prvem pogonu (se pravi pri samo stalnem zadnjem) se avto pelje brez bilokakšnih vribracij...
Dodatno vprašanje: ali je imel kdo v fronteri tempomat ? brskam po internetu pa nenajdem nič zanesljivega..
Hvala za odgovore, LP Denis
Prvo:
imam frontero 04.l in nima potovalnega računalnika, imam pa še 99.l frontero (obe 2.2dti) in ga ima.. zdaj me pa zanima ali je možno daati ga v novejšo in kaj vse moram ''premetat'' ali sploh ni možno ?
Drugo:
Pri vklopljenem prvem pogonu,se pravi ko vklopim 4x4 (vklaplja normalno, izklaplja težko) se pri 30km/h in naprej pojavijo vribracije... a je kakšna znana hiba ali okvara ali bo treba pregledat vse ? Pri izklopljenem prvem pogonu (se pravi pri samo stalnem zadnjem) se avto pelje brez bilokakšnih vribracij...
Dodatno vprašanje: ali je imel kdo v fronteri tempomat ? brskam po internetu pa nenajdem nič zanesljivega..
Hvala za odgovore, LP Denis
Re: pomoč strokovnjakov ;)
nobenega ki bi kaj vedel ?
Re: pomoč strokovnjakov ;)
Drugo:
sklepam, da ne voziš s 4x4 po asfaltu?
sklepam, da ne voziš s 4x4 po asfaltu?
Re: pomoč strokovnjakov ;)
kaj ma pa to veze ? tud po asvaltu ne sme tresrti oz vribrrati.. vsaj do zdaj mi se noben 4x4 ni...
- Dr.Patrol
- Prispevkov: 1422
- Pridružen: Pe Jul 17, 2009 7:30 am
- Kraj: Lej jo, našo Baško Grapo!! :)
- Kontakt:
Re: pomoč strokovnjakov ;)
Mislim, da je Timaj mislil na to, da ne voziš z vklopljenim 4x4 pogonom po asfaltni podlagi. Patrol recimo, nima sredinjskega diferencijala in pri vožnji z vklopljenim sprednjim pogonom na suhi asfaltni podlagi, trese, grabi, skratka...skoraj nemogoče je voziti, poleg tega taka vožnja škoduje sklopom avtomobila.
Zakaj? Sredinski diferencijal pri vozilih s priklopljivim sprednjim pogonom (torej ne stalni 4x4), enako poganja oba kardana, prva os in zadnja os pa ne pobirata enake poti v zavojih.
V kolikor je potreba po reduktorskih prenosih tudi na taki podlagi (vleka prikolice v hud klanec recimo) za ta namen obstajajo vklopniki. Funkcijo vklopnikov pa ti je najbrž poznana...
Zakaj? Sredinski diferencijal pri vozilih s priklopljivim sprednjim pogonom (torej ne stalni 4x4), enako poganja oba kardana, prva os in zadnja os pa ne pobirata enake poti v zavojih.
V kolikor je potreba po reduktorskih prenosih tudi na taki podlagi (vleka prikolice v hud klanec recimo) za ta namen obstajajo vklopniki. Funkcijo vklopnikov pa ti je najbrž poznana...
ex.Popaj. Preimenovan s strani upravnika na podlagi zaslug skupnosti in predlog skupnosti. ;)
www.Adventure-Overland.si
www.Adventure-Overland.si
Re: pomoč strokovnjakov ;)
vem kaj je sredinski diff in s katerimi pogoni se lahko voziš kje... samo pri vožnji naravnost ne bi v nobenem primeru smelo tresti... n na asvaltu ne na makedamu... zato pa sprasujem ce je kaksna znana hiba li pogosta napaka... da se ustvari kakšen luft, da se kaj obrabi, da se kaj razcentrira......
Re: pomoč strokovnjakov ;)
prve malenkost bolj obrabljene kot zadnje... bi bil to že problem ?
križ se nisem pogledal, bi pa znalo bit kaj takega ja..
križ se nisem pogledal, bi pa znalo bit kaj takega ja..
Re: pomoč strokovnjakov ;)
Če so kolesa različnih obsegov in si vozil s togo sklenjenim pogonom po asfaltu, ti je vsaj križe uničilo.
Pred EUR sem bil SIT!
- Dr.Patrol
- Prispevkov: 1422
- Pridružen: Pe Jul 17, 2009 7:30 am
- Kraj: Lej jo, našo Baško Grapo!! :)
- Kontakt:
Re: pomoč strokovnjakov ;)
Malenkost obrabljene pnevmatike oz. majhna razlika ne bo naredila problema...tam do 0.5% razlike v obsegu je še sprejemljivo. Sem 14 dni vozil najet avto z 265/65/17 zadaj in 245/70/17 spredaj pa nisem opazil razlike (To je 0.3% razlike v obsegu). Ne pravim, da je to ok, vendar očitno to še ne dela preglavic sklopom avtomobila...vsaj kratkoročnih ne.... Je pa vsekakor to bolj problematično na vozilih s stalnim 4x4 pogonom.
Torej bi za tresenje lahko bili krivi križi v kardanu ali pa kakšna zračnost na pestih.
Torej bi za tresenje lahko bili krivi križi v kardanu ali pa kakšna zračnost na pestih.
ex.Popaj. Preimenovan s strani upravnika na podlagi zaslug skupnosti in predlog skupnosti. ;)
www.Adventure-Overland.si
www.Adventure-Overland.si
Re: pomoč strokovnjakov ;)
ciljam bolj na križe ker neke zračnosti ni opazit... je pa res da je še nisem uspel dvignit pa preverit... se bolj sprašval v smislu če obstaja kakšna znana napaka/hiba...
ali je imel kdo frontero s tempomatom ??
ali je imel kdo frontero s tempomatom ??
Re: pomoč strokovnjakov ;)
Probaj kardane snet. Najprej sprednjega, naredi en krog,
nato zadnjega, en krog. Tako boš najlaže preveril centriranost kardanov in izpravnost križev.
nato zadnjega, en krog. Tako boš najlaže preveril centriranost kardanov in izpravnost križev.
Re: pomoč strokovnjakov ;)
zračnost križev bi moral tudi tako opazit ali ne ? centriranost pa najbrš ne... po vsej vrjetnosti je nekaj od tega, ali obstaja varijanta da se je v diffu kaj uničilo ? je imel kdo že podoben primer ?
Re: pomoč strokovnjakov ;)
Za križe krdana se u leži pod avto, primi križ in krdan, probaj s premikanjem gor, dol in levo, desno in boš takoj čutil, če skačejo oziroma, če imajo luft.
LP by Jereb
Re: pomoč strokovnjakov ;)
jaz sem pred leti imel podoben problem in sem na koncu ugotovil, da je bila na reduktorju obrabljena puša na izhodu za sprednji kardan.
Re: pomoč strokovnjakov ;)
kloshar napisal/-a:jaz sem pred leti imel podoben problem in sem na koncu ugotovil, da je bila na reduktorju obrabljena puša na izhodu za sprednji kardan.
a se ji vidi da je bila obrabljena ali ste kako drugače poštudirali ?
Re: pomoč strokovnjakov ;)
Zadnjič sem imel enega padalca kateremu je na cherokee xj vibriral sprednji kardan. Posledično so se vibracije čutile na celem avtu. Krivec je bila kugla na sprednjem dvojnem križu katera je imela preveč lufta. Zamenjamo in voila, težava izgine. Začni preverjat sistematično, od začetka do konca, na forumu boš bolj težko našel direktni razlog, se bo treba kar pod avto uležat in pogledat vse..
Don Felipe > Google :D
Re: pomoč strokovnjakov ;)
rx napisal/-a:Zadnjič sem imel enega padalca kateremu je na cherokee xj vibriral sprednji kardan. Posledično so se vibracije čutile na celem avtu. Krivec je bila kugla na sprednjem dvojnem križu katera je imela preveč lufta. Zamenjamo in voila, težava izgine. Začni preverjat sistematično, od začetka do konca, na forumu boš bolj težko našel direktni razlog, se bo treba kar pod avto uležat in pogledat vse..
vem vem da na forumu ne bom našel direktne rešitve... zanimalo me je bolj objektivno, ce kdo kaj ve za kakšno znano hibo/okvaro za ta problem
Re: pomoč strokovnjakov ;)
razumem kaj si želel, jaz bi v tem primeru probal poiskat in vprašat na kakšnem nemškem forumu kjer so zbrani lastniki fronter.. boš imel več možnosti, lastnikov terencev je tukaj kar veliko ampak za specifiko boš težko tukaj izvedel kaj bolj konkretnega. isto kot imaš v usa forume za jeepe bi skoraj sigurno moralo obstajat nekaj za ople..
ne vzemi mojega komentarja kot slabonamernega, ravno nasprotno, želim ti da čimprej zrihtaš in se brez problema voziš..
ne vzemi mojega komentarja kot slabonamernega, ravno nasprotno, želim ti da čimprej zrihtaš in se brez problema voziš..
Don Felipe > Google :D
Re: pomoč strokovnjakov ;)
togo napisal/-a: Pri izklopljenem prvem pogonu (se pravi pri samo stalnem zadnjem) se avto pelje brez bilokakšnih vribracij...
A ko je izklopljen prvi pogon, se kardan na tem avtu vrti?
Če se ne vrti potem je jasno problem v sprednjem kardanu. Če se kardan vrti kljub izklopljenem sprednjem pogonu je težava nekje naprej od kardana.
Diff, poolosi, ...
Re: pomoč strokovnjakov ;)
togo napisal/-a:kloshar napisal/-a:jaz sem pred leti imel podoben problem in sem na koncu ugotovil, da je bila na reduktorju obrabljena puša na izhodu za sprednji kardan.
a se ji vidi da je bila obrabljena ali ste kako drugače poštudirali ?
odmontiral sem sprednji kardan in ko sem z roko pomigal prirobnico na reduktorju, je imela radialno dober milimeter lufta.
Re: pomoč strokovnjakov ;)
imaš vsa kolesa istih dimenzij?
Re: pomoč strokovnjakov ;)
vsa kolesa istih dimenzij in približno isto obrabljena
Vrni se na “Avtomobili in oprema”
Kdo je na strani
Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 24 gostov