Nissan Patrol GR Y60 (LWB) by Dr.Patrol
- Dr.Patrol
- Prispevkov: 1422
- Pridružen: Pe Jul 17, 2009 7:30 am
- Kraj: Lej jo, našo Baško Grapo!! :)
- Kontakt:
Nissan Patrol GR Y60 (LWB) by Dr.Patrol
Ok, novo poglavje
Moj bivši Patrol http://www.nivaoffroadteam.com/forum/viewtopic.php?f=3&t=15399, je na nek način bil moja odskočna deska v svet overlanda ali popotništva, če se lepo slovensko izrazimo. Kaj kmalu sem spoznal, da ritje po blatnik kotanjih in potovanja nekako ne gresta z roke v roko, pa tudi moram reči, da sem sicer užival, ko sem uspel avto "prebarvat" v blato, ampak veliko bolj sem si nafilal energije, ko sem z avtom enostavno šel novim krajem naproti.
Posledično sem tudi hitro spoznal, da kratka verzija patrola ni ravno najbolj primerna za raziskovanje sveta in se zato odločil za nakup dolge verzije Patrola. K sreči se je ravno takrat (sicer že dalj časa) prodajal en siromak, katerega sem vzel pod svoje okrilje.
Avto je na prvo žogo zgledal soliden, predvsem pa je bil še originalen, kar je dober začetek za izvedbo avta po mojih željah.
Že pri nakupu sem opazil nekaj posledic karambola, ki ga je avto očitno doživel enkrat v preteklosti, vendar vseh posledic, do razdiranja avtomobila nisem moral opaziti. A več o tem malce kasneje...
Tako je avtomobil prišel v moje roke 14.11.2014, nato še dobro leto in pol čakal na pravo voljo in seveda finančna sredstva za izvedbo projekta.
ll
Avtomobil smo 20.6.2016 odpeljali do prijatelja, tudi strastega overlanderja, prisoten je tudi na tem forumu a je bolj redkobeseden, ki je precej pripomogel z lastnimi rokami pri uresničitvi mojih želja. Ipsilonov oče, pa je še toliko bolj pripomogel, s tem, ko mi je odstopil svoje prostore in vso orodje in nemalokrat tudi sam poprijel za delo in mi tako olajšal marsikatero stvar. Prav je da se na tem mestu najlepše zahvalim obema, ker brez njiju, ta projekt nebi verjetno nikoli ugledal luči. Hvala.
Kot sem omenil, avtomobil je bil na prvo žogo v dobrem stanju, brez kakšne velike vidne rje, brez vidnih poškodb na karoseriji, razen drugega stebrička na voznikovi strani, kjer je bilo videti, da so nekoč nekaj popravljali karoserijo.
Šasija je pravtako izgledala odlično ohranjena, brez lukenj na standardnih mestih, značilnih za Patrola, izjema je bil edino motor, ki je sicer tekel, a je mešal vodo in olje, tako da je bil neuporaben.
Če je bil moj prejšnji Patrol precej pisanih barv, skoraj kot kakšna rally specijalka za Dakar, sem tokrat prisegel v bolj "civilen" izgled avtomobila, še vedno pa pri nekaterih pogledih nisem hotel in nisem moral iz svoje kože.
Za inspiracijo projekta sem nekoč na internetu našel sliko Islandskega Patrola, vse od takrat sem vedel, kaj želim za končni rezultat.
No, 44col gume so malo preveč celo zame, a smer sem si začrtal.
Se nadaljuje...
Moj bivši Patrol http://www.nivaoffroadteam.com/forum/viewtopic.php?f=3&t=15399, je na nek način bil moja odskočna deska v svet overlanda ali popotništva, če se lepo slovensko izrazimo. Kaj kmalu sem spoznal, da ritje po blatnik kotanjih in potovanja nekako ne gresta z roke v roko, pa tudi moram reči, da sem sicer užival, ko sem uspel avto "prebarvat" v blato, ampak veliko bolj sem si nafilal energije, ko sem z avtom enostavno šel novim krajem naproti.
Posledično sem tudi hitro spoznal, da kratka verzija patrola ni ravno najbolj primerna za raziskovanje sveta in se zato odločil za nakup dolge verzije Patrola. K sreči se je ravno takrat (sicer že dalj časa) prodajal en siromak, katerega sem vzel pod svoje okrilje.
Avto je na prvo žogo zgledal soliden, predvsem pa je bil še originalen, kar je dober začetek za izvedbo avta po mojih željah.
Že pri nakupu sem opazil nekaj posledic karambola, ki ga je avto očitno doživel enkrat v preteklosti, vendar vseh posledic, do razdiranja avtomobila nisem moral opaziti. A več o tem malce kasneje...
Tako je avtomobil prišel v moje roke 14.11.2014, nato še dobro leto in pol čakal na pravo voljo in seveda finančna sredstva za izvedbo projekta.
ll
Avtomobil smo 20.6.2016 odpeljali do prijatelja, tudi strastega overlanderja, prisoten je tudi na tem forumu a je bolj redkobeseden, ki je precej pripomogel z lastnimi rokami pri uresničitvi mojih želja. Ipsilonov oče, pa je še toliko bolj pripomogel, s tem, ko mi je odstopil svoje prostore in vso orodje in nemalokrat tudi sam poprijel za delo in mi tako olajšal marsikatero stvar. Prav je da se na tem mestu najlepše zahvalim obema, ker brez njiju, ta projekt nebi verjetno nikoli ugledal luči. Hvala.
Kot sem omenil, avtomobil je bil na prvo žogo v dobrem stanju, brez kakšne velike vidne rje, brez vidnih poškodb na karoseriji, razen drugega stebrička na voznikovi strani, kjer je bilo videti, da so nekoč nekaj popravljali karoserijo.
Šasija je pravtako izgledala odlično ohranjena, brez lukenj na standardnih mestih, značilnih za Patrola, izjema je bil edino motor, ki je sicer tekel, a je mešal vodo in olje, tako da je bil neuporaben.
Če je bil moj prejšnji Patrol precej pisanih barv, skoraj kot kakšna rally specijalka za Dakar, sem tokrat prisegel v bolj "civilen" izgled avtomobila, še vedno pa pri nekaterih pogledih nisem hotel in nisem moral iz svoje kože.
Za inspiracijo projekta sem nekoč na internetu našel sliko Islandskega Patrola, vse od takrat sem vedel, kaj želim za končni rezultat.
No, 44col gume so malo preveč celo zame, a smer sem si začrtal.
Se nadaljuje...
ex.Popaj. Preimenovan s strani upravnika na podlagi zaslug skupnosti in predlog skupnosti. ;)
www.Adventure-Overland.si
www.Adventure-Overland.si
Re: Nissan Patrol GR Y60 (LWB) by Dr.Patrol
Končno se spet prebujajo teme samogradnje! Tamič tam, Patrol tu, morda še kakšna goba zraste!
I'm just a soul who's intentions are good, oh Lord, please don't let me be misunderstood ...
damjan.vrencur.info
damjan.vrencur.info
- Dr.Patrol
- Prispevkov: 1422
- Pridružen: Pe Jul 17, 2009 7:30 am
- Kraj: Lej jo, našo Baško Grapo!! :)
- Kontakt:
Re: Nissan Patrol GR Y60 (LWB) by Dr.Patrol
In ja...
Striptiz se je začel
Pri razdiranju avtomobila, vedno pričakuješ da bo stanje avta slabše od tistega, kar si lahko videl na zunaj, upaš na najboljše... No, mene bi kmal kap ruklna, ker bolj kot sem kopal, huje je bilo... Ne toliko v smislu rje (če sem pred leti bil totalni laik glede varjenja pločevine, sem se v tem času naučil zakrpati marsikaj - verjetno pa za koga še znaj ne znam), kot v smislu kako zelo je nekoč avto bil poškodovan.
Ne rečem, saj avto je bil normalno vozen in čisto lahko bi pustil takega, kot je bil, ampak ne, mene osebno so zadeve preveč motile in odločil sem jih sanirati v najboljši meri.
Naj malce povem, kaj je sploh bilo poškodovano, kajti slik mislim da od tega nimam...sem bil preveč razburjen.
Skratka, avto je nekoč očitno nastradal spredaj levo, posledice pa so bile poškodovan sprednji levi A stebriček, prednji B stebriček in vse vmes zgoraj na spoju strehe, malce poškodovana streha spredaj levo(ni bo sile), potem pa...požarna stena kot bi jo prežvečil dinozaver in pa nekaj manjših vdrtin na podu proti zadnjemu koncu.
Videl sem eno in edino rešitev....brusilka
V tem momentu sem se res spraševal,ali sem u stanju sploh sestavit še kdaj avto, ker to presega moje znanje krpanja pločevine, budgeta za še en avto nisem imel, čeprav tudi ni bilo v tem času še enega donatorskega avtomobila.
Po parih dneh glavobola sem si rekel, K****, bo kar bo in se lotil.
K sreči, sem lahko prednji konec pobral od svojega prejšnjega patrola in igra s puzlami je stekla.
Striptiz se je začel
Pri razdiranju avtomobila, vedno pričakuješ da bo stanje avta slabše od tistega, kar si lahko videl na zunaj, upaš na najboljše... No, mene bi kmal kap ruklna, ker bolj kot sem kopal, huje je bilo... Ne toliko v smislu rje (če sem pred leti bil totalni laik glede varjenja pločevine, sem se v tem času naučil zakrpati marsikaj - verjetno pa za koga še znaj ne znam), kot v smislu kako zelo je nekoč avto bil poškodovan.
Ne rečem, saj avto je bil normalno vozen in čisto lahko bi pustil takega, kot je bil, ampak ne, mene osebno so zadeve preveč motile in odločil sem jih sanirati v najboljši meri.
Naj malce povem, kaj je sploh bilo poškodovano, kajti slik mislim da od tega nimam...sem bil preveč razburjen.
Skratka, avto je nekoč očitno nastradal spredaj levo, posledice pa so bile poškodovan sprednji levi A stebriček, prednji B stebriček in vse vmes zgoraj na spoju strehe, malce poškodovana streha spredaj levo(ni bo sile), potem pa...požarna stena kot bi jo prežvečil dinozaver in pa nekaj manjših vdrtin na podu proti zadnjemu koncu.
Videl sem eno in edino rešitev....brusilka
V tem momentu sem se res spraševal,ali sem u stanju sploh sestavit še kdaj avto, ker to presega moje znanje krpanja pločevine, budgeta za še en avto nisem imel, čeprav tudi ni bilo v tem času še enega donatorskega avtomobila.
Po parih dneh glavobola sem si rekel, K****, bo kar bo in se lotil.
K sreči, sem lahko prednji konec pobral od svojega prejšnjega patrola in igra s puzlami je stekla.
ex.Popaj. Preimenovan s strani upravnika na podlagi zaslug skupnosti in predlog skupnosti. ;)
www.Adventure-Overland.si
www.Adventure-Overland.si
- Dr.Patrol
- Prispevkov: 1422
- Pridružen: Pe Jul 17, 2009 7:30 am
- Kraj: Lej jo, našo Baško Grapo!! :)
- Kontakt:
Re: Nissan Patrol GR Y60 (LWB) by Dr.Patrol
Potem je tukaj še dejstvo da sem trmast čudak...
Jaaa itak, ko sem videl par slojev barve, kita in rje, sem si reku, če hočem naredit tko kot je treba, je edina varjanta peskanje...in to temeljito!
Moj prjatu Mitja-Ypsilon, me ma najbrž zelo rad, ker je ravno v tem času obnavljal svojo Toyoto LC, ki seveda ni bila potrebna tako drastičnih ukrepov, a je vseeno kupil čisto nov peskalni stroj, njegov oče pa je poskrbel za najboljšo improvizirano peskalno komoro, o kateri mi še danes mal prih***
Če je on porabil za peskanje svojega avta okoli 15ur, sem jaz toliko bolj izkoristil mašino, saj je bilo peskanja preko 60ur, ne vem iz glave točno koliko, sem si pa vse beležil.
Za trening sem se lotil manjših delov, prednjega konca donatorja, vrat itd,...
Vse peskane dele sem premazal z Wurthom in v ustreznem razmaku nanesel še 2k epoksi temeljno cink barvo.
Za peskanje karoserije in kasneje šasije, pa sem si omislil voziče, "roštil" s katerim je bilo delo več kot enostavno...ubistvu si sploh ne predstavljam delo brez njega...
360° brezstopenjska rotacija, obrnem lahko avto v celoti sam, pa to je ja veselje delat In zadeva gre v mojo improvizirano komoro!!
Se nadaljuje...
Jaaa itak, ko sem videl par slojev barve, kita in rje, sem si reku, če hočem naredit tko kot je treba, je edina varjanta peskanje...in to temeljito!
Moj prjatu Mitja-Ypsilon, me ma najbrž zelo rad, ker je ravno v tem času obnavljal svojo Toyoto LC, ki seveda ni bila potrebna tako drastičnih ukrepov, a je vseeno kupil čisto nov peskalni stroj, njegov oče pa je poskrbel za najboljšo improvizirano peskalno komoro, o kateri mi še danes mal prih***
Če je on porabil za peskanje svojega avta okoli 15ur, sem jaz toliko bolj izkoristil mašino, saj je bilo peskanja preko 60ur, ne vem iz glave točno koliko, sem si pa vse beležil.
Za trening sem se lotil manjših delov, prednjega konca donatorja, vrat itd,...
Vse peskane dele sem premazal z Wurthom in v ustreznem razmaku nanesel še 2k epoksi temeljno cink barvo.
Za peskanje karoserije in kasneje šasije, pa sem si omislil voziče, "roštil" s katerim je bilo delo več kot enostavno...ubistvu si sploh ne predstavljam delo brez njega...
360° brezstopenjska rotacija, obrnem lahko avto v celoti sam, pa to je ja veselje delat In zadeva gre v mojo improvizirano komoro!!
Se nadaljuje...
ex.Popaj. Preimenovan s strani upravnika na podlagi zaslug skupnosti in predlog skupnosti. ;)
www.Adventure-Overland.si
www.Adventure-Overland.si
- Dr.Patrol
- Prispevkov: 1422
- Pridružen: Pe Jul 17, 2009 7:30 am
- Kraj: Lej jo, našo Baško Grapo!! :)
- Kontakt:
Re: Nissan Patrol GR Y60 (LWB) by Dr.Patrol
39ur kasneje...
Celotna karoserija je speskana zunaj in znotraj...
Potrebno je bilo odrezati del zadnjega levega boka, ker so slabo popravili notranji blatnik in se ga drugače ni dalo popraviti, pa še oba dela na zadnjem boku, kjer v originalu pride plastična zaščita blatnika oz. boka, ker sta bila v preslabem stanju(rja) za popravilo.
Potem spet wurth in primer...
Ne vem če sem že omenil kako smotan sem? Nekje vmes, sem se odločil, da bom naredil tudi večje odprtine za moje velike gume. 36 col gume namreč prijemajo zadaj in spredaj v blatnike in brez odpiranja kotov ne grejo na avto. Ker sem hotel obdržati samo linijo originalnih blatnikov, sem po celotni dolžini odrezal 2cm blatnika. To pa potegne za sabo več kot preveč problemov in dela. Blatnike je potrebno ponovno spojiti z notranjim blatnikom in seveda...original obrobe ne pašejo več. Za videz islandca iz začetka objav sem tako ali tako, hotel narediti posebne obrobe, ampak spet...do tam še pridemo
In napočil je čas za združitev. Stebričke sem pred rezanjem donatorja skrbno izmeril, na obeh avtomobilih natančno odrezal in pripravil za varjenje. Poden avtomobila sem rezal ter varil, kjer je bil spojen že fabriško in tudi na enak način. S prekrivanjem pločevine in "točkastim" varjenjem. Tudi Oba konca karoserije smo postavili na svoje nosilce na šasiji, da bi prišlo do točnega ujemanja.
Naj povem da mi je uspelo
Potem je bil čas, da za trenutek odmislim karoserijo in se posvetim šasiji in podvozju. Ko bo le to končano, lahko nadaljujem s karoserijo in združium še ta dva elementa. Karoserijo s šasijo.
Celotna karoserija je speskana zunaj in znotraj...
Potrebno je bilo odrezati del zadnjega levega boka, ker so slabo popravili notranji blatnik in se ga drugače ni dalo popraviti, pa še oba dela na zadnjem boku, kjer v originalu pride plastična zaščita blatnika oz. boka, ker sta bila v preslabem stanju(rja) za popravilo.
Potem spet wurth in primer...
Ne vem če sem že omenil kako smotan sem? Nekje vmes, sem se odločil, da bom naredil tudi večje odprtine za moje velike gume. 36 col gume namreč prijemajo zadaj in spredaj v blatnike in brez odpiranja kotov ne grejo na avto. Ker sem hotel obdržati samo linijo originalnih blatnikov, sem po celotni dolžini odrezal 2cm blatnika. To pa potegne za sabo več kot preveč problemov in dela. Blatnike je potrebno ponovno spojiti z notranjim blatnikom in seveda...original obrobe ne pašejo več. Za videz islandca iz začetka objav sem tako ali tako, hotel narediti posebne obrobe, ampak spet...do tam še pridemo
In napočil je čas za združitev. Stebričke sem pred rezanjem donatorja skrbno izmeril, na obeh avtomobilih natančno odrezal in pripravil za varjenje. Poden avtomobila sem rezal ter varil, kjer je bil spojen že fabriško in tudi na enak način. S prekrivanjem pločevine in "točkastim" varjenjem. Tudi Oba konca karoserije smo postavili na svoje nosilce na šasiji, da bi prišlo do točnega ujemanja.
Naj povem da mi je uspelo
Potem je bil čas, da za trenutek odmislim karoserijo in se posvetim šasiji in podvozju. Ko bo le to končano, lahko nadaljujem s karoserijo in združium še ta dva elementa. Karoserijo s šasijo.
Nazadnje spremenil Dr.Patrol, dne To Sep 18, 2018 8:37 pm, skupaj popravljeno 4 krat.
ex.Popaj. Preimenovan s strani upravnika na podlagi zaslug skupnosti in predlog skupnosti. ;)
www.Adventure-Overland.si
www.Adventure-Overland.si
- Dr.Patrol
- Prispevkov: 1422
- Pridružen: Pe Jul 17, 2009 7:30 am
- Kraj: Lej jo, našo Baško Grapo!! :)
- Kontakt:
Re: Nissan Patrol GR Y60 (LWB) by Dr.Patrol
Šasija je v letu in pol, kolikor je sedela doma pod milim nebom nabrala nekaj rje, to ni bil tak problem, večji problem je bil, ko sem med peskanjem ugotovil, da so šasijo PREKITALI! z avtokitom za popravila pločevine in vse skupaj lično prebarvali, da sploh ni bilo videti kakršne koli škode na šasiji.
Peskanje je pokazalo marsikaj, kar nekaj luken in pa popravile šasije, da bi koga človek tepel. A spet..ker nimam druge poizkušam narediti iz dreka zlato.
Nekaj slik pred in po peskanju...
Šasijo sem na mestih, kjer so bile lukne odrezal do zdravega, odprtine sem nalašč delal večje in rezal pod kotom, da nisem ošvohil same nosilnosti šasije. Raven var nosi manj in prej poči. Pa še speskal sem lahko 95% notranjosti šasije in jo pravtako zaščitil z cink primerom.
Ker ravno delam na šasiji, sem se odločil da odpravim še pomankljivost, na katero v tovarni niso razmišljali. Dogaja se namreč, da Patrolu pri velikih obremenitvah(teži) počijo zadnje šalce vzmeti na šasiji. Bodisi sam var, ali pa utrga šalco iz šasije. Na internetu sem našel načine, kako se to popravi za vedno in namesto kupiti robo, sem jo kar izdelal.
Peskanje je pokazalo marsikaj, kar nekaj luken in pa popravile šasije, da bi koga človek tepel. A spet..ker nimam druge poizkušam narediti iz dreka zlato.
Nekaj slik pred in po peskanju...
Šasijo sem na mestih, kjer so bile lukne odrezal do zdravega, odprtine sem nalašč delal večje in rezal pod kotom, da nisem ošvohil same nosilnosti šasije. Raven var nosi manj in prej poči. Pa še speskal sem lahko 95% notranjosti šasije in jo pravtako zaščitil z cink primerom.
Ker ravno delam na šasiji, sem se odločil da odpravim še pomankljivost, na katero v tovarni niso razmišljali. Dogaja se namreč, da Patrolu pri velikih obremenitvah(teži) počijo zadnje šalce vzmeti na šasiji. Bodisi sam var, ali pa utrga šalco iz šasije. Na internetu sem našel načine, kako se to popravi za vedno in namesto kupiti robo, sem jo kar izdelal.
ex.Popaj. Preimenovan s strani upravnika na podlagi zaslug skupnosti in predlog skupnosti. ;)
www.Adventure-Overland.si
www.Adventure-Overland.si
- Dr.Patrol
- Prispevkov: 1422
- Pridružen: Pe Jul 17, 2009 7:30 am
- Kraj: Lej jo, našo Baško Grapo!! :)
- Kontakt:
Re: Nissan Patrol GR Y60 (LWB) by Dr.Patrol
Takole speskana, ojačana in zaščitena karoserija je potem romala do kleparja na mizo. Glede na videno, si nisem upal reskirat in preskočiti tega koraka.
Ko je klepar opravil svoje, je sledila še druga druga roka zaščitne barve, malce drugačna od prve in zadnja pred nanosom 2k poliuretanske barve.
Se nadaljuje...
Ko je klepar opravil svoje, je sledila še druga druga roka zaščitne barve, malce drugačna od prve in zadnja pred nanosom 2k poliuretanske barve.
Se nadaljuje...
ex.Popaj. Preimenovan s strani upravnika na podlagi zaslug skupnosti in predlog skupnosti. ;)
www.Adventure-Overland.si
www.Adventure-Overland.si
Re: Nissan Patrol GR Y60 (LWB) by Dr.Patrol
WTF, ker projekt in volja
Re: Nissan Patrol GR Y60 (LWB) by Dr.Patrol
Bere se precej bolj lahkotno, kot je bilo v resnici
LP, Y.
Destination: Overland
Destination: Overland
Re: Nissan Patrol GR Y60 (LWB) by Dr.Patrol
Pa zadaj skoz ena Toyota to opazuje
Re: Nissan Patrol GR Y60 (LWB) by Dr.Patrol
Lepo Kaj pa spredaj si tudi ojačal za vzmetenje?
- Dr.Patrol
- Prispevkov: 1422
- Pridružen: Pe Jul 17, 2009 7:30 am
- Kraj: Lej jo, našo Baško Grapo!! :)
- Kontakt:
Re: Nissan Patrol GR Y60 (LWB) by Dr.Patrol
Nisem. Roko na srce, za napako na zadnjih šalcah je na internetu veliko zadetkov in veliko različnih rešitev, tudi takih, ki jih kupiš in privijačiš. Za spredaj, pa sem našel samo enega indjanca na youtubu, ki z gurtnam ravna prednje šalce. Pomojem se to prej zgodi pri skokih, kot pri "normalni" obremenitvi. Tudi popravilo tega, če se zgodi je precej enostavnejše zaradi dostopa, zadaj pač ni tako enostavno...Simon989 napisal/-a:Lepo Kaj pa spredaj si tudi ojačal za vzmetenje?
Sem pa spremenil še nekaj stvari, ki jih nisem omenil v prejšnjih postih in sicer, zadnjo povezavo med šasijo sem predelal tako, da tudi pri maximalni artikulaciji, ne nasede kardan v šasijo. Itak moraš kardane obrniti kontra kot so original, če delaš dvig +5, ampak vseeno je tam premalo prostora po mojem mišlenju in videnju, zato sem tam pač to cev malo spremenil. Enako tudi most pod menjalnikom,zaradi katerega sem že imel nekoč težave z semeringi na reduktorju. Kardan se je enostavno naslonil na most in potem forciral na osovino v reuktorju podomno, kot ko s štango probavaš lufte končnikov . Poleg tega sem na šasiji izvrtal dve večji lukni na vsaki strani(30mm) tako kot sem to storil že na prejšnjem, skozi katere z visokim pritiskom opereš šasijo na tem sicer nedostopnem delu. Pravtako so vse odtočne lukne na spodnji strani šasije povečane za nekaj mm.
Bistveno lažje se čisti šasija, voda lažje odteče, čisto vsak kamen ne more zamašiti odtočnih kanalov in struktura šasije s tem mislim, da ni čisto nič prikrajšana.
ex.Popaj. Preimenovan s strani upravnika na podlagi zaslug skupnosti in predlog skupnosti. ;)
www.Adventure-Overland.si
www.Adventure-Overland.si
- Dr.Patrol
- Prispevkov: 1422
- Pridružen: Pe Jul 17, 2009 7:30 am
- Kraj: Lej jo, našo Baško Grapo!! :)
- Kontakt:
Re: Nissan Patrol GR Y60 (LWB) by Dr.Patrol
Nadaljujmo...
Potem so prišle na vrsto akse. Moram rečt, da so akse kar finančni zalogaj, če menjaš, tako kot jaz, čisto vse ležaje, semeringe, protiprašne gumice, zavore, batke čeljusti, diske, ploščice in vse pritikline...
Pred razstavlanjem za peskanje...
Akse sem seveda tudi na določenih mestih pojačal, verjetno bolj kot ne brezveze, ker z avtom ne dirkam, ne skačem(več - upam ), ampak vseeno...želel sem si to naredit in tudi sem
Prva zaščita v nastajanju...pločevina 6mm
Nekje na pol poti pri zadnji zaščiti...
Peskanje
Wurth
Ostali deli aks
Potem so prišle na vrsto akse. Moram rečt, da so akse kar finančni zalogaj, če menjaš, tako kot jaz, čisto vse ležaje, semeringe, protiprašne gumice, zavore, batke čeljusti, diske, ploščice in vse pritikline...
Pred razstavlanjem za peskanje...
Akse sem seveda tudi na določenih mestih pojačal, verjetno bolj kot ne brezveze, ker z avtom ne dirkam, ne skačem(več - upam ), ampak vseeno...želel sem si to naredit in tudi sem
Prva zaščita v nastajanju...pločevina 6mm
Nekje na pol poti pri zadnji zaščiti...
Peskanje
Wurth
Ostali deli aks
ex.Popaj. Preimenovan s strani upravnika na podlagi zaslug skupnosti in predlog skupnosti. ;)
www.Adventure-Overland.si
www.Adventure-Overland.si
- Dr.Patrol
- Prispevkov: 1422
- Pridružen: Pe Jul 17, 2009 7:30 am
- Kraj: Lej jo, našo Baško Grapo!! :)
- Kontakt:
Re: Nissan Patrol GR Y60 (LWB) by Dr.Patrol
Potem je tu še obnova "buč" na prednjih aksah...moje so bile katastrofalne, na tole nebi imeli nobenega smisla dajati nove robe...
pred...
Skrtačene...
Nanos 2k kovine...
Potem brušenje, zapolnitev še kakih napakih in še enkrat brušenje pred barvanjem...
Nekje vmes...
In na koncu...
Za videz islandca, sem se moral znebiti kroma...
Ta nov drobiž...
Peskanja in obnove so bile deležne tudi spredne roke...
pred...
Skrtačene...
Nanos 2k kovine...
Potem brušenje, zapolnitev še kakih napakih in še enkrat brušenje pred barvanjem...
Nekje vmes...
In na koncu...
Za videz islandca, sem se moral znebiti kroma...
Ta nov drobiž...
Peskanja in obnove so bile deležne tudi spredne roke...
ex.Popaj. Preimenovan s strani upravnika na podlagi zaslug skupnosti in predlog skupnosti. ;)
www.Adventure-Overland.si
www.Adventure-Overland.si
- Dr.Patrol
- Prispevkov: 1422
- Pridružen: Pe Jul 17, 2009 7:30 am
- Kraj: Lej jo, našo Baško Grapo!! :)
- Kontakt:
Re: Nissan Patrol GR Y60 (LWB) by Dr.Patrol
Potem pa je sledila sestava aks...
In pa končni rezultat... tukaj izgledajo akse kot od kake Dacie
Za montažo aks na šasijo je manjkalo še podvozje. Še danes ratam ves mehek in nasmejan, ko pogledam tole slikco, pa čeprav je bil finančni zalogaj velik za tole(še za obrit nisem več imel )! Podvozje, se pravi blažilce OME BP-51, montažni materjal pa OME vzmeti in komplet puše za podvozje je priskrbel Mamut 4x4
Proti koncu pa je zadeva izgledala takole...
In pa končni rezultat... tukaj izgledajo akse kot od kake Dacie
Za montažo aks na šasijo je manjkalo še podvozje. Še danes ratam ves mehek in nasmejan, ko pogledam tole slikco, pa čeprav je bil finančni zalogaj velik za tole(še za obrit nisem več imel )! Podvozje, se pravi blažilce OME BP-51, montažni materjal pa OME vzmeti in komplet puše za podvozje je priskrbel Mamut 4x4
Proti koncu pa je zadeva izgledala takole...
ex.Popaj. Preimenovan s strani upravnika na podlagi zaslug skupnosti in predlog skupnosti. ;)
www.Adventure-Overland.si
www.Adventure-Overland.si
- Dr.Patrol
- Prispevkov: 1422
- Pridružen: Pe Jul 17, 2009 7:30 am
- Kraj: Lej jo, našo Baško Grapo!! :)
- Kontakt:
Re: Nissan Patrol GR Y60 (LWB) by Dr.Patrol
Potem je prišla na vrsto vgradnja motorja iz mojega prejšnjega Patrola. Na šasiji so se zamenjali tudi vsi vodi od goriva, zavor in vklopa zadnje špere. Tudi komplet el. inštalacija je bila očiščena in na novo zaščitena. Prav tako je bil na novo izdelan izpuh.
ex.Popaj. Preimenovan s strani upravnika na podlagi zaslug skupnosti in predlog skupnosti. ;)
www.Adventure-Overland.si
www.Adventure-Overland.si
Re: Nissan Patrol GR Y60 (LWB) by Dr.Patrol
Sem vprašal ker Romiju(iz Ukrajine) jih lomi spredaj...pa veš kako lepo se on vozi.
A diferenciala(mosta) nič ne zvije, ko ga variš samo na eni strani?
Drgač pa sem videl že ko si dal na FB-ju gor slike...to si ga res v nulo naredil. Svaka ti čast!!
A diferenciala(mosta) nič ne zvije, ko ga variš samo na eni strani?
Drgač pa sem videl že ko si dal na FB-ju gor slike...to si ga res v nulo naredil. Svaka ti čast!!
- Dr.Patrol
- Prispevkov: 1422
- Pridružen: Pe Jul 17, 2009 7:30 am
- Kraj: Lej jo, našo Baško Grapo!! :)
- Kontakt:
Re: Nissan Patrol GR Y60 (LWB) by Dr.Patrol
ex.Popaj. Preimenovan s strani upravnika na podlagi zaslug skupnosti in predlog skupnosti. ;)
www.Adventure-Overland.si
www.Adventure-Overland.si
- Dr.Patrol
- Prispevkov: 1422
- Pridružen: Pe Jul 17, 2009 7:30 am
- Kraj: Lej jo, našo Baško Grapo!! :)
- Kontakt:
Re: Nissan Patrol GR Y60 (LWB) by Dr.Patrol
Rezervarja na slikah še ni, ker sem upal, da bom imel čas narediti long rangerja, pa se časovno ni izšlo - še. Tudi zadnje roke so na teh slikah še serijske, bom dodal kaj se je dogajalo tam okoli in pa panharde je bilo potrebno prilagoditi novi višini avtomobila.
Toliko za danes
Nazadnje spremenil Dr.Patrol, dne Sr Sep 19, 2018 8:39 pm, skupaj popravljeno 1 krat.
ex.Popaj. Preimenovan s strani upravnika na podlagi zaslug skupnosti in predlog skupnosti. ;)
www.Adventure-Overland.si
www.Adventure-Overland.si
- Dr.Patrol
- Prispevkov: 1422
- Pridružen: Pe Jul 17, 2009 7:30 am
- Kraj: Lej jo, našo Baško Grapo!! :)
- Kontakt:
Re: Nissan Patrol GR Y60 (LWB) by Dr.Patrol
Simon989 napisal/-a:Sem vprašal ker Romiju(iz Ukrajine) jih lomi spredaj...pa veš kako lepo se on vozi.
A diferenciala(mosta) nič ne zvije, ko ga variš samo na eni strani?
Drgač pa sem videl že ko si dal na FB-ju gor slike...to si ga res v nulo naredil. Svaka ti čast!!
Hmm, priznam da vem kako vozi in tudi priznam da mi ni jasno zakaj mu jih lomi? No, vsekakor bom pri sebi bolj pozoren, če se bo tam okoli kaj dogajalo
Mosta načeloma nebi smelo zvit. Ojačitev variš s konca proti notri, lepo počasi, cm po cm, vmes pa pustiš par minut da se zadeva malce skulira.
Ahhh, nikoli ni nič čisto v nulo, tako kot pri meni ne. Vedno ko zadevo priguraš do kraja, že veš, da bi določene stvari naredil drugače
ex.Popaj. Preimenovan s strani upravnika na podlagi zaslug skupnosti in predlog skupnosti. ;)
www.Adventure-Overland.si
www.Adventure-Overland.si
Re: Nissan Patrol GR Y60 (LWB) by Dr.Patrol
Sem spremljal že na FB, vendar tukaj ob strnjeni zgodbi uživam še za odtenek bolj. Drugače povedano... ponovno se mi cedijo sline.
In pa hvala, da deliš zgodbo. Jaz sem že razmišljal o nekih drugih hobijih in projektih, pa si me opomnil, da si še vedno nazaj želim le dobrega offroad projekta in overlandanja.
P.S.
Saj sem že velik, ampak ko bom pa zares velik ( ), si pa želim vsaj približka takšnemu projektu.
Re: Nissan Patrol GR Y60 (LWB) by Dr.Patrol
Simon, Romiju je zadaj počilo.
Eno je že prej švasal, eno pa po našem odhodu.
Eno je že prej švasal, eno pa po našem odhodu.
Niva 240D l. 93, OM616 motor, Kobra 215R15, ZF servo, rock crawler TC
2x Patrol Y61 2.8TD
Naprodaj veliko rabljenih delov za Lado in nekaj tudi za Patrola
2x Patrol Y61 2.8TD
Naprodaj veliko rabljenih delov za Lado in nekaj tudi za Patrola
Re: Nissan Patrol GR Y60 (LWB) by Dr.Patrol
Ne zdej na zadnje mi je reku da mu je spredaj ker je tud gledal spredaj.
Re: Nissan Patrol GR Y60 (LWB) by Dr.Patrol
game-on napisal/-a::moli:
Sem spremljal že na FB, vendar tukaj ob strnjeni zgodbi uživam še za odtenek bolj. Drugače povedano... ponovno se mi cedijo sline.
In pa hvala, da deliš zgodbo. Jaz sem že razmišljal o nekih drugih hobijih in projektih, pa si me opomnil, da si še vedno nazaj želim le dobrega offroad projekta in overlandanja.
P.S.
Saj sem že velik, ampak ko bom pa zares velik ( ), si pa želim vsaj približka takšnemu projektu.
Se strinjam, spremljanje takšnih projektov na forumu, ko iz praktično odsluženega avta narediš mojstrovino je prava poezija, me pa zanima, kako se zadeva spravi skozi homologacijo (na primer gume), da vse špila po predpisih, da je mir na tehničnem, ker danes moraš že skoraj za nalepko nalepljeno na avtu imeti certifikat.
Lp,
Jure
Vrni se na “Avtomobili in oprema”
Kdo je na strani
Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 66 gostov