Dardaj
Re: Dardaj
Končno je prišel čas za "nadgradnje"
"Hitra nadgradnja" je dodatni hladilnik za menjalnik; tovarniško se je hladil le preko toplotnega izmenjevalnika, sedaj pa sem mu dodal še pravi hladilnik.
Sicer izdelek ni ravno umetniški, je pa funkcionalen, stoji pa v prvi vrst zračnega toka za hlajenje
"Hitra nadgradnja" je dodatni hladilnik za menjalnik; tovarniško se je hladil le preko toplotnega izmenjevalnika, sedaj pa sem mu dodal še pravi hladilnik.
Sicer izdelek ni ravno umetniški, je pa funkcionalen, stoji pa v prvi vrst zračnega toka za hlajenje
Re: Dardaj
Se eno, sicer je ze "iz arhiva" (beri lanskoletno), popravilo, ki je na koncu prizemljilo vozilo za celo lansko poletje , je pa vseeno verjetno zanimivo za podobne sotrpine.
Namrec, pregnili sta cevki (dovod nafte v Motor in vracanje), kar se je odrazalo v obcasni izgubi moci, nestabilni obrati v mirovanju ter obcasne luze nafte na dvoriscu.
Posebnost Isuzuta je to, da obe cevki (dovod in vracanje) za nafto gresta do dna tanka. Najina nevednost naju je stala kar nekaj casa in pa zivcev, saj sva cevko za vracanje nafte naredila najprej krajso.
Ker se seveda ucimo najraje na lastnih napakah, sva montirano zadevo morala sneti in popraviti
Tank sva pred "kirurskim posegom" napolnila z vodo.
Po pogumnem izrezovanju pregnitih delov:
je sledilo varjenje in pa tesnenje na novo zavarjenih delov:
in pa koncni izdelek v vsej velicini svojih 80 litrov
Namrec, pregnili sta cevki (dovod nafte v Motor in vracanje), kar se je odrazalo v obcasni izgubi moci, nestabilni obrati v mirovanju ter obcasne luze nafte na dvoriscu.
Posebnost Isuzuta je to, da obe cevki (dovod in vracanje) za nafto gresta do dna tanka. Najina nevednost naju je stala kar nekaj casa in pa zivcev, saj sva cevko za vracanje nafte naredila najprej krajso.
Ker se seveda ucimo najraje na lastnih napakah, sva montirano zadevo morala sneti in popraviti
Tank sva pred "kirurskim posegom" napolnila z vodo.
Po pogumnem izrezovanju pregnitih delov:
je sledilo varjenje in pa tesnenje na novo zavarjenih delov:
in pa koncni izdelek v vsej velicini svojih 80 litrov
- Dr.Patrol
- Prispevkov: 1422
- Pridružen: Pe Jul 17, 2009 7:30 am
- Kraj: Lej jo, našo Baško Grapo!! :)
- Kontakt:
Re: Dardaj
Kje pa ma to čudo kak plovec? Nisem še nikjer videl, da bi šle cevi takole direkt v rezervar? ...vsaki dan neki novega...
ex.Popaj. Preimenovan s strani upravnika na podlagi zaslug skupnosti in predlog skupnosti. ;)
www.Adventure-Overland.si
www.Adventure-Overland.si
Re: Dardaj
Na zadnji strani ima konektor ga nima na vrhu kot večina...
Re: Dardaj
Če ga že noben noče kupiti, ga bomo pa do konca izdelali ....
Pred dopustom sem dal izdelati še majhen detajl na strehi - dodaten prtljažnik - dve vzporedni kovinski palici, na katerem je par podnic in pa Hi - Lift Jack!
Zdaj sem že prej montiral par luči, 2X18 W, za boljšo osvetlitev pri vzvratni vožnji, po potrebi seveda Dokazano pomagajo
Pred dopustom sem dal izdelati še majhen detajl na strehi - dodaten prtljažnik - dve vzporedni kovinski palici, na katerem je par podnic in pa Hi - Lift Jack!
Zdaj sem že prej montiral par luči, 2X18 W, za boljšo osvetlitev pri vzvratni vožnji, po potrebi seveda Dokazano pomagajo
- Dr.Patrol
- Prispevkov: 1422
- Pridružen: Pe Jul 17, 2009 7:30 am
- Kraj: Lej jo, našo Baško Grapo!! :)
- Kontakt:
Re: Dardaj
Če že ti nimaš pameti, jo ma vsaj avto, s tem da noče v druge roke....Pa sej te pelje, kaj boš hudiča prodajal, pol boš pa s tisto nemško kravo rinu kamr ni treba...
Pot pod noge, oz kolesa na teren in gremo!
Pot pod noge, oz kolesa na teren in gremo!
ex.Popaj. Preimenovan s strani upravnika na podlagi zaslug skupnosti in predlog skupnosti. ;)
www.Adventure-Overland.si
www.Adventure-Overland.si
Re: Dardaj
Ma kaj ti pa preostane. Vozit. Takih norcev, ki bi šli kupil toliko starega terenca, zapovrhu pa še z volanom na napačni strani, nas ni veliko
Lepo narejeno, ampak jaz Jacka vseeno dam raje na dno prtljažnika.
Zadeva ni čisto neobčutljiva na dež. In ima par kil, ki se na stehi poznajo.
In zelo mala verjetnost je, da ga bom rabil. (ok, po pesku je najbrž drugače)
Lepo narejeno, ampak jaz Jacka vseeno dam raje na dno prtljažnika.
Zadeva ni čisto neobčutljiva na dež. In ima par kil, ki se na stehi poznajo.
In zelo mala verjetnost je, da ga bom rabil. (ok, po pesku je najbrž drugače)
Niva 240D l. 93, OM616 motor, Kobra 215R15, ZF servo, rock crawler TC
2x Patrol Y61 2.8TD
Naprodaj veliko rabljenih delov za Lado in nekaj tudi za Patrola
2x Patrol Y61 2.8TD
Naprodaj veliko rabljenih delov za Lado in nekaj tudi za Patrola
Re: Dardaj
Jaz jacka že nekaj let vozim na strehi, pred tem sem ga imel na dnu prtljažnika. Če ni pravilno pritrjen in pospravljen lahko hitro postane leteči projektil. Jaz se nekako boljše počutim če je na strehi, pa še prostora v prtljažniku ne jemlje.. Pred uporabo ga malenkost z wd40 pošpricaš pa hitro začne delat tako kot mora.
Don Felipe > Google :D
- Dr.Patrol
- Prispevkov: 1422
- Pridružen: Pe Jul 17, 2009 7:30 am
- Kraj: Lej jo, našo Baško Grapo!! :)
- Kontakt:
Re: Dardaj
Pa odvisno kakega imaš...meni pride v poštev samo ta velik, in njega nimaš v avtu kam dat. Poleg tega se strinjam z rx-om...je**š tistih par kil na strehi več, če pa maš lahko zato kako pivo več v avtu . Ok ok...sej kdaj je res vsaka g na strehi lahko odveč, priznam, pa vseeno...rejsamo s svojimi avti ravno ne, za bočne nagibe pa tud morš malo met pamet in je.
Pa lih za info...Tud v pesku ga ne rabiš lih pogosto...če ti pač sname kolo, ali kaj podobnega...nič kar nebi morala urediti tudi navadna avto dvigalka, če le imaš eno pametno podlogo, da se ne ugrezne... Se mi zdi, da je ta "naš jack" ratal bl kt ne tisti "imiđ", ki ga more imeti vsak "tapravi" offroader... Hudičevo malo je prilik, kjer ta kos železa resnično pride prav, ampak taki pač smo...
...pa tud tista je malo resnična...ponavadi rabiš ravno tisto, kar v danem momentu nimaš s seboj
Pa lih za info...Tud v pesku ga ne rabiš lih pogosto...če ti pač sname kolo, ali kaj podobnega...nič kar nebi morala urediti tudi navadna avto dvigalka, če le imaš eno pametno podlogo, da se ne ugrezne... Se mi zdi, da je ta "naš jack" ratal bl kt ne tisti "imiđ", ki ga more imeti vsak "tapravi" offroader... Hudičevo malo je prilik, kjer ta kos železa resnično pride prav, ampak taki pač smo...
...pa tud tista je malo resnična...ponavadi rabiš ravno tisto, kar v danem momentu nimaš s seboj
ex.Popaj. Preimenovan s strani upravnika na podlagi zaslug skupnosti in predlog skupnosti. ;)
www.Adventure-Overland.si
www.Adventure-Overland.si
Re: Dardaj
Dr.Patrol napisal/-a:.... Poleg tega se strinjam z rx-om...je**š tistih par kil na strehi več,..... za bočne nagibe pa tud morš malo met pamet in je ...pa tud tista je malo resnična...ponavadi rabiš ravno tisto, kar v danem momentu nimaš s seboj
Kot prvo; tako nekako!
Kot drugo; hvala vsem, tako dr. Patrolu kot Gregorju, oba sta mi dvignila samozavest, s tem. da Sem se iskreno nasmejal tistega dezevnega delovnega nedeljskega popoldneva ob Urosevemu komentarju.
Kot tretje, jaz Sem trenutno v fazi, ko vozim s sabo v prtljazniku od otroske skret dile, plenic, voziceka, otroske dekice, igrace, "Milijon" cunjic za preoblec, ker sta otroka pobruhana, polulana, ipd., kar pomeni, da za preostalo kramo ni vec kaj dosti prostora.
Poleg tega Imam na strehi sotor celo poletje, ki tehta kar nekaj kg in pripomore k nagibanju vozila, s tem da OME odlicno opravi svoje delo. Jacka sicer nimam namena voziti stalno s sabo, ker za ture, ki jih opravljam z otrokoma "na krovu" niso ravno tezak off road. ideja je bila, da ce ze delam prtljaznik za "rescue" opremo, potem zraven Spada se jack. Je res lahko projektil, zato je dodatno zavarovan se z zajlo.
In, ker je Murphy lahko vedno prisoten, ponavadi rabis ravno tisto, kar v danem momentu Nimas s sabo
Vkljucno z rezervno dudo in flasko
Re: Dardaj
Letos Aprila smo se odpravili z našim modrim Mukom v Maroko. Moja dolgoletna želja je bila obiskati Afriko z terencem. In sedaj je končno prišla na vrsto. Na kratko; Avto, je delal, preobut v 235 je tja odšepal z tremi prestavami, vmes spustil olje iz menjalnika in zdrobil dva ležaja, nauk zgodbe pa je, da je lažje tam popravljati avto kot tu. Sedaj ima dolgotrajno "hospitalizacijo" pri mojstru, ki trdi, da zna popraviti menjalnik. Pravi, da mu gre za čast
Vsekakor mu je uspel držati kljub vsem težavam nasmešek na obrazu vozniku alias meni.
Anyway, objavljam nekaj slik za pokušino in pa seveda na pripetih linkih si lahko preberete tudi opise posameznih "etap". Je pa res, z otroci je potovanje čisto drugače, ni predpisanih dnevnih razdalj, časov vožnje, ipd. Včasih stojiš po dan ali dva, drugič narediš 500 km v kosu. Otrok ni kos ptrljage in pač se mu je treba prilagajati, bolj kot čemurkoli drugemu.
Upam, da ob komu branje za inspiracijo, za vprašanja sem dosegljiv, nadaljevanja zgodbe še pridejo
Brat dvojček brez žlice steroidov, ampak lojtro zadaj pa ima, v pristanišču Genovi, čakajoč na trajekt
In pa še zgodba - Preko morja v Fes
Fes je srednjeveško mesto v 21. stoletju (in verjetno še nekaj časa bo). Žal priložnosti za off road ni, je pa mnogo priložnosti za kulinariko in ogled znamenitosti.
Vendar sem komaj čakal, da odpeljem naprej
Naš prvi bivak pred naskokom na Atlas
"Raftanje po reki" navzgor
In pa za konec, na enem izmed mnogoterih, za nas brezimenskih prelazov
Vsekakor mu je uspel držati kljub vsem težavam nasmešek na obrazu vozniku alias meni.
Anyway, objavljam nekaj slik za pokušino in pa seveda na pripetih linkih si lahko preberete tudi opise posameznih "etap". Je pa res, z otroci je potovanje čisto drugače, ni predpisanih dnevnih razdalj, časov vožnje, ipd. Včasih stojiš po dan ali dva, drugič narediš 500 km v kosu. Otrok ni kos ptrljage in pač se mu je treba prilagajati, bolj kot čemurkoli drugemu.
Upam, da ob komu branje za inspiracijo, za vprašanja sem dosegljiv, nadaljevanja zgodbe še pridejo
Brat dvojček brez žlice steroidov, ampak lojtro zadaj pa ima, v pristanišču Genovi, čakajoč na trajekt
In pa še zgodba - Preko morja v Fes
Fes je srednjeveško mesto v 21. stoletju (in verjetno še nekaj časa bo). Žal priložnosti za off road ni, je pa mnogo priložnosti za kulinariko in ogled znamenitosti.
Vendar sem komaj čakal, da odpeljem naprej
Naš prvi bivak pred naskokom na Atlas
"Raftanje po reki" navzgor
In pa za konec, na enem izmed mnogoterih, za nas brezimenskih prelazov
Re: Dardaj
Super potopis Dardaj
A jst prav berem, da si šel na pot z zjebanim menjalnikom?
A jst prav berem, da si šel na pot z zjebanim menjalnikom?
Re: Dardaj
Če sem jaz prav razumel po starih postih, samo v overdrive ni šel, menjalnik je pa drugače delal normalno.
Pred EUR sem bil SIT!
Re: Dardaj
Hvala, nadaljevanje sledi
Ja no, menjalnik je sicer z tremi brzinami delal, ampak le z tremi brzinami od štirih recimo 4/5 poti je vseeno malo naporno.
Šli smo na pot v zavedanju, da je pretvornik navora zanič.
Kljub temu je mašina, natovorjena + krama na strehi, imela porabo pod 13 l/100 km, kar je za moje pojme hvale vredno
Post mortem alias po potovanju je mehanik ugotovil, da ne vklaplja enega izmed elektromagnetnih ventilov ter še nekaj drugih zakompliciranih neprijetnosti. Torej tudi menjalnik ni bil čisto izpraven že na začetku, pa vseeno
Pozabil sem, nazajgrede je na trajektu olje spustila še volanska letev.
Ja no, menjalnik je sicer z tremi brzinami delal, ampak le z tremi brzinami od štirih recimo 4/5 poti je vseeno malo naporno.
Šli smo na pot v zavedanju, da je pretvornik navora zanič.
Kljub temu je mašina, natovorjena + krama na strehi, imela porabo pod 13 l/100 km, kar je za moje pojme hvale vredno
Post mortem alias po potovanju je mehanik ugotovil, da ne vklaplja enega izmed elektromagnetnih ventilov ter še nekaj drugih zakompliciranih neprijetnosti. Torej tudi menjalnik ni bil čisto izpraven že na začetku, pa vseeno
Pozabil sem, nazajgrede je na trajektu olje spustila še volanska letev.
Re: Dardaj
Avto je še vedno pri mehaniku, menda ga sedaj nekaj moti senzor hitrosti na menjalniku. whatever
No, takrat nas to še ni motilo.
Ko smo prispeli v Auberge v dolini reke Dades, nam je dal lastnik izziv v obliki 3006 metrov nad morjem visokega prelaza Tizi Tigdane.
Potem smo se naslednji dan odpravili po soteski reke Dades navzgor, preko naše prve "piste" v dolino reke Todre ter po njej navzdol do kampa z imenom Baddou, kjer smo opazili lužico pod menjalnikom. Kaj hitro nam je lastnik kempa organiziral termin pri mehaniku Kamalu.
Na prelazu med rekama Dades in Todro
Naš dan pri mehaniku, popravili so nam avto, nahranili s kosilom in napojili s čajem, pa še moj prtljažnik je dobil nekoliko drugačno razporeditev tovora (ja, tudi Isuzu se kdaj pa kdaj pokvari )
Od tod smo se sicer vrnili v kemp, nato pa smo v naslednjih nekaj dneh prišli do roba puščave, bolj natančno od Baddouja do roba Erg Chebbi
V senci datljevih palm
No, takrat nas to še ni motilo.
Ko smo prispeli v Auberge v dolini reke Dades, nam je dal lastnik izziv v obliki 3006 metrov nad morjem visokega prelaza Tizi Tigdane.
Potem smo se naslednji dan odpravili po soteski reke Dades navzgor, preko naše prve "piste" v dolino reke Todre ter po njej navzdol do kampa z imenom Baddou, kjer smo opazili lužico pod menjalnikom. Kaj hitro nam je lastnik kempa organiziral termin pri mehaniku Kamalu.
Na prelazu med rekama Dades in Todro
Naš dan pri mehaniku, popravili so nam avto, nahranili s kosilom in napojili s čajem, pa še moj prtljažnik je dobil nekoliko drugačno razporeditev tovora (ja, tudi Isuzu se kdaj pa kdaj pokvari )
Od tod smo se sicer vrnili v kemp, nato pa smo v naslednjih nekaj dneh prišli do roba puščave, bolj natančno od Baddouja do roba Erg Chebbi
V senci datljevih palm
Re: Dardaj
Potem, ko smo se preko dinozavrove doline pripeljali do roba Sahare, smo zamenjali našo kamelo za dromedarje in se na njihovih hrbtih odpravili
preko sipin do beduinskega kempa v srcu Erg Chebbi.
Naslednji dan smo zopet zamenjali dromedarje za Isuzuta in se odpeljali s srcem v hlačah in cmokom v grlu preko Sahara proti jugu Maroka.
preko sipin do beduinskega kempa v srcu Erg Chebbi.
Naslednji dan smo zopet zamenjali dromedarje za Isuzuta in se odpeljali s srcem v hlačah in cmokom v grlu preko Sahara proti jugu Maroka.
Re: Dardaj
Naslednji dan smo se odzvali povabilu in odšli na "obisk" k nomadski družini. Vmes smo imeli še fino peskanje med vožnjo po dnu posušenega jezera.
Po tej turi lahko rečem samo to, da smo lahko hvaležni, da smo se rodili na pravemu koncu sveta.
Zatem smo se odpravili še naprej proti jugu. Zopet smo se vozili po dnu posušenega jezera, iskali pot preko sipin, se peljali mimo rodovitnih polj sredi Sahare in na večer na drugi strani vulkanov našli pravi puščavski vodnjak. Večer smo zaključili v Tagounite v kampu v palmeriji.
Po tej turi lahko rečem samo to, da smo lahko hvaležni, da smo se rodili na pravemu koncu sveta.
Zatem smo se odpravili še naprej proti jugu. Zopet smo se vozili po dnu posušenega jezera, iskali pot preko sipin, se peljali mimo rodovitnih polj sredi Sahare in na večer na drugi strani vulkanov našli pravi puščavski vodnjak. Večer smo zaključili v Tagounite v kampu v palmeriji.
Re: Dardaj
Zgleda lepo.
Niva 240D l. 93, OM616 motor, Kobra 215R15, ZF servo, rock crawler TC
2x Patrol Y61 2.8TD
Naprodaj veliko rabljenih delov za Lado in nekaj tudi za Patrola
2x Patrol Y61 2.8TD
Naprodaj veliko rabljenih delov za Lado in nekaj tudi za Patrola
Re: Dardaj
Nice,
sreča je kar pomemben faktor, še posebej če nisi v karavani...
nadaljevanje tega aprilskega potopisa bo kmalu?
sreča je kar pomemben faktor, še posebej če nisi v karavani...
nadaljevanje tega aprilskega potopisa bo kmalu?
Re: Dardaj
@Gregor: hvala
@Alesi: jaz Sem se navadil, da grem v stilu "go wtih the flow!". Drugace z otroci ne morem, ne znam. In moram reci, da smo, pomoje, na ta racun videli verjetno vec, kot ce bi se sli karavano oz. imeli strogo zastavljene cilje. Nekajkrat smo se poizkusali prikljuciti komu, pa nam ni uspelo, edini, ki se nas je usmilil, je bil Italijan, ki je peljal svojo gruco turistov "iz nekje iz Afrike" v Maroko. Bolj detaljno izves v naslednjih poglavjih. Drugace smo sli s pametjo - go as slow as possible as fast as necessary, je pa tudi res - no pain no gain - pripravis voz, vzames s sabo tisto, kar mislis, da bi slo lahko narobe, in gres z pametjo.
Resda smo imeli kar nekaj "srecnih" trenutkov, da srecali "ta prave" mehanike In nadaljevanje sledi brz, ko si vzamem cas, z malo srece ze konec tega tedna.
@rx: Hvala, nekaj je mojih, nekaj zeninih, drugace pa sem jaz sukal volan, zena pa fotoaparat In ne moremo biti dolgo pri miru, smo ze pri nacrtovanju novega podviga
@Alesi: jaz Sem se navadil, da grem v stilu "go wtih the flow!". Drugace z otroci ne morem, ne znam. In moram reci, da smo, pomoje, na ta racun videli verjetno vec, kot ce bi se sli karavano oz. imeli strogo zastavljene cilje. Nekajkrat smo se poizkusali prikljuciti komu, pa nam ni uspelo, edini, ki se nas je usmilil, je bil Italijan, ki je peljal svojo gruco turistov "iz nekje iz Afrike" v Maroko. Bolj detaljno izves v naslednjih poglavjih. Drugace smo sli s pametjo - go as slow as possible as fast as necessary, je pa tudi res - no pain no gain - pripravis voz, vzames s sabo tisto, kar mislis, da bi slo lahko narobe, in gres z pametjo.
Resda smo imeli kar nekaj "srecnih" trenutkov, da srecali "ta prave" mehanike In nadaljevanje sledi brz, ko si vzamem cas, z malo srece ze konec tega tedna.
@rx: Hvala, nekaj je mojih, nekaj zeninih, drugace pa sem jaz sukal volan, zena pa fotoaparat In ne moremo biti dolgo pri miru, smo ze pri nacrtovanju novega podviga
Re: Dardaj
Nadaljevanje, to pot smo šli preko sipin, to pot z našo kamelo. Ure veselja, ko smo "rajdali" preko sipin v konvoju Toyote. In ure groze, ko sva v temi, to pot nebo tisočerih zvezd ni imelo romantičnega pridiha, menjala sneto gumo in se vračala preko sipin nazaj v kemp.
Re: Dardaj
Torej, da nadaljujem našo sago
Našel sliko, kako smo ostali zakopani v pesku
Pot smo nadaljevali naslednji dan preko posušenega jezera, do vulkanizerja v Foum Zguid, ki nam je nazaj namestil gumo do Ichta, Začeli smo ob sončnem vzhodu.
Od tam smo se odpravili naslednji dan naprej na obalo Atlantika , kjer smo preživeli dva dni ob kopanju na plaži @ErkunteNationalPark
Tudi tata bo imel enkrat tako Toyota -o, ko bo v penziji
Našel sliko, kako smo ostali zakopani v pesku
Pot smo nadaljevali naslednji dan preko posušenega jezera, do vulkanizerja v Foum Zguid, ki nam je nazaj namestil gumo do Ichta, Začeli smo ob sončnem vzhodu.
Od tam smo se odpravili naslednji dan naprej na obalo Atlantika , kjer smo preživeli dva dni ob kopanju na plaži @ErkunteNationalPark
Tudi tata bo imel enkrat tako Toyota -o, ko bo v penziji
Re: Dardaj
Potem, ko smo se dva dni lovili na vetru in soncu, smo se odpravili novi avanturi naproti - Plage Blanche.
To je 30 km dolga plaža, ki, potem ko nastane oseka, postane 30 km dolga pista Kljub negodovanju Avstrijcev, da sol škodi avtu - a j... ga,smo se odpravili. Pri tem skoraj utonili, bili rešeni od Toyota in se šli arheologe, ker smo izkopavali polže in školjke
Nato smo se odpravili južno. Mogoče celo do Dakhla, Pa je usoda hotela svoje. Prilezli smo nekoliko dlje od nacionalnega parka Khnifiss, ko nas je ustavi vedno bolj glasen ležaj. Zato smo se obrnili, po milosti božji prišli v roke pravemu mehaniku v Tantanu (28.442236, -11.088405). Ta nam je zamenjal ležaj na kolesu ter odkril zdroblje ležaj sprednje desne polosovine, katerega je nadomestil s silikonskim nadomestilom. Od tam nas je pot vodila le še na sever.
Ustavili smo se v Agadirju, z priporočilom mehanika iz Tantana smo bili najprej ustrezno oskrbljeni z ležajem polosovine v trgovini z rezervnimi deli - so daleč bolj sposobni kot pri nas, del najdejo, pa če ima številko ali pa ne, ustvarjalnosti jim pri tem ne zmanjka, od koder so me odpeljali k mehaniku, ki je drugače "šraufal" nove VW -je .
Od tam smo se odpravili iskati ptiče po zahodni obali Atlantika, pa smo vse skupaj raje zamenjali z panoramsko vožnjo čez Atlas v Marakeš.
Tole na sliki so eni izmed sladkih ternutkov, predenj se zbudijo otroci
To je 30 km dolga plaža, ki, potem ko nastane oseka, postane 30 km dolga pista Kljub negodovanju Avstrijcev, da sol škodi avtu - a j... ga,smo se odpravili. Pri tem skoraj utonili, bili rešeni od Toyota in se šli arheologe, ker smo izkopavali polže in školjke
Nato smo se odpravili južno. Mogoče celo do Dakhla, Pa je usoda hotela svoje. Prilezli smo nekoliko dlje od nacionalnega parka Khnifiss, ko nas je ustavi vedno bolj glasen ležaj. Zato smo se obrnili, po milosti božji prišli v roke pravemu mehaniku v Tantanu (28.442236, -11.088405). Ta nam je zamenjal ležaj na kolesu ter odkril zdroblje ležaj sprednje desne polosovine, katerega je nadomestil s silikonskim nadomestilom. Od tam nas je pot vodila le še na sever.
Ustavili smo se v Agadirju, z priporočilom mehanika iz Tantana smo bili najprej ustrezno oskrbljeni z ležajem polosovine v trgovini z rezervnimi deli - so daleč bolj sposobni kot pri nas, del najdejo, pa če ima številko ali pa ne, ustvarjalnosti jim pri tem ne zmanjka, od koder so me odpeljali k mehaniku, ki je drugače "šraufal" nove VW -je .
Od tam smo se odpravili iskati ptiče po zahodni obali Atlantika, pa smo vse skupaj raje zamenjali z panoramsko vožnjo čez Atlas v Marakeš.
Tole na sliki so eni izmed sladkih ternutkov, predenj se zbudijo otroci
Re: Dardaj
Potem, ko smo se vrnili iz Maroka,nismo mogli ostati dolgo casa na istem mestu, torej doma. Isuzu je bil še vedno na servisu (tam, kjer je še sedaj, za nedolocen cas )Po mesecu in pol cakanja smo namesto isuzuta opremili našega Touarega s strešnim šotorom in skromno "kuhnjico" zadaj, spakirali s sabo minimalno krame in se odpravili na pot na sever, mojo drugo najbolj željeno destinacijo poleg Afrike. Minimalizem v oblacilih se je izkazalo za ne prevec dobro odlocitev, saj smo nakupovali dodatne sloje oblacil ze v Nemciji.
V dveh dneh smo tako prisli do kraja Ribe na Danskem, kjer sem se zopet vrnil na "pesek" Tudi naš Touarega se je izkazalo za dobrega za vožnjo po plaži in njenih sipinah. Naš primarni cilj na Danskem je bil Legoland, ki pa se je kasneje izkazalo za postranskega, saj ima Danska poleg njega "neskoncne" pešcene plaže, primerne za vozniske uzitke, kopanje v morju, romanticni Kopenhagen, odlicne tekaske in sprehajalne poti, super akvarij v Hirsthals -u, .....
Mando Sand beach
V dveh dneh smo tako prisli do kraja Ribe na Danskem, kjer sem se zopet vrnil na "pesek" Tudi naš Touarega se je izkazalo za dobrega za vožnjo po plaži in njenih sipinah. Naš primarni cilj na Danskem je bil Legoland, ki pa se je kasneje izkazalo za postranskega, saj ima Danska poleg njega "neskoncne" pešcene plaže, primerne za vozniske uzitke, kopanje v morju, romanticni Kopenhagen, odlicne tekaske in sprehajalne poti, super akvarij v Hirsthals -u, .....
Mando Sand beach
Vrni se na “Povejmo kaj o sebi”
Kdo je na strani
Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 39 gostov