Na armaturki pri pajero pinin 1.8gdi utripa oranžna lučka na reduktorju. Kaj bi bilo narobe ?
hvala za odgovore
rabim pomoč pajero pinin
Re: rabim pomoč pajero pinin
nivalada napisal/-a:Na armaturki pri pajero pinin 1.8gdi utripa oranžna lučka na reduktorju. Kaj bi bilo narobe ?
hvala za odgovore
Re: rabim pomoč pajero pinin
http://www.pajerio.com/sites/default/fi ... 0Wires.JPG
Lahko imaš slaba stikala ali pa samo slab stik...najprej probaj malo spucat, tud kakšen WD-40 začasno pomaga...
Lahko imaš slaba stikala ali pa samo slab stik...najprej probaj malo spucat, tud kakšen WD-40 začasno pomaga...
Re: rabim pomoč pajero pinin
Aha okej bom pogledal. Sprašujem zato ker se mi ponuja za kupit solidno ohranjen pinin pa sem malo u dvomih....
Re: rabim pomoč pajero pinin
Simon989 napisal/-a:http://www.pajerio.com/sites/default/files/u56/Transfer%20Case%20Wires.JPG
Lahko imaš slaba stikala ali pa samo slab stik...najprej probaj malo spucat, tud kakšen WD-40 začasno pomaga...
z wd40 ne spricamo po konektorjih. za to je se uporablja kontakt sprej.
Don Felipe > Google :D
Re: rabim pomoč pajero pinin
Ah dej ne kompliceri..včasih so majstri ceu motor prešpricali..pa un sprej pa drug sprej pa nevem kašen sprej..na koncu je vse isti drek
Re: rabim pomoč pajero pinin
Res je, wd40 deluje res odlično.. načeloma isto kot kontakt sprej, spuca vse ampak v njem je skoraj četrt mineralnega olja ...ne vidim smisla, da bi z tem polival po elektroniki, ker olje ne izhlapi in takoj nase veže prah in umazanijo.. wd40 začasno pomag, ampak aali se avtor teme ne bori ravno proti tem?
Don Felipe > Google :D
Re: rabim pomoč pajero pinin
A kontakt sprej se pa res čist nič ne lima?
Sem mu pa napisu da je samo začasno, da pač vidi če je to vzrok...
Sem mu pa napisu da je samo začasno, da pač vidi če je to vzrok...
-
- Prispevkov: 104
- Pridružen: So Maj 03, 2008 12:50 pm
- Kraj: Lj-Šmartno
Re: rabim pomoč pajero pinin
Živjo
Podoben primer sem imel pri Pajeru V60. Ne vem, če je sistem isti ampak pri meni je pomagalo, da sem razdrl in sestavil aktuator pri reduktorju za preklop mislim, da med 2h, 4h in 4l. Pri meni je aktuator elektronski - motorček preko zobnikov premika "hebl" iz reduktorja. Problem je zgleda bil v tem, da je semering že slab in je aktuator zalilo olje iz reduktorja saj je iz njega priteklo kakšne pol deci olja. Ko sem sestavil nazaj je zadeva zopet normalno delovala. To se mi je zgodilo dvakrat. Prvič pred petimi leti in drugič pred kakšnim mesecem. Obakrat zadeva normalno delovala po razdrtju, sestavi aktuatorja.
Sem pa ugotovil, da lučka utripa, tudi če samo snamem konektor iz tega aktuatorja...
Upam, da ti pomaga.
LPP
Podoben primer sem imel pri Pajeru V60. Ne vem, če je sistem isti ampak pri meni je pomagalo, da sem razdrl in sestavil aktuator pri reduktorju za preklop mislim, da med 2h, 4h in 4l. Pri meni je aktuator elektronski - motorček preko zobnikov premika "hebl" iz reduktorja. Problem je zgleda bil v tem, da je semering že slab in je aktuator zalilo olje iz reduktorja saj je iz njega priteklo kakšne pol deci olja. Ko sem sestavil nazaj je zadeva zopet normalno delovala. To se mi je zgodilo dvakrat. Prvič pred petimi leti in drugič pred kakšnim mesecem. Obakrat zadeva normalno delovala po razdrtju, sestavi aktuatorja.
Sem pa ugotovil, da lučka utripa, tudi če samo snamem konektor iz tega aktuatorja...
Upam, da ti pomaga.
LPP
Vrni se na “Avtomobili in oprema”
Kdo je na strani
Po forumu brska: Google [Bot] in 70 gostov