Patrol: Nov začetek, stari problemi
Re: Patrol: Nov začetek, stari problemi
Ukrajina se bliža
Patrol je spet želel nekaj pozornosti. Tokrat zavore spredaj.
Na obeh straneh so vodila blokirala.
Kot zanimivost, mogoče komu prav pride: pred sanacijo zavor sem ob zaviranju pri cca 70km/h dobil "wobble". Sedaj tega ni.
Patrol je spet želel nekaj pozornosti. Tokrat zavore spredaj.
Na obeh straneh so vodila blokirala.
Kot zanimivost, mogoče komu prav pride: pred sanacijo zavor sem ob zaviranju pri cca 70km/h dobil "wobble". Sedaj tega ni.
Niva 240D l. 93, OM616 motor, Kobra 215R15, ZF servo, rock crawler TC
2x Patrol Y61 2.8TD
Naprodaj veliko rabljenih delov za Lado in nekaj tudi za Patrola
2x Patrol Y61 2.8TD
Naprodaj veliko rabljenih delov za Lado in nekaj tudi za Patrola
- Dr.Patrol
- Prispevkov: 1422
- Pridružen: Pe Jul 17, 2009 7:30 am
- Kraj: Lej jo, našo Baško Grapo!! :)
- Kontakt:
Re: Patrol: Nov začetek, stari problemi
A novih prednjih diskov si pa ni zaželel??
ex.Popaj. Preimenovan s strani upravnika na podlagi zaslug skupnosti in predlog skupnosti. ;)
www.Adventure-Overland.si
www.Adventure-Overland.si
Re: Patrol: Nov začetek, stari problemi
So skoraj novi.
Samo za on drugi projekt bi se pa morda rabili. Moram pogledat.
Samo za on drugi projekt bi se pa morda rabili. Moram pogledat.
Niva 240D l. 93, OM616 motor, Kobra 215R15, ZF servo, rock crawler TC
2x Patrol Y61 2.8TD
Naprodaj veliko rabljenih delov za Lado in nekaj tudi za Patrola
2x Patrol Y61 2.8TD
Naprodaj veliko rabljenih delov za Lado in nekaj tudi za Patrola
Re: Patrol: Nov začetek, stari problemi
Po Ukrajini je bilo potrebno menjati ležaj na sklopki kompresorja klime.
Za arhivo: dimenzija: 35x55x20, enak pri 2.8 in 3.0
Z doma narejenim orodjem možna menjava brez snemanja kompresorja.
Za arhivo: dimenzija: 35x55x20, enak pri 2.8 in 3.0
Z doma narejenim orodjem možna menjava brez snemanja kompresorja.
Niva 240D l. 93, OM616 motor, Kobra 215R15, ZF servo, rock crawler TC
2x Patrol Y61 2.8TD
Naprodaj veliko rabljenih delov za Lado in nekaj tudi za Patrola
2x Patrol Y61 2.8TD
Naprodaj veliko rabljenih delov za Lado in nekaj tudi za Patrola
Re: Patrol: Nov začetek, stari problemi
Kako pridete na taki odpravi do rezervnih delov, ker avta za odpravo se enostavno ne da 100 % pripravit.
LP by Jereb
Re: Patrol: Nov začetek, stari problemi
Z lado je v Ukrajini lažje, ker dobiš veliko takorekoč v vsaki trafiki.
Če imaš avto že dalj časa in ga sam šraufaš, tudi že malo veš, kaj so šibke točke, in vzameš to s sabo, sploh če je kaj manjšega in imaš doma na zalogi.
Najprej se poskusi improvizirat, ter med sabo pogledat, kaj ima kdo s sabo.
Potem pa Romi vzame telefon v roke in začne klicat naokoli. To je tud prednost lokalnega vodiča, pozna ljudi, ki bodo robo poslali preko avtobusnega šoferja, plačat bo šel pa potem, ko bo doma.
Do sedaj smo rabili potrošni material, nekaj dobili takoj, nekaj naročili in nas je čakalo, ko smo prišli nazaj, ker ni bilo tako nujno.
Če imaš avto že dalj časa in ga sam šraufaš, tudi že malo veš, kaj so šibke točke, in vzameš to s sabo, sploh če je kaj manjšega in imaš doma na zalogi.
Najprej se poskusi improvizirat, ter med sabo pogledat, kaj ima kdo s sabo.
Potem pa Romi vzame telefon v roke in začne klicat naokoli. To je tud prednost lokalnega vodiča, pozna ljudi, ki bodo robo poslali preko avtobusnega šoferja, plačat bo šel pa potem, ko bo doma.
Do sedaj smo rabili potrošni material, nekaj dobili takoj, nekaj naročili in nas je čakalo, ko smo prišli nazaj, ker ni bilo tako nujno.
Niva 240D l. 93, OM616 motor, Kobra 215R15, ZF servo, rock crawler TC
2x Patrol Y61 2.8TD
Naprodaj veliko rabljenih delov za Lado in nekaj tudi za Patrola
2x Patrol Y61 2.8TD
Naprodaj veliko rabljenih delov za Lado in nekaj tudi za Patrola
Re:
gregor napisal/-a:Pa to se lastnikov terencev ne sprašuje
Več kot lada!
Po cesti z zelo previdno nogo 11. Normalna vožnja lokalna drkarija, malo prikolice 13-14
Recimo avtoprikolica z avtom po avtocesti večinoma nad 100kmh je bilo pa proti 18.
Vse s cestnimi gumami.
A potem imam tudi jaz na Pajerotu 3,2 did z AT gumami normalno porabo, pa sem se sekiral
Po cesti/Ac če ne pretiravam do 11L.
Lokalno 5 km gor dol ravno tako okrog 14.
Po AC s kamp prikolico 1500-1600kg pa v Istro 15 za nazaj pa tudi 16-17. Se pa vedno mudi. Pod 100 se ne vozim.
A je kje prav kakšna tema o porabi
Re: Patrol: Nov začetek, stari problemi
Rešen problem občasne izgube moči, ki se je pojavljala zadnja dva meseca vse pogosteje. Krivec senzor pretoka zraka.
Star gre pa na obdukcijo. Glede na to, da je občasno bilo ok, občasno pa ne, pričakujem razrahljane spoje v senzorju.
Star gre pa na obdukcijo. Glede na to, da je občasno bilo ok, občasno pa ne, pričakujem razrahljane spoje v senzorju.
Niva 240D l. 93, OM616 motor, Kobra 215R15, ZF servo, rock crawler TC
2x Patrol Y61 2.8TD
Naprodaj veliko rabljenih delov za Lado in nekaj tudi za Patrola
2x Patrol Y61 2.8TD
Naprodaj veliko rabljenih delov za Lado in nekaj tudi za Patrola
Re: Patrol: Nov začetek, stari problemi
Dolžen sem še tole sliko; obdukcija LMM senzorja, Kot pričakovano, "hladen lot". Polotano in deluje.
Imam nov rekord v porabi
vleka prikolice na AC pri 100 kmh, 20 litrov.
Je res, da avto na prikolici ni bil čisto lahek in tudi vse prej kot aerodinamičen
Imam nov rekord v porabi
vleka prikolice na AC pri 100 kmh, 20 litrov.
Je res, da avto na prikolici ni bil čisto lahek in tudi vse prej kot aerodinamičen
Niva 240D l. 93, OM616 motor, Kobra 215R15, ZF servo, rock crawler TC
2x Patrol Y61 2.8TD
Naprodaj veliko rabljenih delov za Lado in nekaj tudi za Patrola
2x Patrol Y61 2.8TD
Naprodaj veliko rabljenih delov za Lado in nekaj tudi za Patrola
Re: Patrol: Nov začetek, stari problemi
Sprednji kolesni ležaj. Že kar nekaj časa je oddajal rahel zvok, ki je spominjal na resonanco kardana s slabimi križi, le da se je pojavljalo samo v ovinku. Ni bil tipičen zvok za zanič ležaj. V zadnjih dneh pa je postal zvok glasnejši in sem se spravil iskat, od kod prihaja.
Niva 240D l. 93, OM616 motor, Kobra 215R15, ZF servo, rock crawler TC
2x Patrol Y61 2.8TD
Naprodaj veliko rabljenih delov za Lado in nekaj tudi za Patrola
2x Patrol Y61 2.8TD
Naprodaj veliko rabljenih delov za Lado in nekaj tudi za Patrola
Re: Patrol: Nov začetek, stari problemi
Ima kdo konkretne izkušnje z menjavo elektronske boschpumpe v mehansko?
Kaj vse me čaka v ozadju? Obratomer? Klima/prezračevanje?
Boschpumpa me je*e že od marca, občasno ko ga vžgeš, laufa v prostem teku in ne reagira na pedal za gas, niti na stikalo za povišane obrate pri mrzlem motorju. Napake pa nobene zabeležene.
In s takim avtom ne upam it v ukrajino, ker vem, da se bo enkrat zgodilo, ko ne bo več pomagalo parkrat avto ugasnit in zalaufat.
Mehanska boschpumpa od y60 je pri boschmojstru v obnovi in dodelavi(večji visokotlačen del, da bo lahko dala več goriva).
Pa EGT termometer bom še vgradil.
In ena črna škatlica(chip tuning) bo viška, če bi kdo rad sprobal. Je bila v avtu že ob nakupu, tako da ne vem nič več povedat.
Kaj vse me čaka v ozadju? Obratomer? Klima/prezračevanje?
Boschpumpa me je*e že od marca, občasno ko ga vžgeš, laufa v prostem teku in ne reagira na pedal za gas, niti na stikalo za povišane obrate pri mrzlem motorju. Napake pa nobene zabeležene.
In s takim avtom ne upam it v ukrajino, ker vem, da se bo enkrat zgodilo, ko ne bo več pomagalo parkrat avto ugasnit in zalaufat.
Mehanska boschpumpa od y60 je pri boschmojstru v obnovi in dodelavi(večji visokotlačen del, da bo lahko dala več goriva).
Pa EGT termometer bom še vgradil.
In ena črna škatlica(chip tuning) bo viška, če bi kdo rad sprobal. Je bila v avtu že ob nakupu, tako da ne vem nič več povedat.
Niva 240D l. 93, OM616 motor, Kobra 215R15, ZF servo, rock crawler TC
2x Patrol Y61 2.8TD
Naprodaj veliko rabljenih delov za Lado in nekaj tudi za Patrola
2x Patrol Y61 2.8TD
Naprodaj veliko rabljenih delov za Lado in nekaj tudi za Patrola
Re: Patrol: Nov začetek, stari problemi
A ni bil pred leti tu na forumu zapis enega od ... kaj jaz vem katerega (Zoran?????, Picpoki????, Dr.Patrol????)... kako je predelal nekaj takega?
In pazi! 27. se bliža! Da ne boš tokrat ti zamočil!
Miran
In pazi! 27. se bliža! Da ne boš tokrat ti zamočil!
Miran
dokler ne pridem nazaj še nisem šel
Re: Patrol: Nov začetek, stari problemi
Ma iskanje po besedilu po starih prispevkih(pred migracijo na nov softver) na forumu ne dela. Je treba z googlom iskat.
Pa saj brez obratomerja in hlajenja bom tud preživel, če ne bo drugače. Motor bo pa delal, tu ni dileme.
Nadgradnja turbine pa ni nujna.
Pa saj brez obratomerja in hlajenja bom tud preživel, če ne bo drugače. Motor bo pa delal, tu ni dileme.
Nadgradnja turbine pa ni nujna.
Niva 240D l. 93, OM616 motor, Kobra 215R15, ZF servo, rock crawler TC
2x Patrol Y61 2.8TD
Naprodaj veliko rabljenih delov za Lado in nekaj tudi za Patrola
2x Patrol Y61 2.8TD
Naprodaj veliko rabljenih delov za Lado in nekaj tudi za Patrola
Re: Patrol: Nov začetek, stari problemi
Našel. Tole si najbrž mislil, Miran.
viewtopic.php?t=13877
Saj tudi jaz se tega posta zdaj spomnem, samo leta 2012 me patroli niso zanimali sploh.
in še nov link na francosko stran, ki jo Zoran omenja v svojih postih. ()
https://www.patrol-gr.net/articles/nos- ... ique-r563/
viewtopic.php?t=13877
Saj tudi jaz se tega posta zdaj spomnem, samo leta 2012 me patroli niso zanimali sploh.
in še nov link na francosko stran, ki jo Zoran omenja v svojih postih. ()
https://www.patrol-gr.net/articles/nos- ... ique-r563/
Niva 240D l. 93, OM616 motor, Kobra 215R15, ZF servo, rock crawler TC
2x Patrol Y61 2.8TD
Naprodaj veliko rabljenih delov za Lado in nekaj tudi za Patrola
2x Patrol Y61 2.8TD
Naprodaj veliko rabljenih delov za Lado in nekaj tudi za Patrola
Re: Patrol: Nov začetek, stari problemi
gregor napisal/-a:
Mehanska boschpumpa od y60 je pri boschmojstru v obnovi in dodelavi(večji visokotlačen del, da bo lahko dala več goriva).
Pa EGT termometer bom še vgradil.
pozdrav kolega
od čega ti bude stavio veči visokotlačni dio
Re: Patrol: Nov začetek, stari problemi
Od y61 pumpe.
Niva 240D l. 93, OM616 motor, Kobra 215R15, ZF servo, rock crawler TC
2x Patrol Y61 2.8TD
Naprodaj veliko rabljenih delov za Lado in nekaj tudi za Patrola
2x Patrol Y61 2.8TD
Naprodaj veliko rabljenih delov za Lado in nekaj tudi za Patrola
Re: Patrol: Nov začetek, stari problemi
BoschPumpa doma. Jutri gre v avto.
Termometer izpušnih plinov (EGT) zmontiran.
Glede na pisanje po forumih imam z originalno y61 pumpo + črno škatlico precej precej previsoke temperature pri težki nogi.
Na AC pridem v treh minutah polnega gasa tudi na 750 stopinj. Sondo imam v krivini takoj za turbino. Moram še tlak turbine mal pomerit.
In visko sklopka za ventilator je spustila olje.
Termometer izpušnih plinov (EGT) zmontiran.
Glede na pisanje po forumih imam z originalno y61 pumpo + črno škatlico precej precej previsoke temperature pri težki nogi.
Na AC pridem v treh minutah polnega gasa tudi na 750 stopinj. Sondo imam v krivini takoj za turbino. Moram še tlak turbine mal pomerit.
In visko sklopka za ventilator je spustila olje.
Niva 240D l. 93, OM616 motor, Kobra 215R15, ZF servo, rock crawler TC
2x Patrol Y61 2.8TD
Naprodaj veliko rabljenih delov za Lado in nekaj tudi za Patrola
2x Patrol Y61 2.8TD
Naprodaj veliko rabljenih delov za Lado in nekaj tudi za Patrola
Re: Patrol: Nov začetek, stari problemi
EGT meter - katerega si namontiral?
Drugače te temperature izpušnih plinov - 700, 750 je zgolj okvirna zgornja meja "varnega" območja ... motorji različno uspešno tolerirajo kratke EGT konice ...
Spomnim se primerjave na Toyotah:
KZJ95, motor 1KZ-TE, EGT nikoli pod 550, skoči na 750, 800 v trenutku, ko malo stopiš na gas in tam ostane oziroma raste ... 900 ni nobena redkost ob malo daljši obremenitvi, npr klanec na AC pri cca 100 km/h plus malo želje po pospeševanju ... Potem pa glave pokajo kot za stavo, čudim se, kako so ti motorji sploh zdržali 15 let dela in par 100 kkm, no sedaj so dejansko delujoče 95ke z 1KZ-TE motorjem že res redkost ...
Pomoje je bil 1KZ-TE že v osnovi zamišljen za delovanje pri višjih vrednostih EGTja (ugodnejša poraba, "ekologija?)", a se je z uporabo izkazalo, da je bil precejšnji "design fail".
Na drugi strani 80ka, 1HD-T, izpušni plini "hladni", težko si jih spravil čez 500, 700ke sem se dotaknil zgolj parkrat, ob daljšem napornem gonjenju po pesku. Je pa res kolega imel na enakem motorju in zelo podbni 80ki konstantno cca 50 stopinj toplejši EGT, sicer pa s podobno histerezo.
Pri vseh teh motorjih sonda na primerljivih mestih, na izpušnem kolektorju takoj po združitvi vseh kanalov, pred turbino. Vsi motorji so imeli pumpo in injektorje nastavljeni na normalne vrednosti pri Vinderju in so optimalno delovali.
Drugače te temperature izpušnih plinov - 700, 750 je zgolj okvirna zgornja meja "varnega" območja ... motorji različno uspešno tolerirajo kratke EGT konice ...
Spomnim se primerjave na Toyotah:
KZJ95, motor 1KZ-TE, EGT nikoli pod 550, skoči na 750, 800 v trenutku, ko malo stopiš na gas in tam ostane oziroma raste ... 900 ni nobena redkost ob malo daljši obremenitvi, npr klanec na AC pri cca 100 km/h plus malo želje po pospeševanju ... Potem pa glave pokajo kot za stavo, čudim se, kako so ti motorji sploh zdržali 15 let dela in par 100 kkm, no sedaj so dejansko delujoče 95ke z 1KZ-TE motorjem že res redkost ...
Pomoje je bil 1KZ-TE že v osnovi zamišljen za delovanje pri višjih vrednostih EGTja (ugodnejša poraba, "ekologija?)", a se je z uporabo izkazalo, da je bil precejšnji "design fail".
Na drugi strani 80ka, 1HD-T, izpušni plini "hladni", težko si jih spravil čez 500, 700ke sem se dotaknil zgolj parkrat, ob daljšem napornem gonjenju po pesku. Je pa res kolega imel na enakem motorju in zelo podbni 80ki konstantno cca 50 stopinj toplejši EGT, sicer pa s podobno histerezo.
Pri vseh teh motorjih sonda na primerljivih mestih, na izpušnem kolektorju takoj po združitvi vseh kanalov, pred turbino. Vsi motorji so imeli pumpo in injektorje nastavljeni na normalne vrednosti pri Vinderju in so optimalno delovali.
I'm just a soul who's intentions are good, oh Lord, please don't let me be misunderstood ...
damjan.vrencur.info
damjan.vrencur.info
Re: Patrol: Nov začetek, stari problemi
Tegale:
http://www.rsr-performance.de/Motorspor ... -ALAR.html
Od kitajcev so sicer precej ceneje, samo se mi ni dalo ukvarjat z raziskovanjem, kateri so preverjeno ok. In šlo se mi je, da jo zmontiram pred menjavo boschpumpe na mehansko.
Sondo sem dal za turbino, ker sem videl, da jih večina po tujih forumih daje tja. In večinoma pišejo, da ne gredo čez 550. Pred turbino je temperatura za 100 do 200 stopinj višja, pišejo drugje.
Kolikor sem bral, so plini vroči, če je presežek nafte.
Črna škatlica "chip tuning" kaj dosti tako ne more naredit v mojem primeru, količino nafte lahko poveča in mogoče točko vbrizga prestavi malo prej.
Torej je posledica logična.
Do 600 stopinj pridem brez problema, v 500m klanček do konca pohodim gas.
Bomo videli, kako bo z mehansko pumpo. Se bo treba naučit vozit po EGTju
V glavnem, do sedaj sem brezskrbno vozil, ker sploh nisem vedel, da imam problem.
Zanimivo pri tem je, da temperatura hladilne tekočine je bila vedno normalna, če je le bil hladilnik čist.
Celo meril sem z dodatno sondo, ker sprva nisem verjel števcu.
Ko zdaj pomislim, da je avto lani (z defektnim LMMjem, kar je lahko še huje) vlačil težko prikolico iz Romunije z gas do konca.
http://www.rsr-performance.de/Motorspor ... -ALAR.html
Od kitajcev so sicer precej ceneje, samo se mi ni dalo ukvarjat z raziskovanjem, kateri so preverjeno ok. In šlo se mi je, da jo zmontiram pred menjavo boschpumpe na mehansko.
Sondo sem dal za turbino, ker sem videl, da jih večina po tujih forumih daje tja. In večinoma pišejo, da ne gredo čez 550. Pred turbino je temperatura za 100 do 200 stopinj višja, pišejo drugje.
Kolikor sem bral, so plini vroči, če je presežek nafte.
Črna škatlica "chip tuning" kaj dosti tako ne more naredit v mojem primeru, količino nafte lahko poveča in mogoče točko vbrizga prestavi malo prej.
Torej je posledica logična.
Do 600 stopinj pridem brez problema, v 500m klanček do konca pohodim gas.
Bomo videli, kako bo z mehansko pumpo. Se bo treba naučit vozit po EGTju
V glavnem, do sedaj sem brezskrbno vozil, ker sploh nisem vedel, da imam problem.
Zanimivo pri tem je, da temperatura hladilne tekočine je bila vedno normalna, če je le bil hladilnik čist.
Celo meril sem z dodatno sondo, ker sprva nisem verjel števcu.
Ko zdaj pomislim, da je avto lani (z defektnim LMMjem, kar je lahko še huje) vlačil težko prikolico iz Romunije z gas do konca.
Niva 240D l. 93, OM616 motor, Kobra 215R15, ZF servo, rock crawler TC
2x Patrol Y61 2.8TD
Naprodaj veliko rabljenih delov za Lado in nekaj tudi za Patrola
2x Patrol Y61 2.8TD
Naprodaj veliko rabljenih delov za Lado in nekaj tudi za Patrola
Re: Patrol: Nov začetek, stari problemi
gregor napisal/-a:Od y61 pumpe.
Znači paše
Meni su u zagrebu 3 bosch majtora rekli da to nepaše
Re: Patrol: Nov začetek, stari problemi
To so monterji, ne pa bosch mojstri.
Ni plug&play. Treba je eno malenkost predelat. Na rotorju je treba izvrtati dve luknji za vzmeti.
Ni plug&play. Treba je eno malenkost predelat. Na rotorju je treba izvrtati dve luknji za vzmeti.
Niva 240D l. 93, OM616 motor, Kobra 215R15, ZF servo, rock crawler TC
2x Patrol Y61 2.8TD
Naprodaj veliko rabljenih delov za Lado in nekaj tudi za Patrola
2x Patrol Y61 2.8TD
Naprodaj veliko rabljenih delov za Lado in nekaj tudi za Patrola
Re: Patrol: Nov začetek, stari problemi
hvala kolega
zakači koju sliku
i mene čeka taj posel kroz neko vrijeme
zakači koju sliku
i mene čeka taj posel kroz neko vrijeme
Re: Patrol: Nov začetek, stari problemi
Bom ob priliki.
So še neki drugi detajli, nekaj je še moral vzet iz y61 pumpe, ampak ne vem točno kaj. Me niti ni zanimalo. Če zna naredit mehansko pumpo za 1.9 TDIja, jo bo pa še za patrola.
Je pa precejšnja razlika, okoli 2000-25000 obratov je avto bolj živ.
Še par slikic
Menjava spodnjih kingpin ležajev. Posledice blata..
Menjava pumpe, velik servis
Sonda za temperaturo izpušnih plinov.
Snemalec za snemanje glavne jermenice
Štarter: menjava sklopke in ležajev na rotorju
Pranje hladilnika
Priklop spušča še ne bo zmanjkalo dela...
So še neki drugi detajli, nekaj je še moral vzet iz y61 pumpe, ampak ne vem točno kaj. Me niti ni zanimalo. Če zna naredit mehansko pumpo za 1.9 TDIja, jo bo pa še za patrola.
Je pa precejšnja razlika, okoli 2000-25000 obratov je avto bolj živ.
Še par slikic
Menjava spodnjih kingpin ležajev. Posledice blata..
Menjava pumpe, velik servis
Sonda za temperaturo izpušnih plinov.
Snemalec za snemanje glavne jermenice
Štarter: menjava sklopke in ležajev na rotorju
Pranje hladilnika
Priklop spušča še ne bo zmanjkalo dela...
Niva 240D l. 93, OM616 motor, Kobra 215R15, ZF servo, rock crawler TC
2x Patrol Y61 2.8TD
Naprodaj veliko rabljenih delov za Lado in nekaj tudi za Patrola
2x Patrol Y61 2.8TD
Naprodaj veliko rabljenih delov za Lado in nekaj tudi za Patrola
Re: Patrol: Nov začetek, stari problemi
Za senzor EGTja si na izpušno cev navaril navoj ali si namestil brez varjenja (me zanima, kako, ker sem ravno nabavil EGT meter)? In pa kateri sveder in navojni sveder si uporabil za 1/8 NPT navoj?
Vrni se na “Avtomobili in oprema”
Kdo je na strani
Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 161 gostov