Ford Ranger 2015
-
- Prispevkov: 11
- Pridružen: So Nov 19, 2016 6:51 pm
- Dr.Patrol
- Prispevkov: 1422
- Pridružen: Pe Jul 17, 2009 7:30 am
- Kraj: Lej jo, našo Baško Grapo!! :)
- Kontakt:
Res je da dan danes olja zdržijo veliko več kot včasih, na račun raznih aditivov, ki se "sprožajo" glede na število kilometrov... če verjaameš vsemu temu...
Zakaj proizvajalec priporoča na 30k? zato, ker mora služiti tudi z rezervnimi deli in prodajo novih vozil...
Servisni interval je odvisen tudi od načina vožnje, a jaz osebno ga nebi prekoračil, ko dosežeš enih 15kkm...za nove avtomobile... Tistih par litrov olja in oljni filter so precej cenejši, kot okvara kakšnega izmed delov.
Nekateri proizvajci oglašujejo tudi longlife olja v svojih menjalnikih in podobno...pa verjemi, da ga (za navadne uporabnike vsaj) še niso naredili...
Olje ima poleg svoje mazalne in hladilne funkcije, tudi funkcijo čiščenja. Zato se v olju(in filtru) kopičijo kovinski delci od obrabe in pa sajasti delci od samega delovanja motorja. Ko enkrat filter ni več zmožen prefiltrirati vsega, del svinjarije ostane v olju, ki ti maže pomembne dele...
Zato zagovarjam predčasno menjavo olja.
lp
Zakaj proizvajalec priporoča na 30k? zato, ker mora služiti tudi z rezervnimi deli in prodajo novih vozil...
Servisni interval je odvisen tudi od načina vožnje, a jaz osebno ga nebi prekoračil, ko dosežeš enih 15kkm...za nove avtomobile... Tistih par litrov olja in oljni filter so precej cenejši, kot okvara kakšnega izmed delov.
Nekateri proizvajci oglašujejo tudi longlife olja v svojih menjalnikih in podobno...pa verjemi, da ga (za navadne uporabnike vsaj) še niso naredili...
Olje ima poleg svoje mazalne in hladilne funkcije, tudi funkcijo čiščenja. Zato se v olju(in filtru) kopičijo kovinski delci od obrabe in pa sajasti delci od samega delovanja motorja. Ko enkrat filter ni več zmožen prefiltrirati vsega, del svinjarije ostane v olju, ki ti maže pomembne dele...
Zato zagovarjam predčasno menjavo olja.
lp
ex.Popaj. Preimenovan s strani upravnika na podlagi zaslug skupnosti in predlog skupnosti. ;)
www.Adventure-Overland.si
www.Adventure-Overland.si
Dr.Patrol napisal/-a:Res je da dan danes olja zdržijo veliko več kot včasih, na račun raznih aditivov, ki se "sprožajo" glede na število kilometrov... če verjaameš vsemu temu...
Zakaj proizvajalec priporoča na 30k? zato, ker mora služiti tudi z rezervnimi deli in prodajo novih vozil...
Servisni interval je odvisen tudi od načina vožnje, a jaz osebno ga nebi prekoračil, ko dosežeš enih 15kkm...za nove avtomobile... Tistih par litrov olja in oljni filter so precej cenejši, kot okvara kakšnega izmed delov.
Nekateri proizvajci oglašujejo tudi longlife olja v svojih menjalnikih in podobno...pa verjemi, da ga (za navadne uporabnike vsaj) še niso naredili...
Olje ima poleg svoje mazalne in hladilne funkcije, tudi funkcijo čiščenja. Zato se v olju(in filtru) kopičijo kovinski delci od obrabe in pa sajasti delci od samega delovanja motorja. Ko enkrat filter ni več zmožen prefiltrirati vsega, del svinjarije ostane v olju, ki ti maže pomembne dele...
Zato zagovarjam predčasno menjavo olja.
lp
Hribovc napisal/-a:Em, mogoče sem malo za časom in so novejši modeli zdaj drugačni. A pri Fordu Rangerju iz leta 2009 se NI dalo sprednjega pogona kar med vožnjo priklopiti...
No, takole: najprej se je bilo potrebno ustaviti in priklopiti sprednji pogon (zadnji je itak stalni). Čim se je vozilo premaknilo, je s pomočjo elektromagnetov priklopil sprednje polosovine. Če se je potem sprednji pogon med vožnjo izklopil, se ga je lahko med vožnjo tudi priklopilo. Imel pa je neko tipko na levo od volana za izklop polosovin. Da ni po nepotrebnem vrtelo sprednjega diferenciala in so na tak način zmanjšali porabo goriva. Če je voznik pritisnil to stikalo in odklopil sprednje polosovine, se med vožnjo ni več dalo priklopit sprednjega pogona ampak se je bilo spet potrebno ustaviti.
Tudi na armaturi je imel poleg zelenega znaka za štirikolesni pogon še nek rumen napis RFW LOCK.
Mogoče nisem najbolje razložil, mogoče kdo, ki mu je stvar bolj poznana, razloži bolje...
Tole pa ne verjamem.
Leta 2008 sem izbiral med Rangerjem in Navaro in sem prepričan,da si pri Rangerju lahko preklopil na 4x4 med vožnjo.
Ustaviti si moral za vklop reduktorja (z ročico) ali zaporo diferenciala.
Enako kot pri Navari, HiLuxu.
Dr.Patrol napisal/-a:Res je da dan danes olja zdržijo veliko več kot včasih, na račun raznih aditivov, ki se "sprožajo" glede na število kilometrov... če verjaameš vsemu temu...
Zakaj proizvajalec priporoča na 30k? zato, ker mora služiti tudi z rezervnimi deli in prodajo novih vozil...
Servisni interval je odvisen tudi od načina vožnje, a jaz osebno ga nebi prekoračil, ko dosežeš enih 15kkm...za nove avtomobile... Tistih par litrov olja in oljni filter so precej cenejši, kot okvara kakšnega izmed delov.
Nekateri proizvajci oglašujejo tudi longlife olja v svojih menjalnikih in podobno...pa verjemi, da ga (za navadne uporabnike vsaj) še niso naredili...
Olje ima poleg svoje mazalne in hladilne funkcije, tudi funkcijo čiščenja. Zato se v olju(in filtru) kopičijo kovinski delci od obrabe in pa sajasti delci od samega delovanja motorja. Ko enkrat filter ni več zmožen prefiltrirati vsega, del svinjarije ostane v olju, ki ti maže pomembne dele...
Zato zagovarjam predčasno menjavo olja.
lp
15.000 motorno olje in filtri, 60.000 olje v menjalniku in filter olja v menjalniku. Pa ima avto sedaj 340.000 kilometrov in dela brez problemov.
Pred EUR sem bil SIT!
- Dr.Patrol
- Prispevkov: 1422
- Pridružen: Pe Jul 17, 2009 7:30 am
- Kraj: Lej jo, našo Baško Grapo!! :)
- Kontakt:
Nebivedu napisal/-a:
15.000 motorno olje in filtri, 60.000 olje v menjalniku in filter olja v menjalniku. Pa ima avto sedaj 340.000 kilometrov in dela brez problemov.
Tudi tisti "občutljivi" renojevi 1.5dci motorji, čudežno zdržijo ležaji na gredi, pri lastnikih, ki vestnejše menjajo polje (beri, pred predpisanim intervalom s strani proizvajalca )
ex.Popaj. Preimenovan s strani upravnika na podlagi zaslug skupnosti in predlog skupnosti. ;)
www.Adventure-Overland.si
www.Adventure-Overland.si
Dr.Patrol napisal/-a:Nebivedu napisal/-a:
15.000 motorno olje in filtri, 60.000 olje v menjalniku in filter olja v menjalniku. Pa ima avto sedaj 340.000 kilometrov in dela brez problemov.
Tudi tisti "občutljivi" renojevi 1.5dci motorji, čudežno zdržijo ležaji na gredi, pri lastnikih, ki vestnejše menjajo polje (beri, pred predpisanim intervalom s strani proizvajalca )
Na 1.9 renoju menjan olje na 15 kkm, pri 140 kkm raze na ležajih.
LP by Jereb
bine napisal/-a:Hribovc napisal/-a:Em, mogoče sem malo za časom in so novejši modeli zdaj drugačni. A pri Fordu Rangerju iz leta 2009 se NI dalo sprednjega pogona kar med vožnjo priklopiti...
No, takole: najprej se je bilo potrebno ustaviti in priklopiti sprednji pogon (zadnji je itak stalni). Čim se je vozilo premaknilo, je s pomočjo elektromagnetov priklopil sprednje polosovine. Če se je potem sprednji pogon med vožnjo izklopil, se ga je lahko med vožnjo tudi priklopilo. Imel pa je neko tipko na levo od volana za izklop polosovin. Da ni po nepotrebnem vrtelo sprednjega diferenciala in so na tak način zmanjšali porabo goriva. Če je voznik pritisnil to stikalo in odklopil sprednje polosovine, se med vožnjo ni več dalo priklopit sprednjega pogona ampak se je bilo spet potrebno ustaviti.
Tudi na armaturi je imel poleg zelenega znaka za štirikolesni pogon še nek rumen napis RFW LOCK.
Mogoče nisem najbolje razložil, mogoče kdo, ki mu je stvar bolj poznana, razloži bolje...
Tole pa ne verjamem.
Leta 2008 sem izbiral med Rangerjem in Navaro in sem prepričan,da si pri Rangerju lahko preklopil na 4x4 med vožnjo.
Ustaviti si moral za vklop reduktorja (z ročico) ali zaporo diferenciala.
Enako kot pri Navari, HiLuxu.
Nope. Treba ustavit za 1. preklop. Pol gre brez
Once you go black, you can never go back, 'aaight.
Ima 2015 3.2 že EUR6 motor ali je prvi šele 2016 letnik?
Land Rovers are like women:
They leak when you don't want them to, moan on long journey's, embarrass you in front of friends and peers, and consume more money than you ever expected once you've commit yourself to one.
ONE LIFE, LIVE IT/antikrist team
They leak when you don't want them to, moan on long journey's, embarrass you in front of friends and peers, and consume more money than you ever expected once you've commit yourself to one.
ONE LIFE, LIVE IT/antikrist team
jereb napisal/-a:Dr.Patrol napisal/-a:Nebivedu napisal/-a:
15.000 motorno olje in filtri, 60.000 olje v menjalniku in filter olja v menjalniku. Pa ima avto sedaj 340.000 kilometrov in dela brez problemov.
Tudi tisti "občutljivi" renojevi 1.5dci motorji, čudežno zdržijo ležaji na gredi, pri lastnikih, ki vestnejše menjajo polje (beri, pred predpisanim intervalom s strani proizvajalca )
Na 1.9 renoju menjan olje na 15 kkm, pri 140 kkm raze na ležajih.
Na 1.5dci cliotu letnik 2006 pri 197.000 kilometrih nobenih problemov z ležaji. Olje SWAG in filtre pa se menja na 10.000km. In avto po moje še ni bil nikoli potisnjen v obrate, ker ga mati vozi in je avto bolj ko ne zamorjen.
SWAG olje je 5 litrov za ceno 19 evrov pri potokarju.
Pred EUR sem bil SIT!
Pozdravljeni, sem ravno pred nakupom novega Forda Rangerja. Imam pa nekaj vprašanj.
Namen imam takoj zmontirat OME lift kit in gume 285/75/r16 oz 285/70/r17. Zanima me kje dobit primerna platišča za te gume, da se bo dalo tudi homologirat... Kakšen mora bit ET na platiščih, da ne potrebujem še 3cm distančnike?
Drugo vprašanje, najraje bi sicer imel avtomatski menjalnik, vendar me višja poraba in težave v primeru okvar malce skrbijo. Drugo kar me skrbi, je delovanje menjalnika z večjimi gumami. A se da menjalnik kalibrirat na večje gume?
Hvala v naprej za odgovore, Tomaž
Namen imam takoj zmontirat OME lift kit in gume 285/75/r16 oz 285/70/r17. Zanima me kje dobit primerna platišča za te gume, da se bo dalo tudi homologirat... Kakšen mora bit ET na platiščih, da ne potrebujem še 3cm distančnike?
Drugo vprašanje, najraje bi sicer imel avtomatski menjalnik, vendar me višja poraba in težave v primeru okvar malce skrbijo. Drugo kar me skrbi, je delovanje menjalnika z večjimi gumami. A se da menjalnik kalibrirat na večje gume?
Hvala v naprej za odgovore, Tomaž
Instagram @tomasjeepjk
- marolt 4x4
- Prispevkov: 2883
- Pridružen: Sr Avg 06, 2003 8:16 am
- Kraj: Mozirje
- Kontakt:
kekeck napisal/-a:Moj 2015 3.2 ima "EURO 5b".
Hvala
Land Rovers are like women:
They leak when you don't want them to, moan on long journey's, embarrass you in front of friends and peers, and consume more money than you ever expected once you've commit yourself to one.
ONE LIFE, LIVE IT/antikrist team
They leak when you don't want them to, moan on long journey's, embarrass you in front of friends and peers, and consume more money than you ever expected once you've commit yourself to one.
ONE LIFE, LIVE IT/antikrist team
-
- Prispevkov: 11
- Pridružen: So Nov 19, 2016 6:51 pm
Delim podatke o servisu.
Ford ranger 2015 2.2 XLT, prevoženih 16.200 km.
-CV-pregled
-Ekološke storitve
-Menjava olja
-Motorno olje
-Tesnilo-oljni filter
-tekočina proti zmrzovanju (dolitje hladilne tekočine cca. 1 dc)
Z davkov je bilo 217,78€
Lp, M
Kolikor vem imajo 2016 letnik EU6 motor, 2015 pa ne.
Ford ranger 2015 2.2 XLT, prevoženih 16.200 km.
-CV-pregled
-Ekološke storitve
-Menjava olja
-Motorno olje
-Tesnilo-oljni filter
-tekočina proti zmrzovanju (dolitje hladilne tekočine cca. 1 dc)
Z davkov je bilo 217,78€
Lp, M
Kolikor vem imajo 2016 letnik EU6 motor, 2015 pa ne.
Sem včeraj naredil še par metrov z 2.2, ročni menjalnik.
Ni ravno podhranjen, vendar mu pomojem bolj paše 3.2, auto...
Ni ravno podhranjen, vendar mu pomojem bolj paše 3.2, auto...
Land Rovers are like women:
They leak when you don't want them to, moan on long journey's, embarrass you in front of friends and peers, and consume more money than you ever expected once you've commit yourself to one.
ONE LIFE, LIVE IT/antikrist team
They leak when you don't want them to, moan on long journey's, embarrass you in front of friends and peers, and consume more money than you ever expected once you've commit yourself to one.
ONE LIFE, LIVE IT/antikrist team
Še eno vprašanje:
Če bi dobil rabljen avto brez vlečne kljuke in bi jo želel zmontirat...
Same kljuke ni problem dobit.
Kolikor vem ima avto z tovarniško zmontirano kljuko drugačen odbijač.
Kaj pa ostale stvari?
Pri nekaterih avtih je razlika v hladilniku vode, vzmeteh, kaj to pomeni pri anti-swing sistemu?
Bi mogoče kdo vedel?
Če bi dobil rabljen avto brez vlečne kljuke in bi jo želel zmontirat...
Same kljuke ni problem dobit.
Kolikor vem ima avto z tovarniško zmontirano kljuko drugačen odbijač.
Kaj pa ostale stvari?
Pri nekaterih avtih je razlika v hladilniku vode, vzmeteh, kaj to pomeni pri anti-swing sistemu?
Bi mogoče kdo vedel?
Land Rovers are like women:
They leak when you don't want them to, moan on long journey's, embarrass you in front of friends and peers, and consume more money than you ever expected once you've commit yourself to one.
ONE LIFE, LIVE IT/antikrist team
They leak when you don't want them to, moan on long journey's, embarrass you in front of friends and peers, and consume more money than you ever expected once you've commit yourself to one.
ONE LIFE, LIVE IT/antikrist team
Sem klical še prodajalca fordov in mi je povedal da med avtom z original montirano kljuko in naknadno motirano ni nobene razlike, razen sistema za stabilizacijo nima. Se je tudi ne da dodati.
Druge razlike naj ne bi bilo.
Druge razlike naj ne bi bilo.
Land Rovers are like women:
They leak when you don't want them to, moan on long journey's, embarrass you in front of friends and peers, and consume more money than you ever expected once you've commit yourself to one.
ONE LIFE, LIVE IT/antikrist team
They leak when you don't want them to, moan on long journey's, embarrass you in front of friends and peers, and consume more money than you ever expected once you've commit yourself to one.
ONE LIFE, LIVE IT/antikrist team
Vrni se na “Avtomobili in oprema”
Kdo je na strani
Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 76 gostov