Slabo vžiganje!
Slabo vžiganje!
Pozdravljeni,
potrebujem pomoč pri slabem vžiganu Toyote LC 3.0 TD (92kw)
Ko pade zunanja temperatura pod 5 stopinj avto zelo slabo vžiga-traja kar nekaj časa.Nad to temp.in tudi ko je avto topel vžge takoj.
Grelne sveče nove,rele dela-napetost je,AKU dober 2x100Ah!
????
Lp
potrebujem pomoč pri slabem vžiganu Toyote LC 3.0 TD (92kw)
Ko pade zunanja temperatura pod 5 stopinj avto zelo slabo vžiga-traja kar nekaj časa.Nad to temp.in tudi ko je avto topel vžge takoj.
Grelne sveče nove,rele dela-napetost je,AKU dober 2x100Ah!
????
Lp
Hmm?! Kateri manometer pa kaže 21:1? Spodaj je razlaga za nek motor s kompresijskim razmerjem 1:16,55
Osnovna enacba je
p*v=m*R*T
V primeru, da se T ne spreminja (pocasna kompresija) mnozis zacetni tlak z kompresijskim razmerjem, da dobis koncni tlak. (n1=1)
V primeru zelo hitre kompresije (brez toplotnih izgub, kar pomeni cilinder se nima casa segreti), z kapa potenciras.
Drugače pa naj bi proizvajalec motorja podal podatek o kompresijskem razmerju in TLAKU kompresije.
(vhodni (atmosferski) tlak)*(kompresijsko razmerje)^(kapa)
(1 bar)*(16.55)^(1.4) = 50.58 bar
(273°K)*(16.55)^(1.4-1) = 838,85°K ... 565.85°C (temperatura zraka) (ko se zrak ohlaja, kompresija pada)
Vmes namesto kapa uporabis n1, ce ga seveda najdes, drugace ti majnka en podatek - znana (izmerjena) mora biti se koncna temperatura.
Za strojniske preracune nosilnosti cilindra vzame seveda najvecje vrednosti (potenciranje z kapa), da si na varni strani.
...sicer pa naj bi proizvajalec podal podatek o kompresijskem razmerju in pa TLAKU kompresije. [/b]
Osnovna enacba je
p*v=m*R*T
V primeru, da se T ne spreminja (pocasna kompresija) mnozis zacetni tlak z kompresijskim razmerjem, da dobis koncni tlak. (n1=1)
V primeru zelo hitre kompresije (brez toplotnih izgub, kar pomeni cilinder se nima casa segreti), z kapa potenciras.
Drugače pa naj bi proizvajalec motorja podal podatek o kompresijskem razmerju in TLAKU kompresije.
(vhodni (atmosferski) tlak)*(kompresijsko razmerje)^(kapa)
(1 bar)*(16.55)^(1.4) = 50.58 bar
(273°K)*(16.55)^(1.4-1) = 838,85°K ... 565.85°C (temperatura zraka) (ko se zrak ohlaja, kompresija pada)
Vmes namesto kapa uporabis n1, ce ga seveda najdes, drugace ti majnka en podatek - znana (izmerjena) mora biti se koncna temperatura.
Za strojniske preracune nosilnosti cilindra vzame seveda najvecje vrednosti (potenciranje z kapa), da si na varni strani.
...sicer pa naj bi proizvajalec podal podatek o kompresijskem razmerju in pa TLAKU kompresije. [/b]
kruster napisal/-a:Hmm?! Kateri manometer pa kaže 21:1? Spodaj je razlaga za nek motor s kompresijskim razmerjem 1:16,55
Osnovna enacba je
p*v=m*R*T
V primeru, da se T ne spreminja (pocasna kompresija) mnozis zacetni tlak z kompresijskim razmerjem, da dobis koncni tlak. (n1=1)
V primeru zelo hitre kompresije (brez toplotnih izgub, kar pomeni cilinder se nima casa segreti), z kapa potenciras.
Drugače pa naj bi proizvajalec motorja podal podatek o kompresijskem razmerju in TLAKU kompresije.
(vhodni (atmosferski) tlak)*(kompresijsko razmerje)^(kapa)
(1 bar)*(16.55)^(1.4) = 50.58 bar
(273°K)*(16.55)^(1.4-1) = 838,85°K ... 565.85°C (temperatura zraka) (ko se zrak ohlaja, kompresija pada)
Vmes namesto kapa uporabis n1, ce ga seveda najdes, drugace ti majnka en podatek - znana (izmerjena) mora biti se koncna temperatura.
Za strojniske preracune nosilnosti cilindra vzame seveda najvecje vrednosti (potenciranje z kapa), da si na varni strani.
...sicer pa naj bi proizvajalec podal podatek o kompresijskem razmerju in pa TLAKU kompresije. [/b]
Ma kej si mona
Tile odgovori mi malo smrdijo. Zakaj? Pod 5° so težave, nad njimi pa ne.
Vse teorije o kompresiji težko obrazložijo slabo vžiganje le v mrazu.
Čeprav so nove žarilne svečke in rele in .... še vedno diši po slabem predgretju cilindrov. So vsi kabli v redu? Je napetost res na grelnih svečkah ali le na releju? Koliko voltne so svečke? ... To vse še enkrat temeljito preveriti ne stane nič.
Je pa res: če je motor v dobri kondiciji (kompresija, tlak in vse ostalo), bo brez predgretja vžigal tudi hladnejši.
Miran
Vse teorije o kompresiji težko obrazložijo slabo vžiganje le v mrazu.
Čeprav so nove žarilne svečke in rele in .... še vedno diši po slabem predgretju cilindrov. So vsi kabli v redu? Je napetost res na grelnih svečkah ali le na releju? Koliko voltne so svečke? ... To vse še enkrat temeljito preveriti ne stane nič.
Je pa res: če je motor v dobri kondiciji (kompresija, tlak in vse ostalo), bo brez predgretja vžigal tudi hladnejši.
Miran
dokler ne pridem nazaj še nisem šel
miran napisal/-a:Tile odgovori mi malo smrdijo. Zakaj? Pod 5° so težave, nad njimi pa ne.
Vse teorije o kompresiji težko obrazložijo slabo vžiganje le v mrazu.
Čeprav so nove žarilne svečke in rele in .... še vedno diši po slabem predgretju cilindrov. So vsi kabli v redu? Je napetost res na grelnih svečkah ali le na releju? Koliko voltne so svečke? ... To vse še enkrat temeljito preveriti ne stane nič.
Je pa res: če je motor v dobri kondiciji (kompresija, tlak in vse ostalo), bo brez predgretja vžigal tudi hladnejši.
Miran
ja tudi sam nisem preveč verjel našemu vaškemu mehaniku, ki mi je takrat, ko sem imel težave z zagonom hladnega motorja, rekel, da je to slaba kompresija. In sem šel: menjat svečke (dal notri take, ki delajo na obeh napetostih 5v in 11v), preventivno prebrikal rele in zvezal preko stikala in močnostnega releja, preveril da nafta ne pada, kupil nove vložke šob in jih nastavil in zamenjal.....pa še kar nič.... Avto je vžgal pri nizkih temperaturah (recimo pod 5 stopinj in nad nulo) le, če sem ga pogrel kako minuto in pol do dve. Pa še potem je kašljal in kadil pol minute. Pa sem se odločil in sem avto odpeljal v samobor k majstru, ki je podrl motor in mi naredil generalko (ko je motor odprl, so bati v valju kar skakali sem in tja). Od takrat dalje motor vžiga pri minus 10 v prvem obratu po cca. 10 sekundnem predgretju. Tudi ta mehanik mi je potrdil, da je bil motor pač že tako zmatran, da ni bilo zadosti kompresije in ni mogel vžgati. Le po dolgotrajnem predgretju je segrelo predkomoro tolko, da je potem vžgal.
Seveda pa je lahko pri zgoraj omenjeni yoti tudi kaj drugega, mogoče tudi banalnega. Sam sem le povedal, kakšne so bile moje izkušnje in da je vsekakor to slabo vžiganje lahko tudi posledica obrabljenosti motorja, točneje slabe kompresije.
Aja pa še: toyotin 2L motor brez predgretja hladen ne vžge tudi poleti.
Problem rešen!
Kompresija je OK,preventivno pregledane šobe!
Problem so bile grelne sveče,ki so potrebovale več časa da polno zažarijo in pa celo ena sveča je zažarela od znotraj na vzven(proti konici).
Kupljene nove in vgrajene za stare(nove) pa se še borim za zamenjavo!
Hvala za nasvete in pomoč!
Lp
Kompresija je OK,preventivno pregledane šobe!
Problem so bile grelne sveče,ki so potrebovale več časa da polno zažarijo in pa celo ena sveča je zažarela od znotraj na vzven(proti konici).
Kupljene nove in vgrajene za stare(nove) pa se še borim za zamenjavo!
Hvala za nasvete in pomoč!
Lp
Vrni se na “Avtomobili in oprema”
Kdo je na strani
Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 84 gostov