splošni nasvet?!
splošni nasvet?!
Pozdravljeni vsi tukaj na forumu!
Najprej da se predstavim sem Peter iz Kopra nov tukaj vrjetno bi imel miljone uprašanja a zanima me predvsem nakup vozila 4x4.
In sicer da ima reduktor ne une scene konstantni 4x4 da je diesel okoli 2000letnik podaljšan za nekje 3000€ uglavnem bi ga rabu kod družinski avto in občasni off road ne neki hard kaj svetujete? Sem čisto zelen tukaj brav sem za jeep cherokee 2.5 da so glave kritične gledal sem tudi teranote podaljšane pa so mi jih toplo odsvetovali vsi po vrsti. Tako da nevem več niti kaj gledat pajero podaljšan mi je tudi všeč sam edini ki sem ga najdu je l 95 vglavnem mnenja in nasveti so zelo dobrodošliaja še to da ima klimo
Najlepši vseh mi je pa Nissan patrol GR 2.8podaljšna y61 samo teh skoraj da ni
Najprej da se predstavim sem Peter iz Kopra nov tukaj vrjetno bi imel miljone uprašanja a zanima me predvsem nakup vozila 4x4.
In sicer da ima reduktor ne une scene konstantni 4x4 da je diesel okoli 2000letnik podaljšan za nekje 3000€ uglavnem bi ga rabu kod družinski avto in občasni off road ne neki hard kaj svetujete? Sem čisto zelen tukaj brav sem za jeep cherokee 2.5 da so glave kritične gledal sem tudi teranote podaljšane pa so mi jih toplo odsvetovali vsi po vrsti. Tako da nevem več niti kaj gledat pajero podaljšan mi je tudi všeč sam edini ki sem ga najdu je l 95 vglavnem mnenja in nasveti so zelo dobrodošliaja še to da ima klimo
Najlepši vseh mi je pa Nissan patrol GR 2.8podaljšna y61 samo teh skoraj da ni
Glede na želje, ki jih maš in denar, ki si ga pripravljen investirat, izbire nimaš nič kaj.
Edino http://www.avto.net/Ads/details.asp?id= ... 20Frontera ta ti pride v poštev.
V tem cenovnem razredu jaz nebi mel družinski avto tudi za offroad. Razen, če maš namen avto porihtat in v njega vložit še enih par €, pol pa boš mel avto za teren in družino.
Terenci za to ceno so že slabše ohranjeni-vsaj večina in so bolj primerni za kake predelave.
Pri lažjem offroadu ti reduktor ni neka nuja. Bolj boš pogrešal zaporo diferenciala, kot pa reduktor.
Nočem te demotivirat, ampak na žalost je tak.
lp Adormi
Edino http://www.avto.net/Ads/details.asp?id= ... 20Frontera ta ti pride v poštev.
V tem cenovnem razredu jaz nebi mel družinski avto tudi za offroad. Razen, če maš namen avto porihtat in v njega vložit še enih par €, pol pa boš mel avto za teren in družino.
Terenci za to ceno so že slabše ohranjeni-vsaj večina in so bolj primerni za kake predelave.
Pri lažjem offroadu ti reduktor ni neka nuja. Bolj boš pogrešal zaporo diferenciala, kot pa reduktor.
Nočem te demotivirat, ampak na žalost je tak.
lp Adormi
opel definitivno odpade ga je mel bratranec problemi da ti ne rečem ni kar ni
gledal pa sem te:
http://www.avto.net/Ads/details.asp?id= ... mited%20TD
http://www.avto.net/Ads/details.asp?id= ... %20Terrano
http://www.avto.net/Ads/details.asp?id= ... i%20Pajero
http://www.avto.net/Ads/details.asp?id= ... 20SE%20TDi
gledal pa sem te:
http://www.avto.net/Ads/details.asp?id= ... mited%20TD
http://www.avto.net/Ads/details.asp?id= ... %20Terrano
http://www.avto.net/Ads/details.asp?id= ... i%20Pajero
http://www.avto.net/Ads/details.asp?id= ... 20SE%20TDi
Ne vem, zakaj bi bil 5 vratni manj kvaliteten od 3 vratnega.
Imam 3 vratnega, letnik 1996. Kilometrov polno, lastikov pred menoj neugotovljivo veliko. Malo je rjast, a nič tragičnega za tako staro kišto. Za igranje po terenu je zakon. Za manevriranje po natlačenih mestih tudi. Tudi na dolge relacije se da preživeti brez težav. Skratka: zakon od avta!
5 vratni je verjetno udobnejši, ker manj poskakuje po grbinah na asfaltiranih cestah. Je pa to še vedno najprej terenski avto in je udobje relativno. 5 vratni je za teren malo neprimernejši, ker je dolg (rabi več prostora za obračanje) in malo prej nasede.
Mojstra za popravljanje, če ga boš rabil, pa imaš tudi blizu.
Zase boš odločil sam, a meni bi bilo žal, če mojega ne bi imel.
Miran
Imam 3 vratnega, letnik 1996. Kilometrov polno, lastikov pred menoj neugotovljivo veliko. Malo je rjast, a nič tragičnega za tako staro kišto. Za igranje po terenu je zakon. Za manevriranje po natlačenih mestih tudi. Tudi na dolge relacije se da preživeti brez težav. Skratka: zakon od avta!
5 vratni je verjetno udobnejši, ker manj poskakuje po grbinah na asfaltiranih cestah. Je pa to še vedno najprej terenski avto in je udobje relativno. 5 vratni je za teren malo neprimernejši, ker je dolg (rabi več prostora za obračanje) in malo prej nasede.
Mojstra za popravljanje, če ga boš rabil, pa imaš tudi blizu.
Zase boš odločil sam, a meni bi bilo žal, če mojega ne bi imel.
Miran
dokler ne pridem nazaj še nisem šel
jaz imam kratkega terranota 2.7 letnik 97, oče pa wagona 3.0, z nobenim nimamo težav, kratki model je super igračka za po terenu, dolgi model pa je veliko udobnejši na cesti, vendar če bi še enkrat kupoval bi se definitivno odločil še sam za 3.0 saj ima dosti več navora, manjšo porabo, vožnja je udobnejša saj ga ni potrebno toliko priganjati in tudi na avtocesti se pelješ okrog 130 kmh brez težav medtem ko se 2.7 najbolje počuti pri okrog 115 kmh.
Lp.
Lp.
-
- Prispevkov: 73
- Pridružen: To Avg 23, 2005 1:58 pm
- Kraj: Slamniki
Oj!
Drzna misel, če rabiš predvsem kot družinski avto in občasno za kakšen "offroad", razmisli mogoče o Volvo XC 90 -je rustproof, če kupiš 2.4 dizla imaš moči in navora zadosti terzelo zmerno porabo za tak avto če kupiš benicinarja, imaš konjederico in lahko ga daš na plin ima nekaj oddaljenosti od tal, lift kit te stane slabeg jurja, resda nima reduktorja, ampak vse je odvinsno, kakšen offroad imaš v mislih. Za vsakdanjo družinsko življenje je super primeren, za razdrapane makadame in globoke luže je z offroad gumami takšen Vulvo čisto OK.
Cene se začnejo nekje okoli 2800 € naprej, tako da če malo pobrskaš, nekaj dodaš, ziher kaj dobiš.
Sam imam Isuzuta, pa vem, da če bi sedaj kupoval, bi sedaj prej gledal takega, kot je takšen Volvo ali kaj podobnega
Pa bi še vedno se šel skoraj takšen offroad, kot se ga grem sedaj
Drzna misel, če rabiš predvsem kot družinski avto in občasno za kakšen "offroad", razmisli mogoče o Volvo XC 90 -je rustproof, če kupiš 2.4 dizla imaš moči in navora zadosti terzelo zmerno porabo za tak avto če kupiš benicinarja, imaš konjederico in lahko ga daš na plin ima nekaj oddaljenosti od tal, lift kit te stane slabeg jurja, resda nima reduktorja, ampak vse je odvinsno, kakšen offroad imaš v mislih. Za vsakdanjo družinsko življenje je super primeren, za razdrapane makadame in globoke luže je z offroad gumami takšen Vulvo čisto OK.
Cene se začnejo nekje okoli 2800 € naprej, tako da če malo pobrskaš, nekaj dodaš, ziher kaj dobiš.
Sam imam Isuzuta, pa vem, da če bi sedaj kupoval, bi sedaj prej gledal takega, kot je takšen Volvo ali kaj podobnega
Pa bi še vedno se šel skoraj takšen offroad, kot se ga grem sedaj
Prvi ZD30 so bili težavni motorji, predvsem v patrolih, avto je težji, in pogosto so ti avti delovni stroji, za težje prikolice, kjer je pogosto treba gas za dlje časa do podna pritisnit.
Vem konkretno za enega, cca 400.000, motor že tretjič šel v k...
Nisem pa zasledil, da bi pri terranotih bile težave s 3.0.
Vem konkretno za enega, cca 400.000, motor že tretjič šel v k...
Nisem pa zasledil, da bi pri terranotih bile težave s 3.0.
Niva 240D l. 93, OM616 motor, Kobra 215R15, ZF servo, rock crawler TC
2x Patrol Y61 2.8TD
Naprodaj veliko rabljenih delov za Lado in nekaj tudi za Patrola
2x Patrol Y61 2.8TD
Naprodaj veliko rabljenih delov za Lado in nekaj tudi za Patrola
- jeep corporation
- Prispevkov: 1310
- Pridružen: Sr Nov 02, 2005 8:19 pm
- Kraj: Skopo
- Kontakt:
- jeep corporation
- Prispevkov: 1310
- Pridružen: Sr Nov 02, 2005 8:19 pm
- Kraj: Skopo
- Kontakt:
Vrni se na “Avtomobili in oprema”
Kdo je na strani
Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 102 gosta