splošni nasvet?!

Debata o avtih za offroad, opremi, predelavah, ...
Pero33
Prispevkov: 22
Pridružen: To Okt 11, 2016 9:16 am
Kraj: Koper

splošni nasvet?!

OdgovorNapisal/-a Pero33 » Ne Okt 16, 2016 8:56 am

Pozdravljeni vsi tukaj na forumu!
Najprej da se predstavim sem Peter iz Kopra nov tukaj vrjetno bi imel miljone uprašanja a zanima me predvsem nakup vozila 4x4.
In sicer da ima reduktor ne une scene konstantni 4x4 da je diesel okoli 2000letnik podaljšan za nekje 3000€ uglavnem bi ga rabu kod družinski avto in občasni off road ne neki hard kaj svetujete? Sem čisto zelen tukaj brav sem za jeep cherokee 2.5 da so glave kritične gledal sem tudi teranote podaljšane pa so mi jih toplo odsvetovali vsi po vrsti. Tako da nevem več niti kaj gledat pajero podaljšan mi je tudi všeč sam edini ki sem ga najdu je l 95 vglavnem mnenja in nasveti so zelo dobrodošliaja še to da ima klimo
Najlepši vseh mi je pa Nissan patrol GR 2.8podaljšna y61 samo teh skoraj da ni

Uporabniški avatar
adormi11
Prispevkov: 118
Pridružen: Ne Feb 19, 2012 5:54 pm

OdgovorNapisal/-a adormi11 » Ne Okt 16, 2016 9:46 am

Glede na želje, ki jih maš in denar, ki si ga pripravljen investirat, izbire nimaš nič kaj.
Edino http://www.avto.net/Ads/details.asp?id= ... 20Frontera ta ti pride v poštev.
V tem cenovnem razredu jaz nebi mel družinski avto tudi za offroad. Razen, če maš namen avto porihtat in v njega vložit še enih par €, pol pa boš mel avto za teren in družino.
Terenci za to ceno so že slabše ohranjeni-vsaj večina in so bolj primerni za kake predelave.

Pri lažjem offroadu ti reduktor ni neka nuja. Bolj boš pogrešal zaporo diferenciala, kot pa reduktor.

Nočem te demotivirat, ampak na žalost je tak.

lp Adormi

Pero33
Prispevkov: 22
Pridružen: To Okt 11, 2016 9:16 am
Kraj: Koper

OdgovorNapisal/-a Pero33 » Ne Okt 16, 2016 10:11 am


Pero33
Prispevkov: 22
Pridružen: To Okt 11, 2016 9:16 am
Kraj: Koper

OdgovorNapisal/-a Pero33 » Ne Okt 16, 2016 9:49 pm

Mi pove kdo kaj več o terrano 2 wagon po možnosti lastne izkušnje zanima me diesel 2.7 ene par ljudi mi je reklo da naj rajsi niti ne gledeam da kratkega ja dolgega raje ne nobem mi pa ni povedal nic konkretnega.
Hvala!

creative
Prispevkov: 51
Pridružen: Ne Okt 14, 2007 8:58 am
Kraj: CERKNICA

OdgovorNapisal/-a creative » To Okt 18, 2016 9:01 am

Zdravo!
Jaz sem bil lastnik teranota 2,7 kratki model osem let. Motor BP, problemi pa so z rjavenjem karoserije, šasija pa je bila dokaj dobra.

Pero33
Prispevkov: 22
Pridružen: To Okt 11, 2016 9:16 am
Kraj: Koper

OdgovorNapisal/-a Pero33 » To Okt 18, 2016 10:22 am

Meni je par ljudi rklo da so z dolgim problemi kolko pa berem forum jih kar hvalijo razen rjavenja seveda pa celo policiske vrste sem prašal pa so rekli da oni z njkmi niso meli problema.glede na moj budget bi bil terrano 2.7 PET VRATNI najbolj racijonalna rešitev

Uporabniški avatar
miran
Prispevkov: 4370
Pridružen: To Okt 05, 2004 11:48 pm
Kraj: GOCAN
Kontakt:

OdgovorNapisal/-a miran » To Okt 18, 2016 10:39 am

Ne vem, zakaj bi bil 5 vratni manj kvaliteten od 3 vratnega.

Imam 3 vratnega, letnik 1996. Kilometrov polno, lastikov pred menoj neugotovljivo veliko. Malo je rjast, a nič tragičnega za tako staro kišto. Za igranje po terenu je zakon. Za manevriranje po natlačenih mestih tudi. Tudi na dolge relacije se da preživeti brez težav. Skratka: zakon od avta!

5 vratni je verjetno udobnejši, ker manj poskakuje po grbinah na asfaltiranih cestah. Je pa to še vedno najprej terenski avto in je udobje relativno. 5 vratni je za teren malo neprimernejši, ker je dolg (rabi več prostora za obračanje) in malo prej nasede.

Mojstra za popravljanje, če ga boš rabil, pa imaš tudi blizu.
Zase boš odločil sam, a meni bi bilo žal, če mojega ne bi imel.
Miran
dokler ne pridem nazaj še nisem šel

dulinr
Prispevkov: 244
Pridružen: To Okt 05, 2010 6:17 pm
Kraj: Notranjska

OdgovorNapisal/-a dulinr » To Okt 18, 2016 11:33 am

Sam sem imel 5 vratnega, letnik 2005, 2,7TD, skoraj 300.000km, pri meni zadnjih 80.000km in nisem imel nobene resne okvare, razen na prednjem kardanu sem menjal križa, (strošek cca 60€). Avto je sigurno dober.

Lp Andrej

Uporabniški avatar
dejko
Prispevkov: 57
Pridružen: Po Apr 28, 2014 5:05 pm
Kraj: maribor

OdgovorNapisal/-a dejko » To Okt 18, 2016 11:54 am

jaz imam kratkega terranota 2.7 letnik 97, oče pa wagona 3.0, z nobenim nimamo težav, kratki model je super igračka za po terenu, dolgi model pa je veliko udobnejši na cesti, vendar če bi še enkrat kupoval bi se definitivno odločil še sam za 3.0 saj ima dosti več navora, manjšo porabo, vožnja je udobnejša saj ga ni potrebno toliko priganjati in tudi na avtocesti se pelješ okrog 130 kmh brez težav medtem ko se 2.7 najbolje počuti pri okrog 115 kmh.

Lp.

Pero33
Prispevkov: 22
Pridružen: To Okt 11, 2016 9:16 am
Kraj: Koper

OdgovorNapisal/-a Pero33 » To Okt 18, 2016 2:58 pm

Hvala vsem za odgovore povsej verjetnosti bo kmalu doma

bular
Prispevkov: 760
Pridružen: To Okt 26, 2010 1:26 pm
Kraj: bula

OdgovorNapisal/-a bular » Ne Okt 23, 2016 9:41 pm

3.0 motor ima tovarniške problieme..
nissan tractor 3.3sdt

Hellreiser
Prispevkov: 73
Pridružen: To Avg 23, 2005 1:58 pm
Kraj: Slamniki

OdgovorNapisal/-a Hellreiser » Po Okt 24, 2016 7:42 am

Kakšne že?
Jest imam Patrola že 12 let, pa z motorjem res nikoli nobenega problema!

Uporabniški avatar
dejko
Prispevkov: 57
Pridružen: Po Apr 28, 2014 5:05 pm
Kraj: maribor

OdgovorNapisal/-a dejko » Po Okt 24, 2016 9:43 am

Naš terrano 3.0 ima 465.000 prevoženih pa z motorjem nismo imeli nikoli nobenih težav.

Lp.

Uporabniški avatar
Dardaj
Prispevkov: 505
Pridružen: Pe Jan 17, 2014 6:03 pm
Kraj: Visoko
Kontakt:

OdgovorNapisal/-a Dardaj » Po Okt 24, 2016 10:06 am

Oj!

Drzna misel, če rabiš predvsem kot družinski avto in občasno za kakšen "offroad", razmisli mogoče o Volvo XC 90 -je rustproof, če kupiš 2.4 dizla imaš moči in navora zadosti terzelo zmerno porabo za tak avto če kupiš benicinarja, imaš konjederico in lahko ga daš na plin :) ima nekaj oddaljenosti od tal, lift kit te stane slabeg jurja, resda nima reduktorja, ampak vse je odvinsno, kakšen offroad imaš v mislih. Za vsakdanjo družinsko življenje je super primeren, za razdrapane makadame in globoke luže je z offroad gumami takšen Vulvo čisto OK.
Cene se začnejo nekje okoli 2800 € naprej, tako da če malo pobrskaš, nekaj dodaš, ziher kaj dobiš.
Sam imam Isuzuta, pa vem, da če bi sedaj kupoval, bi sedaj prej gledal takega, kot je takšen Volvo ali kaj podobnega :)

Pa bi še vedno se šel skoraj takšen offroad, kot se ga grem sedaj

Uporabniški avatar
Nebivedu
Prispevkov: 4342
Pridružen: Po Dec 15, 2003 9:21 am

OdgovorNapisal/-a Nebivedu » Po Okt 24, 2016 10:25 am

subaru forester, pa imaš še reduktor.
Pred EUR sem bil SIT!

Uporabniški avatar
gregor
Moderator
Prispevkov: 3299
Pridružen: Sr Maj 21, 2003 8:33 am
Kraj: Žalec
Kontakt:

OdgovorNapisal/-a gregor » Po Okt 24, 2016 10:32 am

Prvi ZD30 so bili težavni motorji, predvsem v patrolih, avto je težji, in pogosto so ti avti delovni stroji, za težje prikolice, kjer je pogosto treba gas za dlje časa do podna pritisnit.
Vem konkretno za enega, cca 400.000, motor že tretjič šel v k...


Nisem pa zasledil, da bi pri terranotih bile težave s 3.0.
Niva 240D l. 93, OM616 motor, Kobra 215R15, ZF servo, rock crawler TC
2x Patrol Y61 2.8TD
Naprodaj veliko rabljenih delov za Lado in nekaj tudi za Patrola

bular
Prispevkov: 760
Pridružen: To Okt 26, 2010 1:26 pm
Kraj: bula

OdgovorNapisal/-a bular » To Okt 25, 2016 9:15 pm

verjetno je res problem obremenitev, mogoče razštelani injektorji..našemu gasilskemu je stopilo bat, in na nissanu so rekli da so tudi že naročali nove ali obnovljene motorje.. :roll:
nissan tractor 3.3sdt

Pero33
Prispevkov: 22
Pridružen: To Okt 11, 2016 9:16 am
Kraj: Koper

OdgovorNapisal/-a Pero33 » Po Okt 31, 2016 9:13 pm

Sej po dolgem posvetovanju ga nisem vzel in se bolj nagibam k kakšnemu pajerotu po możnosti ta dolgemu al pa celo sport 2.5 td pa še cestna taksa je lepša:)

Uporabniški avatar
jeep corporation
Prispevkov: 1310
Pridružen: Sr Nov 02, 2005 8:19 pm
Kraj: Skopo
Kontakt:

OdgovorNapisal/-a jeep corporation » Sr Nov 02, 2016 1:06 pm

jaz ne vidim v teranutu nobenega problema, razen da mi je grd, za do 3000€ je verjetno najboljša izbira

maš tud dobre patrole dolge, sam ne za 3000€
E×E 4×4 (Offroad, Hot Rod, V8 engine)
+386 40 697 872; +386 40 798 615
www.4x4exe.net

Pero33
Prispevkov: 22
Pridružen: To Okt 11, 2016 9:16 am
Kraj: Koper

OdgovorNapisal/-a Pero33 » Pe Nov 04, 2016 8:56 am

Pol praviš rajši terano ko micubishi??

Uporabniški avatar
jeep corporation
Prispevkov: 1310
Pridružen: Sr Nov 02, 2005 8:19 pm
Kraj: Skopo
Kontakt:

OdgovorNapisal/-a jeep corporation » Pe Nov 04, 2016 9:05 am

kakšenj konj več ma vsaj, drgač bi reku da je tam tam
E×E 4×4 (Offroad, Hot Rod, V8 engine)

+386 40 697 872; +386 40 798 615

www.4x4exe.net

Pero33
Prispevkov: 22
Pridružen: To Okt 11, 2016 9:16 am
Kraj: Koper

OdgovorNapisal/-a Pero33 » Pe Nov 04, 2016 7:38 pm

Ja ma cestna taksa je pa skoraj duplo

Uporabniški avatar
5x4
Prispevkov: 989
Pridružen: Če Feb 09, 2006 12:18 am
Kraj: Slovenija

OdgovorNapisal/-a 5x4 » To Nov 08, 2016 9:58 am

Pero33 napisal/-a:Ja ma cestna taksa je pa skoraj duplo


a jurja namesto 500 eur?

Uporabniški avatar
mtč
Prispevkov: 92
Pridružen: Sr Mar 02, 2011 6:26 pm
Kraj: Primorska

OdgovorNapisal/-a mtč » To Nov 08, 2016 7:26 pm

Točno 129€ je cestna taksa dražja za terrano napram pajeroti ce je 2.5....in nekaj malega je še zavarovanje dražje
Jaz osebno bi se odločil za pajerota.
...HARD OFFROAD...

Uporabniški avatar
gregor
Moderator
Prispevkov: 3299
Pridružen: Sr Maj 21, 2003 8:33 am
Kraj: Žalec
Kontakt:

OdgovorNapisal/-a gregor » To Nov 08, 2016 8:41 pm

V treh letih prihraniš s cestnim skladom ravno za pajerotovo glavo :-)
Niva 240D l. 93, OM616 motor, Kobra 215R15, ZF servo, rock crawler TC
2x Patrol Y61 2.8TD
Naprodaj veliko rabljenih delov za Lado in nekaj tudi za Patrola


Vrni se na “Avtomobili in oprema”

Kdo je na strani

Po forumu brska: miran in 44 gostov