Terensko vozilo - definicija

Debata o avtih za offroad, opremi, predelavah, ...
Uporabniški avatar
Korando
Prispevkov: 351
Pridružen: Če Feb 24, 2005 11:09 am
Kraj: Trebnje

Terensko vozilo - definicija

OdgovorNapisal/-a Korando » Če Maj 19, 2016 3:11 pm

Pa definirajmo kaj je za člane offroad foruma TERENSKO VOZILO

Terensko vozilo je vrsta avtomobila velike nosilnosti, vlečne sile in potniške kapacitete na nivoju karavana ali kombija in je opremljeno z vsemi elementi, potrebnimi za vožnjo izven asfaltnih površin (off-road).
Najpomembnejši elementi za off-road so:
1. pogon na vsa kolesa,
2. blokada diferencijala,
3. velik razmak med tlemi in podvozjem,
4. velika kolesa z gumami, prilagojenimi za najtežje terenske pogoje.

vir: wikipedija




No, zdaj pa povejte, je potrebno kaj dodat ali odvzet??
1. velike nosilnosti - od koliko naprej?
2. vlečna sila - od koliko naprej?
3. potniška kapaciteta - koliko, a tovorno v kg tudi velja?

Elementi
1. pogon na vsa kolesa - OK, to mislim da je jasno
2. blokada diferencijala - NO, tukaj se pa že spet zaplete. na vsaki premi ali samo na zadnji??
3. velik razmak med tlemi in podvozjem, - koliko mora bit min?
4. velika kolesa z gumami, prilagojenimi za najtežje terenske pogoje. - kaj pomeni velika kolesa, kakšne gume (koliko profila), kaj pa glede platišč, je rob gume privijačen (beadlock), tudi notranji?

sx4
Prispevkov: 46
Pridružen: Po Feb 02, 2015 5:17 pm

OdgovorNapisal/-a sx4 » Če Maj 19, 2016 4:00 pm

A ni bistvo terenca v reduktorju :?:

Uporabniški avatar
Nebivedu
Prispevkov: 4342
Pridružen: Po Dec 15, 2003 9:21 am

OdgovorNapisal/-a Nebivedu » Če Maj 19, 2016 4:44 pm

Torej serijski terenci z 2wd pogonom in priklopljivim prednjim niso terenci, če nimajo blokad? :lol: Feroza, samuraj, vitara, pajero,...

Pa še zato potem to niso terenci, ker nimajo velikih gum. 195/80/15 ali 205/70/15 ni ravno velika guma na the malih terenčkih.

ajoj, spet se gremo bedarije. :lol:


Kaj ko bi nekako tako definirali zadeve:

SUV is a vehicle similar to a station wagon or estate car that is usually equipped with four-wheel drive for on-road or off-road ability.

SUVs are sometimes driven off-road on farms and in remote areas of such places as the Australian Outback, Africa, the Middle East, Alaska, Canada, Iceland, South America, Russia and parts of Asia which have limited paved roads and require a vehicle to have all-terrain handling, increased range, and storage capacity. The scarcity of spare parts and the need to carry out repairs quickly resulted in the popularity of vehicles with the bare minimum of electric and hydraulic systems.
Pred EUR sem bil SIT!

Uporabniški avatar
Simon989
Prispevkov: 202
Pridružen: Ne Jan 05, 2014 2:12 pm
Kraj: Primorska

OdgovorNapisal/-a Simon989 » Če Maj 19, 2016 6:49 pm

Blokada diferenciala se mi ne zdi pomembna...Npr. moja Toyota Land Cruiser LJ70 nima blokade..
Potem potniška kapaciteta je tud brez veze, ker se lahko sam voziš...
Razmak med tlemi imajo skoraj vsi terenci enako, razen tisti ki imajo 35-tke ali pa portalne diferenciali...

Zame je terensko vozilo da ima 4x4, reduktor, gume so odvisne od terena ki ga uporabljaš in pa za kaj ga uporabljaš(npr. za vleko avto prikolice po asfaltu ne boš imel gor nekih grobih gum ker je brez veze) in pa pomembna je tudi neka mera med tlemi in podvozjem, da ti ne prime lih vsak kamenček od 15 cm...

Če bi bilo vse to kar je našteto, potem Land Cruiser LJ70 ni terenec?

Pa brez zamere, sem samo povedal svoje mnenje :)

Uporabniški avatar
Bizzy
Prispevkov: 754
Pridružen: Sr Sep 03, 2003 10:19 am
Kraj: Litija
Kontakt:

OdgovorNapisal/-a Bizzy » Če Maj 19, 2016 7:24 pm

Zdravo,

a zdaj smo že v tako globoki pravno/formalni pizdi, da rabimo definicijo terenca?

Kdor ne loči med terencem in avtomobilom je pač član foruma Zmenkarije. In takšna teleta, ki imajo težave z definicijami (oz. jih rabijo zato da eksistirajo) potem stari prdci odganjamo iz tega foruma. Še dobro, da nas imate.

Da vam ni nerodno, da se ukvarjate z definicijami. Imate res toliko preveč časa? Je tipkanje edini offroad, ki ga še (že) imate? Včasih smo se še kam zapeljali in užgali ob pivu debato o tem. Edino kar smo definirali je bil okviren datum naslednje ture.

Se umikam iz debate,
Bizzy
I tried being normal once..... I didn't like it!

Uporabniški avatar
kloshar
Prispevkov: 1171
Pridružen: So Feb 18, 2006 12:35 pm

Re: Terensko vozilo - definicija

OdgovorNapisal/-a kloshar » Če Maj 19, 2016 7:29 pm

Korando napisal/-a:Pa definirajmo kaj je za člane offroad foruma TERENSKO VOZILO

Terensko vozilo je vrsta avtomobila velike nosilnosti, vlečne sile in potniške kapacitete na nivoju karavana ali kombija in je opremljeno z vsemi elementi, potrebnimi za vožnjo izven asfaltnih površin (off-road).
Najpomembnejši elementi za off-road so:
1. pogon na vsa kolesa,
2. blokada diferencijala,
3. velik razmak med tlemi in podvozjem,
4. velika kolesa z gumami, prilagojenimi za najtežje terenske pogoje.



Tkole pa se terenca ne da definirat... Zame je terenc vsak avto, ki se ga da vozit po terenu, za nekoga drugega pa mora imet nevemkajvse, pa še pol ga ne upa po terenu peljat, da ga ne opraska. Kakšna velika nosilnost, vlečna sila, potniška kapaciteta in blokade? Potem samuraj ni terenc al kaj? Al pa x-90 z dvema sedežema? Tut duster je v pravih rokah terenc, tko kot moj kombi. Vi bi pa vse nekaj kr počez popredalčkal....

Mal smo zabluzili po donfelipovem provociranju :cry:

Drgač pa je terenc to, kar je Jereb napisal v enem od postov v drugi temi:
jereb napisal/-a:In pozabljate, da ste večina začeli svoj off road tako, da ste se zapeljali z kripo katere ni bilo škoda malo z ceste in se probali popeljati tam kjer ne upa vsak.
Slika

PAJEROxxl
Prispevkov: 353
Pridružen: To Okt 30, 2007 9:33 pm

OdgovorNapisal/-a PAJEROxxl » Če Maj 19, 2016 8:39 pm

Ajajaj :ustreli_se_v_glavo: :ustreli_se_v_glavo:
Ma kej si mona

Uporabniški avatar
AŁIEN
Prispevkov: 6653
Pridružen: To Maj 29, 2007 7:53 pm
Kraj: Samurailand
Kontakt:

OdgovorNapisal/-a AŁIEN » Če Maj 19, 2016 9:38 pm

Bizzy napisal/-a:
Kdor ne loči med terencem in avtomobilom je pač član foruma Zmenkarije.


:moli: :gladi_ga_po_glavi:


Bizzy napisal/-a: Včasih smo se še kam zapeljali in užgali ob pivu debato o tem. Edino kar smo definirali je bil okviren datum naslednje ture.



:skace_od_srece: :skace_od_srece: :skace_od_srece: :stisk_roke:
In to ne glede na to, kdo kaj pelje oziroma kaj prinese s seboj.......

Kaj pravijo o tem drugi:
Izjemen tekst, o tem sem tukaj nabijal par let nazaj, pa sem bil popljuvan
:oops: čeprav sem skoraj identično zapisal, kot tale mojster 2015....
http://suzuki4x4.mojforum.si/suzuki4x4-about1103.html

Drugače pa konstruktivna debata, če ostane v mejah normalnega in kulturnega dialoga.

Če ne:

Bizzy napisal/-a: Je tipkanje edini offroad, ki ga še (že) imate?


Pol se je teško pogovarjat, kaj je terenc. Terenc dela na terenu, če je v pisarni je lahko tudi defender zaradi mene, pa ni terenc.

Slika

Vse ima svoje, če pa nekdo na offroad forumu sprašuje po terenskih sposobnostih osebnih avtomobilov s 4x4 pogonom je pa ali nor ali pa pojma nima.
Zakaj jih kurci ne pripeljete sprobat, pa boste vedeli iz prve roke, da je to na off road forumu sekretovina. Ali pa smo tule eni navadni kekci in nimamo pojma, dvigujemo avte, dajemo večje gume, ponoči sanjamo o tem, kako premagat konkurenco, mečemo ogromne solde stran..............zato, da moramo imeti prav poseben forum. Ah no.......
Nočem žalit nikogar, ampak tako je. Stvar je čisto enostavna...........leta mečem solde proč, če se moram potem pogovarjat o senikih. Kdo je zdaj tu nor? Ali jaz, ker nisem na renault ali citroen forumu, ali oni, ki ga imajo še tam poln kufer?
Sicer pa, tako, kot je Miran dejal................odvisno, kaj je za koga teren.
Problem je v tem, da naj bi bila na OFF ROAD forumu že prva stopnička, kar precej visoka. Ali pa vsaj dolga kilometrina..............preden se začneš usajat.
Kar se jaz zastopim na off road (na podlagi osebnih izkušenj) avto ali znamka avtomobila sploh nista pomembni. Oziroma veliko manj, kot si nekateri predstavljajo. Za taprav off road je pa še kako pomembna sama osnova, ki je pri vseh enaka, in kvaliteta, ki ni pri vseh enaka. Tega pa običajni uporabniki itak ne vedo, niti ne rabijo vedet, ker tega nikoli v življenju ne bodo rabili.
Evo, danes po dolgih letih čakanja, dobim na dvorišče Willysa. Ali mi lahko nekdo pomaga, kakšne so terenske sposobnosti te kante?
Kaj je terenc? Moji mami že jugec (če jo jaz peljem), meni pač niti pod razno. Nekomu drugemu je pa avtocesta tam kjer se jaz userjem od strahu. Tako pač je.
Sem se pa naučil (moj prvi terenc je bil opel frontera sport 5 let) razliko med "terencem" in TERENCEM so mi pa fantini pokazali. Takrat sem mislil, da boga za jajca držim s frontero, pol sem se pa na forum prijavil. In imel enak problem, kot vsak začetnik, ker sem mislil vse vem. Pa nisem....... izkušnja je najbolša šola, sam je draga u PM.
Sam nikoli mi pa ni padlo na pamet težit z osebnimi 4x4 tukaj..........pa jih je je bilo, kar nekaj doma. Še več.....še na dirko me niso spustili, ker pač to naj ne bi bil terenc!!!!!!!!!!! Aja? kako ne, če po pravilniku izpolnujem vse pogoje. To je bilo že pred sedmimi leti. Ko so men sral je bilo vse OK, ko jaz serjem drugim je pa vse narobe. Razlika je v tem da sem jaz takrat, kar nekaj denarja zapravil za nabavo in pripravo avtomobila. Danes pa Miran pravi da pač tudi senik lahko odpelje off road dirko. Napredek je očiten, kriteriji so se zmanjšali, kvaliteta pa pada. Tako foruma, kot off road tekmovanj. Poserjem se na off road dirko, ki ji lahko odpelje senik. Zame je to žalitev.
Ko sem skakal za krožne dirke, ste me pljuvali...........danes je edina prava dirka krožna. Dajte se zmenit že enkrat.
In navsezadnje, off road je HOBI ali pa način življenja. In to ne pomeni da je vsak 4x4 ravno to. Ne glede na znamko ali avto to še ne pomeni da si off roader ali pa avanturist. To si lahko tudi peš ali pa z biciklom! Tudi s "senikom" lahkdo marsikdo užene v kozji rog "off roaderja" z najboljšim terencem. Treba je vzeti v zakup celoten paket! Res pa je tudi, da je treba vedet, kaj je terenc, in kaj osebno vozilo. saj veste.....vstopni kot, prehodni kot, izstopni kot............osnove je treba poznat, preden štartaš ali jezik stegneš. Preden narediš en sam meter na terenu, kaneda. Cena, kubikaža, in kilovati so še najmanj pomembni. In ravno zaradi tega mi je off road všeč. Ko bo postal formula ena se poserjem na off road.

Uporabniški avatar
AŁIEN
Prispevkov: 6653
Pridružen: To Maj 29, 2007 7:53 pm
Kraj: Samurailand
Kontakt:

OdgovorNapisal/-a AŁIEN » Če Maj 19, 2016 10:24 pm

Bizzy napisal/-a:In takšna teleta, ki imajo težave z definicijami

Se umikam iz debate,
Bizzy


Evo! NAPREDEK!

Včasih je Bizzy uporabljal besedo GOVEDO. Čudno sem gledal, danes vem, kaj je hotel povedat. Včasih sem bil jezen, danes vem, da je imel prav.
Predvsem sem se pa naučil da ni hotel nič slabega, ampak samo in izključno pomagat. Tako kot sit lačnega ne razume tako aberveznik mojstra ne zastopi.
Če se pa res umikaš iz debate........si pa govedo.
:lol:
In najbolj pomembno: Kaj sem se jaz naučil? Ne jemljite internetne debate osebno! Z največjimi prijatelji na internetu sem imel same probleme, z največjimi sovražniki na internetu smo pa prijatelji v real life. Po vojni so vsi generali, po internetu s(m)o vsi največji strokovnjaki. Problem nastane, ko se srečamo :lol: Na terenu stric google nič ne pomaga...........pa ne samo zato, ker ni signala :lol:

Uporabniški avatar
miran
Prispevkov: 4370
Pridružen: To Okt 05, 2004 11:48 pm
Kraj: GOCAN
Kontakt:

OdgovorNapisal/-a miran » Pe Maj 20, 2016 9:04 am

Ej, Korando, kaj si šel v penzijo, pa ne veš več, kaj bi s časom počel?
Malo težiš. Pravzaprav kar precej težiš.
A vidiš, to je prednost našega foruma: ker ni tako okvirjen, kot bi ti želel, se lahko na njem pojavijo tudi take stvari, kot v tej temi se. In eni se ne bomo strinjali, verjetno se jih bo pa kaj našlo tudi takih, ki ti bodo zaploskali. Prav je tako. In debata se bo vlekla. Le da eni bodo balkansko užaljeni in bodo grosupeljsko zamerili do neskončnosti, drugi se bomo pa nasmehnili, napisali kakšno pikro in uživali (tudi izven ceste) še naprej. Tudi v branju in sodelovanju na tem forumu.
Se pa močno strinjam z večino odgovorov in upam da povzemam: ne predalčkaj!
Mogoče je pa bistvo vozll za offroad to, da so njihovi vozniki radi svobodni in jim ne paše slediti v naprej določenim potem.
Miran
dokler ne pridem nazaj še nisem šel

Hribovc
Prispevkov: 481
Pridružen: Po Nov 30, 2015 12:46 pm

OdgovorNapisal/-a Hribovc » Pe Maj 20, 2016 10:07 am

V bistvu mi je Miranova definicija še najbolj všeč. Če sem ga prav razumel, gre nekako takole:

Terensko vozilo je tisto vozilo, katerega voznik ne doživi živčnega zloma ob vsaki praski na laku...

Živim v hribih. In imam Mazgo pick-up. Nima blokade diferenciala (čeprav jo močno pogrešam) in ni postavljena na štiri traktorske gume in podobno. Je pa polovico svoje kilometrine prevozila po makadamu, po gozdnih poteh in vlakah, vozila je gnoj na njivo, polena domov, zidake, cement in gramoz,... In tistih nekaj krat, ko je slučajno vozila po avtocesti, je imela v kasonu vsaj 800 kg, še večkrat pa prikolico, na kateri je bilo vsaj dve toni tovora. Je odrsana in obuškana okoli naokoli. In? Glede na to, kje vse jo gonimo, še dobro, da se sploh barva vidi. In od vseh terenskih lastnosti, ki jih ima, je še najboljša tista, da lahko ob sončnem zahodu nekje sredi ničesar parkiram, zakurim taborni ogenj, prespim in naslednji dan nadaljujem svojo pot naprej. Saj enkrat spet pridem nekam do civilizacije, asfalta, gužve, predpisov in pravil... Ampak vsaj tistih nekaj ur pa lahko uživam v miru in tišini... In to je najboljša terenska lastnost tega vozila. Vsaj zame...

Uporabniški avatar
Dardaj
Prispevkov: 505
Pridružen: Pe Jan 17, 2014 6:03 pm
Kraj: Visoko
Kontakt:

OdgovorNapisal/-a Dardaj » Pe Maj 20, 2016 11:56 am

A prihaja cas kislih kumaric al kaj?
Jaz mislim, da deficija stoji v podnaslovu foruma:

...drvimo v pesku, blatu ali snegu, po ravnem al' pa bregu...

S cim, ni vazno, ce ti pa se nasmesek narise na obraz, pa je to super!

Uporabniški avatar
Ipsilon
Prispevkov: 347
Pridružen: Če Jun 01, 2006 6:32 pm
Kraj: Tolmin
Kontakt:

OdgovorNapisal/-a Ipsilon » Pe Maj 20, 2016 12:10 pm

Zdaj ste pa še mene dobili...

Hribovc napisal/-a:In od vseh terenskih lastnosti, ki jih ima, je še najboljša tista, da lahko ob sončnem zahodu nekje sredi ničesar parkiram, zakurim taborni ogenj, prespim in naslednji dan nadaljujem svojo pot naprej. Saj enkrat spet pridem nekam do civilizacije, asfalta, gužve, predpisov in pravil... Ampak vsaj tistih nekaj ur pa lahko uživam v miru in tišini... In to je najboljša terenska lastnost tega vozila. Vsaj zame...


Ko so mene vprašali, zakaj menjam limuzino za starega terenca, sem odgovoril, da zato, ker sem se naveličal asfalta. Asfalta dobesedno in kot prispodobe vsega rutinskega, vkalupljenega in predvidljivega. Zato sem hotel avto, ki mi bo omogočil dostop do drugačnega, nepokvarjenega, nepreobljudenega in pristnega. Se sliši malo naivno, ampak želje so pogosto naivne. Se pa kljub temu trudim, da jih uresničujem.

Po desetih letih in par stotisoč kilometrih mi prisrčno dol visi za definicijo terenca ali SUVa, za znamko in za javno mnenje. Ker še vedno velja: "The true measure of 4x4 is not where it can go, but where it has been."

Zato se mi ne zdi smiselno ukvarjati se z definicijo najmanjšega skupnega imenovalca terenca. Priznam, da se malo nasmehnem, ko kdo reče svoji hondi cr-v "tapravi" terenec, kar koli s tistim "tapravi" misli. Se potrudim in držim jezik za zobmi. Vsakemu svoje glede na njegove potrebe in zmogljivosti, si mislim. Zase vem, kaj potrebujem in kaj imam, predvsem pa vem, zakaj to rabim. Ker, če citiram kapitana Jacka Sparrowa, zame velja za terenca isto:
Hribovc napisal/-a:That's what a ship is, you know. It's not just a keel and a hull and a deck and sails, that's what a ship needs but what a ship is... what the Black Pearl really is... is freedom.

bular
Prispevkov: 760
Pridružen: To Okt 26, 2010 1:26 pm
Kraj: bula

OdgovorNapisal/-a bular » Pe Maj 20, 2016 12:51 pm

Js pa mislim,da je lahko vsak avto terenski če ima gor prave gume in je pravi voznik za volanom :twisted:
Drugače je pa za lovca terenski avto SUV, velja pa da brez reduktorja in vzdolžno nameščenega motorja ni pravi džip :twisted:
nissan tractor 3.3sdt

Uporabniški avatar
karel
Prispevkov: 59
Pridružen: To Nov 15, 2005 9:58 pm
Kraj: Šentjanž

OdgovorNapisal/-a karel » Pe Maj 20, 2016 1:47 pm

Dardaj napisal/-a:A prihaja cas kislih kumaric al kaj?
Jaz mislim, da deficija stoji v podnaslovu foruma:

...drvimo v pesku, blatu ali snegu, po ravnem al' pa bregu...

S cim, ni vazno, ce ti pa se nasmesek narise na obraz, pa je to super!

To je to :skace_od_srece:
Think. Feel. Drive.
LP karel

Uporabniški avatar
Korando
Prispevkov: 351
Pridružen: Če Feb 24, 2005 11:09 am
Kraj: Trebnje

OdgovorNapisal/-a Korando » Pe Maj 20, 2016 1:52 pm

Odlično! Fenomenalno!

Sem pa vam dolžan še nekaj pojasnil!

Cilja teme sta dva:
1. definirati terensko vozilo izključno s tehničnega stališča,
2. definirati oziroma poiskati ideal, opis sanjskega terenskega vozila z vidika uporabnika, emocionalno.

Vprašanje je bilo zastavljeno izključno iz tehničnega stališča. Drugi cilj sem namensko zamolčal, ker sem predvideval, da me ne boste razočarali. In res me niste.

Še agenda: Najprej viharjenje možganov, potem analiza, pogled čez planke in zaključek.

Vabim vse, da podate svoja stališča za dosego obeh ciljev.

Res sem vesel, da debata tako lepo napreduje.
:aplavz:

Uporabniški avatar
dolsina
Prispevkov: 409
Pridružen: Sr Jul 01, 2009 8:05 pm
Kraj: V. Lašče

OdgovorNapisal/-a dolsina » Pe Maj 20, 2016 6:53 pm

Korando napisal/-a:Odlično! Fenomenalno!

Sem pa vam dolžan še nekaj pojasnil!

Cilja teme sta dva:
1. definirati terensko vozilo izključno s tehničnega stališča,
2. definirati oziroma poiskati ideal, opis sanjskega terenskega vozila z vidika uporabnika, emocionalno.

Vprašanje je bilo zastavljeno izključno iz tehničnega stališča. Drugi cilj sem namensko zamolčal, ker sem predvideval, da me ne boste razočarali. In res me niste.

Še agenda: Najprej viharjenje možganov, potem analiza, pogled čez planke in zaključek.

Vabim vse, da podate svoja stališča za dosego obeh ciljev.

Res sem vesel, da debata tako lepo napreduje.
:aplavz:


Dej ti spizdi tole flancat v vaški bife al pa na kakšen drug forum. Tlele dej pa že gmah, ker nekateri radi prebiramo tale forum tak kot je. Internetnega zavojevalca pa špilaj drugje. Ti in donfelipe.
Aja, še definicija terenskega vozila: ne vem, ampak karkoli že je, si ti na popolnoma drugi strani premice. Štekaš?
Once you go black, you can never go back, 'aaight.

leon
Prispevkov: 98
Pridružen: Po Sep 21, 2009 10:00 am
Kraj: Idrsko

OdgovorNapisal/-a leon » Pe Maj 20, 2016 10:29 pm

Mislim da definicije terenskega vozila sploh ne rabimo!
Važno da uživaš.
Pred parimi leti smo bili v Goriških Brdih na srečanju terenskih vozil, uživancija, dobra družba in smo si privoščili pavzo da ob kozarčku malo podebatiramo o terenu ki smo ga ravnokar prevozil, kar na enkrat pa po isti trasi pridrvi nadebuden offroader z BOLHO.Vsi smo obnemeli, sedaj pa se sprasujem kam naj bi ta Bolha spadala.
L.p

Uporabniški avatar
gregor
Moderator
Prispevkov: 3299
Pridružen: Sr Maj 21, 2003 8:33 am
Kraj: Žalec
Kontakt:

OdgovorNapisal/-a gregor » Pe Maj 20, 2016 11:49 pm

Pogledaš v prometno, in če je pri tipu vpisano G poleg M1 (oz kar pač imate tovorni), je terensko vozilo.
Pogoji za terenca so pa nekje v homologacijskih tehničnih specifikacijah. Med drugim so pogoj tudi vstopni in izstopni kot.

Pravi terenec ima pa togi premi, so mi povedali.
Posledično lahko death wobble doživiš le na pravem terencu.
Niva 240D l. 93, OM616 motor, Kobra 215R15, ZF servo, rock crawler TC
2x Patrol Y61 2.8TD
Naprodaj veliko rabljenih delov za Lado in nekaj tudi za Patrola

Uporabniški avatar
Picpoki
Prispevkov: 2103
Pridružen: Če Jan 01, 2009 6:52 pm
Kraj: Bloke

OdgovorNapisal/-a Picpoki » So Maj 21, 2016 12:43 am

Zdravo

Mislim da že s takimi debatami, forum in njegov smisel vidi konec.
Vedno se je in se bo našel kakšen provokator( ne leti samo na dotično temo). Do sedaj nas to ni ustavilo. Se pa zamislim ko se še "stari prdci" začnejo obremenjevati s tem....

Škoda... Nekaj vem, mogoče sem kdaj pomagal komu, sem se pa ogromno naučil tukaj.

Zadnje čase pa me prebiranje foruma malo mineva. Malo bolj na izi bo treba tole vzet...


lp
Land Rovers are like women:
They leak when you don't want them to, moan on long journey's, embarrass you in front of friends and peers, and consume more money than you ever expected once you've commit yourself to one.
ONE LIFE, LIVE IT/antikrist team

Uporabniški avatar
miran
Prispevkov: 4370
Pridružen: To Okt 05, 2004 11:48 pm
Kraj: GOCAN
Kontakt:

OdgovorNapisal/-a miran » Ne Maj 22, 2016 11:31 am

Picpoki napisal/-a:....
Malo bolj na izi bo treba tole vzet...

Bo treba :shock: :shock:
Kaj ga ne jemlješ že od vsega malo bolj na iz??
:wink:
Miran
dokler ne pridem nazaj še nisem šel

Uporabniški avatar
Picpoki
Prispevkov: 2103
Pridružen: Če Jan 01, 2009 6:52 pm
Kraj: Bloke

OdgovorNapisal/-a Picpoki » Ne Maj 22, 2016 4:17 pm

Jaz ja, vas sem mislil :)
Land Rovers are like women:

They leak when you don't want them to, moan on long journey's, embarrass you in front of friends and peers, and consume more money than you ever expected once you've commit yourself to one.

ONE LIFE, LIVE IT/antikrist team

Uporabniški avatar
Korando
Prispevkov: 351
Pridružen: Če Feb 24, 2005 11:09 am
Kraj: Trebnje

OdgovorNapisal/-a Korando » Po Maj 23, 2016 12:25 pm

Vikend in tekma je mimo, gremo naprej s polno paro!

ANALIZA:

Na offroad forumu je bilo postavljeno elementarno vprašanje, kaj je terensko vozilo. Kaj kot tako je in kaj pomeni za člane foruma. Odgovor na to vprašanje je bit tega foruma. Vsakemu članu offroad foruma mora biti odgovor na to vprašanje kristalno jasen. Če odgovora nimamo oz. ga ne poznamo, se lahko resno vprašamo, kaj sploh delamo na offroad forumu.

Ugotavljam, da je v temi do sedaj sodelovalo 17. članov foruma.
In kaj ste povedali? Čeprav sem moral veliko brati med vrsticami, ste povedali približno tole.

1. sx4 - pod ciljem teme 1 ve približno,
2. Nebivedu - pod 1 ve približno, pod 2 mu je jasno (glede na druge poste),
3. Simon 989 - pod 1 ve približno,
4. Bizzy – zanikanje izziva, pod 2 mu je jasno (glede na druge poste),
5. kloshar – pod 1 ve približno, pod 2 mu je jasno (glede na druge poste),
6. PajeroXXL - zanikanje izziva ??,
7. ALIEN – pod 1 ve veliko, pod 2 mu je jasno,
8. miran - zanikanje izziva, pod 2 mu je jasno (glede na druge poste),
9. Hribovc - pod 1 ve približno, pod 2 mu je jasno,
10. Dardaj - pod 1 ve približno, pod 2 mu je jasno,
11. Ipsilon - pod 1 ve približno, pod 2 mu je jasno,
12. bular - pod 1 ve približno, pod 2 mu je jasno??,
13. karel - pod 1 ve približno, pod 2 mu je jasno,
14. dolsina - zanikanje izziva,
15. leon – zanikanje izziva, pod 2 mu je jasno,
16. gregor – pod 1 ve veliko, pod 2 mu je jasno (glede na druge poste),
17. Picpoki - zanikanje izziva.

Pod ciljem teme 1. je bilo potrebno definirati terensko vozilo izključno s tehničnega stališča:
• 2 člana vesta o tem zelo veliko,
• 9 članov je odgovorilo o tem približno,
• 6 članov je izziv zanikalo.

Iz analize vidimo, da obstaja znanje o tem, kaj je terensko vozilo iz tehničnega stališča, vendar ni eksaktno. Člani foruma, ki o tem točno vedo, žal niso sodelovali v tej temi.

Glede na vse navedeno, lahko sklepamo, da obstaja resno nerazumevanje tako namena foruma kot tudi osnove, o katerih se mora razpravljat. Mar gre tukaj res za forum Zmenkarije, katerega smo pač slučajno poimenovali v offroad forum?

Da povem po domače, kot je napisal Alien - je treba vedet, kaj je terenc, in kaj osebno vozilo. saj veste.....vstopni kot, prehodni kot, izstopni kot............osnove je treba poznat, preden štartaš ali jezik stegneš. Preden narediš en sam meter na terenu, kaneda. Cena, kubikaža, in kilovati so še najmanj pomembni.

Ker nihče ni niti poskušal definirati vse zahteve ter točne mere (nakloni, koti, …), ocenjujem, da naloga ni opravljena, 1. cilj ni dosežen.


Pod ciljem teme 2. je bilo potrebno definirati oziroma poiskati ideal, opis sanjskega terenskega vozila z vidika uporabnika, emocionalno.

Glede na napisano je jasno, da vsakemu sodelujočemu članu terensko vozilo veliko pomeni, saj drugače ga ne bi niti imel. Želje in pričakovanja se razlikujejo, zato je jasno, da se iz tega aspekta terensko vozilo ne da enoznačno definirati, kar je popolnoma sprejemljivo.

Ocenjujem, da je 2. cilj dosežen.

Komentarji?

Uporabniški avatar
compadre
Prispevkov: 3175
Pridružen: Sr Okt 10, 2007 12:19 pm
Kraj: 45.895913, 15.654165

OdgovorNapisal/-a compadre » Po Maj 23, 2016 12:47 pm

Cilj 3: Vržeš kost, se nasloniš nazaj in se sladko smeješ, kako se vsi zapodijo za njo.
Cilj 3 je dosežen. :twisted:
And on the 8th day God created Land Rover

Uporabniški avatar
Nebivedu
Prispevkov: 4342
Pridružen: Po Dec 15, 2003 9:21 am

OdgovorNapisal/-a Nebivedu » Po Maj 23, 2016 1:02 pm

Korando, za nekoga je dovolj suzuki samuraj, za drugega bo to toyota landcruiser ali patrol ali g-wagen, za nekoga pa tudi 8x8 tatra ni dovolj in bi rad še več.

In brez veze se je pogovarjat o vstopnih in izstopnih kotih, ter o togih premah, oddaljenosti od tal, če ima pa 100 ljudi vsak svoj pogled na to in vsak avto uporablja za svoj namen. Če greš na dolga potovanja s terencem v oddaljene kraje ne rabiš imet nekih hudih vstopnih kotov, rabiš pa zelo vzdržljivo zadevo, ki te ne bo pustila na cedilu. Nekdo drug, ki pa pripelje terenca na prikolici samo na tekmo, kjer naredi mogoče 40km in mu je vseeno če motor odpove ali kaj polomi se pa s tem ne bo strinjal, ker prevozi tistih 40km po nemogočih terenih in ima zato zelo drugačen pogled na to, kaj mu mora avto dati od sebe.

Tako da že zaradi teh različnih pogledov, ne moreš reči, kakšen naj bi bil idealen terenec ali pa povej za kaj se bo recimo uporabljal, ker o tem namreč govoriš v prvi točki.

In ker večinoma tukaj nismo tako bogati, da bi si privoščili več avtomobilov in jih imeli registrirane za več različnih namenov, potem vedno iščemo kompromise. Ampak s kompromisom se ne moreš dnevno vozit v službo, med vikendom pa obiskat in oddirkat hard na neki hudi progi.


Meni osebno je za vožnjo po kolovozih, makadamih in res samo občasno kje prav po brezpotju, dovolj že subaru forester z zadnjo zaporo in 22cm od tal ter strešnim šotorom na strehi. Večina tukaj se s tem ne bo strinjala, vendar na leto prevozim z njim nekje 65k kilometrov, od tega jih je vsaj 10k po kolovozih in makadamih, ostalo so pa avtoceste in tam se forester definitivno obnese boljše kot najboljši terenci.
Pred EUR sem bil SIT!


Vrni se na “Avtomobili in oprema”

Kdo je na strani

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 39 gostov