Izdelava rok

Vse v zvezi z offroadom
skip
Prispevkov: 74
Pridružen: Če Maj 22, 2008 9:05 pm
Kraj: na gričku

Izdelava rok

OdgovorNapisal/-a skip » Po Feb 15, 2016 4:41 pm

Pozdravljeni:

Butasto vprašanje,pa vendar imam malo pomislekov.
Vprašal nekaj "šlosarjev",pa različni odgovori :)

Zanima me za izdelavo "long arm" zadev.

-Ali je bolje okrogla polna cev,in na obeh straneh očesni gumiran ležaj(se pravi navoj v cevi cca 16,18mm)

-ali kvadratne cevi pa navarit matice s konca,(pa pitaj boga kaj še....

- še kakšne pametne ideje???

Jest bi bil za prvo idejo,bi pa rad še zvedel kakšne druge informacije,ker si mislim da je kdo že boga pa pol izdeloval :) :) :)
Marsikaj kar vidim po spletu,tudi za "karjolo" nebi uporabil,pa vseeno se očitno folk vozi z tem :) :)

Uporabniški avatar
Nebivedu
Prispevkov: 4342
Pridružen: Po Dec 15, 2003 9:21 am

OdgovorNapisal/-a Nebivedu » Po Feb 15, 2016 5:40 pm

Pred EUR sem bil SIT!

Uporabniški avatar
OrangePower
Prispevkov: 1111
Pridružen: Sr Avg 30, 2006 2:16 pm

OdgovorNapisal/-a OrangePower » Po Feb 15, 2016 5:53 pm

Odvisno za kaj rabiš.
Jaz sem naredil iz debelostenskih brezšivnih cevi, na eno stran očesni ležaj, na drugo stran pa gumi pušo oziroma sel ali kako se reče.

skip
Prispevkov: 74
Pridružen: Če Maj 22, 2008 9:05 pm
Kraj: na gričku

OdgovorNapisal/-a skip » Po Feb 15, 2016 7:57 pm

namen imam za jeepa WJ, cca 10+ pa long armi,sam je cena zasoljena za pop....., in sem prišel na to idejo da bi se jih naredilo,(ne glih doma)ampak šlosarji v okolici!!! Še vedno bo 4-5krat ceneje kot če bi kupil komplet kakšne jks,rc,... :) :)

Avto se vozi 60%makedam,30vlake,(posel) ostalo nekaj malega po cesti :) :)

Uporabniški avatar
fonza
Prispevkov: 504
Pridružen: Ne Dec 18, 2005 6:48 pm
Kraj: N 46.08662;E 015.04915

OdgovorNapisal/-a fonza » Po Feb 15, 2016 8:57 pm

Naredi iz takšnih cevi, kot ti je svetoval Orange Power. Z zmotnim prepričanjem, da bi bil poln materijal boljši. S tem boš povečal togost roke. Niso zastonj glavne pogonske osi ladij votle.
LP Franci
Wine,Women&LandRovers*Not necessarly in that order

borisk
Prispevkov: 12
Pridružen: Pe Feb 06, 2015 7:59 pm

OdgovorNapisal/-a borisk » Po Feb 15, 2016 9:09 pm

no, ladijske gredi so obremenjene na torzijo, kjer pride do veljave tale enačba
Slika

kjer se vidi ta je r na 4 potenco, kar pomeni da ima velik vpiv.

Vzami debelostensko brezšivno Cr-Mo cev in boš na varni strani, iz tega delajo te dražje roke, kletke, in kar je še podobnega.

Uporabniški avatar
fonza
Prispevkov: 504
Pridružen: Ne Dec 18, 2005 6:48 pm
Kraj: N 46.08662;E 015.04915

OdgovorNapisal/-a fonza » Po Feb 15, 2016 9:24 pm

Torej pomeni, da ročice v skrajnih legah pa niso obremenjene na torzijo? Končno govorimo o kombiniranih obremenitvah. Zaključek je še vedno debelostenska cev.
LP Franci
Wine,Women&LandRovers*Not necessarly in that order

Uporabniški avatar
OrangePower
Prispevkov: 1111
Pridružen: Sr Avg 30, 2006 2:16 pm

OdgovorNapisal/-a OrangePower » Po Feb 15, 2016 10:06 pm

Nasvet

Če boš sam delal le dobro naredi domačo nalogo. Razmerja zgornjih in spodnjih rok, vpetja, koti prem (castor angle...), kot kardanov in vse skupaj tukaj igra veliiiko vlogo.
mallcrawlin, pirate4x4 ipd so tvoj najboljši prijatelj...
Triangulated 4 link, normalni 4 link, 2 link...

Kere vzmeti boš uporabil?

Še nasvet - na rokah uporabi na strani osi originalne gume od jeepa, mogoče od ZJ (po možnosti MOPAR), na strani šasije pa ball jointe.
NE uporabljaj očesnih ležajev na obeh straneh rok.

Če hočeš dobro narediti se vrži v branje in raziskovanje

Pa najprej vse vrži na papir s cenami, na koncu ne boš prav veliko cenejši če se ne boš šel extrema. Se dobijo za dober denar long arm kiti ki dobro delajo.

http://www.ironrockoffroad.com/10344.html
http://www.roughcountry.com/jeep-suspension-lift-kit-908-20.html

Evforija o 5x nižjem znesku za DIY je milo rečeno zgrešena če hočeš da je narejeno prav.

skip
Prispevkov: 74
Pridružen: Če Maj 22, 2008 9:05 pm
Kraj: na gričku

OdgovorNapisal/-a skip » Po Feb 15, 2016 10:40 pm

Zadeva je taka da sedaj imam ome +5cm, +cca2,5 dodatnih gumic!!!
Če bi šel še v +2,5cm podloge, se medosna vidno skrajša glede na rob blatnikov!!(vem pridejo novi blažilci,.itd..) , z željo po večjih gumah, bi mogu obvezno imeti long arm!!!
Pri avtu ni glih pretirane extremne vožnje, kakšen skok sem pa tja, drugače nič hujšega!!!
A te naše gumice itd ki jih uporabljajo naše obnove(vargalant)nebi bile dobre??? Vrjamem ja da nebodo zdržale toliko kot original, ampak kakšno leto bi pa vrjetn mogl☺☺ kar se tiče cene, nekje komplet material pa nekaj za delo je okrog 400e☺ Ja vem, zgleda kot da sem rit, vendar neki je pa tudi ustvarjalne žilce v krvi, pa je treba kej sam narest,☺☺

skip
Prispevkov: 74
Pridružen: Če Maj 22, 2008 9:05 pm
Kraj: na gričku

OdgovorNapisal/-a skip » Po Feb 15, 2016 10:54 pm

Drugače pa ja sej vem da bo vrjetn fejst podobno temu kar se je že kdaj zgodilo pa vrjetno ne samo meni!!! En kupček evrov pa en kup prostega časa,... bom vložil notri, na koncu pa popizdil in vse skupaj vrgu pod ponk in kupil tako kot se spodobi!! Je pa tako da če ne vztrajaš neveš kaj bi bilo če nebi ☺☺

Uporabniški avatar
compadre
Prispevkov: 3175
Pridružen: Sr Okt 10, 2007 12:19 pm
Kraj: 45.895913, 15.654165

OdgovorNapisal/-a compadre » To Feb 16, 2016 7:35 am

OrangePower napisal/-a:Evforija o 5x nižjem znesku za DIY je milo rečeno zgrešena če hočeš da je narejeno prav.


Večkrat dokazano. :wink:
And on the 8th day God created Land Rover

bular
Prispevkov: 760
Pridružen: To Okt 26, 2010 1:26 pm
Kraj: bula

OdgovorNapisal/-a bular » To Feb 16, 2016 12:53 pm

compadre napisal/-a:
OrangePower napisal/-a:Evforija o 5x nižjem znesku za DIY je milo rečeno zgrešena če hočeš da je narejeno prav.


Večkrat dokazano. :wink:


Če se prav lotiš in veš kaj delaš(rabiš) lahko nardiš prav ok, je pa brezveze tople vode odkrivat, ker stric google vse ve-tako posrečene kot zgrešene verzije..
Moraš pa vedet da ti bo vzelo veeeliiko več časa izračunat in narediti roke kot jih samo kupiti :roll:
p.s: spodnje roke je treba ojačat če boš hodil čez hlode, ker se okrogli profil rad prelomi ko dobi šus 8)
nissan tractor 3.3sdt


Vrni se na “Offroad - splošno”

Kdo je na strani

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 31 gostov