KUPIM NIVO
KUPIM NIVO
Pozdravljeni,kupim Lado Nivo po možnosti tako ,da ne bo treba samo šraufat cena do cca 700-800 eur
Lp. Dejan
Lp. Dejan
eno vprašanje imam, pa ne najdem bolj primerne teme kot je ta..
namreč, kupujem lado nivo in imam eno ogledano, ampak se na tej ladi ročka za zaklep sred. diff. ne premika... lastnik pravi da je zarustana, ker je ze prejsni lastnik ni nikoli uporabil... je to mogoče ali je kaj v okvari ? hvalaa za odgovore
namreč, kupujem lado nivo in imam eno ogledano, ampak se na tej ladi ročka za zaklep sred. diff. ne premika... lastnik pravi da je zarustana, ker je ze prejsni lastnik ni nikoli uporabil... je to mogoče ali je kaj v okvari ? hvalaa za odgovore
Čisto možno. Ročka je na vzvod in bolcn zarusta.
Če boš kupil, se spravi zraven previdno ker je nosilec ročke iz aluminija in hitro pokne.
Če bo slučajno poknil, pa imam še jaz nekaj delov od reduktorja doma.
Če boš kupil, se spravi zraven previdno ker je nosilec ročke iz aluminija in hitro pokne.
Če bo slučajno poknil, pa imam še jaz nekaj delov od reduktorja doma.
Niva 240D l. 93, OM616 motor, Kobra 215R15, ZF servo, rock crawler TC
2x Patrol Y61 2.8TD
Naprodaj veliko rabljenih delov za Lado in nekaj tudi za Patrola
2x Patrol Y61 2.8TD
Naprodaj veliko rabljenih delov za Lado in nekaj tudi za Patrola
aham, sed pravi potem ni totak problem, se sname mal prelaufa spuca podmaze v najslabsem primeru pa zamenja, delov za lado imate pa ogromno, tako da ne bo problema. (:
še kakšna posebna stvar ki bi moral biti pozoren nanjo pri kupovanju ? recimo toda je kardan kriz in diff ves masten pri vstopu kardana spredaj zadaj na sredini.. je to pogosto oz velik problem ? pa ni spet zdaj oblito z oljem, je pa kar mastno.. ?
hvala za odgovore se enkrat (:
še kakšna posebna stvar ki bi moral biti pozoren nanjo pri kupovanju ? recimo toda je kardan kriz in diff ves masten pri vstopu kardana spredaj zadaj na sredini.. je to pogosto oz velik problem ? pa ni spet zdaj oblito z oljem, je pa kar mastno.. ?
hvala za odgovore se enkrat (:
Hja semering bo treba enkrat menjat.
Zdaj če je še kaj olja v diffu, potem še ni panike.
Drugače pa poišči kake stare prispevke, rja rja rja. Pa menjalnik, če meče iz prestave.
Zdaj če je še kaj olja v diffu, potem še ni panike.
Drugače pa poišči kake stare prispevke, rja rja rja. Pa menjalnik, če meče iz prestave.
Niva 240D l. 93, OM616 motor, Kobra 215R15, ZF servo, rock crawler TC
2x Patrol Y61 2.8TD
Naprodaj veliko rabljenih delov za Lado in nekaj tudi za Patrola
2x Patrol Y61 2.8TD
Naprodaj veliko rabljenih delov za Lado in nekaj tudi za Patrola
imam še eno uprašanje in upam, da ni narobe ker sprašujem tukaj...
če je ''luft'' na kardanu ko avto stoji (se pravi da ga lahko sučeš maloi levi in desno), je potrebno menjati križe ali se ''luft'' naredi kje drugje ? in pa če je ta ''luft'' posledično lahko nevaren še za kaj drugega ali se lahko voi še to zimo ?
če je ''luft'' na kardanu ko avto stoji (se pravi da ga lahko sučeš maloi levi in desno), je potrebno menjati križe ali se ''luft'' naredi kje drugje ? in pa če je ta ''luft'' posledično lahko nevaren še za kaj drugega ali se lahko voi še to zimo ?
Luft v križih kardana je takrat, ko eno stran kardana držiš pri miru, drugo pa lahlo malenkost zasučeš.
Da lahk cel kardan malo zasučeš je pa normalno, ker v diffu mora bit malo lufta
in tudi na ripnah polosovine je nekaj lufta.
Preveč luft v diffu p ni ok.
Da lahk cel kardan malo zasučeš je pa normalno, ker v diffu mora bit malo lufta
in tudi na ripnah polosovine je nekaj lufta.
Preveč luft v diffu p ni ok.
Niva 240D l. 93, OM616 motor, Kobra 215R15, ZF servo, rock crawler TC
2x Patrol Y61 2.8TD
Naprodaj veliko rabljenih delov za Lado in nekaj tudi za Patrola
2x Patrol Y61 2.8TD
Naprodaj veliko rabljenih delov za Lado in nekaj tudi za Patrola
uradno sem postal nov lastnik lade.! (: zdaj me pa zanima nekaj stvari.....
ko držim en kardan se mi drug malo suče (par mm) je to še ok ali moram menjati križe ?
in pa ta ročka za zaklep diff. ki je bila zarustana.. malo sem jo pošprical z wd-jem in jo nekoliko razra<hlal, tako da se ročka na vrhu premakne cca 1-2cm, vendar se mi zdi da ni dovolj... ali je možno da je kaj v diffu pokvarjeno, in ali ima lada l.98 lučko na armaturi ko se vklopi zaklep diffa ?
hvala za enkrat (=
ko držim en kardan se mi drug malo suče (par mm) je to še ok ali moram menjati križe ?
in pa ta ročka za zaklep diff. ki je bila zarustana.. malo sem jo pošprical z wd-jem in jo nekoliko razra<hlal, tako da se ročka na vrhu premakne cca 1-2cm, vendar se mi zdi da ni dovolj... ali je možno da je kaj v diffu pokvarjeno, in ali ima lada l.98 lučko na armaturi ko se vklopi zaklep diffa ?
hvala za enkrat (=
Če držiš en kardan in vrtiš drugega, je normalno, da čutiš luft.
Primi eno stran kardana in poskusi sukat drugo stran tega istega kardana.
Lučka za špero je. Rumene oz oranžne barve.
Za špero me pokliči popoldne oz zvečer, 041 2OO 239
Primi eno stran kardana in poskusi sukat drugo stran tega istega kardana.
Lučka za špero je. Rumene oz oranžne barve.
Za špero me pokliči popoldne oz zvečer, 041 2OO 239
Niva 240D l. 93, OM616 motor, Kobra 215R15, ZF servo, rock crawler TC
2x Patrol Y61 2.8TD
Naprodaj veliko rabljenih delov za Lado in nekaj tudi za Patrola
2x Patrol Y61 2.8TD
Naprodaj veliko rabljenih delov za Lado in nekaj tudi za Patrola
da mi razložiš kaj naj naredim, ali imaš kakšen kos ki bi ga moral zamenjat da bo delovalo potem ? (:
imam pa še dva roblemčka... check engine lučka se mi nažiga, včasih tudi lučka za olje (se mi zdi da samo kadar se avto zelo nagne ali če cuknem, vendar je olja v motorju dovolj)
in pa ko se peljem počasi v hrib se mi avto segreje skoraj na rdeče... je to normalno da ventilator ne shladi dovolj avta ali ?
imam pa še dva roblemčka... check engine lučka se mi nažiga, včasih tudi lučka za olje (se mi zdi da samo kadar se avto zelo nagne ali če cuknem, vendar je olja v motorju dovolj)
in pa ko se peljem počasi v hrib se mi avto segreje skoraj na rdeče... je to normalno da ventilator ne shladi dovolj avta ali ?
Po telefonu lahko sproti sprašujem in ti povem samo tisto, kar je aktualno. Precej hitreje gre.
za check engine je na forumu napisano, kako se napake prebere.
Preveri za začetek hladilnik, če je zabit od zunaj. Masko dol, ventilatorje stran in z wapom naravnost v hladilnik.
za check engine je na forumu napisano, kako se napake prebere.
Preveri za začetek hladilnik, če je zabit od zunaj. Masko dol, ventilatorje stran in z wapom naravnost v hladilnik.
Niva 240D l. 93, OM616 motor, Kobra 215R15, ZF servo, rock crawler TC
2x Patrol Y61 2.8TD
Naprodaj veliko rabljenih delov za Lado in nekaj tudi za Patrola
2x Patrol Y61 2.8TD
Naprodaj veliko rabljenih delov za Lado in nekaj tudi za Patrola
Vrni se na “Niva Offroad Team”
Kdo je na strani
Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 34 gostov