Prednji vklopniki - že zdavnaj odkrita topla voda
Prednji vklopniki - že zdavnaj odkrita topla voda
Nekaj vprašanj za mojstre v zvezi s prednjimi vklopniki.
So moje spodnje navedbe sploh pravilne?
Ročno priklopljivi so ali 100% vklopljeni ali pa 100% izklopljeni. Za vklop in izklop je treba stopiti iz avta. Cena okoli 100 EUR/par
Avtomatski se vklopijo sami, kadar se gred hitreje vrti od kolesa (kot prosti tek pri biciklu). Kaj pa če rabim 4x4 pri vožnji vzvratno (rikverc)???
Stalen priklop - fiksna povezava poveča porabo goriva in povzroča dodatno obrabo vsega pogonskega sklopa do centralnega diferenciala. Ja in??? A se da to sploh kupiti? Koliko pa stane??
Zakaj sprašujem vse to? Če imam avto le za občasne vožnje, vse skupaj recimo dober tisoč km/leto - a ima sploh smisel imeti karkoli drugega kot stalno priklopljeni prednji kolesi?
Hvala
Miran
So moje spodnje navedbe sploh pravilne?
Ročno priklopljivi so ali 100% vklopljeni ali pa 100% izklopljeni. Za vklop in izklop je treba stopiti iz avta. Cena okoli 100 EUR/par
Avtomatski se vklopijo sami, kadar se gred hitreje vrti od kolesa (kot prosti tek pri biciklu). Kaj pa če rabim 4x4 pri vožnji vzvratno (rikverc)???
Stalen priklop - fiksna povezava poveča porabo goriva in povzroča dodatno obrabo vsega pogonskega sklopa do centralnega diferenciala. Ja in??? A se da to sploh kupiti? Koliko pa stane??
Zakaj sprašujem vse to? Če imam avto le za občasne vožnje, vse skupaj recimo dober tisoč km/leto - a ima sploh smisel imeti karkoli drugega kot stalno priklopljeni prednji kolesi?
Hvala
Miran
dokler ne pridem nazaj še nisem šel
Nima smisla. Obstajajo terenci, ki že tovarniško sploh nimajo vklopnikov, pa ravno tako vozijo brez problema celo življensko dobo po nekaj 100 tisoč km medtem, ko tisti z vklopniki morajo občasno kupit in zamenjat drage vklopnike. Vprašanje je kdo ceneje pride skozi, ali tisti brez vklopnikov, ki pokuri malenkost več ali tisti, ki pokuri malenkost manj, potem, pa mora kupit vklopnike za par sto ojrov.
Je pa tudi res, da obstajajo situacije, ko je fajn imeti ročne vklopnike.
Je pa tudi res, da obstajajo situacije, ko je fajn imeti ročne vklopnike.
Kukr si komplikator boš na koncu dal električne gor........
To kar maš gor je povsem zadosti, ne delaj si stroškov brez veze.
Zame so najboljši ročni vklopniki. Trotl ziher. Ne crkavajo, če zaribajo, podreš in namažeš in to je to. Čez zimo imam stalno vklopljene, poleti izklopljene in vklopim po potrebi če grem na teren. Že prej, ne potem, ko je že prepozno he he.......
Za vleko prikolice mi zelo prav pride, da lahko vozim samo na zadnji pogon v reduktorju, pa še kaj bi se našlo, ko ne rabiš 4x4 reduktor pa.
Ni boljšega od ročnih, pa naj si izmislijo karkoli.
To kar maš gor je povsem zadosti, ne delaj si stroškov brez veze.
Zame so najboljši ročni vklopniki. Trotl ziher. Ne crkavajo, če zaribajo, podreš in namažeš in to je to. Čez zimo imam stalno vklopljene, poleti izklopljene in vklopim po potrebi če grem na teren. Že prej, ne potem, ko je že prepozno he he.......
Za vleko prikolice mi zelo prav pride, da lahko vozim samo na zadnji pogon v reduktorju, pa še kaj bi se našlo, ko ne rabiš 4x4 reduktor pa.
Ni boljšega od ročnih, pa naj si izmislijo karkoli.
AŁIEN napisal/-a:Kukr si komplikator........
Res je!
Si predstavljaš takšne z brezžično kripa-to-space povezavo z (bodočim) DARS-ovim satelitskim sistemom cestninjenja, tako, da bi se 4x2 samodejno vklopil le ob vsakem prihodu na avtocesto.
Miran
PS: zdaj samo še čakam, da mi da Mamut kakšno zanimivo ponudbo za ročne ...
dokler ne pridem nazaj še nisem šel
Vrni se na “Avtomobili in oprema”
Kdo je na strani
Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 112 gostov