Pozdravljeni,
Ker so mi zelo ušeč terenska vozila se zanimam za nakup kakšnega rabljenega terenca predvsem v slabše ohrenjenem stanju (pleh, notranjost) edino motor in pogoni morejo biti ok.
Ok preidem k bistvu, iskal sem na forumu glede uvoza vozil iz Eu in najšel precej tem jih prebrskal in prebral, ampak nikjer nisem našelnič ažurnega glede:
- Uvoz vozila iz eu ki je bilo predelano in voženo v neki državi, ampak če bi šel tako vozilo predelovat pri nas nebi naredil homologacije, torej kako je z uvozom in homologacijo-posledično registracijo prinas. Recimo gledal sem Lado nivo ki ima vgrajeni dizilski motor od vw kako bi bilo z čem podobnim (lada je samo primer)
Se opravičujem če sem kje kaj spregledal, čeje tako lahko admin izbriše to temo in me napoti tja kji bi moral o tem spraševati. lp
Uvoz predelanega vozila iz EU
Kar je v EU, vsaj za nemčijo velja, se načeloma prepiše v našo homologacijo, kolikor je meni znano.
Toyota iz nemčije, predelana v kamper, z dvižno streho, dvignjena, večje gume, offroad odbijač, priklop itd... ob homologaciji(pravzaprav identifikaciji) v slo so se vse predelave iz nemškega briefa preprisale v naš papir.
Ne vem pa, če je kaj drugače, če bi hotel npr iz katerih kasnejših članic, npr hrvaške kaj privlečt. Vprašaj na tehničnih, kjer delajo identifikacijo vozil iz uvoza.
Toyota iz nemčije, predelana v kamper, z dvižno streho, dvignjena, večje gume, offroad odbijač, priklop itd... ob homologaciji(pravzaprav identifikaciji) v slo so se vse predelave iz nemškega briefa preprisale v naš papir.
Ne vem pa, če je kaj drugače, če bi hotel npr iz katerih kasnejših članic, npr hrvaške kaj privlečt. Vprašaj na tehničnih, kjer delajo identifikacijo vozil iz uvoza.
Niva 240D l. 93, OM616 motor, Kobra 215R15, ZF servo, rock crawler TC
2x Patrol Y61 2.8TD
Naprodaj veliko rabljenih delov za Lado in nekaj tudi za Patrola
2x Patrol Y61 2.8TD
Naprodaj veliko rabljenih delov za Lado in nekaj tudi za Patrola
Ippon napisal/-a:OK torej na tehničnega poklicat, imaš mogoče kakega v mislih kam bi bilo fino poklicat da nebom brezveze okrog jim gnjavil
Tehnični nima s tem nobene veze. Kamorkoli kličeš, vsak ti bo povedal po svoje..........
Dva meseca sem se nategoval z njimi zaradi raličnih dimenzij gum zadaj in spredaj, in zrcalnih stekel (kar je pri nas prepovedano). No na koncu, po pošiljanju u 3PM in grožnji z sodiščem so pa rekli "naj ti bo, ker si ravno ti"
Dejstvo je, da , karkoli prineseš iz EU, je merodajno(ker smo mi eni navadni hlapci) in morajo, hočeš ali nočeš, prepisati. Seveda pa si naši kljukci še vedno razlagajo po svoje in mislijo, da boga za jajca držijo.
Pojma nimajo.............zelo radi pa igrajo male bogove in jebejo folk v glavo.
Boli mene qurac, kaj je v Sloveniji prepovedano, če imam kartonček v katerem so nemci vpisali vse do zadnjega vijaka. Lako mi ga naši birokrati sam popušijo!
Okoli davkov pa sploh. To zna pa še klošar kaj povedat, ki se je moral par let tožarit, da je po nekaj letih dokazl birokratom, da nimajo pojma.
Glede tega je tale naša preljuba Slovenija totalen poden!
To da smo hlapčki EU še zastopim, da smo pa hlapčki našim birokratom, pa ne bom nikoli..........
Moja izkušnja (avto pripeljan iz Nemčije) je taka, da so pri homologaciji dobesedno prepisali vse kar je bilo napisano kot dodatna oprema vozila v kupoprodajni pogodbi in briefu o predelavi.
Na tehničnem sicer vprašajo, če so predelave homologirane ... to pa je tudi vse, ker je seznam na homokartončku res dolg in se jim najbrž ne da preverjati vsega ...
Na tehničnem sicer vprašajo, če so predelave homologirane ... to pa je tudi vse, ker je seznam na homokartončku res dolg in se jim najbrž ne da preverjati vsega ...
Vrni se na “Offroad - splošno”
Kdo je na strani
Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 114 gostov