Dacia duster 1.5 DCi 4x4 ... uporabnost ?

Debata o avtih za offroad, opremi, predelavah, ...
robinzon
Prispevkov: 1323
Pridružen: Ne Jun 07, 2009 4:05 pm
Kraj: Bloke

OdgovorNapisal/-a robinzon » Sr Apr 01, 2015 9:40 am

Kolega z Dacio 1.5 dci trikrat tedensko vlači prikolico težko krepko čez tono. Avto je star 3 leta in ima cca 170 tisoč kilometrov. Menjal je končnike, zavore, kolesne ležaje, ojnične ležaje. Drugo dela brez problema. Ni rjav in na pogled zgleda čisto normalno da ga bo nekdo čez eno leto prodal za kakšnih 70 tisoč kilometrov.
Enkrat sem se peljal z tem avtom in to celo na zadnjem sedežu. Občutek je podoben vožnji z mojim zetorjem. Preden sem zmenjal sedež z novim zračnim, seveda! Cenena plastika, zadaj sediš kot v enem koritu, avto je glasen, klastrofobičen...
Je pa poceni in dostopen tudi tistim z manjšo plačo kjer obrok kredita ni tako velik..... Zato ga ima večina rada, kajti večina si dragih avtov ne more privoščit!

Uporabniški avatar
jeep corporation
Prispevkov: 1310
Pridružen: Sr Nov 02, 2005 8:19 pm
Kraj: Skopo
Kontakt:

OdgovorNapisal/-a jeep corporation » Sr Apr 01, 2015 10:23 am

ljudje kupijo nov tak avto ker imajo dober občutek ker je novo, to je pa tudi vse, bolš katerca, sej sm reku, pa jih kpiš ene 5 odličnih za to ceno, in ni teba menjavat ojničnih pr 100000km. Imam v bližini enga ki je kupil kio, pač zetor, sam nov zetor pač, trda plastika, sediš kot na klopeh, obupno plastično blago, zame ti avti niso vredni pol tega denarja kot se prodajajo, ampak ljudem se da prodat vse, dobra reklamo, predvsem jo more bit veliko po tv, dobri krediti, 7 let garancije,.. noben nima dnarja potem pa vzamejo kredit za 10 let, in še 5 manjših kreditov, pol pa kam gre ves dnar, (največkrat se mi zdi da so to ljudje ki sploh nimajo slabe plače, ki kupijo še mikser za 50€ na obroke). Na splošno se mi zdijo to res dragi avti. Sej se tud vsake toliko nasmejem ko kdo kupi kitajsko orodje,.. Dokler ga ne rabiš je super
E×E 4×4 (Offroad, Hot Rod, V8 engine)
+386 40 697 872; +386 40 798 615
www.4x4exe.net

Uporabniški avatar
Dardaj
Prispevkov: 505
Pridružen: Pe Jan 17, 2014 6:03 pm
Kraj: Visoko
Kontakt:

OdgovorNapisal/-a Dardaj » Sr Apr 01, 2015 10:51 am

Mislim, da se lahko kregamo v nedoled, kateri avto je boljsi :) pa ne bomo prisli skupaj :)
Peljal sem se z Merckom, ki je imel 1,5 000 000 km, starim 7 let in je notri izgledal boljse kot Renault z 200 k km. Ma kej ces.
Svojemu pregovorno neunicljivemu 1.9 tdi hisnemu ljubljencku sem pri 400 k km skuril dihtungo na glavi motorja, pa kej ces, da 500 € in se peljes dalje :)
Peljal sem se v indijskih t.i. jajcih alias Tata, ki vsak dan skacejo 700 km prekomerno natovorjene cez razdrapane makadame Himalaje. Stevci so se ze zdavnaj ustavili avto pa se kar pelje. jaz osebno bi jo takoj kupil, ceprav je vzklil vseh drugih kaksna jajca so to :)
Prijatelj si je pred parimi leti privoscil novega Berlingota, kateri ga je s stevilom servisov uspesno preprical, da ga ne bo vec kupil.
ipd.
Zanimivo je gledati po avto.net, na koliko km se prodajajo avtomobili.
Da bi bil malo manj ozkoumen, sem pogledal seveda se na mobile.de (ne delam reklame za nobeno izmed zgoraj omenjenih strani), na oko je razlika med nemskimi koncerni in francosko romunsko navezo nekje med 100 000 in 150 000 km.
Svojo ozkoumnost sem poizkusil razsiriti se tako, da sem opazoval vozila, s katerimi se pripadniki nase (slovanske, bivse jugoslovanske) rase (ki so zanimiv in dober uporabniski profil) vracajo cez vikend v domace kraje skozi tunel Karavanke. Povecini so to tudi se vedno 25 in vec let stare Mecke, celo Golf 2 ni redkost, Passati starejsih letnikov, novejsi Audi in pa BMW ter opel Omega :) kaksne 15 let stare Dacia se nisem videl, nove pa tudi ne!

Tudi Romuni sami prisegajo na trokrako zvezdo na havbi svojih kombijev :)

Skupaj ne bomo prisli, pa ce se se tako trudimo dokazati ali je Dacia Duster dober avto ali ne. Skoda energije, raje pojdimo skupaj na kaksno OFF road turo in spijmo kaksno pivo na koncu! Bo vec haska!

bular
Prispevkov: 760
Pridružen: To Okt 26, 2010 1:26 pm
Kraj: bula

OdgovorNapisal/-a bular » Sr Apr 01, 2015 12:46 pm

:aplavz:

Če hoče tak avto naj ga kupi, vendar mu priporočam naj kupi novega ali z malo kilometri, ker tisti srečni lastniki po anketah so kupili nov avto..tisti ki imajo čez 200.000 bi ga pa najraje zažgali :twisted:
nissan tractor 3.3sdt

Uporabniški avatar
AŁIEN
Prispevkov: 6653
Pridružen: To Maj 29, 2007 7:53 pm
Kraj: Samurailand
Kontakt:

OdgovorNapisal/-a AŁIEN » Sr Apr 01, 2015 2:05 pm

Dardaj napisal/-a:Peljal sem se z Merckom, ki je imel 1,5 000 000 km, starim 7 let in je notri izgledal boljse kot Renault z 200 k km.


Nisem neki matematik ampak takole čez palec je to vozilo cca 600 km na dan.
In po sedmih letih brez sledi obrabe...............ja ja, potem pa svizec zavije čokolado.

bular napisal/-a:..tisti ki imajo čez 200.000 bi ga pa najraje zažgali :twisted:


Poznaš kakšnega takega? Spet nekaj na pamet.
Tisti, ki vozi 50.000 na leto ne kupi dacie. Če pa je kakšen tak in je v štirih letih naredil z njo 200 tisoč jo pa komot vrže proč in za 12.000€ kupi novo saj je tačas zaslužil vsaj za dve novi. Če pa je teh 200.000 naredil za brezveze je pa itak butlj.

Sem mislil da smo že dolgo tega v evropi, pa vidim da smo še vedno na balkanu.
Medtem ko vi tule trlababalan je Dacia osvojila 28 mednarodnih nagrad.

Ko sem bil še mulc in so prvi japonci prišli so vsi tulili kako je to zanič, da ga ni čez nemški avto (vozili so pa jugo), danes so japonci vrh avtomobilske industrije.
Pol so začeli prihajat korejci, pa ponovi vajo, šara da jo ni pa nevem kaj še.......pa je Kia čist vredu za svoj denar in se odlično prodaja.
Zdaj so na vrsti "romuni" pa spet tulite kakšna šara je. Kmalu pridejo še kitajci...........
Takole bom rekel: medtem ko mi s svojo balkansko mentaliteto samo tulimo, japonci, korejci, romuni, kitajci DELAJO! In gladko se jim jebe kaj si o njihovih izdelkih mislimo na brdovitom balkanu. Zato pa smo tam kjer smo.

Poznam nekoga v avstriji, je lastnik nekaj trgovin z barvami. Dec se vozi po opravkih z Opel Kadett D. To je tam nekje okoli 80 letnik, če se ne motim. Kupil je novega in ga vozi še danes. Je rekel tako, veš meni bi bilo nerodno hodit z avtom za 100.000 € po trgovinah in da me moji zaposleni gledajo. Za dopust pa si rentam kaj.
Ko bo tudi pri nas taka mentaliteta bo precej drugače.

Nazaj k temi:
Maxa ne zanima kurčenje kdo ima daljšega ampag dacia duster.

Pa tudi meni ni še nihče odgovoril na jasno vprašanje: KAJ JE BOLJŠEGA V TEM CENOVNEM RAZREDU.

Ne opletajte s tujim ku...denarjem po koprivah. Človek ima denar za Dacio oziroma je namenil toliko zato se ne kurčite z mercedesi. Alo, dacia je zanič, na dan z alternativami. 4x4 za iste solde.

Pa še mal da vam dvignem pritisk:

There's been a lot made of Dacia's bottom-rung SUV entry into the UK car market, as if suddenly everyone fell in love with deleted radios and self-wind windows. But there's more to it than that. It's about true value, and the recognition that cars as transport are just as valuable as cars as expressions of personality. What the Dacia does so well is engender a sense of well-being. That you spent wisely, frugally. That you embrace rationality. Of course, with such a rational car, Top Gear Magazine decided to do something utterly irrational and drive it along the harshest, most death-baiting roads of high Peru, but that's just to make sure it could handle whatever the UK has to throw at it. And you know what? It was absolutely rock solid. Sam Philip engages strange old ladies, steers clear of 1000ft sheer-sided mountain roads and concludes that the Duster ‘distills the very essence of motoring. Freedom. No car in the World offers more freedom for your quid than the Dacia Duster."
http://www.topgear.com/uk/car-news/top- ... 2012-12-19

In just over seven years, the Dacia brand has become a genuine global success story. In 2012, just over 360,000 people bought a new Dacia in 35 countries worldwide, making us the fifth-bestselling passenger car brand in France (in 2011), as well as market leader in Romania and Morocco.
The key to our success has been our simple formula: space and quality, at an unbelievable price. So how does Dacia deliver so much for so little? The key is ingenious design. Since we’re all different, Dacia specifies its vehicles with the basic essentials as standard, without unwanted extras built into the cost, so that you’re able to choose the car to suit you.
As a brand of the Renault Group, Dacia uses clever sourcing and proven technology to ensure its cars are reliable, robust and affordable. From the Sandero hatchback to the Duster SUV, Dacia cars are simple to use and affordable to own. That’s why German customers voted Dacia their second favourite manufacturer in the J.D. Power Customer Satisfaction Survey, in 2010, just behind Audi and ahead of Mercedes-Benz.
Take a look at some of the awards Dacia has been winning along its global rise to become a credible player in today’s car market :

Duster awards :

- 2014 Caravan Club Awards Judges Special Award
- 2013 Towcar Awards Best Budget 4x4
- 2013 Carbuyer.co.uk Car of the Year
- 2012 Top Gear Bargain of the Year
- 2012 FHM Best when you're short of cash
- 2012 Scottish SUV of the Year
- 2012 Scottish Car of the Year
- 2012 Scottish Budget car of the Year

Sandero awards :

- 2013 Scottish Budget Car of the Year
- 2012 FHM What Car? Best Supermini less than £12,000
- 2012 What Car? Best Supermini less than £12,000


Legendarna britanska trojka (Jeremy Clarkson, James May in Richard Hammond), ki je pred časom v Peruju (zloglasni Cañón del Pato v Andih) testirala najbolje opremljeno 4x4 različico romunskega SUV modela, je takrat ugotovila, da na tem svetu za odšteti denar ni novega avtomobila, ki bi vam lahko ponudil več svobode kot jo uporabniku ponuja duster. Poleg tega so pohvalili tudi udobje in vozne lastnosti SUV Romuna, ker je bolj udoben, bolj zmogljiv in tudi bolj praktičen od nekaterih precej dražjih primerkov današnjega modnega 'SUV gibanja' …
http://www.volan.si/novosti/novice/1709 ... -nagradi//

Ekola, moj zadnji post na to temo, ker vas mam počasi že poln kufer, ker samo nakladaste, absolutno nič pa niste pomagali človeku, ki je postavil čisto preprosto vprašanje.
Jasno je, da mu nimate kaj pomagat, ker nimate pojma o Dusterju niti ste se kadaj peljali z njim kaj šele imeli. Pljuvate iz čiste zlobe ali pa mogoče iz ljubosumja, ker si ga sami ne morete privoščiti čeprav je najcenejši SUV. Drugače si teh izlivov sovraštva ne znam razlagati. Ali pa ste se zataknili nekje v prostoru in času. Tam nekje v 80 letih prejšnjega stoletja.
Ebe se men za Dacio vendar upam da bo še dolgo uspešna in vam bo prihajala v sane, medtem ko se vozite z......da ne naštevam.

Max, tule žal ne boš nič zvedel, je pa veliko testov na netu.
http://www.siol.net/avtomoto/testi/avto ... er_pv.aspx

Ko boste imeli take ocene vaših krip za pokazat se pa spet oglasite, da malo podebatiramo še o jajcih, ki jih vi vozite. Upate odpret temo in predstavit vaša jetra.

Uporabniški avatar
AŁIEN
Prispevkov: 6653
Pridružen: To Maj 29, 2007 7:53 pm
Kraj: Samurailand
Kontakt:

OdgovorNapisal/-a AŁIEN » Sr Apr 01, 2015 2:08 pm

Pismo, cel čas sem mislil da je tole OFF ROAD forum, pa sem se očitno zmotil. V glavnem je govora o passatih, golfih, renojih, fiatih in ostalo navlako.

mico001
Prispevkov: 183
Pridružen: To Mar 15, 2011 9:07 pm

OdgovorNapisal/-a mico001 » Sr Apr 01, 2015 2:25 pm

Mogoče vredno omeniti novo vitaro, katera se s 4x4 pogonom začne pri cca 16k€. Vem, da je dražja, ampak tam tam z opremljenim dusterjem.

Uporabniški avatar
gregor
Moderator
Prispevkov: 3299
Pridružen: Sr Maj 21, 2003 8:33 am
Kraj: Žalec
Kontakt:

OdgovorNapisal/-a gregor » Sr Apr 01, 2015 2:29 pm

Koliko ste pa povprečni vozniki tega foruma na cesti na dan, da je recimo izgled armaturke tako pomemben?
Nekateri naši kmetje po par ur na dan zdržijo na zetorjih, imtjih, ursusih. A za do lidla in k maši more bit pa nov avto ranga vsaj golf.
Niva 240D l. 93, OM616 motor, Kobra 215R15, ZF servo, rock crawler TC
2x Patrol Y61 2.8TD
Naprodaj veliko rabljenih delov za Lado in nekaj tudi za Patrola

Uporabniški avatar
jeep corporation
Prispevkov: 1310
Pridružen: Sr Nov 02, 2005 8:19 pm
Kraj: Skopo
Kontakt:

OdgovorNapisal/-a jeep corporation » Sr Apr 01, 2015 2:35 pm

nisem glih star da bi vedel kako točno je blo tistikrat s japonskimi avti, ampak poznam kar nekaj legendarnih japonskih avtov iz pred 30 let nazaj . Kar se tiče pa kia, hiundai, fiat (sej vem da je lahko motor dober, ampak to je komej 20% avta), alfa (zadnjih 25let), dacia, lancia,..... so pač zame totalna jajca, oziroma niso vredni svojega denarja....

kupi kar ti je všeč in kdaj je tudi bolje kupit rabljeno
E×E 4×4 (Offroad, Hot Rod, V8 engine)

+386 40 697 872; +386 40 798 615

www.4x4exe.net

Uporabniški avatar
AŁIEN
Prispevkov: 6653
Pridružen: To Maj 29, 2007 7:53 pm
Kraj: Samurailand
Kontakt:

OdgovorNapisal/-a AŁIEN » Sr Apr 01, 2015 3:09 pm

mico001 napisal/-a:Mogoče vredno omeniti novo vitaro, katera se s 4x4 pogonom začne pri cca 16k€. Vem, da je dražja, ampak tam tam z opremljenim dusterjem.


Teška bo. Osnovni model 4x4 je 16.800 Pa še tu je še en kup stvari za doplačilo. Za ta denar je skor Duster z max opremo. Cenovno nima šans da bi se kosala z Dusterco.
Poleg tega se pa še ne ve kako se bo obnesla in prijela. No, nekateri poznavalci so verjetno z njo že naredili najmanj 200.000 km in vse vedo o tem, čeprav sploh še ne vedo, da se že prodaja.
Zraven je pa vedno riziko, kupit prvi model, ker se še ne ve kakšne otroške bolezni se bodo pokazale. Tale vitara je narejena popolnoma na novo in ni evolucija stare vitare. Tako kot prve Navare k so že pri 5000 km crknili zadnji kolesni ležaji.
https://www.youtube.com/watch?v=uryjD5wltzI

Za povrhu, pa je še grda, kot smrtni greh. Ampak o okusih se ne razpravlja. Vsake oči imajo svojega malarja.

Uporabniški avatar
AŁIEN
Prispevkov: 6653
Pridružen: To Maj 29, 2007 7:53 pm
Kraj: Samurailand
Kontakt:

OdgovorNapisal/-a AŁIEN » Sr Apr 01, 2015 3:30 pm

jeep corporation napisal/-a:nisem glih star da bi vedel kako točno je blo tistikrat s japonskimi avti, ampak poznam kar nekaj legendarnih japonskih avtov iz pred 30 let nazaj


Legendarni DANES.
Ko sem bil še vajenec, so avstrijci vozili toyote corole k nam čez mejo, ker je bilo popravilo nekajkrat cenejše. Avto k šus za videt, ampak na tehničnem pregledu je preglednik z izvijačem naredil luknje v poden. Točno je vedel kam zabost, čeprav ni bilo nič rijasto. Takrat so avstrijci tako bentili čez rajžkoharje da je bilo joj. No, danes je Corola najbolj prodajan model vseh časov.
Tako korejci kot Kitajci že imajo zahodno tehnologijo (največji izvozni trg Nemčije je Kitajska, izvažajo jim stroje, tehnologijo in znanje) in napredujejo z velikimi koraki in svetlobno hitrostjo medtem ko mi sestavljamo twingote za Francoze. Že sedaj delajo dobre avte za solidno ceno. Zakaj pa misliš da zahodne znamke propadajo? Jeep že postavlja tovarno na Kitajskem, oziroma jo je že, ne vem točno. Pa Jeepa sploh ni več. Kupil ga je FIAT dragi moji. Pa še marsikoga zraven.
Upal bi stavit, da ni več zahodnega avtomobila v katerem ne bi našli vgrajen vsaj en kos made in china.

Uporabniški avatar
Bizzy
Prispevkov: 754
Pridružen: Sr Sep 03, 2003 10:19 am
Kraj: Litija
Kontakt:

OdgovorNapisal/-a Bizzy » Sr Apr 01, 2015 3:33 pm

Zdravo,

saj se nisem mislil oglašati, a me je vendar malo zaneslo. Lastil sem si že boga pa pol avtov na dvo in štirikolesni pogon, pa razlikujem na daleč gledano samo dva modela vozil. Prvi model so zjebana jajca s prevrtenimi kilometri, ki potem crkujejo (od tukaj pride, da je določena znamka vozil zanič) in solidni avtomobili z realnimi kilometri, ki delujejo z nekimi normalnimi obratovalnimi stroški. Kupiti nov avto pomeni izogniti se nepredvidenim stroškom, saj le te krije garancija.

Splošno stanje voznikov in lastnikov vozil v Sloveniji je pač takšno, da vsi obuvajo eno številko prevelike čevlje. V praksi gre za nakup prestižnejšega avta z bolje izdelano armaturo na leasing, pušing, krediting ipd.. Za obroke se še nekako napraska, za gume in bognedaj redne servise, kamoli za izredne odpovedi delovanja ni na voljo nič več denarja. Če kdo slučajno kupi avto srednjega razreda, je proglašen za svetsko čudo ali za penzionista, kajti le ti kurci imajo v Sloveniji še denar.

Nikoli nisem vozil Dacie. Nisem imel niti želje niti potrebe. Verjetno je prav soliden avto za malo denarja. Poserjem se tudi na izjave znalcev, ki na 1.5 dCi Renaultovem motorju preventivno menjujejo ojnične ležaje. Na mojem Kangooju letnik 2009 z 270.000 prevoženimi kilometri se še kar veselo vrtijo. In to taprvi. Je pa res, da je avto za slovenske pojme nadstandardo servisiran in vzdrževan. Prepričan sem, da je Dacia Duster z 1.5 Renaultovim dCi motorjem več kot odličen izbor, glede na to, kaj ponuja za ta denar. In o tem je bilo v resnici govora v tej temi.

Pismo, cel čas sem mislil da je tole OFF ROAD forum, pa sem se očitno zmotil. V glavnem je govora o passatih, golfih, renojih, fiatih in ostalo navlako.


Dragi Alien. Nič se nisi zmotil. 85% gobezdaluka na forumu vozi takšne avtomobilčke. To je pač neizpodbitno dejstvo. Nekateri smo tukajle gor zato, ker so nam terenci prirasli v srce in to smatramo za način življenja, drugi pa so tu zato, ker so prisotni že na 100 različnih forumih in imajo čisto preveč časa, vendar lahko na ta način s svojo internetno prezenco postanejo nekdo. V večini itak ostajajo v varni anonimnosti otroške sobe v maminem stanovanju.

Sam trenutno vozim enega Kangooja, eno Vitaro, enega Range roverja in eno Toyoto. V vozni park lahko dodam tudi Tomo Vinkovića. Vse, razen Renaulta je 4x4. Lahko kaj rečem na forumu, ali me bodo pripadniki SS enot VW povozili?

LP Bizzy
I tried being normal once..... I didn't like it!

Uporabniški avatar
AŁIEN
Prispevkov: 6653
Pridružen: To Maj 29, 2007 7:53 pm
Kraj: Samurailand
Kontakt:

OdgovorNapisal/-a AŁIEN » Sr Apr 01, 2015 6:16 pm

Bizzy napisal/-a: Nekateri smo tukajle gor zato, ker so nam terenci prirasli v srce in to smatramo za način življenja,


:amen:

PAJEROxxl
Prispevkov: 353
Pridružen: To Okt 30, 2007 9:33 pm

OdgovorNapisal/-a PAJEROxxl » Sr Apr 01, 2015 7:18 pm

Ah joj :? :?
Ma kej si mona

Uporabniški avatar
GPW1942
Prispevkov: 421
Pridružen: Po Jan 02, 2006 7:52 pm
Kraj: Brezovica

dacia

OdgovorNapisal/-a GPW1942 » Sr Apr 01, 2015 8:50 pm

znanec je en teden vozil sposojeno dacio 4x4, bencinarja.
pravi, da se zadeva pelje OK in da za njegove potrebe ni veliko slabša kot njegov avto.

BTW, ima Audi Q5. :?:

sam nimam izkušenj z Davio, bi jo pa z veseljem testiral.

lp, andrej
American Jeep-In War and Peace

Uporabniški avatar
jereb
Prispevkov: 641
Pridružen: Pe Okt 10, 2003 11:11 pm
Kraj: Logatec

OdgovorNapisal/-a jereb » Sr Apr 01, 2015 9:38 pm

Lej bizi, ker si me ravno izval ti bom tudi na tvoj način odgovoril. Nimam jaz avtov več kot spodnjih gat in tudi nisem nek privrženec znamk. Pri meni ostane avto dokler skoraj ne razpade in gre skoraj za džabe od bajte.
Meni je važno, da mi avto služi svojemu namenu, da me pripelje od točke A do točke B brez da me kje pusti in da je on suženj meni ne jaz njemu. Pa, da preden ga vzame hudič, mi povzroči čim manjše stroške.
Nimam stricev, tet, mam ali fotrov kateri mi bi odnašali rit in tudi ne delam v javni upravi, pač živim izključno od tistega kar sam naredim. Zato naredim tudi kaj iz preventive, ker mi je razlika dati 80 eur ali pa jurja za drug motor.
In to preventivo si nisem izmislil sam ali da bi to delal, ker mi je full vesele vtikat dnar v avto, ampak mi je to svetoval prijatelj kateri je vodja ene od renojevih delavnic in je pač povedal, in če imam namen imeti avto do konca naj pač to naredim, ker so ojnični ležaji pri motorjih 1.5 in 1.9 dizlih rak rana, da so imeli primere, ko motorji niso zdržali tudi 100km. In da še danes preventivno odprejo kakšen motor na novejših avtih da vidijo,če so inginirji kaj spremenili.
In glede na to, da je eden od teh motorjev v daciji sem se pač povedal svoje mnenje.
In tudi ne serjem po forumu, da bi turil svoja jajaca kot najboljši avto ampak povem,kar me moti ali veseli na njih ali če lahko komu moja izkušnja koristi.
LP by Jereb

Uporabniški avatar
lisko
Prispevkov: 1645
Pridružen: Ne Jul 01, 2007 11:55 am

OdgovorNapisal/-a lisko » Če Apr 02, 2015 12:44 am

Vsak bo hvalil svojega.
Kar se tiče ležajev sem naletel pri svojih renojih na zanimive stvari....

F8M motor ( 1.6D) ima ležajni naslon in ležaja ni šans da zavrti v ohišju in s tem izgubi mazanje ( mazanje iz luknje narjene v glavni gredi...oljni film pod pritiskom)

Zalomlo pa se je pri 1.9 dizlo ( F8Q). Ko sem menjaval ležaje ( ki so bili pri 200 tisoč že kar bogi) Sem v štacuni prvo dobil napačne....potem pa ŠOK. Dobim druge ki bi naj pasali....lej ga zlomka so od F9Q motorja ( 1.9 Dci) in potem ko malo premleješ googla dobiš tole...

Dobil ležaje....in verjeli ali ne so od F9Q motorja....Kar pa je 1.9DCI. Motor v cliotu je pa F8Q...
Ponavad si številke sledijo navzgor....Torej ,ko firma razvije nekaj novega gre na nasljednjo številko....
F8Q 64KS
F9Q 120KS

Enaki ležaji? Enaka ojnica? Enaka glavna gred? Toliko potencijala pa F8Q motor tudi ni imel /nima. Ali bi lahko bla butasta logika , da so prvo sestavli F9Q(120KS) motor (od leta 2002 naprej) in ga nato dali v cliota leta99?
In še nekaj ležaji iz motorja F8Q in F9Q ( ki so enaki) NIMAJO ležajnega naslona....torej ko ga zavrti...čao pero...zato pa lahko laufa ali 300 tisoč ali pa ga zavrti tako rekoč že ob prvem štartu....ko ga zavrti adijo mazanje...kaj sledi vemo.

Toliko iz prve roke da ne bomo mlatli samo prazno slamo....vsak pa naj dela s svojim avtom kar hoče.
Sedaj imam cliota 1.4 16V. Spet ko sem menjaval ležaje....veste od česa so? RS clio...2.0...ali tu ne morejo crknit ( pa spet pri 170 tisoč so bili vidni znaki obrabe) ali pa pri RS crknejo prej kot pri 100 tisoč. Seveda vse je pa odvisno od lastnika in vzdrževanja...
Za jeepov stari TD motor je tudi pregovorno znano kaki šrot je....a ko sem ga porihtal je predel 120 tisoč pri meni brez enega popravila ( pa mislim da še sedaj nekje prede). toliko o tem kaj je šrot in kaj ne...

Glede rok in končnikov....Duster pač ni namenjen resnemu offroad prepucavanju ampak nikjer pa ne piše da ne zmore tega. Če malo pokarikiram ni nič kaj dosti močneje ( seveda je) narjen skupaj kot moj clio pa kot zanimivost ga ne šparam najbolj. 50+ preko ležečih policajev ni neki bavbav, kak pločnik ali celo skok iz njega je skor na dnevnem redu....pa ti hudič mali se kr ne da...motor iz leta 2003 dnevno vidi rdeče polje ob porabi 7.6 litra....
Da pa 10+ let kasneje ne bi zmogli nardit romuni enga sposobnega mešanca med daly car in malo offroad varjante pa tudi ne verjamem.
Avto je za to ceno čisto soliden in ni nič kaj bolj pokvarljiv kot kak primeljiv nemec ali japonec....Vse je samo v glavah....

Uporabniški avatar
jeep corporation
Prispevkov: 1310
Pridružen: Sr Nov 02, 2005 8:19 pm
Kraj: Skopo
Kontakt:

OdgovorNapisal/-a jeep corporation » Če Apr 02, 2015 10:07 am

jaz sem ljubitel avtov, zato verjetno ne bom nikoli razumel tistega ki kupi dacio, fiata (mlajšega kot30 let), hiundai, alfa itd

kupi kar ti je lepo, to je to

p.s. pri renojih 1.5 so problem pumpa nafte in inektorji popravilo servis 2500€
E×E 4×4 (Offroad, Hot Rod, V8 engine)

+386 40 697 872; +386 40 798 615

www.4x4exe.net

Mad Max
Prispevkov: 72
Pridružen: Ne Mar 04, 2012 6:36 pm
Kraj: Hrvatini

OdgovorNapisal/-a Mad Max » Če Apr 02, 2015 3:22 pm

Hvala vsem za popestritev dneva, prebral sem vse predloge opozorila in proti mnenja ter se odločil, ... da bom kupil Dusterja ... Imam najmanj deset sodelavcev, ki se vozi v Mercedesu E letniki od 8-11 , mna našem parkirišču so tudi Amaroki in nove BMW petice in moram povedat da res ne mislim porabiti več denarja za avtomobil kakor bo šlo za Dusterja. Mislim da sem se pogodil dobro in mi bodo prodali / sicer šele čez dva meseca - testnega iz salona / tako da dobim nekaj popusta tudi tu. Sem ljubitelj avtomobilov - imam jih pet od katerih sta dva na pragu da postaneta oldtimerja, Pred dvemi dnevi sem razveselil enega Novomeščana kateremu sem prodal svoj Golf 2 1.6 D in ko kupim Dacio bom sinu dal svoj sedanji avtomobil Alfa 159 JTDm Sportwagon ker težko sedem vanj in mi ga plačajo pri zamenjavi manj kot nič - upam, da prodam še Vitaro, ker mi je prevelik strošek futrat bencinca za hodit na Pokljuko iz Kopra če ne - pa jo bom odpeljal kolegu v Bosno za lov ...

Konkretno - nekaj o teh motorjih vem iz prakse ( kolegi ) dosti sem se prevozil z Cliotom 105 km in moram reči da v tisti konfiguraciji je bil motor odlična izbira ... Pumpe in injektorji gredo predvsem pri tistih 65 in 82 km razlog baje slabe pumpe in naš čuveni " biodizel ".

Nabavil sem si tudi avto prikolico ... Tudi zato mi je boljša izbira Turbo Diesel Po podatkih čipan pride nekje do 300 Nm navora ... ( po izteku garancije ) :P

Lep pozdrav,
Max
Nazadnje spremenil Mad Max, dne Če Apr 02, 2015 11:11 pm, skupaj popravljeno 2 krat.

Uporabniški avatar
lisko
Prispevkov: 1645
Pridružen: Ne Jul 01, 2007 11:55 am

OdgovorNapisal/-a lisko » Če Apr 02, 2015 6:22 pm

jeep corporation napisal/-a:jaz sem ljubitel avtov, zato verjetno ne bom nikoli razumel tistega ki kupi dacio, fiata (mlajšega kot30 let), hiundai, alfa itd

kupi kar ti je lepo, to je to

p.s. pri renojih 1.5 so problem pumpa nafte in inektorji popravilo servis 2500€


Im spet baba čula baba rekla....mam sodelavca ki ima clia 1.5 DCI ( v originalu 82...čipan na 106) je prvi lastnik, servisi delani na 15 tisoč. In pri 220kkm prede kot mucek , ki se je ravnokar najedel.

Drug sodelavc pa je imel modusa in je zružla pumpa in posledično šobe....popravilo 1100 eur....
Ne vem včasih od kod vam cene...


Mad Max:
Čestitam in ti želim veliko veselih ter varnih kilometrov.

Uporabniški avatar
jeep corporation
Prispevkov: 1310
Pridružen: Sr Nov 02, 2005 8:19 pm
Kraj: Skopo
Kontakt:

OdgovorNapisal/-a jeep corporation » Če Apr 02, 2015 8:08 pm

iz servisa, nova pumpa, novi inektorji, čiščenje seistema (rezervar, cevi,..)

jaz sem tud imel dci 1.5 slučajno. Si ga pa ne bi upal kupit, jih poznam preveč ki jim sveti lučka (oziroma svetla, ker so se potem znebili avta in je pol naprej kak diler vzel varovalko ven, sej avto še en čas dela), mogoče je bila pol kasnej kakšna izbolšava..
E×E 4×4 (Offroad, Hot Rod, V8 engine)

+386 40 697 872; +386 40 798 615

www.4x4exe.net

Uporabniški avatar
gregor
Moderator
Prispevkov: 3299
Pridružen: Sr Maj 21, 2003 8:33 am
Kraj: Žalec
Kontakt:

OdgovorNapisal/-a gregor » Če Apr 02, 2015 11:25 pm

Mad max, ne morem, da nebi napisal izjave nekoga iz nemškega lada foruma:
Lade nima tisti, ki nima denarja.
Tisti brez denarja si kupijo (starega) passata ali audija.
Nekaj v tem stilu.

Naj služi.
Niva 240D l. 93, OM616 motor, Kobra 215R15, ZF servo, rock crawler TC
2x Patrol Y61 2.8TD
Naprodaj veliko rabljenih delov za Lado in nekaj tudi za Patrola

Uporabniški avatar
Cap
Prispevkov: 155
Pridružen: Če Dec 16, 2004 11:20 am
Kraj: Domžale

OdgovorNapisal/-a Cap » Če Apr 02, 2015 11:45 pm

Preden kupiš to čudo, raje še 1x premisli - kar preberi komentarje ob podobni nepremišljeni odločitvi : http://www.njuz.net/crnogorac-kupio-mali-gradski-automobil/
LP Andrej

Uporabniški avatar
GPW1942
Prispevkov: 421
Pridružen: Po Jan 02, 2006 7:52 pm
Kraj: Brezovica

OdgovorNapisal/-a GPW1942 » Pe Apr 03, 2015 12:18 am

Ja, boljše je kupiti tuarega z 131kkm na števcu ......in resničnimi 631.000.000 km....

Ni problem, če lažeš (praksa v podalpski Deželi) -težava nastane, ko svojemu nekladanju sam popolnoma verjameš.... :D
American Jeep-In War and Peace

Uporabniški avatar
jeep corporation
Prispevkov: 1310
Pridružen: Sr Nov 02, 2005 8:19 pm
Kraj: Skopo
Kontakt:

OdgovorNapisal/-a jeep corporation » Pe Apr 03, 2015 8:23 am

in še zmeraj s 650000km bolš kot pa dacia s 0 km: Veš da je dober če ne opaziš na njemu da ima 500000km več kot piše
E×E 4×4 (Offroad, Hot Rod, V8 engine)

+386 40 697 872; +386 40 798 615

www.4x4exe.net


Vrni se na “Avtomobili in oprema”

Kdo je na strani

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 48 gostov