Moj Nissan Patrol GR Y60 (SWB)
- Dr.Patrol
- Prispevkov: 1422
- Pridružen: Pe Jul 17, 2009 7:30 am
- Kraj: Lej jo, našo Baško Grapo!! :)
- Kontakt:
No še prispevek o delu, ki sem ga izvajal zadnje 2 meseca...
Na avtu sem opazil, da mi zadnje zavore ne delujejo več kot včasih. Desna ni prijela nič, leva je držala kar naprej
Ker mi tudi ni delala mehanska zapora diferencijala, sem se odločil za komplet obnovo zadnje osi.
Leva stran je imela popolnoma zarustane vodila, na katerih "plavajo" zavorne čeljusti.
Demontirana zadnja os
Na desni, kot rečeno, je bil problem v batiču, ki ni stekal in sem ga z veliko težav dobil iz čeljusti
razlika, star/nov batič
Novo sem nabavil vse...diske, gumice, vodila, batiče, zav.ploščice.
demontirane zavore...čeljusti sem zbrusil, pobarval z temp. obstojno barvo in zamenjal vse dele.
Obnovljena/ stara čeljust
zarjavel je celo vijak za odzračevanje zavor
Z osi sem demontiral vse dele, in ker je bilo spodaj več barv, sem se odločil za peskanje le te.
Semeringi so sicer še držali olje, ampak če se že dela sem zamenjal tudi te. Kdor jih je menjaval pred mano jih je enostavno zabil na mesto z izvijačem. Jst sem potem za montažo izdelal orodje...
Diferencijal je v odlični kondiciji in njegova zračnost v mejah normale
Osovina je prišla z peskanja precej pozno zvečer, ampak sem jo vseeno preden nastopi oksidacija, prebarval z 2K osnovno barvo.
Prebarval sem tudi ostale dele podvozja. Seveda prej vse zbrusil, potem 2K osnova in za konec poliuretanska barva.
Stožci na slikah mi služijo za centriranje vzemti nazaj na svoje mesto, saj mi zadaj pri veliki artikulaciji skačejo vzmeti iz mesta...no sedaj ne več, to je bilo prvo kar sem naredu, ko sem kupil avto sta pa po en spodaj in en zgoraj, zadevo pa sem videl na spletu
Dele vzmeti, ki pridejo v stik z kovino sem hotel zaščititi. Za to sem uporabil kar termično cev z dodatkom lepila v debelini stene 2mm. Ker je precej debela, sem jo težko nataknil v krog, ampak mi je na koncu z malo volje le uspelo.
Za zadno os, oz. na ohišje diferencijala sem si zamislil dati zaščito. Da pač zadeve ne prebiješ tako hitro. Izdelal sem tudi zaščito za membrano vklopa zadnje špere. (pločevina 5mm)
Os sem po 2K osnovni barvi zaščitil še z prebarljivim bitumnom in poliuretansko barvo.
Na novo sem prebarval tudi kardan. Zamenjal sem tudi vse mazalne čepe.
Potem je sledila sestava
Novi semeringi in orodje za montažo.
Distančnik kardana je bil prej pobarvan v črno, a se je luščil, zato sem ga jaz raje zloščil do sijaja.
Ker nisem hotel, da po nepotrebnem rjavijo diski, kjer ni treba, sem tudi te pobarval z temp. obstojno barvo.
Vse ostale spoje, sem zaščitil z keramično mastjo
Zamenjal sem tudi komplet cevi za zavore. Tudi olje bo novo in sicer DOT 5.1.
Posebna zahvala gre avtomehaniki Mašera iz Tolmina, ki mi je naredila nove cevi in posodila orodje za krivljenje!
Na šasiji sem še enkrat zbrusil in na novo zaščitil dele, katere po vgradnji delov ne bom več tikal.
Ponovno vse na svojem mestu!
Zadnjega Panhard droga še ni, ker je bilo zaradi zaščit, potrebno izdelati novega.
Sprva nisem vedel, kako se lotiti krivljenja droga, na koncu smo zadevo rešili z avtogenom in primežom. Kot krivin je 15°.
Odločil sem se tudi prestaviti točko upetja droga. Idealna postavitev droga je vodoravno, ko je os sama tudi v vodoravni legi.
Ker je avto precej zvišan, je bil kot droga ogromen, posledično mi je pri veliki artikulaciji levo kolo taknilo v šasijo.
Upetje sem znižal za 8cm, več nisem hotel, ker potem bi bila ročica v nevarnosti, da jo kje na terenu zagrabim. Drog se je malce poravnal, koliko sem dejansko z tem dosegel, bom vedel pa šele po preizkusu na terenu.
Čeprav ima patrol že original, kar dobro speljane odduške, sem vseeno se odločil le te speljati v kabino oz. bok karoserije. idejo sem našel na spletu in z svojo postavitvijo 1.4m od tal, sem lahko brezskrben pri prečkanju kakne vode.
Zaenkrat sem to naredil za oddušek zadnjega diferencijala in pa rezervarja goriva.
Filtre sem dodal, da v cevi ne zaide kakšna umazanija.
Toliko do nadalnega...
lp
Na avtu sem opazil, da mi zadnje zavore ne delujejo več kot včasih. Desna ni prijela nič, leva je držala kar naprej
Ker mi tudi ni delala mehanska zapora diferencijala, sem se odločil za komplet obnovo zadnje osi.
Leva stran je imela popolnoma zarustane vodila, na katerih "plavajo" zavorne čeljusti.
Demontirana zadnja os
Na desni, kot rečeno, je bil problem v batiču, ki ni stekal in sem ga z veliko težav dobil iz čeljusti
razlika, star/nov batič
Novo sem nabavil vse...diske, gumice, vodila, batiče, zav.ploščice.
demontirane zavore...čeljusti sem zbrusil, pobarval z temp. obstojno barvo in zamenjal vse dele.
Obnovljena/ stara čeljust
zarjavel je celo vijak za odzračevanje zavor
Z osi sem demontiral vse dele, in ker je bilo spodaj več barv, sem se odločil za peskanje le te.
Semeringi so sicer še držali olje, ampak če se že dela sem zamenjal tudi te. Kdor jih je menjaval pred mano jih je enostavno zabil na mesto z izvijačem. Jst sem potem za montažo izdelal orodje...
Diferencijal je v odlični kondiciji in njegova zračnost v mejah normale
Osovina je prišla z peskanja precej pozno zvečer, ampak sem jo vseeno preden nastopi oksidacija, prebarval z 2K osnovno barvo.
Prebarval sem tudi ostale dele podvozja. Seveda prej vse zbrusil, potem 2K osnova in za konec poliuretanska barva.
Stožci na slikah mi služijo za centriranje vzemti nazaj na svoje mesto, saj mi zadaj pri veliki artikulaciji skačejo vzmeti iz mesta...no sedaj ne več, to je bilo prvo kar sem naredu, ko sem kupil avto sta pa po en spodaj in en zgoraj, zadevo pa sem videl na spletu
Dele vzmeti, ki pridejo v stik z kovino sem hotel zaščititi. Za to sem uporabil kar termično cev z dodatkom lepila v debelini stene 2mm. Ker je precej debela, sem jo težko nataknil v krog, ampak mi je na koncu z malo volje le uspelo.
Za zadno os, oz. na ohišje diferencijala sem si zamislil dati zaščito. Da pač zadeve ne prebiješ tako hitro. Izdelal sem tudi zaščito za membrano vklopa zadnje špere. (pločevina 5mm)
Os sem po 2K osnovni barvi zaščitil še z prebarljivim bitumnom in poliuretansko barvo.
Na novo sem prebarval tudi kardan. Zamenjal sem tudi vse mazalne čepe.
Potem je sledila sestava
Novi semeringi in orodje za montažo.
Distančnik kardana je bil prej pobarvan v črno, a se je luščil, zato sem ga jaz raje zloščil do sijaja.
Ker nisem hotel, da po nepotrebnem rjavijo diski, kjer ni treba, sem tudi te pobarval z temp. obstojno barvo.
Vse ostale spoje, sem zaščitil z keramično mastjo
Zamenjal sem tudi komplet cevi za zavore. Tudi olje bo novo in sicer DOT 5.1.
Posebna zahvala gre avtomehaniki Mašera iz Tolmina, ki mi je naredila nove cevi in posodila orodje za krivljenje!
Na šasiji sem še enkrat zbrusil in na novo zaščitil dele, katere po vgradnji delov ne bom več tikal.
Ponovno vse na svojem mestu!
Zadnjega Panhard droga še ni, ker je bilo zaradi zaščit, potrebno izdelati novega.
Sprva nisem vedel, kako se lotiti krivljenja droga, na koncu smo zadevo rešili z avtogenom in primežom. Kot krivin je 15°.
Odločil sem se tudi prestaviti točko upetja droga. Idealna postavitev droga je vodoravno, ko je os sama tudi v vodoravni legi.
Ker je avto precej zvišan, je bil kot droga ogromen, posledično mi je pri veliki artikulaciji levo kolo taknilo v šasijo.
Upetje sem znižal za 8cm, več nisem hotel, ker potem bi bila ročica v nevarnosti, da jo kje na terenu zagrabim. Drog se je malce poravnal, koliko sem dejansko z tem dosegel, bom vedel pa šele po preizkusu na terenu.
Čeprav ima patrol že original, kar dobro speljane odduške, sem vseeno se odločil le te speljati v kabino oz. bok karoserije. idejo sem našel na spletu in z svojo postavitvijo 1.4m od tal, sem lahko brezskrben pri prečkanju kakne vode.
Zaenkrat sem to naredil za oddušek zadnjega diferencijala in pa rezervarja goriva.
Filtre sem dodal, da v cevi ne zaide kakšna umazanija.
Toliko do nadalnega...
lp
ex.Popaj. Preimenovan s strani upravnika na podlagi zaslug skupnosti in predlog skupnosti. ;)
www.Adventure-Overland.si
www.Adventure-Overland.si
- Dr.Patrol
- Prispevkov: 1422
- Pridružen: Pe Jul 17, 2009 7:30 am
- Kraj: Lej jo, našo Baško Grapo!! :)
- Kontakt:
Hvala.
Čakam še na olje...sem naročil Motul gear 300 75W-90 (16l). Ga bo zadosti za vse diferencijale, manjalnik in reduktor in še liter bi ga moralo ostati
In pa olje za motor pride zraven Elf sporti TXI 15W-40(10l).
Plan za v novo leto je prednja os, kjer puščata oba semeringa, prav tako bom zamenjal in obnovil zavore. Obenem gre še prvi odbijač na peskanje, vitel na preventivni servis in na motorju se bo naredil veliki servis.
To je 2 mesečni plan za naprej, prilagajal ga bom sproti potrebam
Čakam še na olje...sem naročil Motul gear 300 75W-90 (16l). Ga bo zadosti za vse diferencijale, manjalnik in reduktor in še liter bi ga moralo ostati
In pa olje za motor pride zraven Elf sporti TXI 15W-40(10l).
Plan za v novo leto je prednja os, kjer puščata oba semeringa, prav tako bom zamenjal in obnovil zavore. Obenem gre še prvi odbijač na peskanje, vitel na preventivni servis in na motorju se bo naredil veliki servis.
To je 2 mesečni plan za naprej, prilagajal ga bom sproti potrebam
ex.Popaj. Preimenovan s strani upravnika na podlagi zaslug skupnosti in predlog skupnosti. ;)
www.Adventure-Overland.si
www.Adventure-Overland.si
- Dr.Patrol
- Prispevkov: 1422
- Pridružen: Pe Jul 17, 2009 7:30 am
- Kraj: Lej jo, našo Baško Grapo!! :)
- Kontakt:
Po planu sodeč, bo skoraj zagotovo...Delam na tem, da bi ujel aprilsko Tunizijo, če to ne bo mogoče, mam pa tud že druge plane
Letošnje zimske radosti bojo spet z bmw-jem
lp
Letošnje zimske radosti bojo spet z bmw-jem
lp
ex.Popaj. Preimenovan s strani upravnika na podlagi zaslug skupnosti in predlog skupnosti. ;)
www.Adventure-Overland.si
www.Adventure-Overland.si
- Dr.Patrol
- Prispevkov: 1422
- Pridružen: Pe Jul 17, 2009 7:30 am
- Kraj: Lej jo, našo Baško Grapo!! :)
- Kontakt:
Dela in ne dela
Sama zapora po sebi zdej dela in iz 2 ventilu sem naredu enega delujočega. Govorim o tistem vkuumu pri motorju, ki vklaplja in izklaplja zaporo.
Manjkajo pa 2 cevi od tega ventila do zadaj, se spomniš Bular, da nas to še čaka potegnit??
Sama zapora po sebi zdej dela in iz 2 ventilu sem naredu enega delujočega. Govorim o tistem vkuumu pri motorju, ki vklaplja in izklaplja zaporo.
Manjkajo pa 2 cevi od tega ventila do zadaj, se spomniš Bular, da nas to še čaka potegnit??
ex.Popaj. Preimenovan s strani upravnika na podlagi zaslug skupnosti in predlog skupnosti. ;)
www.Adventure-Overland.si
www.Adventure-Overland.si
Če si se resno lotil obnove, dvigni karoserijo dol s šasije. En dan dela za dol pa en dan dela za nazaj gor, vmes imaš pa vsaj prostor, da stvari narediš tako, kot je treba.
LP, Y.
Destination: Overland
Destination: Overland
- Dr.Patrol
- Prispevkov: 1422
- Pridružen: Pe Jul 17, 2009 7:30 am
- Kraj: Lej jo, našo Baško Grapo!! :)
- Kontakt:
Ni obnova, ipsilon, le odprava mehanskih napak...
Za obnovo po mojih standardih, bi potreboval okoli 5 jurjev, polovičarskega dela se pa ne grem. zato bosta šasija in karoserija morala še kar en čas počakati na to(če kdaj).
Meni je zdaj prioriteta da vse dela in da to dela kot mora. Raje zdaj malo več doma šraufam, kot kasneje na terenu
Za obnovo po mojih standardih, bi potreboval okoli 5 jurjev, polovičarskega dela se pa ne grem. zato bosta šasija in karoserija morala še kar en čas počakati na to(če kdaj).
Meni je zdaj prioriteta da vse dela in da to dela kot mora. Raje zdaj malo več doma šraufam, kot kasneje na terenu
ex.Popaj. Preimenovan s strani upravnika na podlagi zaslug skupnosti in predlog skupnosti. ;)
www.Adventure-Overland.si
www.Adventure-Overland.si
- Dr.Patrol
- Prispevkov: 1422
- Pridružen: Pe Jul 17, 2009 7:30 am
- Kraj: Lej jo, našo Baško Grapo!! :)
- Kontakt:
Olje pršlo, tko da sem danes ga nalil v dif in šel testirat. (Olja za prodajat )
Premik točke upetja panhard droga se očitno obnese, ker ob max. artikulaciji nisem zasledil, da bi guma še podrajsala v šasijo. Mi pa spredaj tud žlajfajo zavore, čez čas sicer popusti in precej že pušča olje iz semeringov na obeh straneh, tako da lih zlo testiral ne bomo, ampak bo šu kmal kar nazaj na klocne
Do nadaljnega pozdravljeni
Premik točke upetja panhard droga se očitno obnese, ker ob max. artikulaciji nisem zasledil, da bi guma še podrajsala v šasijo. Mi pa spredaj tud žlajfajo zavore, čez čas sicer popusti in precej že pušča olje iz semeringov na obeh straneh, tako da lih zlo testiral ne bomo, ampak bo šu kmal kar nazaj na klocne
Do nadaljnega pozdravljeni
ex.Popaj. Preimenovan s strani upravnika na podlagi zaslug skupnosti in predlog skupnosti. ;)
www.Adventure-Overland.si
www.Adventure-Overland.si
- Dr.Patrol
- Prispevkov: 1422
- Pridružen: Pe Jul 17, 2009 7:30 am
- Kraj: Lej jo, našo Baško Grapo!! :)
- Kontakt:
Bom jst rajš pršu na obisk u tuti in škornih, pa šu z tabo z tvojim avtom en điro, važi? Samo povej kdaj??
ex.Popaj. Preimenovan s strani upravnika na podlagi zaslug skupnosti in predlog skupnosti. ;)
www.Adventure-Overland.si
www.Adventure-Overland.si
- Dr.Patrol
- Prispevkov: 1422
- Pridružen: Pe Jul 17, 2009 7:30 am
- Kraj: Lej jo, našo Baško Grapo!! :)
- Kontakt:
Ooo, poznam jst može, če ti ne..en se še piše ku ti!!
ex.Popaj. Preimenovan s strani upravnika na podlagi zaslug skupnosti in predlog skupnosti. ;)
www.Adventure-Overland.si
www.Adventure-Overland.si
- Dr.Patrol
- Prispevkov: 1422
- Pridružen: Pe Jul 17, 2009 7:30 am
- Kraj: Lej jo, našo Baško Grapo!! :)
- Kontakt:
Tema sameva...sm mogu it v garažo še kaj nardit in še kaj poslikat, da ne umre v pozabo
Po raznih prebiranjih tujih forumov, sem imel željo prej ali slej izdelat tudi nov izpušni sistem... 3 cole seveda, kot to počnejo ostali . En dan so se mi potrgali vijaki med kolektorjem iz turbine in ostalim ispušnim delom in to je zame bil zadosten razlog, da se lotim izdelave
Za izdelavo samo sem izbral inox...ker je zadeva "večna" in, ker z njim rad delam.
Star izpuh sem imel namen uporabit za kopiranje, ker pa je imel kar nekaj pomankljivosti, sem le tega več ali manj izdeloval sproti z probavanjem na samem avtu. Premer prejšnje cevi je bil 65mm, sedaj pa je 76mm.
Začel sem kjer je bilo lažje...pri repu...
Super bi blo, da bi imel TIG, ker pa le tega nimam zaenkrat, sem vare zbrusil...po drugi strani je še lepše tako, saj je cev videti na koncu, kot da je iz enega konca
Cev od varjenja, pa do končnega izdelka izgleda nekako takole...
Spoje cevi, kjer sem varil, sem pobrusil, da so se natanko prilegali in naredil "V" koren, da bo var dobro držal, kljub brušenju.
Notranjost vara zgleda kar solidno...
Kar nekaj varjenja in brušenja je bilo potrebno, da sem prišel do te točke.
Na sliki se tudi vidi malce drugačen potek cevi, saj je prejšni izpuh šel tik ob menjalniku, kar je najbrž segrevalo tudi olje v menjalniku...
Kar precej težko sem dobil tudi gibljivo izpušno cev ustreznih dimenzij...
Ker sem želel imeti od začetna do konca enak premer cevi, sem se odločil tudi za izdelavo kolektorja, ki pride iz turbine. Navdih sem iskal po spletu, pa brez uspeha...
Tako sem si iz originalnega kolektorja izdelal "šablono", katera mi je služila pri izdelavi novega kolektorja.
Za izdelavo sem potreboval tudi prirobnice. Po mojih skicah, jih je kolega prenesel v avtocad, le te pa so mi, pravtako iz inoxa, izrezali v OCG Godovič. Moram pohvalit tamkajšnje fante, bili so zelo ustrežljivi, zadevo pa so izdelali odlično, hitro in poceni!
Sama izdelava je bila daleč od enostavnega, nekje vmes sem se že uprašal, če bom kos nalogi...
Ampak mi je steklo dokaj po mojih zamislih...
Končni izdelek proti originalnemu...
Iz klingerita sem izdelal vmesno tesnilo, čeprav sem prirobnice naredil tako, da se cevi stikata sredi prirobnice in ne na samem spoju.
Že na turbotu
Tukaj pa še primerjava starega proti novemu izpuhu
Seveda je bilo potrebno naredit tudi nova upetja...poslikal sem le enega izmed treh.
Kolektor in del izpuha, kjer gre mimo menjalnika, sem dodatno povil še z keramičnim trakom, namenjeno za te posle, z namenom preprečitve oddajanje nepotrebne temperature.
Še slike kako zadeva izgleda na avtu od začetka do konca.
Z končnim izdelkom sem zadovoljen, avto ima lepši glas, precej bolj se sliši turbo, sam po sebi pa ni dosti bolj glasen. Če se kaj pozna na moči pa nebi upal trditi, tudi ga nisem delal z tem namenom.
To bi blo to zaenkrat, za vse tiste ki imate Facebook, pa lahko še povem, da če kliknete na napis spodaj Adventure Overland, vas le ta pripelje na mojo stran, kjer je mogoče kakšna slika več. Upam, da bo tam tudi kmalu kakšna slika iz potovanja in ne samo iz delavnice
Pa lep pozdrav do naslednjega projekta
Po raznih prebiranjih tujih forumov, sem imel željo prej ali slej izdelat tudi nov izpušni sistem... 3 cole seveda, kot to počnejo ostali . En dan so se mi potrgali vijaki med kolektorjem iz turbine in ostalim ispušnim delom in to je zame bil zadosten razlog, da se lotim izdelave
Za izdelavo samo sem izbral inox...ker je zadeva "večna" in, ker z njim rad delam.
Star izpuh sem imel namen uporabit za kopiranje, ker pa je imel kar nekaj pomankljivosti, sem le tega več ali manj izdeloval sproti z probavanjem na samem avtu. Premer prejšnje cevi je bil 65mm, sedaj pa je 76mm.
Začel sem kjer je bilo lažje...pri repu...
Super bi blo, da bi imel TIG, ker pa le tega nimam zaenkrat, sem vare zbrusil...po drugi strani je še lepše tako, saj je cev videti na koncu, kot da je iz enega konca
Cev od varjenja, pa do končnega izdelka izgleda nekako takole...
Spoje cevi, kjer sem varil, sem pobrusil, da so se natanko prilegali in naredil "V" koren, da bo var dobro držal, kljub brušenju.
Notranjost vara zgleda kar solidno...
Kar nekaj varjenja in brušenja je bilo potrebno, da sem prišel do te točke.
Na sliki se tudi vidi malce drugačen potek cevi, saj je prejšni izpuh šel tik ob menjalniku, kar je najbrž segrevalo tudi olje v menjalniku...
Kar precej težko sem dobil tudi gibljivo izpušno cev ustreznih dimenzij...
Ker sem želel imeti od začetna do konca enak premer cevi, sem se odločil tudi za izdelavo kolektorja, ki pride iz turbine. Navdih sem iskal po spletu, pa brez uspeha...
Tako sem si iz originalnega kolektorja izdelal "šablono", katera mi je služila pri izdelavi novega kolektorja.
Za izdelavo sem potreboval tudi prirobnice. Po mojih skicah, jih je kolega prenesel v avtocad, le te pa so mi, pravtako iz inoxa, izrezali v OCG Godovič. Moram pohvalit tamkajšnje fante, bili so zelo ustrežljivi, zadevo pa so izdelali odlično, hitro in poceni!
Sama izdelava je bila daleč od enostavnega, nekje vmes sem se že uprašal, če bom kos nalogi...
Ampak mi je steklo dokaj po mojih zamislih...
Končni izdelek proti originalnemu...
Iz klingerita sem izdelal vmesno tesnilo, čeprav sem prirobnice naredil tako, da se cevi stikata sredi prirobnice in ne na samem spoju.
Že na turbotu
Tukaj pa še primerjava starega proti novemu izpuhu
Seveda je bilo potrebno naredit tudi nova upetja...poslikal sem le enega izmed treh.
Kolektor in del izpuha, kjer gre mimo menjalnika, sem dodatno povil še z keramičnim trakom, namenjeno za te posle, z namenom preprečitve oddajanje nepotrebne temperature.
Še slike kako zadeva izgleda na avtu od začetka do konca.
Z končnim izdelkom sem zadovoljen, avto ima lepši glas, precej bolj se sliši turbo, sam po sebi pa ni dosti bolj glasen. Če se kaj pozna na moči pa nebi upal trditi, tudi ga nisem delal z tem namenom.
To bi blo to zaenkrat, za vse tiste ki imate Facebook, pa lahko še povem, da če kliknete na napis spodaj Adventure Overland, vas le ta pripelje na mojo stran, kjer je mogoče kakšna slika več. Upam, da bo tam tudi kmalu kakšna slika iz potovanja in ne samo iz delavnice
Pa lep pozdrav do naslednjega projekta
ex.Popaj. Preimenovan s strani upravnika na podlagi zaslug skupnosti in predlog skupnosti. ;)
www.Adventure-Overland.si
www.Adventure-Overland.si
Ma tele slike so pa hujš kot alienove offroad bejbe.
čista pornografija.
Sem razočaran, nikjer ne najdem skupaj varjenega inox in navadnega železa.
Pravi mojstri iz naših koncev na inox bojler za vodo našvasajo kar črno mufno, če ravno zmanjka inox komadov.
čista pornografija.
Sem razočaran, nikjer ne najdem skupaj varjenega inox in navadnega železa.
Pravi mojstri iz naših koncev na inox bojler za vodo našvasajo kar črno mufno, če ravno zmanjka inox komadov.
Niva 240D l. 93, OM616 motor, Kobra 215R15, ZF servo, rock crawler TC
2x Patrol Y61 2.8TD
Naprodaj veliko rabljenih delov za Lado in nekaj tudi za Patrola
2x Patrol Y61 2.8TD
Naprodaj veliko rabljenih delov za Lado in nekaj tudi za Patrola
- Dr.Patrol
- Prispevkov: 1422
- Pridružen: Pe Jul 17, 2009 7:30 am
- Kraj: Lej jo, našo Baško Grapo!! :)
- Kontakt:
Spet malo osvežitve...
Letos sem se za spremembo tudi malo vozil, ne samo šraufal, čeprav, bi bilo še kaj za popravit, ampak...
Avto je do sedaj uglavnem zdržal... odbijači so še na mestu, na izpuhu sem moral popraviti nosilce, ker prejšni, niso zdržali, zapora diferencjala ni delala, ko sem jo najbolj rabil, ampak sem napako že odpravil, zadnji blažilci se poslavljajo od sodelovanja in spustil je semering na reduktorju, tisti od prvega kardana, ker je kardan zadeval v nosilec menjalnika...tudi to je že odpravljeno in popravljeno.
Pa gremo po vrsti...
Pred obiskom Ukrajine, sem želel še narediti strešnji prtljažnik, da malo razbremenim (pre)majhen avto, da ostane kaj prostora v njem za prtljago.
In kot ponavadi....vsaka zgodba se začne z kupom železja
ker nimam mašine za krivljene, sem loke izdelal iz varilnih kolen, vare pa zbrusil, da je zadeva lična...
"osnovni" okvir je narejen...
Ker sem si zamislil prtljažnik z "ograjco" in dodatnimi delovnimi lučmi, sem moral najti ustrezno rešitev za povezat zgornji in spodnji del. Po pregledovanju raznoraznih proizvajalcih strešnih prtljažnikov, sem naumil nekaj svojega, izrisal v računalinu, pri OCG Godovič, pa so mi zadevo prijazno, hitro in kalitetno izdelali.
nekje umes...
voda lahko mirno odteče...
še malo napredka...
Preverjanje, če luč sede na svoje mesto. Za luči je poskrbel S-line iz Ajdovščine.
za pohodni del sem izbral valovito mrežo. Izdelali so jo v podjetju Frlic iz Kranja po ugodni ceni.
najlažja pot za izdelavo nosilcev je bila tole...
Ker sem hotel imeti jack dvigalko pri roki, a še vedno tako, da ne odžira prostora, sem se odločil za stransko montažo na prtljažnik. Kasneje sem ugotovil, da je pri izdelovanju, važno tudi upoštevanje porazdelitev teže...k sreči so nosilci montažni, ker je bilo potrebno dvigalno prestaviti na drugo stran prtljažnika Izbral sem najdaljšo dvigalko(150cm) in jo prevzel pri Mamutu v Mengešu.
Izdelani nosilci...
Za sprednji LED bar, sem izdelal nove nosilce... LED bar je spet priskrbel S-line.
da pridem do prtljažnika, sem moral izdelati tudi lojte. Namensko se končajo pred zadnjo tablico, ker bo mogoče tam kdaj še ena roka, z nosilci za jerry-can posode.
Izdelovanje je končano, sledi nekaj slik barvanja...kot ponavadi sem izbral 2komponentno osnovno barvo in 2komponentno zaključno barvo. Črna barva je sicer polmat, ampak sem z nanosom barve dosegel učinek mat efekta.
Po končanem barvanju je sledilo ožičenje prtljažnika...
Tole pa je končni produkt...
Na streho sem potem montiral še dva vojaška kufra, ki sta privijačena direkt v prtljažnik, v njem pa imam najnujnejše za na pot. Vsa olja in ostale tekočine, maziva, filtri, itd., na drugi strani pa dodatne pripomočke za vitlanje, nekaj kosov žice, kablov, vezic, itd.,...
Še nekaj splošnih podatkov...
-Teža celotnega prtljažnika, brez luči in dvigalke ter brez kufrov je točno 65kg...dvigalka ima po mojih meritvah 14kg, luči nisem vagal....
-Skupna moč luči na strehi je 570w...luči so razdeljene na 4 skupine(predni LED bar, levo bočno, desno bočno, zadnje) in jih je možno vklapljati ločeno iz kabine. Zadnje so vezane na rikverc luči, lahko se jih popolnoma izklopi, lahko se lih prižge posamezno iz prtljažnega prostora. Vsa napeljava in releji so skriti v boku, kjer so tudi releji zadnjega vitla.
Letos sem se za spremembo tudi malo vozil, ne samo šraufal, čeprav, bi bilo še kaj za popravit, ampak...
Avto je do sedaj uglavnem zdržal... odbijači so še na mestu, na izpuhu sem moral popraviti nosilce, ker prejšni, niso zdržali, zapora diferencjala ni delala, ko sem jo najbolj rabil, ampak sem napako že odpravil, zadnji blažilci se poslavljajo od sodelovanja in spustil je semering na reduktorju, tisti od prvega kardana, ker je kardan zadeval v nosilec menjalnika...tudi to je že odpravljeno in popravljeno.
Pa gremo po vrsti...
Pred obiskom Ukrajine, sem želel še narediti strešnji prtljažnik, da malo razbremenim (pre)majhen avto, da ostane kaj prostora v njem za prtljago.
In kot ponavadi....vsaka zgodba se začne z kupom železja
ker nimam mašine za krivljene, sem loke izdelal iz varilnih kolen, vare pa zbrusil, da je zadeva lična...
"osnovni" okvir je narejen...
Ker sem si zamislil prtljažnik z "ograjco" in dodatnimi delovnimi lučmi, sem moral najti ustrezno rešitev za povezat zgornji in spodnji del. Po pregledovanju raznoraznih proizvajalcih strešnih prtljažnikov, sem naumil nekaj svojega, izrisal v računalinu, pri OCG Godovič, pa so mi zadevo prijazno, hitro in kalitetno izdelali.
nekje umes...
voda lahko mirno odteče...
še malo napredka...
Preverjanje, če luč sede na svoje mesto. Za luči je poskrbel S-line iz Ajdovščine.
za pohodni del sem izbral valovito mrežo. Izdelali so jo v podjetju Frlic iz Kranja po ugodni ceni.
najlažja pot za izdelavo nosilcev je bila tole...
Ker sem hotel imeti jack dvigalko pri roki, a še vedno tako, da ne odžira prostora, sem se odločil za stransko montažo na prtljažnik. Kasneje sem ugotovil, da je pri izdelovanju, važno tudi upoštevanje porazdelitev teže...k sreči so nosilci montažni, ker je bilo potrebno dvigalno prestaviti na drugo stran prtljažnika Izbral sem najdaljšo dvigalko(150cm) in jo prevzel pri Mamutu v Mengešu.
Izdelani nosilci...
Za sprednji LED bar, sem izdelal nove nosilce... LED bar je spet priskrbel S-line.
da pridem do prtljažnika, sem moral izdelati tudi lojte. Namensko se končajo pred zadnjo tablico, ker bo mogoče tam kdaj še ena roka, z nosilci za jerry-can posode.
Izdelovanje je končano, sledi nekaj slik barvanja...kot ponavadi sem izbral 2komponentno osnovno barvo in 2komponentno zaključno barvo. Črna barva je sicer polmat, ampak sem z nanosom barve dosegel učinek mat efekta.
Po končanem barvanju je sledilo ožičenje prtljažnika...
Tole pa je končni produkt...
Na streho sem potem montiral še dva vojaška kufra, ki sta privijačena direkt v prtljažnik, v njem pa imam najnujnejše za na pot. Vsa olja in ostale tekočine, maziva, filtri, itd., na drugi strani pa dodatne pripomočke za vitlanje, nekaj kosov žice, kablov, vezic, itd.,...
Še nekaj splošnih podatkov...
-Teža celotnega prtljažnika, brez luči in dvigalke ter brez kufrov je točno 65kg...dvigalka ima po mojih meritvah 14kg, luči nisem vagal....
-Skupna moč luči na strehi je 570w...luči so razdeljene na 4 skupine(predni LED bar, levo bočno, desno bočno, zadnje) in jih je možno vklapljati ločeno iz kabine. Zadnje so vezane na rikverc luči, lahko se jih popolnoma izklopi, lahko se lih prižge posamezno iz prtljažnega prostora. Vsa napeljava in releji so skriti v boku, kjer so tudi releji zadnjega vitla.
ex.Popaj. Preimenovan s strani upravnika na podlagi zaslug skupnosti in predlog skupnosti. ;)
www.Adventure-Overland.si
www.Adventure-Overland.si
- Dr.Patrol
- Prispevkov: 1422
- Pridružen: Pe Jul 17, 2009 7:30 am
- Kraj: Lej jo, našo Baško Grapo!! :)
- Kontakt:
Gremo naprej...
Ko sem avto kupil, zadnja zapora ni delovala...niti ni bilo pogoja da bi...
Manjkala je napeljava(cevi), membrana je bila zabasana z lužo, el. napeljava tudi ni obstajala, niti ni deloval vakuum ventil pri motorju...
Pomoč sem dobil na forumu, in sicer so mi forumaši poslali slike originalne napeljave, po kateri sem potem speljal sam na novo.
Za cevi sem izbral bakreno cev..original se mi ne sanja iz česa je, niti me ne zanima, ker sem z to pač najlažje delal...
Vakuum ventil sem kupil drug, rabljen...ki pa enako ni delal...pri mojem je bila težava da je ventil delal samo na eni strani, ista zgodba je bila z drugim rabljenim...potem sem ventile podru in iz dveh naredil enega delujočega
Na šasiji ni bilo niti nosilcev za te cevi, tako da sem moral kupiti nove...danes mi je žal, da jih nisem kako drugače izdelal, ker je 5 nosilcev koštalo kot učka iz glave...
Zadaj na diferencijalu, niti nisem mogu kupit nosilcev, zato sem jih izdelal iz teflona in pobarval na črno...
Ko sem končal, sem naredil preizkus....in žalostno ugotovil, da iz te moke ne bo kruha...avto sem podložil, da so bile zadnja kolesa v zraku, nato pa vklopil zadnjo zaporo...iz diferencijala se je slišalo le KLIK-KLIK-KLIK,.... Vilice zapore niso mogle vklopiti diferencijala, ker so zdrsovale...
Diferencijal sem spet vzel narazen in našel vzrok...
Ni bilo drugega, kot kupiti drug diferencijal in zamenjati. Sedaj zadeva špila, nisem pa še napeljal el. kabla, ki bi mi ob vklopu javil tudi z lučko na armaturni plošči...še delam na tem
Ko sem avto kupil, zadnja zapora ni delovala...niti ni bilo pogoja da bi...
Manjkala je napeljava(cevi), membrana je bila zabasana z lužo, el. napeljava tudi ni obstajala, niti ni deloval vakuum ventil pri motorju...
Pomoč sem dobil na forumu, in sicer so mi forumaši poslali slike originalne napeljave, po kateri sem potem speljal sam na novo.
Za cevi sem izbral bakreno cev..original se mi ne sanja iz česa je, niti me ne zanima, ker sem z to pač najlažje delal...
Vakuum ventil sem kupil drug, rabljen...ki pa enako ni delal...pri mojem je bila težava da je ventil delal samo na eni strani, ista zgodba je bila z drugim rabljenim...potem sem ventile podru in iz dveh naredil enega delujočega
Na šasiji ni bilo niti nosilcev za te cevi, tako da sem moral kupiti nove...danes mi je žal, da jih nisem kako drugače izdelal, ker je 5 nosilcev koštalo kot učka iz glave...
Zadaj na diferencijalu, niti nisem mogu kupit nosilcev, zato sem jih izdelal iz teflona in pobarval na črno...
Ko sem končal, sem naredil preizkus....in žalostno ugotovil, da iz te moke ne bo kruha...avto sem podložil, da so bile zadnja kolesa v zraku, nato pa vklopil zadnjo zaporo...iz diferencijala se je slišalo le KLIK-KLIK-KLIK,.... Vilice zapore niso mogle vklopiti diferencijala, ker so zdrsovale...
Diferencijal sem spet vzel narazen in našel vzrok...
Ni bilo drugega, kot kupiti drug diferencijal in zamenjati. Sedaj zadeva špila, nisem pa še napeljal el. kabla, ki bi mi ob vklopu javil tudi z lučko na armaturni plošči...še delam na tem
ex.Popaj. Preimenovan s strani upravnika na podlagi zaslug skupnosti in predlog skupnosti. ;)
www.Adventure-Overland.si
www.Adventure-Overland.si
- Dr.Patrol
- Prispevkov: 1422
- Pridružen: Pe Jul 17, 2009 7:30 am
- Kraj: Lej jo, našo Baško Grapo!! :)
- Kontakt:
...
Ker za navigiranje in javljanje domov prek interneta uporabljam osebni računalnik oz. netbook(mali prenosni računalnik), kjer imam naloženega Garmina, je bilo potrebno izdelati tudi ustrezni nosilec. Včasih je bil pritrjen z vakuum nosilcem na prednjo steklo in dodatno zavarovan z lastiko, ampak sovoznik ni veliko odnesel od potovanja, prav tako je bila težava, če bi moral navigirati sam...
Zato sem se lotil izdelave nosilca...
Slikal sem bolj malo, ampak vidi se za kaj se gre
Nosilec je brezstopenjsko nastavljiv, možno ga je tudi izvleči, da ga ni v vozilu, ko računalnika ne uporabljam.
Ker za navigiranje in javljanje domov prek interneta uporabljam osebni računalnik oz. netbook(mali prenosni računalnik), kjer imam naloženega Garmina, je bilo potrebno izdelati tudi ustrezni nosilec. Včasih je bil pritrjen z vakuum nosilcem na prednjo steklo in dodatno zavarovan z lastiko, ampak sovoznik ni veliko odnesel od potovanja, prav tako je bila težava, če bi moral navigirati sam...
Zato sem se lotil izdelave nosilca...
Slikal sem bolj malo, ampak vidi se za kaj se gre
Nosilec je brezstopenjsko nastavljiv, možno ga je tudi izvleči, da ga ni v vozilu, ko računalnika ne uporabljam.
Nazadnje spremenil Dr.Patrol, dne So Nov 01, 2014 7:00 pm, skupaj popravljeno 1 krat.
ex.Popaj. Preimenovan s strani upravnika na podlagi zaslug skupnosti in predlog skupnosti. ;)
www.Adventure-Overland.si
www.Adventure-Overland.si
- Dr.Patrol
- Prispevkov: 1422
- Pridružen: Pe Jul 17, 2009 7:30 am
- Kraj: Lej jo, našo Baško Grapo!! :)
- Kontakt:
Za konec naj še povem v čem je bila težava z prvim kardanom...
Ker je vozilo precej dvignjeno, je bilo potrebno spustiti tudi menjalnik...to so naredili že pred mano, drugače obstajajo na spletu tudi drop kiti za to predelavo. Spustiti ga je potrebno zaradi zadnjega kota kardana, ker če ne... že zdej je kot prevelik, si bom mogu omislit omejilce hoda, ker če je avto na dvigalu( so kolesa stegnjena do konca) se še vedno ne da zavrtet kardana, ker je kot prehud.
Problem pa je bil, da zaradi drugačne postavitve menjalnika, spremenimo tudi kot na prvi kardan.... in le ta je ob max. hodu prve akse, zadel v nosilec menjalnika, posledično pritiskal tudi na semering v reduktorju, da je le ta spustil...
zadevo sem rešil tako, da sem predelal nosilec menjalnika, da ima kardan prosto pot in ne zadeva več nikamor tudi ob max. hodu prve akse.
Slike predelave nimam, če pa koga res zanima, lahko tudi poslikam...
To je to za enkrat, za pol leta mate mir pred mano, pol bo pa pomojem že kaj novga za objavt
lp
Ker je vozilo precej dvignjeno, je bilo potrebno spustiti tudi menjalnik...to so naredili že pred mano, drugače obstajajo na spletu tudi drop kiti za to predelavo. Spustiti ga je potrebno zaradi zadnjega kota kardana, ker če ne... že zdej je kot prevelik, si bom mogu omislit omejilce hoda, ker če je avto na dvigalu( so kolesa stegnjena do konca) se še vedno ne da zavrtet kardana, ker je kot prehud.
Problem pa je bil, da zaradi drugačne postavitve menjalnika, spremenimo tudi kot na prvi kardan.... in le ta je ob max. hodu prve akse, zadel v nosilec menjalnika, posledično pritiskal tudi na semering v reduktorju, da je le ta spustil...
zadevo sem rešil tako, da sem predelal nosilec menjalnika, da ima kardan prosto pot in ne zadeva več nikamor tudi ob max. hodu prve akse.
Slike predelave nimam, če pa koga res zanima, lahko tudi poslikam...
To je to za enkrat, za pol leta mate mir pred mano, pol bo pa pomojem že kaj novga za objavt
lp
ex.Popaj. Preimenovan s strani upravnika na podlagi zaslug skupnosti in predlog skupnosti. ;)
www.Adventure-Overland.si
www.Adventure-Overland.si
Namesto računalnika ti predlagam tole (če seveda finance zmorejo - cena je v Avstriji okoli 200 evrov):
http://www.asus.com/Tablets_Mobile/ASUS_VivoTab_Note_8_M80TA/
8" ekran, windows 8.1 (deluje tudi ozi explore brez problemov z mapami, ki jih vse dobiš na netu),4 jedrni procesor, 2gb rama, 32gb diska SSD in slot za sd kartico do 128GB ter gps in touch screen. Kameri (5mp zadaj in 1.3mp spredaj za skype). Brez napajanja zdržijo baterije nekje 8 ur (7:36) gledanja filmov ali nekje 4 ure GPS-a (oboje sprobano na terenu).
Če rabiš pa tipkovnico, pa lahko vzameš najcenejšo preko bluetootha in deluje brez problema.
Zadeva je res uporabna, čeprav ima samo 8", ampak ga lahko montiraš z nosilcem na šipo, ker je tok lahek.
Pa še eno zadevo ima, ki je večina tablic nima - pisalo.
Sem imel tudi sam dolgo časa prenosnik, pa je tole veliko bolj proročno
http://www.asus.com/Tablets_Mobile/ASUS_VivoTab_Note_8_M80TA/
8" ekran, windows 8.1 (deluje tudi ozi explore brez problemov z mapami, ki jih vse dobiš na netu),4 jedrni procesor, 2gb rama, 32gb diska SSD in slot za sd kartico do 128GB ter gps in touch screen. Kameri (5mp zadaj in 1.3mp spredaj za skype). Brez napajanja zdržijo baterije nekje 8 ur (7:36) gledanja filmov ali nekje 4 ure GPS-a (oboje sprobano na terenu).
Če rabiš pa tipkovnico, pa lahko vzameš najcenejšo preko bluetootha in deluje brez problema.
Zadeva je res uporabna, čeprav ima samo 8", ampak ga lahko montiraš z nosilcem na šipo, ker je tok lahek.
Pa še eno zadevo ima, ki je večina tablic nima - pisalo.
Sem imel tudi sam dolgo časa prenosnik, pa je tole veliko bolj proročno
Pred EUR sem bil SIT!
- Dr.Patrol
- Prispevkov: 1422
- Pridružen: Pe Jul 17, 2009 7:30 am
- Kraj: Lej jo, našo Baško Grapo!! :)
- Kontakt:
Verjamem vse...ampak, prenosnik sem dobil poceni, na njem je že bila kartografija in gps...dokler služi bo ta, pred tem pa sem razmišljal v tvoji smeri...dobi se tudi nek prenosnik, proizvajalca sem pozabil, ki je ubistvu tablica z tipkovnico, ki pa jo lahko ločiš...naj bi zdržal tudi prah...
Moj dotični računalnik je že dal nekaj puščavskega peska skozi, pa še deluje, tako da...
Moj dotični računalnik je že dal nekaj puščavskega peska skozi, pa še deluje, tako da...
ex.Popaj. Preimenovan s strani upravnika na podlagi zaslug skupnosti in predlog skupnosti. ;)
www.Adventure-Overland.si
www.Adventure-Overland.si
Ja je že kar nekaj tablic s tipkovnicami. Asus T100, lenovo yoga in podobni.
Če ti sedanji služi in če je bil poceni, potem je to prava stvar.
A Ozi Explorer program imaš? Imam zanj karte slovenije 1:5000, 1:10.000 in 1:25.000, ter karte hrvaške, srbije in črne gore v merilu 1:25.000, pa nekaj severne afrike v starih ruskih kartah, ki so kalibrirane za ta program.
Če ti sedanji služi in če je bil poceni, potem je to prava stvar.
A Ozi Explorer program imaš? Imam zanj karte slovenije 1:5000, 1:10.000 in 1:25.000, ter karte hrvaške, srbije in črne gore v merilu 1:25.000, pa nekaj severne afrike v starih ruskih kartah, ki so kalibrirane za ta program.
Pred EUR sem bil SIT!
Vrni se na “Avtomobili in oprema”
Kdo je na strani
Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 112 gostov