homologacija dizel
jaz sem ze dvakrat to delal vendar pri bmwju 318 torej bil je 1.8 bencinar vgradil motor 3.0 dizla in enkrat 2.0 dizla vendar je bil pogoj da je bil motor novejsi od avta in racun od motorja ter podatke iz kerega avta je.napisat sem moral tut izjavo da sem sam vgradil.v enem primeru sem predlozil kopijo prometne ter kupoprodajne pogodbe v drugem pa kopijo racuna ki sem jo dobil pri nakupo motorja na odpadu v italiji.oboje so mi odobrili na lppju brez tezeav.sem pa se pred tem pozanimal kak je na rti v mb pa bi rabil en kup papirjev....lp mario
- jeep corporation
- Prispevkov: 1310
- Pridružen: Sr Nov 02, 2005 8:19 pm
- Kraj: Skopo
- Kontakt:
jeep corporation napisal/-a:za uvoz vozila nima veze kateri evro ja al je evro 1 ali evro 0, letnik pa tudi nima veze, lahko uvoziš kar hočeš
Hja no, za uvoz res ne, niti za pridobitev iz druge članice,
euro2 je pogoj za homologacijo vozila pri nas.
Niva 240D l. 93, OM616 motor, Kobra 215R15, ZF servo, rock crawler TC
2x Patrol Y61 2.8TD
Naprodaj veliko rabljenih delov za Lado in nekaj tudi za Patrola
2x Patrol Y61 2.8TD
Naprodaj veliko rabljenih delov za Lado in nekaj tudi za Patrola
No tako je z predelavo vozila v dizel
Odgovor iz LPP-ja
Pozdravljeni,
Če je bil motor serijsko vgrajevan v vaš model Lade Nive, bo predelavo mogoče odobriti. Pri
tem pa morajo nosilci motorja na karoseriji vozila ostati nespremenjeni. Za pregled potrebujete:
- Dokazilo o lastništvu motorja - račun
- Izpolnjeno vlogo: http://www.lpp.si/sites/default/files/u ... ozila_.pdf
- Prometno dovoljenje oz. dokazilo o lastništvu vozila
- Obstoječe Potrdilo o skladnosti (homologacijski kartonček)
- Pooblastilo lastnika vozila, če vložnik ni tudi lastnik vozila.
- Tehnično poročilo o vgradnji motorja
Motor lahko zamenja le za to usposobljena in registrirana oseba (avtomehanik s.p.) ali organizacija (servis d.o.o.) in o tem izdela tehnično poročilo.
V prilogi vam pošiljam usmeritve za izdelavo tehničnega poročila, ki smo jih prejeli od Agencije za varnost cestnega prometa.
Cena pregleda je 35€ + 9€ za Potrdilo o skladnosti, če imate še staro (majhno) Potrdilo o skladnosti
Preglede predelanih vozil opravljamo od ponedeljka do petka med 7 in 18 uro.
Naročanje ni potrebno.
Potrdilo o skladnosti vozila z vpisanimi predelavami lahko prevzamete osebno naslednji dan po opravljenem pregledu oz. vam ga pošljemo priporočeno po pošti.
Odgovor iz LPP-ja
Pozdravljeni,
Če je bil motor serijsko vgrajevan v vaš model Lade Nive, bo predelavo mogoče odobriti. Pri
tem pa morajo nosilci motorja na karoseriji vozila ostati nespremenjeni. Za pregled potrebujete:
- Dokazilo o lastništvu motorja - račun
- Izpolnjeno vlogo: http://www.lpp.si/sites/default/files/u ... ozila_.pdf
- Prometno dovoljenje oz. dokazilo o lastništvu vozila
- Obstoječe Potrdilo o skladnosti (homologacijski kartonček)
- Pooblastilo lastnika vozila, če vložnik ni tudi lastnik vozila.
- Tehnično poročilo o vgradnji motorja
Motor lahko zamenja le za to usposobljena in registrirana oseba (avtomehanik s.p.) ali organizacija (servis d.o.o.) in o tem izdela tehnično poročilo.
V prilogi vam pošiljam usmeritve za izdelavo tehničnega poročila, ki smo jih prejeli od Agencije za varnost cestnega prometa.
Cena pregleda je 35€ + 9€ za Potrdilo o skladnosti, če imate še staro (majhno) Potrdilo o skladnosti
Preglede predelanih vozil opravljamo od ponedeljka do petka med 7 in 18 uro.
Naročanje ni potrebno.
Potrdilo o skladnosti vozila z vpisanimi predelavami lahko prevzamete osebno naslednji dan po opravljenem pregledu oz. vam ga pošljemo priporočeno po pošti.
- jeep corporation
- Prispevkov: 1310
- Pridružen: Sr Nov 02, 2005 8:19 pm
- Kraj: Skopo
- Kontakt:
gregor napisal/-a:jeep corporation napisal/-a:za uvoz vozila nima veze kateri evro ja al je evro 1 ali evro 0, letnik pa tudi nima veze, lahko uvoziš kar hočeš
Hja no, za uvoz res ne, niti za pridobitev iz druge članice,
euro2 je pogoj za homologacijo vozila pri nas.
to ni res, razen če je spremenilo v zadnjih dneh!
Homologiraš in registriraš lahko katerikoli evro in letnik vozila, samo dmv boš plačal najvišji to mislim da je 48% ker za emisije za starejša vozila nimajo uradnih podatkov....
Kot praviš ti, je bilo 2leti ali več nazaj..
- jeep corporation
- Prispevkov: 1310
- Pridružen: Sr Nov 02, 2005 8:19 pm
- Kraj: Skopo
- Kontakt:
Če imaš željo to naredit, zamenjaš motor, sprintaš pogoje ki ti jih je poslal RTI (te pogoje seveda izolniš) vse neseš s sabo in greš homologirat, saj imaš vse kar so ti naročili. Če nimaš preveč volje, pač opusti projekt in ne se obremenjevat kaj se bodo na homologaciji še zmislili, ker to je nihov problem če so ti pisno narobe odgovorili...
-
- Prispevkov: 68
- Pridružen: Sr Okt 29, 2014 1:40 pm
Živijo
Sem nov na tem forumu in sem ravno v projektu predelave wranglerja v dizel.
Ko sem se zanimal glede homologacije sem dobil odgovor, da potrebujemo potrdilo o nakupu motorja, potrdilo od originalnega servisa da se strinjajo z predelavo. Motor pa se mora ujemati v euro standardu z obstoječim.
To je načeloma vse za homologacijo.
LP, Matija
Sem nov na tem forumu in sem ravno v projektu predelave wranglerja v dizel.
Ko sem se zanimal glede homologacije sem dobil odgovor, da potrebujemo potrdilo o nakupu motorja, potrdilo od originalnega servisa da se strinjajo z predelavo. Motor pa se mora ujemati v euro standardu z obstoječim.
To je načeloma vse za homologacijo.
LP, Matija
Kdo je na strani
Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 18 gostov