homologacija dizel

Teme, ki niso v povezavi z offroadom
jovan
Prispevkov: 181
Pridružen: Ne Okt 21, 2012 11:57 pm
Kraj: maribor

OdgovorNapisal/-a jovan » Sr Okt 15, 2014 7:14 pm

jaz sem ze dvakrat to delal vendar pri bmwju 318 torej bil je 1.8 bencinar vgradil motor 3.0 dizla in enkrat 2.0 dizla vendar je bil pogoj da je bil motor novejsi od avta in racun od motorja ter podatke iz kerega avta je.napisat sem moral tut izjavo da sem sam vgradil.v enem primeru sem predlozil kopijo prometne ter kupoprodajne pogodbe v drugem pa kopijo racuna ki sem jo dobil pri nakupo motorja na odpadu v italiji.oboje so mi odobrili na lppju brez tezeav.sem pa se pred tem pozanimal kak je na rti v mb pa bi rabil en kup papirjev....lp mario

bular
Prispevkov: 760
Pridružen: To Okt 26, 2010 1:26 pm
Kraj: bula

OdgovorNapisal/-a bular » Sr Okt 15, 2014 10:23 pm

Zanimivo, vendar se bom moral pozanimat kako je zdaj, ker se pri nas marsikaj hitro spremija..
nissan tractor 3.3sdt

Uporabniški avatar
jeep corporation
Prispevkov: 1310
Pridružen: Sr Nov 02, 2005 8:19 pm
Kraj: Skopo
Kontakt:

OdgovorNapisal/-a jeep corporation » Sr Okt 15, 2014 11:10 pm

za uvoz vozila nima veze kateri evro ja al je evro 1 ali evro 0, letnik pa tudi nima veze, lahko uvoziš kar hočeš
E×E 4×4 (Offroad, Hot Rod, V8 engine)
+386 40 697 872; +386 40 798 615
www.4x4exe.net

Uporabniški avatar
gregor
Moderator
Prispevkov: 3299
Pridružen: Sr Maj 21, 2003 8:33 am
Kraj: Žalec
Kontakt:

OdgovorNapisal/-a gregor » Sr Okt 15, 2014 11:42 pm

jeep corporation napisal/-a:za uvoz vozila nima veze kateri evro ja al je evro 1 ali evro 0, letnik pa tudi nima veze, lahko uvoziš kar hočeš


Hja no, za uvoz res ne, niti za pridobitev iz druge članice,
euro2 je pogoj za homologacijo vozila pri nas.
Niva 240D l. 93, OM616 motor, Kobra 215R15, ZF servo, rock crawler TC
2x Patrol Y61 2.8TD
Naprodaj veliko rabljenih delov za Lado in nekaj tudi za Patrola

Uporabniški avatar
Matej T
Prispevkov: 1776
Pridružen: Ne Mar 22, 2009 1:23 pm
Kraj: Kostanjevica na Krki

OdgovorNapisal/-a Matej T » Če Okt 16, 2014 11:11 am

No tako je z predelavo vozila v dizel

Odgovor iz LPP-ja

Pozdravljeni,
Če je bil motor serijsko vgrajevan v vaš model Lade Nive, bo predelavo mogoče odobriti. Pri
tem pa morajo nosilci motorja na karoseriji vozila ostati nespremenjeni. Za pregled potrebujete:

- Dokazilo o lastništvu motorja - račun
- Izpolnjeno vlogo: http://www.lpp.si/sites/default/files/u ... ozila_.pdf

- Prometno dovoljenje oz. dokazilo o lastništvu vozila
- Obstoječe Potrdilo o skladnosti (homologacijski kartonček)
- Pooblastilo lastnika vozila, če vložnik ni tudi lastnik vozila.
- Tehnično poročilo o vgradnji motorja

Motor lahko zamenja le za to usposobljena in registrirana oseba (avtomehanik s.p.) ali organizacija (servis d.o.o.) in o tem izdela tehnično poročilo.

V prilogi vam pošiljam usmeritve za izdelavo tehničnega poročila, ki smo jih prejeli od Agencije za varnost cestnega prometa.

Cena pregleda je 35€ + 9€ za Potrdilo o skladnosti, če imate še staro (majhno) Potrdilo o skladnosti

Preglede predelanih vozil opravljamo od ponedeljka do petka med 7 in 18 uro.


Naročanje ni potrebno.


Potrdilo o skladnosti vozila z vpisanimi predelavami lahko prevzamete osebno naslednji dan po opravljenem pregledu oz. vam ga pošljemo priporočeno po pošti.

luka32
Prispevkov: 200
Pridružen: To Nov 16, 2010 2:49 pm
Kraj: Litija

OdgovorNapisal/-a luka32 » Če Okt 16, 2014 7:53 pm

Daj še prilogo prilepi prosim.

lp

Uporabniški avatar
Matej T
Prispevkov: 1776
Pridružen: Ne Mar 22, 2009 1:23 pm
Kraj: Kostanjevica na Krki

OdgovorNapisal/-a Matej T » Če Okt 16, 2014 8:07 pm

Ma sploh niso priložili nobene datoteke :evil: itak me je pa kar minilo it v predelavo ker grozno komplicirajo.

jovan
Prispevkov: 181
Pridružen: Ne Okt 21, 2012 11:57 pm
Kraj: maribor

OdgovorNapisal/-a jovan » Če Okt 16, 2014 8:55 pm

ja jaz pred 5-6 leti nisem imel nobenih problemov na lpp-ju :D so pa komplicirali na rti v mb zato sem sal pol na lpp.je pa res da pri nam vsako leto spreminjajo zakone.lp

Uporabniški avatar
5x4
Prispevkov: 989
Pridružen: Če Feb 09, 2006 12:18 am
Kraj: Slovenija

OdgovorNapisal/-a 5x4 » Pe Okt 17, 2014 10:11 am

Matej T napisal/-a:Ma sploh niso priložili nobene datoteke :evil: itak me je pa kar minilo it v predelavo ker grozno komplicirajo.


Meni se zdi simpl ko pasulj... Še največ dela imaš z zamenjavo motorja.

Uporabniški avatar
jeep corporation
Prispevkov: 1310
Pridružen: Sr Nov 02, 2005 8:19 pm
Kraj: Skopo
Kontakt:

OdgovorNapisal/-a jeep corporation » Pe Okt 17, 2014 10:18 am

gregor napisal/-a:
jeep corporation napisal/-a:za uvoz vozila nima veze kateri evro ja al je evro 1 ali evro 0, letnik pa tudi nima veze, lahko uvoziš kar hočeš


Hja no, za uvoz res ne, niti za pridobitev iz druge članice,
euro2 je pogoj za homologacijo vozila pri nas.


to ni res, razen če je spremenilo v zadnjih dneh!

Homologiraš in registriraš lahko katerikoli evro in letnik vozila, samo dmv boš plačal najvišji to mislim da je 48% ker za emisije za starejša vozila nimajo uradnih podatkov....

Kot praviš ti, je bilo 2leti ali več nazaj..
E×E 4×4 (Offroad, Hot Rod, V8 engine)

+386 40 697 872; +386 40 798 615

www.4x4exe.net

Uporabniški avatar
jeep corporation
Prispevkov: 1310
Pridružen: Sr Nov 02, 2005 8:19 pm
Kraj: Skopo
Kontakt:

OdgovorNapisal/-a jeep corporation » Pe Okt 17, 2014 10:25 am

Če imaš željo to naredit, zamenjaš motor, sprintaš pogoje ki ti jih je poslal RTI (te pogoje seveda izolniš) vse neseš s sabo in greš homologirat, saj imaš vse kar so ti naročili. Če nimaš preveč volje, pač opusti projekt in ne se obremenjevat kaj se bodo na homologaciji še zmislili, ker to je nihov problem če so ti pisno narobe odgovorili...
E×E 4×4 (Offroad, Hot Rod, V8 engine)

+386 40 697 872; +386 40 798 615

www.4x4exe.net

wrangler 2.5d
Prispevkov: 68
Pridružen: Sr Okt 29, 2014 1:40 pm

OdgovorNapisal/-a wrangler 2.5d » So Nov 01, 2014 10:28 am

Živijo
Sem nov na tem forumu in sem ravno v projektu predelave wranglerja v dizel.
Ko sem se zanimal glede homologacije sem dobil odgovor, da potrebujemo potrdilo o nakupu motorja, potrdilo od originalnega servisa da se strinjajo z predelavo. Motor pa se mora ujemati v euro standardu z obstoječim.
To je načeloma vse za homologacijo.
LP, Matija

Uporabniški avatar
ferrarist
Moderator
Prispevkov: 1488
Pridružen: To Jun 10, 2003 8:49 pm
Kraj: okolica ajdovščine

OdgovorNapisal/-a ferrarist » So Nov 01, 2014 12:53 pm

Zanimivo :) pred časom sem na USA forumu bral, da se lahko zmontira katerikoli motor, le da je NOVEJŠI od originalnega :)

Uporabniški avatar
Matej T
Prispevkov: 1776
Pridružen: Ne Mar 22, 2009 1:23 pm
Kraj: Kostanjevica na Krki

OdgovorNapisal/-a Matej T » So Nov 01, 2014 1:41 pm

Po celem svetu se da vse v Slovenistanu pa ne moreš nič še malo pa nam bodo zaračunali zrak, ki ga dihamo. :evil:


Vrni se na “Razno”

Kdo je na strani

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 2 gosta