VW Passat, 2.0 tdi, l. 2006 ima težave z vžiganjem!

Teme, ki niso v povezavi z offroadom
Uporabniški avatar
Dardaj
Prispevkov: 505
Pridružen: Pe Jan 17, 2014 6:03 pm
Kraj: Visoko
Kontakt:

VW Passat, 2.0 tdi, l. 2006 ima težave z vžiganjem!

OdgovorNapisal/-a Dardaj » Po Sep 08, 2014 8:04 pm

Pozdravljeni!

Zbiram pametne nasvete oz. pomoč.
"Ta drug" Passat pri hiši se je odločil, da ne bo več vžgal.
Najprej je imel težave pri verglanju na klancu pred hišo, kar me je navedlo na misel, da je verjetno umira dizel pumpa (enake simptome je imel moj 1.9, kateremu smo potem zamenjali črpalko in sedaj dela :) ), potem je začel verglat tudi pri vžiganju na ravnem ter celo, če je imel nos navzdol obrnjen, vendar je po nekaj časa prižiganja v prazno (enak zvok, kot če poizkušaš prižigati avto brez goriva vseeno vžgal. dokončno je klecnil v petek zvečer, ko se je prižgal in potem na mestu po cca. 10 sec ugasnil.
Nafte je v tanku več kot polovica!

Na avto je bilo zamenjano: !!! (pri pooblaščenem serviserju)
- redno jermen, olje, ipd.
- leta 2012 konec leta šobe in grelni element (še celo na garancijo!) :)
- leta 2013 poleti jermen, sklopka, vztrajnik, tesnilo glave motorja, ventilator!
- pomoje še kaj, pa niti ne vem več
- mehanik (Dolinar - možakar ne izgleda šalabajzar), je danes izključil kot vzrok nizko in visoko tlačno pumpo, računalnik mu ne pokaže napake. Pri njemu naj bi delal kot raketa :)

Aja, avto je VW Passat, 2.0 tdi, l. 2006, karavan. Vem, da so bila to črna leta za VW motorje, ampak ko bi le to vedel prej :( Pa kaj čem, avto je bil redno vzdrževan, ne veliko vožen (15 k letno), sedaj je pa obstal na domačem dvorišču.

Lahko bi še sumil šobe (ponovno), kaj drugega pa mi ne pade na pamet, razen mogoče še kakšna elektrika, ???, akumulator, alternator, ipd. Čeprav potem ne bi vžigal brez problema mehaniku.

Anyway, če ima kdo kakšno dobro idejo, nasvet, ipd. dobrodošel!

Hvala!

dulinr
Prispevkov: 244
Pridružen: To Okt 05, 2010 6:17 pm
Kraj: Notranjska

OdgovorNapisal/-a dulinr » Po Sep 08, 2014 8:29 pm

Ali tankaš vedno na eni in isti pumpi?
Poznam kolega ki mu je zaradi tega zaribala Toyota LC120, voda v nafti, pumpa je privat in si sami dostavljajo gorivo in delajo kar delajo.
Mogoče je zabit filter nafte.
Moje razmišljanje

Lp Andrej

Uporabniški avatar
Dardaj
Prispevkov: 505
Pridružen: Pe Jan 17, 2014 6:03 pm
Kraj: Visoko
Kontakt:

OdgovorNapisal/-a Dardaj » Po Sep 08, 2014 8:49 pm

S tem vozilom se sicer vozi moja druga polovica :) Po večini je tankan na slovenskem OMV ali Petrolu. Kje je bil nazadnje, ne vem. Poznam pa to težavo. So jih že razdirali na AC Kondor, ker so tankali na INI :(

sircelj84
Prispevkov: 5
Pridružen: Če Jun 19, 2014 10:22 pm

filter

OdgovorNapisal/-a sircelj84 » Po Sep 08, 2014 10:26 pm

Probaj prvo filter nafte snet,pa pihnt skoz njega v eno posodico,pa boš videl kaj ven priteče...Če nafta je ql,če pa umazanija ali pa sploh ne boš mogel pihnit skozenj pa ga bo treba zamenjar....Lahko,da je samo zapackan...

Po moje bi treba samo sistem dovoda goriva spucat....To se je men enkrat zgodilo,ne na pasatu,ampak simptomi so bli enaki...

luka32
Prispevkov: 200
Pridružen: To Nov 16, 2010 2:49 pm
Kraj: Litija

OdgovorNapisal/-a luka32 » To Sep 09, 2014 6:37 am

Mogoče ti nekje vleče fovš luft in ne potegne nafte. Probaj vžgat na kantico nafte, ki bo postavljena višje od mašine.

Razlike so tudi v testerjih, saj ponavadi originalni pokaže več kot kopije.

robinzon
Prispevkov: 1323
Pridružen: Ne Jun 07, 2009 4:05 pm
Kraj: Bloke

OdgovorNapisal/-a robinzon » To Sep 09, 2014 7:17 am

A nima ta avto črpalke za gorivo v tanku? Tako da kantica na strehi opdade.
Tester na original servisu ti bo pokazal napako. Sem skoraj prepričan. Probaj pa še z menjavo akumulatorja ali priklopi še en avto na kable. Ti avti so zelo občutljivi na slab tok.....

bular
Prispevkov: 760
Pridružen: To Okt 26, 2010 1:26 pm
Kraj: bula

OdgovorNapisal/-a bular » To Sep 09, 2014 12:41 pm

Jp, ta ima pumpo v tanku, tako da če daš cev za filtrom dol bi moralo vn tečt če daš kontakt, kar je za prvo poizkusit :roll:
nissan tractor 3.3sdt

Uporabniški avatar
Dardaj
Prispevkov: 505
Pridružen: Pe Jan 17, 2014 6:03 pm
Kraj: Visoko
Kontakt:

OdgovorNapisal/-a Dardaj » To Sep 09, 2014 4:54 pm

Avto ima res dve pumpi, eno v tanku in drugo v motorju.

Avto je nazaj pri hiši; zamenjali so filter za nafto, gorivo v tanku je čisto, razdrli in skupaj so sestavili pumpo, ki je delala in dela :)
Preživel je testiranje pri mehaniku - vžgal je po nočnem parkiranju na klancu.

Sedaj je parkiran na klancu pred hišo, bomo jutri zjutraj videli trenutek resnice :)


Hvala za nasvete, zaenkrat :)

bular
Prispevkov: 760
Pridružen: To Okt 26, 2010 1:26 pm
Kraj: bula

OdgovorNapisal/-a bular » Sr Sep 10, 2014 12:41 pm

No dobro da si rešil..Nisem vedel da nisi menjal filtra za nafto, ker je to pogost uzrok in je del rednega servisa(vsak drugi sevis)..če ti ga niso mejali pa ne vem kakšen pooblaščen servis je to??
nissan tractor 3.3sdt

Uporabniški avatar
Dardaj
Prispevkov: 505
Pridružen: Pe Jan 17, 2014 6:03 pm
Kraj: Visoko
Kontakt:

OdgovorNapisal/-a Dardaj » Sr Sep 10, 2014 12:45 pm

Spušil danes zjutraj. Avto zopet ni hotel vžgati.
Sedaj imam na sumu grelne svečke, samo me že malo boli glava in međunožno guralo.
Filter naj bi menjali po servisni knjigi na 60 000 km. Sicer tudi po pripovedovanju ni prišlo iz njega nič posebnega :(

Bom videl, kako naprej!

luka32
Prispevkov: 200
Pridružen: To Nov 16, 2010 2:49 pm
Kraj: Litija

OdgovorNapisal/-a luka32 » Sr Sep 10, 2014 4:26 pm

Pri tej temperaturi se še ne prižigajo grelne svečke.

Uporabniški avatar
Dr.Patrol
Prispevkov: 1422
Pridružen: Pe Jul 17, 2009 7:30 am
Kraj: Lej jo, našo Baško Grapo!! :)
Kontakt:

OdgovorNapisal/-a Dr.Patrol » Sr Sep 10, 2014 5:09 pm

??? :lol: Kako pa se užge gorivo pri dizlu?? :lol: Nekateri avti, pti toplem motorju res ne potrebujejo predgretja, drugi ja...
ex.Popaj. Preimenovan s strani upravnika na podlagi zaslug skupnosti in predlog skupnosti. ;)


www.Adventure-Overland.si

luka32
Prispevkov: 200
Pridružen: To Nov 16, 2010 2:49 pm
Kraj: Litija

OdgovorNapisal/-a luka32 » Sr Sep 10, 2014 5:53 pm

Men je golf 4 kresnu brez predgretja, pa je bla isto pd mašina. Druga pesem je zdaj ko imam nissana 2.7td, njega je treba pa pogret.

robinzon
Prispevkov: 1323
Pridružen: Ne Jun 07, 2009 4:05 pm
Kraj: Bloke

OdgovorNapisal/-a robinzon » Sr Sep 10, 2014 6:14 pm

Meni vžiga brez gretja. Ko je res zelo mraz počakam sekundo ali dve, zdaj zmeraj obrnem ključ v enem šusu. Motor je Audi 2.5 TDI.

Lahko je diesel pumpa zanič. Koikor poznam zadevo, dize ne delajo če ni dovolj pritiska.
Kaj pa kak senzor? Nivo olja, vode...? Lahko blokira motor če česa manjka?

Akumulator in napetost si preveril? Novejši avti ne delajo če ni vse tako kot mora biti.

bular
Prispevkov: 760
Pridružen: To Okt 26, 2010 1:26 pm
Kraj: bula

OdgovorNapisal/-a bular » Če Sep 11, 2014 9:32 pm

Lahko te jebe tudi injektor..če ti prebije enega, ti ne dela noben!
Poizkusi izmerit upornost med pini injektorja in maso avta(ne sme nič pokazati) in med pini kjer pa je majhen upor (100-300ohm)..
To poizkusi ko ti ne bo delal..
nissan tractor 3.3sdt

bular
Prispevkov: 760
Pridružen: To Okt 26, 2010 1:26 pm
Kraj: bula

OdgovorNapisal/-a bular » Po Sep 15, 2014 12:42 pm

Pa še nekaj..na visokotlačni pumpi je elektro ventil ki mora kliknit ko daš kontakt, če ne klikne te lahko tudi to j... :roll:
nissan tractor 3.3sdt

Uporabniški avatar
compadre
Prispevkov: 3175
Pridružen: Sr Okt 10, 2007 12:19 pm
Kraj: 45.895913, 15.654165

OdgovorNapisal/-a compadre » Po Sep 15, 2014 2:34 pm

Najverjetneje je v tem pasatu pumpe-duse motor. Tako bošpumpa odpade, pa tudi comon rail ni, kar pomeni, da lahko laufa tudi po treh ali dveh cilindrih.
And on the 8th day God created Land Rover

Uporabniški avatar
Korando
Prispevkov: 351
Pridružen: Če Feb 24, 2005 11:09 am
Kraj: Trebnje

OdgovorNapisal/-a Korando » Po Sep 15, 2014 3:17 pm

Mogoče te pa immobilizer j...

Si že odklopil akumulator in ga nafilal (zmeril) ter polnega zopet priklopil nazaj?

bular
Prispevkov: 760
Pridružen: To Okt 26, 2010 1:26 pm
Kraj: bula

OdgovorNapisal/-a bular » Po Sep 15, 2014 11:21 pm

compadre napisal/-a:Najverjetneje je v tem pasatu pumpe-duse motor. Tako bošpumpa odpade, pa tudi comon rail ni, kar pomeni, da lahko laufa tudi po treh ali dveh cilindrih.

Imaš prav, ta letnik je še PD motor, CR pride pozneje..tako nima zunanje pumpe, ne ventila..
Preveri še povratno cev prot rezervaju, da ni zabasana..
nissan tractor 3.3sdt

Uporabniški avatar
Dardaj
Prispevkov: 505
Pridružen: Pe Jan 17, 2014 6:03 pm
Kraj: Visoko
Kontakt:

OdgovorNapisal/-a Dardaj » Po Sep 29, 2014 1:25 am

Zaenkrat končni rezime: avtu sem zamenjal akumulator (nekaj več Ah in večji zagonski tok), ga večkrat pustil stati na klancu in ravnem, zaenkrat vžiga kot strela :)

Hvala za nasvete!

bular
Prispevkov: 760
Pridružen: To Okt 26, 2010 1:26 pm
Kraj: bula

OdgovorNapisal/-a bular » To Sep 30, 2014 12:36 pm

No lepo, da si rešil in nam to zaupal..zdaj vemo da je treba provat tudi z kabli pa čeprav obrača motor :wink:
nissan tractor 3.3sdt

Uporabniški avatar
Dardaj
Prispevkov: 505
Pridružen: Pe Jan 17, 2014 6:03 pm
Kraj: Visoko
Kontakt:

OdgovorNapisal/-a Dardaj » To Mar 03, 2015 3:30 pm

Tako za info, ce bo kdo kdaj imel podobne tezave :)
Krivec za izpraznjen oz. oslabljen akumulator je bil avtoradio, ki je kljub ugasnjenemu stanju vozila kuril strom na polno - preseneceno Sem ugtovil tako, da sem v temi enkrat prisel domov, ugasnil in zaklenil avto, lucke na avtoradiu pa so se vedno gorele :). Po odstranitvi avtoradia in ponovni menjavi akumulatorja (tast se je v svojemu zagonu dobrote izprsil s 110 Ah in 760 A) avto vziga, ne glede na naklon, stanje, temperaturo :) ) Vozilo je bil naknadno pregledano se pri enemu mehaniku, ki tudi ni uspel najti nobene napake.
Ocitno "tako elektrificirana vozila" potrebujejo veliko stroma na hitro pri svojem zagonu, da lahko zazenejo pumpe, napolnijo sisteme, ipd. (moja poenostavljena, strogo amaterska razlaga :) )

Uporabniški avatar
lisko
Prispevkov: 1645
Pridružen: Ne Jul 01, 2007 11:55 am

OdgovorNapisal/-a lisko » Če Mar 05, 2015 12:35 am

A niso lih ti letniki imeli probleme s hladnim zagonom, ki jih uspešno rešijo pri RSR? Kao da štarter obrača prepočasi in ne odpre nafte...
V bistvu mu z leti ( starost aku, obrabljenost štarterja) obrati mičkeno padejo....na "uho" ni zaznat, elektronika pa zazna premale obrate in ne spusti nafte...

robinzon
Prispevkov: 1323
Pridružen: Ne Jun 07, 2009 4:05 pm
Kraj: Bloke

OdgovorNapisal/-a robinzon » Če Mar 05, 2015 7:27 am

Višje v postu sem ti dvakrat prišepnil, da je vzrok verjetno slab akumulator, pa si preslišal :)
Imaš srečo če ti avto zdaj normalno dela brez posebnih stroškov. Dva moja kolega sta morala menjati elektronske komponente na diesel pumpi, ker jih je skurilo zaradi prenizke napetosti. Lahko zaradi slabega akumuatorja ali pa zaradi slabega štarterja ki ob preveliki obremenitvi potegne preveč toka pa ga za drugje zmanjka.

bular
Prispevkov: 760
Pridružen: To Okt 26, 2010 1:26 pm
Kraj: bula

OdgovorNapisal/-a bular » Če Mar 05, 2015 12:39 pm

Tudi abs program je zbrisalo zaradi slabega akumulatorja pri podobnih letnikih.. :roll:
nissan tractor 3.3sdt


Vrni se na “Razno”

Kdo je na strani

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 28 gostov