NISSAN NAVARA
@badboy: poraba je nizka, ker imam rahlo nogo Se ji čudijo tudi serviserji... pa so se čudili tudi pri prejšnjih vozilih.
Ko smo že pri nafti: od teh 160.000km sem morda naredil kakšnih par tisoč z ne-MOL nafto. Vsaj 10% več km sem naredil z enim tankom, kot v primeru Petrola.
Do letos, ko sem slučajno 2x zapored moral tankati Petrolov Qmax100 ali kako se že imenuje In lahko ugotavljam, da je poraba bila enaka, kot pri MOL-u.
Imam konstantne vožnje, umirjeno... tudi po avtocesti redko nad 140.
Mestne vožnje zelo malo.
Kar se tiče "tiščanja v obrate"... saj nisem "tulil" po LJ obvoznici.
Ker imam avtomatika, gre težko čez 2k obratov... zato sem dal v tretjo, da so narasli nekako na 3k... potem pa pač malo padejo zaradi prometa, malo narastejo, ko se vključuješ itd... skratka, tako sem naredil, kot mi je naročil serviser.
@miran: preklop na 4x4 in nazaj na 2. To je delovalo b.p. do zadnje zime, ki sicer praktično ni bila nobena zima.
Jasno mi je, da se s 4x4 ne vozi po suhem/trdem cestišču... ravno zato sem ga tudi izklapljal, ko sem prevozil tisti moj ovinek... in tako tudi ugotovil, da se nekak noče več preklopit.
Da je rikverc workaround pa potem ugotovil doma, ko sem pač rikverc parkiral.
Iz Lo v Hi (ali iz Hi v Lo) pa itak moraš preklopiti, ko avto stoji, prestaviti menjalnik v Nevtralni položaj in šele potem zavrtiš gumb v željeni položaj.
Ampak iz/v 4x4 pa lahko preklapljaš med vožnjo, do 90 kmh in to sem kar uporabljal (večinoma še pri manjših hitrostih), da greš bolj varno v ovinek (zasnežen).
Pa ne misliti sedaj, da imam roko vseskozi na stikalu
Ne verjamem, da sem v šestih zimah to storil več kot - recimo 20x.
Glede verige: avto mi je všeč, ga ne bi prodajal, zato se bom verjetno odločil za menjavo, da ne sesujem mašine.
Ko smo že pri nafti: od teh 160.000km sem morda naredil kakšnih par tisoč z ne-MOL nafto. Vsaj 10% več km sem naredil z enim tankom, kot v primeru Petrola.
Do letos, ko sem slučajno 2x zapored moral tankati Petrolov Qmax100 ali kako se že imenuje In lahko ugotavljam, da je poraba bila enaka, kot pri MOL-u.
Imam konstantne vožnje, umirjeno... tudi po avtocesti redko nad 140.
Mestne vožnje zelo malo.
Kar se tiče "tiščanja v obrate"... saj nisem "tulil" po LJ obvoznici.
Ker imam avtomatika, gre težko čez 2k obratov... zato sem dal v tretjo, da so narasli nekako na 3k... potem pa pač malo padejo zaradi prometa, malo narastejo, ko se vključuješ itd... skratka, tako sem naredil, kot mi je naročil serviser.
@miran: preklop na 4x4 in nazaj na 2. To je delovalo b.p. do zadnje zime, ki sicer praktično ni bila nobena zima.
Jasno mi je, da se s 4x4 ne vozi po suhem/trdem cestišču... ravno zato sem ga tudi izklapljal, ko sem prevozil tisti moj ovinek... in tako tudi ugotovil, da se nekak noče več preklopit.
Da je rikverc workaround pa potem ugotovil doma, ko sem pač rikverc parkiral.
Iz Lo v Hi (ali iz Hi v Lo) pa itak moraš preklopiti, ko avto stoji, prestaviti menjalnik v Nevtralni položaj in šele potem zavrtiš gumb v željeni položaj.
Ampak iz/v 4x4 pa lahko preklapljaš med vožnjo, do 90 kmh in to sem kar uporabljal (večinoma še pri manjših hitrostih), da greš bolj varno v ovinek (zasnežen).
Pa ne misliti sedaj, da imam roko vseskozi na stikalu
Ne verjamem, da sem v šestih zimah to storil več kot - recimo 20x.
Glede verige: avto mi je všeč, ga ne bi prodajal, zato se bom verjetno odločil za menjavo, da ne sesujem mašine.
bine napisal/-a:Hvala.
Jaz nimam teh sposobnosti "šraufanja".
Pri Krulcu so danes ugotovili, da je crknil nek senzor, da turbina zato ne deluje. Jutri ga bodo zamenjali. Stane okrog 200€.
Hvala vsem še enkrat za nasvete.
Sem pa izvedel tudi to, da je pri Navari dokaj šibka točka preklop na 4x4 in potem nazaj. Meni se je že parkrat zgodilo, da se ni razklenilo nazaj na dvokolesni pogon (utripa na konzoli, ampak se čuti, da je še vedno 4x4).
Ugotovil sem, da je "workaround", da ustaviš, preklopiš na 2 in zapelješ kak meter v rikverc. Potem je v redu. Menda se to zobniki obrabijo in bi bilo treba zamenjat cel sklop kar pa ni ravno poceni.
Aja, pa menjati bo treba tudi verigo... to pa je od 1400-2000€
Na Nissan forumu imaš forumaša, ki ti zrihta originalne dele zelo poceni.
@meli: rabim račun za firmo. In ne samo dele, tudi vgradnjo.
@badboy: ni problema, kar povej kdaj zamenjava, pathfinder je super Upam le, da je avtomatik, ker se mi tiste palce ne da prestavljat
Predvidevam pa,da imaš večjo porabo zaradi 4x4, oziroma "auto"?
Navara tega nima in večino seveda prevoziš na 2x4.
@miran: glede verig je tako. Menda se lahko zamenja samo "na pol" in to pride okrog 1400€. To se vidi, ko se "odpre", koliko je vse skupaj obnucano. Problem pa je, če se takrat pokaže, da je treba menjati komplet, ker potem traja kakšen teden, da dobijo še to iz Amsterdama. Zaloge v SLO ni.
Avto je sicer zdaj zrihtan.
Menjali so nek črn plastičen kos, velikost cigaretne škatlice
Gre za regulacijski ventil turbopolnilnika.
Zaradi tega se tudi proces izgorevanja delcev ni mogel narediti.
Vse skupaj z davkom: 381€.
@badboy: ni problema, kar povej kdaj zamenjava, pathfinder je super Upam le, da je avtomatik, ker se mi tiste palce ne da prestavljat
Predvidevam pa,da imaš večjo porabo zaradi 4x4, oziroma "auto"?
Navara tega nima in večino seveda prevoziš na 2x4.
@miran: glede verig je tako. Menda se lahko zamenja samo "na pol" in to pride okrog 1400€. To se vidi, ko se "odpre", koliko je vse skupaj obnucano. Problem pa je, če se takrat pokaže, da je treba menjati komplet, ker potem traja kakšen teden, da dobijo še to iz Amsterdama. Zaloge v SLO ni.
Avto je sicer zdaj zrihtan.
Menjali so nek črn plastičen kos, velikost cigaretne škatlice
Gre za regulacijski ventil turbopolnilnika.
Zaradi tega se tudi proces izgorevanja delcev ni mogel narediti.
Vse skupaj z davkom: 381€.
@badboy: Lj-Beograd... večinoma sem vozil okrog 140kmh, nikoli čez 150, redko pod 130.
Poraba: 12,6.
Prometa je bilo malo (nedelja popoldan, nazaj včeraj pozno popoldan), še na mejnih prehodih ni bilo več kot 10 vozil pred menoj.
Koliko od tega je klima pridelala (že na Hrvaškem 34 stopinj, v Srbiji 37) pa ne vem.
Enako je bilo nazaj grede.
Poraba: 12,6.
Prometa je bilo malo (nedelja popoldan, nazaj včeraj pozno popoldan), še na mejnih prehodih ni bilo več kot 10 vozil pred menoj.
Koliko od tega je klima pridelala (že na Hrvaškem 34 stopinj, v Srbiji 37) pa ne vem.
Enako je bilo nazaj grede.
No, naj dodam še malo podatkov o največjem servisnem posegu do sedaj.
Slabih 4500€ z davkom vred me bo prišlo:
- komplet menjava pogonske verige (cca 2400)
- kolesni ležaj (2 kom), zglob vilice (2kom)... + redni letni servis (olja, filtri, itd.)... cca 2000€.
Kot rečeno: Navara letnik 12/2008, cca 162.000km.
Slabih 4500€ z davkom vred me bo prišlo:
- komplet menjava pogonske verige (cca 2400)
- kolesni ležaj (2 kom), zglob vilice (2kom)... + redni letni servis (olja, filtri, itd.)... cca 2000€.
Kot rečeno: Navara letnik 12/2008, cca 162.000km.
Hja, cifra je tudi mene sezula, vendar nimam kaj.
Sam šraufati ne znam, da bi ga nekam v garažo peljal ne morem, ker rabim račun... cene delov in materiala pa so itak pri vseh pooblaščenih servisih enake.
Bolj kot cena me je sicer presenetilo to, da se je toliko stvari pokvarilo. Kaj je šele s tistimi vozili, ki so pravi delavci, polno naložena vlečna vozila iz dneva v dan? Moj je parkrat peljal skladovnico drv v kesonu in ene 3x vlekel prikolico (sadike) težko par sto kil.
Tako visokih stroškov z vzdrževanjem recimo nisem imel pri volvo xc90, niti s80, v70, 850... pri precej večjem številu km.
Sem pa prvič po dolgih letih ponovno zadovoljen s servisom, oziroma z načinom njihovega dela in odnosom do stranke.
Predvidevam tudi, da bo sedaj za naslednjih 160k km spet mir... upam
Sam šraufati ne znam, da bi ga nekam v garažo peljal ne morem, ker rabim račun... cene delov in materiala pa so itak pri vseh pooblaščenih servisih enake.
Bolj kot cena me je sicer presenetilo to, da se je toliko stvari pokvarilo. Kaj je šele s tistimi vozili, ki so pravi delavci, polno naložena vlečna vozila iz dneva v dan? Moj je parkrat peljal skladovnico drv v kesonu in ene 3x vlekel prikolico (sadike) težko par sto kil.
Tako visokih stroškov z vzdrževanjem recimo nisem imel pri volvo xc90, niti s80, v70, 850... pri precej večjem številu km.
Sem pa prvič po dolgih letih ponovno zadovoljen s servisom, oziroma z načinom njihovega dela in odnosom do stranke.
Predvidevam tudi, da bo sedaj za naslednjih 160k km spet mir... upam
Ne mi zamirit, ker bom malo žleht, ali eni res denar tako nalahko zaslužite?
Ni mi dalo miru ali je res to tolk drago in sem se šel malo pozanimat. Komplet set verige in zobnikov v Kotal Logatec, 358€ in neki centov z ddv-jem.
Ni original je pa od firme za katero pravijo, da nima slabih kopij. Tako,da so tele pooblaščeni servisi pravi zlatarji.
Meni so pri krulcu menjali križe zadnjega krdana, in je bilo malo čez 400€. Čez pol leta so mi šli še na prvem krdanu, in sem jih nabavil v Kotalu za 50€ in bilo je za eno dobro uro dela, da so bili zamenjani. Povrhu vsega imajo te križi še niple za mazanje, kar original nimajo.
Ni mi dalo miru ali je res to tolk drago in sem se šel malo pozanimat. Komplet set verige in zobnikov v Kotal Logatec, 358€ in neki centov z ddv-jem.
Ni original je pa od firme za katero pravijo, da nima slabih kopij. Tako,da so tele pooblaščeni servisi pravi zlatarji.
Meni so pri krulcu menjali križe zadnjega krdana, in je bilo malo čez 400€. Čez pol leta so mi šli še na prvem krdanu, in sem jih nabavil v Kotalu za 50€ in bilo je za eno dobro uro dela, da so bili zamenjani. Povrhu vsega imajo te križi še niple za mazanje, kar original nimajo.
LP by Jereb
Verigi sta dve (ena 202€, druga 238), potem pa zobniki (83+165+191), napenjalec (79+22), natezalec (74), vodila (35+38+40+64+91+46)... pa olje (110), hladilna tekočina (41)... delo 427 ... pa še par tesnil, podložk, filter olja... pa nanese.
Probajte razumeti, da vsi nismo za vse. Eni znate narediti veliko sami, drugi moramo plačevati... pa drugje not dobimo
Avto je služben, zato rabim pač račun.
Se bo pa morda kdo drug iz tega naučil, kako prihraniti pri verigi in ležajih.
Ne verjamem pa, da bi Krulc vgradil verigo Kotal Logatec.
Bom pa še nekaj rekel.
Ko sem kupoval Navaro, me je nekdo na tem forumu opozoril, da avtomatski menjalnik "cuka".
Ko je bil avto nov, seveda ni cukal.... je pa začel cukati kaj pa vem, recimo pri ene 100.000. In sem to vzel "zdravo za gotovo". Prav tako se je začelo dogajati, da ni hotel preklopiti iz 4wd nazaj na 2wd (mislim, da sem o tem pisal tudi na forumu?). In na prejšnjem servisu so rekli, da se to pač začne dogajat, da včasih ne preklopi. In sem tudi to vzel zdravo za gotovo.
No, pa sem tudi o tem pojamral pri Krulcu, zamenjali so mi komplet olje v podvozju, reduktor, menjalnik... in veste kaj - stikalo 2wd/4wd spet deluje, menjalnik ne cuka več. Evidentno je, da mi na prejšnjem servisu v 5+ letih niso menjali olja, bom pa poiskal še račune, da vidim, če so mi ga zaračunali.
Še vprašanje: kakšen je že tisti postopek, da "sprogramiraš" stikalo za zapiranje okna na voznikovi strani, da se šipa zapre? Zgleda, da so računalnik resetirali, pa je šla nastavitev... Vem, da je o tem nekdo tule pisal... bom šel še iskat, upam, da bo iskalnik našel.
Probajte razumeti, da vsi nismo za vse. Eni znate narediti veliko sami, drugi moramo plačevati... pa drugje not dobimo
Avto je služben, zato rabim pač račun.
Se bo pa morda kdo drug iz tega naučil, kako prihraniti pri verigi in ležajih.
Ne verjamem pa, da bi Krulc vgradil verigo Kotal Logatec.
Bom pa še nekaj rekel.
Ko sem kupoval Navaro, me je nekdo na tem forumu opozoril, da avtomatski menjalnik "cuka".
Ko je bil avto nov, seveda ni cukal.... je pa začel cukati kaj pa vem, recimo pri ene 100.000. In sem to vzel "zdravo za gotovo". Prav tako se je začelo dogajati, da ni hotel preklopiti iz 4wd nazaj na 2wd (mislim, da sem o tem pisal tudi na forumu?). In na prejšnjem servisu so rekli, da se to pač začne dogajat, da včasih ne preklopi. In sem tudi to vzel zdravo za gotovo.
No, pa sem tudi o tem pojamral pri Krulcu, zamenjali so mi komplet olje v podvozju, reduktor, menjalnik... in veste kaj - stikalo 2wd/4wd spet deluje, menjalnik ne cuka več. Evidentno je, da mi na prejšnjem servisu v 5+ letih niso menjali olja, bom pa poiskal še račune, da vidim, če so mi ga zaračunali.
Še vprašanje: kakšen je že tisti postopek, da "sprogramiraš" stikalo za zapiranje okna na voznikovi strani, da se šipa zapre? Zgleda, da so računalnik resetirali, pa je šla nastavitev... Vem, da je o tem nekdo tule pisal... bom šel še iskat, upam, da bo iskalnik našel.
http://www.nivaoffroadteam.com/forum/vi ... nja+stekel
To, da gre včasih težko iz 4x4 v 4x2, se dogaja že od novega avta naprej.
Miran
To, da gre včasih težko iz 4x4 v 4x2, se dogaja že od novega avta naprej.
Miran
Nazadnje spremenil miran, dne Po Sep 01, 2014 8:59 am, skupaj popravljeno 2 krat.
dokler ne pridem nazaj še nisem šel
Za ostale ne vem, jaz pa vsekakor nisem zamerljiv.
Pa ne misli, da tisto "not dobim" pomeni goljufijo... hotel sem samo povedati, da je treba zaslužiti (=not dobit), da lahko potem plačam za tisto, kar ne znam sam narest.
Glede preklapljanja 4wd/2wd. Meni je par let delovalo bp, potem sem opazil, da se ne preklopi in je utripalo. Workaround je bilo, da si ustavil, prestavil nazaj na 2wd in zapeljal ene pol metra rikverc. Potem je šlo.
Iz 2wd na 4wd pa je delovalo vedno bp.
In hvala za link "za okno".
Pa ne misli, da tisto "not dobim" pomeni goljufijo... hotel sem samo povedati, da je treba zaslužiti (=not dobit), da lahko potem plačam za tisto, kar ne znam sam narest.
Glede preklapljanja 4wd/2wd. Meni je par let delovalo bp, potem sem opazil, da se ne preklopi in je utripalo. Workaround je bilo, da si ustavil, prestavil nazaj na 2wd in zapeljal ene pol metra rikverc. Potem je šlo.
Iz 2wd na 4wd pa je delovalo vedno bp.
In hvala za link "za okno".
bine napisal/-a:Avto je služben, zato rabim pač račun.
Saj ti vsak mehanik ki ima vsaj sp izstavi račun..
Za kit verige se pa lahko malo pozanimaš, saj ni toliko razlike med original in konkurenco..
Firm ki delajo te kit komplete ni ravno veliko(ista firma ponavadi dela za OEM in za konkurenco
nissan tractor 3.3sdt
Vrni se na “Avtomobili in oprema”
Kdo je na strani
Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 88 gostov