Budapest Bamako 2015
Budapest Bamako 2015
Pozdravljeni!
Najprej se spodobi, da se predstavim.
Moje ime je Martin, kot pravi moja žena, sem pravi "petrol head", kar je celo potrdila z nakupom pižame z napisom MY car My life mojemu novorojenemu sinu.
Kot ima (le deloma) prav moja ljubezen, se res rad vozim z avtom
Sem ponosni lastnik VW Passat 4 motion 1.9. tdi, letnik 2000.
Glede na porabo, stroške vzdrževanja in vozne lastnosti je vozilo odlična kombinacija mojih potreb, saj je tako dobra avtocestna križarka kot se tudi znajde izven njih.
Po cestah sem prekrižal Evropo od Prištine do Stockholma. Tekom svojih avantur in brskanjem po vašem forumu sem dobil idejo, da bi se udeležil rally -a Budapest Bamako 2015.
Seveda s svojim (zvestim) VW -jem. Prosim, če pustite čustvene izlive ob nemških kištah (kot sem uspel prebrati ob nekaterih objavah na forumu).
Na vas se obračam z vprašanjem, kako naj vozilo pripravim. Imam ga namen pripeljati tudi nazaj.
Namen imam namestiti jekleno zaščito motorja, kupiti cross gume, seveda namestiti dodatno košaro za tovor za na streho, ipd.
Neznanka je, kako zaščititi motor pred peskom (zajem zraka, hladilnik, ipd.) Ali obstajajo kakšni dodatni filtri oz. ali naj imam s sabo nekaj dodatnih navadnih filtrov za motor in kabino in jih pač menjam pogosto, ..... ?????
Hvala za pomoč,
LP, Martin
Najprej se spodobi, da se predstavim.
Moje ime je Martin, kot pravi moja žena, sem pravi "petrol head", kar je celo potrdila z nakupom pižame z napisom MY car My life mojemu novorojenemu sinu.
Kot ima (le deloma) prav moja ljubezen, se res rad vozim z avtom
Sem ponosni lastnik VW Passat 4 motion 1.9. tdi, letnik 2000.
Glede na porabo, stroške vzdrževanja in vozne lastnosti je vozilo odlična kombinacija mojih potreb, saj je tako dobra avtocestna križarka kot se tudi znajde izven njih.
Po cestah sem prekrižal Evropo od Prištine do Stockholma. Tekom svojih avantur in brskanjem po vašem forumu sem dobil idejo, da bi se udeležil rally -a Budapest Bamako 2015.
Seveda s svojim (zvestim) VW -jem. Prosim, če pustite čustvene izlive ob nemških kištah (kot sem uspel prebrati ob nekaterih objavah na forumu).
Na vas se obračam z vprašanjem, kako naj vozilo pripravim. Imam ga namen pripeljati tudi nazaj.
Namen imam namestiti jekleno zaščito motorja, kupiti cross gume, seveda namestiti dodatno košaro za tovor za na streho, ipd.
Neznanka je, kako zaščititi motor pred peskom (zajem zraka, hladilnik, ipd.) Ali obstajajo kakšni dodatni filtri oz. ali naj imam s sabo nekaj dodatnih navadnih filtrov za motor in kabino in jih pač menjam pogosto, ..... ?????
Hvala za pomoč,
LP, Martin
Dobrodošel!
Niti besedice o ostalih tvojih idejah in željah, a glede filtrov zraka in kabine en "gorenjski" nasvet: dogovori se na servisu, kjer servisirajo take avte, kot je tvoj, da ob menjavah menjane filtre namesto v smeti dajo zate na stran. Ti pa tam doli v peščenih razmerah vsak dan enega uporabiš.
Ceneje kot kupovati nove ali pa kakšne šnorkle.
Škoda, da ne najdem tistega smeškota "my lips are sealed"
Miran
Niti besedice o ostalih tvojih idejah in željah, a glede filtrov zraka in kabine en "gorenjski" nasvet: dogovori se na servisu, kjer servisirajo take avte, kot je tvoj, da ob menjavah menjane filtre namesto v smeti dajo zate na stran. Ti pa tam doli v peščenih razmerah vsak dan enega uporabiš.
Ceneje kot kupovati nove ali pa kakšne šnorkle.
Škoda, da ne najdem tistega smeškota "my lips are sealed"
Miran
dokler ne pridem nazaj še nisem šel
Martin, če si zares kralj, potem boš šel ne glede na čustvene izlive na forumu! kjer je volja, tam je moč
velik servis prej nardit, s seboj priporočam da vzameš kar nekaj potrošnih kosov (dol, v trgovinah nimajo velik za tvoj avto ), če še ne znaš ti priporočam tudi da se naučiš menjati jermen, ploščice in podobno. dobre gume obvezno, če je možno bi priporočal tudi dvig podvozja za centimeter ali tri. jaz filtrov za kabino nebi jemal. malo si preberi razne forume ljudi ki so šli na to pot. tam boš spoznal kakšne probleme so imeli, tako boš vedel kaj lahko pričakuješ tudi ti (nekaj Slovencev se je podalo že z osebnimi vozili na to pot).
toliko na hitro da vzpodbudim temo in tvoje avanturistične brbončice
velik servis prej nardit, s seboj priporočam da vzameš kar nekaj potrošnih kosov (dol, v trgovinah nimajo velik za tvoj avto ), če še ne znaš ti priporočam tudi da se naučiš menjati jermen, ploščice in podobno. dobre gume obvezno, če je možno bi priporočal tudi dvig podvozja za centimeter ali tri. jaz filtrov za kabino nebi jemal. malo si preberi razne forume ljudi ki so šli na to pot. tam boš spoznal kakšne probleme so imeli, tako boš vedel kaj lahko pričakuješ tudi ti (nekaj Slovencev se je podalo že z osebnimi vozili na to pot).
toliko na hitro da vzpodbudim temo in tvoje avanturistične brbončice
Živjo,
čimprej se prijavi na organizatorjevi strani, ker imajo sistem prej kot se prijaviš ceneje je.
Avto full servis (posebaj jermena, končniki, manšete) + splakovanje hladilnika, nafilaj klimo, na streho ne dajaj nič razen rezervne gume. Gume naj bodo All Terain, znamko izberi sam..Robe s sabo čimmanj (malo, res malo hrane in obleke) pa bo.
Snorkla ne rabiš, dvakrat boš šel offroad v saharski pesek, kopal 2 x 30 minut pa ne boš več tudi pomislu na take neumnosti.
Za čiščenje zračnih filtrov uporabi kompresor (pri sosedu v bivaku, itak jih imajo vsi s sabo na dirki)...
če boš delal zaščito motorja mora biti taka da pride zraven tudi zrak (luknje), drugače se bo motor in avto brezveze pregreval...
Ko prideš na cilj v Gvinejo narediš ponovno servis in nazaj...(aja kakšen filter za nafto in olje imej s sabo, ker VW lih ni v izobilju v Z Afriki.
Aja pa 1 mesec dopusta..
Kar pogumo naprej..
čimprej se prijavi na organizatorjevi strani, ker imajo sistem prej kot se prijaviš ceneje je.
Avto full servis (posebaj jermena, končniki, manšete) + splakovanje hladilnika, nafilaj klimo, na streho ne dajaj nič razen rezervne gume. Gume naj bodo All Terain, znamko izberi sam..Robe s sabo čimmanj (malo, res malo hrane in obleke) pa bo.
Snorkla ne rabiš, dvakrat boš šel offroad v saharski pesek, kopal 2 x 30 minut pa ne boš več tudi pomislu na take neumnosti.
Za čiščenje zračnih filtrov uporabi kompresor (pri sosedu v bivaku, itak jih imajo vsi s sabo na dirki)...
če boš delal zaščito motorja mora biti taka da pride zraven tudi zrak (luknje), drugače se bo motor in avto brezveze pregreval...
Ko prideš na cilj v Gvinejo narediš ponovno servis in nazaj...(aja kakšen filter za nafto in olje imej s sabo, ker VW lih ni v izobilju v Z Afriki.
Aja pa 1 mesec dopusta..
Kar pogumo naprej..
Robert
Team FUNCK
Team FUNCK
Hvala za nasvete!
Prijavil sem se že, plačal tudi Sedaj čakam, da aktivirajo moj team
Gume sem mislil Fedima Autocross, kot sem uspel razbrati iz tujih forumov, imajo primeren price performance
Šnorkla na VW ne bi montiral, ideja, da vsak dan zamenjam filter (čeprav že odrabljen), pa ni slaba.
Na internetu sem našel že serijsko kovinsko zaščito (http://www.4x4tuning.lt/data/catalog/large/26.0086.jpg) za motor, edino kar me še moti je to, da ima ta avto po dnu (sicer v nekem "kanalčku") speljane vode za nafto iz tanka v motor, in bi moral verjetno zaščiti tudi to - če ne drugega že zato, ker se čez vikende vozim veliko po makadamih in raznih gorskih cesticah, pa me vedno znova jezijo kamni, ki ropotajo po podnju.
Upam, da bo tole leto hitro naokoli
Hvala,
nasveti so še vedno dobrodošli!
Prijavil sem se že, plačal tudi Sedaj čakam, da aktivirajo moj team
Gume sem mislil Fedima Autocross, kot sem uspel razbrati iz tujih forumov, imajo primeren price performance
Šnorkla na VW ne bi montiral, ideja, da vsak dan zamenjam filter (čeprav že odrabljen), pa ni slaba.
Na internetu sem našel že serijsko kovinsko zaščito (http://www.4x4tuning.lt/data/catalog/large/26.0086.jpg) za motor, edino kar me še moti je to, da ima ta avto po dnu (sicer v nekem "kanalčku") speljane vode za nafto iz tanka v motor, in bi moral verjetno zaščiti tudi to - če ne drugega že zato, ker se čez vikende vozim veliko po makadamih in raznih gorskih cesticah, pa me vedno znova jezijo kamni, ki ropotajo po podnju.
Upam, da bo tole leto hitro naokoli
Hvala,
nasveti so še vedno dobrodošli!
In k hiši se je pripeljal :)
No, dobil sem ultimat, ali gresta zraven tudi ljubezen mojega življenja - žena Ana, in moj prestolonaslednik Lev, ali pa sploh ne smem iti.
Zato sem mi je moj ljubi VW zasmilil, predvsem pa se mi je začelo porajati vprašanje, kam z vso kramo
In k hiši sem po krajši debati privlekel ISUZU Bighorn 3.1 born in 1998.
Ima vse, kar potrebujejo veliki oz. tisto, kar meni zadostuje pri udejstvovanju po t.i. Off road -u. Med drugim se da z njim peljati tudi po naši plaži pri Kokri
Zato sem mi je moj ljubi VW zasmilil, predvsem pa se mi je začelo porajati vprašanje, kam z vso kramo
In k hiši sem po krajši debati privlekel ISUZU Bighorn 3.1 born in 1998.
Ima vse, kar potrebujejo veliki oz. tisto, kar meni zadostuje pri udejstvovanju po t.i. Off road -u. Med drugim se da z njim peljati tudi po naši plaži pri Kokri
- Dr.Patrol
- Prispevkov: 1422
- Pridružen: Pe Jul 17, 2009 7:30 am
- Kraj: Lej jo, našo Baško Grapo!! :)
- Kontakt:
ex.Popaj. Preimenovan s strani upravnika na podlagi zaslug skupnosti in predlog skupnosti. ;)
www.Adventure-Overland.si
www.Adventure-Overland.si
No da ne smetim FORUMA
Tud BIZON gre tja dol tak da lahka kaj spremljate na:
https://www.facebook.com/bizon4x4
Tud BIZON gre tja dol tak da lahka kaj spremljate na:
https://www.facebook.com/bizon4x4
Nazadnje spremenil BIZON 4x4, dne To Mar 25, 2014 5:36 pm, skupaj popravljeno 1 krat.
Lepo, sem videl že na facebook strani, kako poteka predelava. Moj je še bolj stacioniran z občasnimi sprehodi. Sicer sem že kupil šnorkel in nekaj malih rezervnih delov. Imam do začetka poletja še zelo resne službene zadeve, potem pa navali narod na avto (samo ne vem, kam bom vmes "parkiral" ženo in otroka )
Ruta Budapest Bamako 2015 :)
http://youtu.be/ykgTtBXqcRY
0 Jan 16 Start-Budapest
1 Jan 16,17,18,19 Budapest-Tanger (marathon 4 DAYS) 3117 km
2 Jan 20 Tanger-Marrakech 572 km
3 Jan 21 Marrakech-Zagora 360 km
4 Jan 22 Zagora-Tantan Plage 673 km
5 Jan 23 Tan-Tan Plage – Bojdour 489 km
6 Jan 24 Bojdour- Guerguerat 635 km
7 Jan 25 Guerguerat-Boulanoar (rest day) 60 km
8 Jan 26 Boulanoar-Terjit Oasis 395 km
Boulanoar-Arkess (Beach Party) 180 km
9 Jan 27 Terjit-Nouakchott 413 km
Arkeiss-Nouakchott 280 km
10 Jan 28 Nouakchott-Mbout 534 km
11 Jan 29 Mbout-Kayes 426 km
12 Jan 30 Kayes-Bafoulabe 292 km
13 Jan 31 Bafoulabe-Bamabaran 317 km
14 Feb 1 Bambaran-Bamako 156km
14 Stages
16 DAYS TOTAL 8439km
Povprečno na dan: 508 km
P.S. Meni ni uspelo najti vseh krajev na google mapsih
0 Jan 16 Start-Budapest
1 Jan 16,17,18,19 Budapest-Tanger (marathon 4 DAYS) 3117 km
2 Jan 20 Tanger-Marrakech 572 km
3 Jan 21 Marrakech-Zagora 360 km
4 Jan 22 Zagora-Tantan Plage 673 km
5 Jan 23 Tan-Tan Plage – Bojdour 489 km
6 Jan 24 Bojdour- Guerguerat 635 km
7 Jan 25 Guerguerat-Boulanoar (rest day) 60 km
8 Jan 26 Boulanoar-Terjit Oasis 395 km
Boulanoar-Arkess (Beach Party) 180 km
9 Jan 27 Terjit-Nouakchott 413 km
Arkeiss-Nouakchott 280 km
10 Jan 28 Nouakchott-Mbout 534 km
11 Jan 29 Mbout-Kayes 426 km
12 Jan 30 Kayes-Bafoulabe 292 km
13 Jan 31 Bafoulabe-Bamabaran 317 km
14 Feb 1 Bambaran-Bamako 156km
14 Stages
16 DAYS TOTAL 8439km
Povprečno na dan: 508 km
P.S. Meni ni uspelo najti vseh krajev na google mapsih
Kdo je na strani
Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 30 gostov