Lada Niva 4x4 by Mato

Knjiga gostov za Niva Offroad Team
Uporabniški avatar
Matej T
Prispevkov: 1776
Pridružen: Ne Mar 22, 2009 1:23 pm
Kraj: Kostanjevica na Krki

OdgovorNapisal/-a Matej T » Pe Jan 10, 2014 7:25 pm

Ja za to je ane :lol:

Uporabniški avatar
Matej T
Prispevkov: 1776
Pridružen: Ne Mar 22, 2009 1:23 pm
Kraj: Kostanjevica na Krki

OdgovorNapisal/-a Matej T » So Jan 11, 2014 2:50 pm

Test na domačem poligonu :lol:
Slika
Slika
Slika
Kup mokre ilovice in splezal gor brez problema in brez špere 8)
Popoldne pa v pravi teren pa da vidmo kaj je to :roll:

Uporabniški avatar
gregor
Moderator
Prispevkov: 3299
Pridružen: Sr Maj 21, 2003 8:33 am
Kraj: Žalec
Kontakt:

OdgovorNapisal/-a gregor » So Jan 11, 2014 5:05 pm

lepo...
Niva 240D l. 93, OM616 motor, Kobra 215R15, ZF servo, rock crawler TC
2x Patrol Y61 2.8TD
Naprodaj veliko rabljenih delov za Lado in nekaj tudi za Patrola

Uporabniški avatar
Matej T
Prispevkov: 1776
Pridružen: Ne Mar 22, 2009 1:23 pm
Kraj: Kostanjevica na Krki

OdgovorNapisal/-a Matej T » So Jan 11, 2014 7:59 pm

Majhna težava. Bil v terenu in ugotovil da mi prednje zavore blokirajo. Odvil prezračevalni vijak in bilo je v redu dokler nisem spet dvakrat fajn zabremzal. Jaz sumim glavni zavorni cilinder. Vzel sem ga dol in v njem so bile smeti in valj je v notranjosti na enem mestu porozen. Je to krivec ali je lahko problem zaradi bremenilnega vintila zadaj ker ni v funkciji ker ni štangice gor ki ga odpira. Prednji cilindri na kleščah so bili komplet očiščeni in zamenjana tesnila.

Uporabniški avatar
Dr.Patrol
Prispevkov: 1422
Pridružen: Pe Jul 17, 2009 7:30 am
Kraj: Lej jo, našo Baško Grapo!! :)
Kontakt:

OdgovorNapisal/-a Dr.Patrol » So Jan 11, 2014 8:42 pm

Jst zadaj nimam priklopljenega tega ventila pa dela.
ex.Popaj. Preimenovan s strani upravnika na podlagi zaslug skupnosti in predlog skupnosti. ;)


www.Adventure-Overland.si

Uporabniški avatar
Matej T
Prispevkov: 1776
Pridružen: Ne Mar 22, 2009 1:23 pm
Kraj: Kostanjevica na Krki

OdgovorNapisal/-a Matej T » So Jan 11, 2014 9:05 pm

Ja pri meni je priklopljen samo ni povezan na akso. Mislim da to nebi smel bit problem pomoje je res glavni zavorni cilinder zanič in ne odnehuje ko spustiš zavorni pedal.

Uporabniški avatar
gregor
Moderator
Prispevkov: 3299
Pridružen: Sr Maj 21, 2003 8:33 am
Kraj: Žalec
Kontakt:

OdgovorNapisal/-a gregor » So Jan 11, 2014 10:13 pm

Dej me poklič, imam še kak cilinder za tebe.
Lahk pa tud da ni prav nastavljena dolžina štangice na servo ojačevalcu bremz.
regulator zavornega učinka nima veze.
Niva 240D l. 93, OM616 motor, Kobra 215R15, ZF servo, rock crawler TC
2x Patrol Y61 2.8TD
Naprodaj veliko rabljenih delov za Lado in nekaj tudi za Patrola

Uporabniški avatar
Matej T
Prispevkov: 1776
Pridružen: Ne Mar 22, 2009 1:23 pm
Kraj: Kostanjevica na Krki

OdgovorNapisal/-a Matej T » Ne Jan 12, 2014 12:36 pm

Ja cilinder je tam kjer pritiska štangica fajn rjav pomoje ni popuščal nazaj. Bom jutri preveril v avtotrgovini koliko je nov pa verjetno nabavil novega pa bom imel mir.

Uporabniški avatar
Matej T
Prispevkov: 1776
Pridružen: Ne Mar 22, 2009 1:23 pm
Kraj: Kostanjevica na Krki

OdgovorNapisal/-a Matej T » To Jan 14, 2014 8:59 pm

Tako zamenjal glavni zavorni clilinder z novim (16.80€) :D in zdaj vse špila tako kot treba :veselo_za_volanom:

Uporabniški avatar
gregor
Moderator
Prispevkov: 3299
Pridružen: Sr Maj 21, 2003 8:33 am
Kraj: Žalec
Kontakt:

OdgovorNapisal/-a gregor » To Jan 14, 2014 10:18 pm

Boh te nima rad, men pa tamle v škatli trije novi ležijo.
Niva 240D l. 93, OM616 motor, Kobra 215R15, ZF servo, rock crawler TC
2x Patrol Y61 2.8TD
Naprodaj veliko rabljenih delov za Lado in nekaj tudi za Patrola

Uporabniški avatar
Matej T
Prispevkov: 1776
Pridružen: Ne Mar 22, 2009 1:23 pm
Kraj: Kostanjevica na Krki

OdgovorNapisal/-a Matej T » To Jan 14, 2014 10:33 pm

hja jebemtiš sem mislu da mi rabljenga ponujaš

Uporabniški avatar
Matej T
Prispevkov: 1776
Pridružen: Ne Mar 22, 2009 1:23 pm
Kraj: Kostanjevica na Krki

OdgovorNapisal/-a Matej T » Sr Jan 15, 2014 8:34 pm

He he če ne druzga se pa otroc lahko igrajo v Nivi :lol:
Slika

Uporabniški avatar
Matej T
Prispevkov: 1776
Pridružen: Ne Mar 22, 2009 1:23 pm
Kraj: Kostanjevica na Krki

OdgovorNapisal/-a Matej T » So Jan 25, 2014 7:15 pm

Komaj dočakal sneg Niva pa brez tablic :evil:
Slika

Uporabniški avatar
Dr.Patrol
Prispevkov: 1422
Pridružen: Pe Jul 17, 2009 7:30 am
Kraj: Lej jo, našo Baško Grapo!! :)
Kontakt:

OdgovorNapisal/-a Dr.Patrol » So Jan 25, 2014 9:08 pm

Čak, a jih ni prej mela? :lol:
ex.Popaj. Preimenovan s strani upravnika na podlagi zaslug skupnosti in predlog skupnosti. ;)


www.Adventure-Overland.si

Uporabniški avatar
Matej T
Prispevkov: 1776
Pridružen: Ne Mar 22, 2009 1:23 pm
Kraj: Kostanjevica na Krki

OdgovorNapisal/-a Matej T » So Jan 25, 2014 9:32 pm

Je sam ne prave treba še uredit dokumentacijo :roll:

Uporabniški avatar
Veper
Prispevkov: 52
Pridružen: Po Maj 02, 2011 2:35 pm
Kraj: Pri Brezah

OdgovorNapisal/-a Veper » Ne Jan 26, 2014 9:56 pm

Dobr si to postimal mojster.me mika da bi se jest svojo zacel rihtat :lol:

Uporabniški avatar
Matej T
Prispevkov: 1776
Pridružen: Ne Mar 22, 2009 1:23 pm
Kraj: Kostanjevica na Krki

OdgovorNapisal/-a Matej T » Ne Jan 26, 2014 10:12 pm

Če imaš voljo in čas potem kar drugače pa boljše da ne ker boš prehitro obupal. Jaz sem vložil veliko časa in tudi ogromno volje do obnove čeprav me je dvakrat vmes že kar malo minilo samo sem trmast in sem speljal do konca. Samo še papirje uredim in registriram potem je zmaga moja :wink:

Uporabniški avatar
Veper
Prispevkov: 52
Pridružen: Po Maj 02, 2011 2:35 pm
Kraj: Pri Brezah

OdgovorNapisal/-a Veper » Ne Jan 26, 2014 10:14 pm

vsaka ti cast da se lotis takorekoc iz kripe nardit nov avto treba imet jeklene zivce pa volja mocna.se enkrat res kapo dol. :moli:

emilcek
Prispevkov: 15
Pridružen: Sr Jan 22, 2014 10:30 am

OdgovorNapisal/-a emilcek » Po Jan 27, 2014 2:40 pm

Matej, si pa pravi frajer. Leto dni in takšna preobrazba... Kaj vse si počel s tole Nivo. Iz srca ti privoščim, da čim preje urediš dokumente in se končno pričneš voziti, za kar si tudi garal toliko časa.

Koliko si pa denarja vložil v ta avto, če nisem preveč radoveden?

Sem čisti vajenec na tem področju, tako pri terenski vožnji, kot šraufanju avtov. Čeravno voziva z očetom Nivo že 17 let, le-ta terena še ni videla. Enkrat, ko je bila novejša, sem probal malce zapeljati v sneg, pa sem potem komaj ven prilezel. Potem pa, ko sem vozil po ledeni gozdni cesti in ni šlo nikamor, sem blokiral diferencial, pa volan ni več ubogal in je avto metalo na vse konce, samo tja ne, kamor sem obračal volan. Potem pa si nisem več drznil zaviti s ceste.

Niva bi sedaj po toliko letih potrebovala malce pozornosti na nekaj mestih, kjer se kaže rja. Sicer mislim, da še ni nikjer prišla skozi in bi verjetno prišel skozi s šmerglom, nekaj kita in barvo, vendar si ne upam, ker me je strah, da bom naredil več škode kot koristi. Pa tudi skrbi me, da je morda ponekod kljub moji oceni globja in potem, ko bi naletel na tako mseto, ne bi vedel kaj naresti.

Sem pa z veseljem bral vse komntarje, gledal slike in sledil preobrazbi te poprej gnile podrtije. Zares občudujem vse na tem blogu, ki sami rihtate svoje Nive in obvladujete teren. Tudi nekaj koristnih nasvetov sem že našel tukaj (npr. popravilo mlahavih ogledal in nekaj manjših trikov, kaj večjega se itak (še) ne upam polotiti) Bi se moral malce več družiti s takšnimi mojstri, kot vas je kar nekaj na tem forumu in se počasi kaj naučiti (malo po malo)...

Obiskovati mehanika pri tako starem avtu je neracionalno. Če bi sam šraufal, bi verjetno lahko marsikaj dobil od rabljenih Niv v SLO po dosti ugodnih cenah. Naročanje iz Hamburga in delo mehanika pa hitro nanese. Prejšnji mesec mi je crknil senzor za temperaturo motorja, pa sem bil 14 dni brez avta (naročilo v Hamburg, prazniki, nato mehanik) in na koncu me je vse skupaj stalo 200€ še z nekaj manjšimi, nepomembnimi zadevami pri mehaniku. Sedaj bi moral nujno sam pričeti šraufat ali pa avto prodati, pri čemer pa moram priznati, da me boli srce, da nisem v vseh teh letih z Nivo v rokah izkusil terena in lastnoročnega šraufanja :-( Saj ko bi enkrat pričel sam rihtati Nivo, je verjetno ne bi več spustil iz rok.

Ali mi lahko daste izkušeni mački kakšen namig, prosim, v kolikor seveda niste mnenja, da sem brezupen primerek?

Vnaprej lepa hvala vsem za komentarje in ideje!

Uporabniški avatar
gregor
Moderator
Prispevkov: 3299
Pridružen: Sr Maj 21, 2003 8:33 am
Kraj: Žalec
Kontakt:

OdgovorNapisal/-a gregor » Po Jan 27, 2014 3:22 pm

Emil
povej od kod si in kaj te muči, pa te bomo usmerili.
Za celjsko regijo bom verjetno jaz pravi, v 14 letih šraufanja in vožnje nive je izkušenj več kot dosti.
Matej karoserijsko tudi že dobro pozna zadeve.
Za "horror-carb" (elektronsko krmiljen vplinjač) ga ni drugega kot Janko. itd

Jaz imam vedno nekaj nove potrošne robe na zalogi (trenutno tudi sprednje blatnike).
Rabljene pa kolikor hočeš.
Mirno lahk vprašaš, že veliko komu sem pomagal z nasveti, včasih je bolje po telefonu(ampak popoldne prosim, če ni kaj nujnega) kot po sporočilih.
Niva 240D l. 93, OM616 motor, Kobra 215R15, ZF servo, rock crawler TC
2x Patrol Y61 2.8TD
Naprodaj veliko rabljenih delov za Lado in nekaj tudi za Patrola

Uporabniški avatar
gregor
Moderator
Prispevkov: 3299
Pridružen: Sr Maj 21, 2003 8:33 am
Kraj: Žalec
Kontakt:

OdgovorNapisal/-a gregor » Po Jan 27, 2014 3:23 pm

Matej T napisal/-a:Je sam ne prave treba še uredit dokumentacijo :roll:


A je slučajno nastal kak problem al se ti samo ne da zraven spravit?
Če je prvo, me poklič.
Niva 240D l. 93, OM616 motor, Kobra 215R15, ZF servo, rock crawler TC
2x Patrol Y61 2.8TD
Naprodaj veliko rabljenih delov za Lado in nekaj tudi za Patrola

Uporabniški avatar
Matej T
Prispevkov: 1776
Pridružen: Ne Mar 22, 2009 1:23 pm
Kraj: Kostanjevica na Krki

OdgovorNapisal/-a Matej T » Po Jan 27, 2014 3:54 pm

Hja da sem Nivo poštimal do te mere kot je sedaj je šlo cca 500-800€. Deli niso pretirano dragi tako da se da kar poceni čez pridet, če delaš sam. Glede rje je pa tako pri moji tudi ni tako grozno zgledalo ko sem pa začel razdirat potem je blo pa :shock: ampak vse se da rešit :)

emilcek
Prispevkov: 15
Pridružen: Sr Jan 22, 2014 10:30 am

OdgovorNapisal/-a emilcek » Po Jan 27, 2014 4:23 pm

Gregor, hvala za hiter odziv!

Zraven bi se še spravil, vendar ker nimam izkušenj, me je strah, da bom kaj pokvaril ali pa da ne bom znal nazaj skupaj sestaviti.

500-800€ za Nivo, ki je doživela tolikšno preobrazbo res ni dosti. Mislim, da je moja v precej boljšem stanju in da ne bo potrebno toliko dela.

Za začetek pa nekaj vprašanj:

Kako se lotiti rje? Ali preprosto "pošmirglam" in nato pobarvam oz. še zaščitim in s čim ter kje kupiti te zadeve. Vem, da je vam vsem tole smešno, vendar nikoli nisem tega počel in ne poznam niti materiala, niti kje to nabaviti. Kje bi dobil bež barvo po ugodni ceni in ki ne bi odstopala po odtenku od originalne, če je to sploh možno? Kaj pa kit? Kje ga dobim? Kako pokitati, da ni predebelo? Ali uporabim kar malarski "špohtelj" Ali je barvo bolje popenzlati ali s pištolo? Ene poceni pištole sem videl na TV shop-u. Ali je tisto sploh uporabno? Kako pa zaščititi pred nadaljnjo korozijo? Matej je pisal o tisti tekočini. Ali jo lahko dam povsod npr. kar cel avto premažem z njo in je potem zaščiten pred nadaljnjo korozijo? Kakšno polirno pasto priporočate in kje jo dobim... Ali je po barvanju treba avto spolirati?

Kako se lotiti "podna"? Od spodaj in od znotraj? Če ni preveč gnilo, ali bo dovolj s tisto tekočino malce namazati? Ali je potrebno za zaščito še kaj storiti?

Ko mi je mehanik zamenjal senzor temperature motorja, mi od takrat sveti oranžna lučka (check engine). Začela je svetiti, ko se je stari senzor pokvaril, ampak sveti tudi še sedaj, ko je le-ta zamenjan. Ta sicer deluje (prej je avto crknil, ko se je segrel), vendar lučka ne ugasne.

Malce mi spušča hladilna tekočina med ekspanzijsko posodo in hladilnikom. Ali lahko kar snamem in zamenjam, ali je treba na kaj paziti, da ne zamočim, razen, da podstavim eno posodo, da ne teče po tleh, seveda?

Uporabniški avatar
gregor
Moderator
Prispevkov: 3299
Pridružen: Sr Maj 21, 2003 8:33 am
Kraj: Žalec
Kontakt:

OdgovorNapisal/-a gregor » Po Jan 27, 2014 4:28 pm

Odpri novo temo za tvojo nivo, da ne bomo Mateju smetili. Potem napiši od kod si, kateri letnik je niva itd... pa bomo naprej reševali.
Niva 240D l. 93, OM616 motor, Kobra 215R15, ZF servo, rock crawler TC
2x Patrol Y61 2.8TD
Naprodaj veliko rabljenih delov za Lado in nekaj tudi za Patrola

Uporabniški avatar
Veper
Prispevkov: 52
Pridružen: Po Maj 02, 2011 2:35 pm
Kraj: Pri Brezah

OdgovorNapisal/-a Veper » Po Jan 27, 2014 7:57 pm

gregor napisal/-a:Odpri novo temo za tvojo nivo, da ne bomo Mateju smetili. Potem napiši od kod si, kateri letnik je niva itd... pa bomo naprej reševali.
8)


Vrni se na “Niva Offroad Team”

Kdo je na strani

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 15 gostov