Moj Nissan Patrol GR Y60 (SWB)
- Dr.Patrol
- Prispevkov: 1422
- Pridružen: Pe Jul 17, 2009 7:30 am
- Kraj: Lej jo, našo Baško Grapo!! :)
- Kontakt:
Moj Nissan Patrol GR Y60 (SWB)
Ker je danes en tak brezvezen dan, da se mi ne da kaj dosti delat, sem se odloču da tudi jst pristavim pisker na ta forum in predstavim svoj avto.
V tej temi bo pač objavljeno vse, kar se je dogajalo z avtomobilom do sedaj in kar se bo tudi v bodoče.
V Nissana sem se zagledal, ko ga je na tem forumu prodajal uporabnik @jeep corportion. Nažalost je splet okoliščin bil takšen, da je avto dobil novega lastnika, dan po tem, ko sem se sam odločil za nakup. Z malce dolgim kljunom, sem potem naslednje pol leta iskal podoben primerek in imel srečo. Prodajal se je ta isti avto
Takrat se nisem več obotavljal in avto pripeljal domov
Link pripelje do teme, kjer se je prodajal na forumu.Tam so tudi slike avtomobila v "prvotnem stanju".
http://www.nivaoffroadteam.com/forum/viewtopic.php?t=12736&highlight=nissan+patrol+predelan
To pa je slika z dneva nakupa
In prvo delo, ko sem ga pripeljal domov, sem ga moral sprobat...Žrtev sem tudi dobil hitro
Toliko na hitro o sami zgodovini avtomobila
V tej temi bo pač objavljeno vse, kar se je dogajalo z avtomobilom do sedaj in kar se bo tudi v bodoče.
V Nissana sem se zagledal, ko ga je na tem forumu prodajal uporabnik @jeep corportion. Nažalost je splet okoliščin bil takšen, da je avto dobil novega lastnika, dan po tem, ko sem se sam odločil za nakup. Z malce dolgim kljunom, sem potem naslednje pol leta iskal podoben primerek in imel srečo. Prodajal se je ta isti avto
Takrat se nisem več obotavljal in avto pripeljal domov
Link pripelje do teme, kjer se je prodajal na forumu.Tam so tudi slike avtomobila v "prvotnem stanju".
http://www.nivaoffroadteam.com/forum/viewtopic.php?t=12736&highlight=nissan+patrol+predelan
To pa je slika z dneva nakupa
In prvo delo, ko sem ga pripeljal domov, sem ga moral sprobat...Žrtev sem tudi dobil hitro
Toliko na hitro o sami zgodovini avtomobila
Nazadnje spremenil Dr.Patrol, dne Pe Mar 13, 2015 11:02 am, skupaj popravljeno 1 krat.
ex.Popaj. Preimenovan s strani upravnika na podlagi zaslug skupnosti in predlog skupnosti. ;)
www.Adventure-Overland.si
www.Adventure-Overland.si
- Dr.Patrol
- Prispevkov: 1422
- Pridružen: Pe Jul 17, 2009 7:30 am
- Kraj: Lej jo, našo Baško Grapo!! :)
- Kontakt:
Ker je bil avto kupljen z željo po raziskovanju stranskih poti, je nadalnji razvoj avtomobila tudi usmerjen v to smer.
V aprilu se obeta ponovni obisk Tunizije, tokrat z svojim avtom, ga pa je treba za tako pot tudi malce pripravit.
Prvo stvar, za katero sem se odločil, je bila sprememba zadnjega dela avtomobila. Tam je že v štartu bil problem, ko so na vrata namontirali neoriginalen nosilec rezervnega kolesa(pajero), ki ni bil pritrjen na za to predvidena ojačana dela vrat, posledica pa je bila uničena zadnja vrata. Dobesedno jih je odpiralo kot konzervo.
Zato sem se odločil za izdelavo "heavy duty" odbijača, ki bo imel nosilec rezervnega kolesa in če že delam, sem si privoščil še luksuz...zadnji vitel
Inspiracijo sem poiskal na internetu, po pregledanih razno raznih možnih izvedb, sem od vsakega nekaj "prekopiral" in si v glavi zamislil svojo različico.
Od besed k dejanju:
Takole je izgledal avto pred posegom
Nekje je treba začeti, potem delo steče Ker sem hotel poleg funkcijonalenega odbijača, tudi estetski izgled le tega, sem se odločil, da vitel postavim kar se da v " notranjost" silhuete avtomobila in tako zmanjšam volumen odbijača.
Ker je bilo zadaj na šasiji nekaj "karisesa", sem le tega odstranil in naredil nova mesta za pritrditev odbijača.
Odbijač je v celoti izdelan iz 5mm pločevine
Začasni nosilci, da sem lahko izdelal prave
Zgornji "pokrov" izrezan z plazmo
Počasi dobiva obliko
Pant domače izdelave za nosilec kolesa
Nosilec kolesa med izdelavo
Spodaj malo bolj zakomplicirane oblike, ampak vse naredimo
Trikotne luknje so namenjene dvigovanju z hi-lift dvigalko
Zunanji vari zbrušeni do popolnosti in v radius za lepe linije
Tukaj spodaj se skriva vitel
Izdelava štoperja nosilca kolesa, da ostane v željenem položaju, neglede na teren, na katerem stoi avto.
Ker delam vse sam, je tudi tak načrt dovolj
Tudi pritrdilna mesta za zaščito rezervarja so narejena
Pobarvano z 2K osnovno barvo
Plata vitla je iz 10mm železa, prebarvana z 2K barvo in nato še z črno
Za končno barvo sem izbral grafitno rjavo
notranjo stran sem zaščitil z zaščito za podvozje(bitumen)
Eletrifikacija vitla(kabli še niso zaščiteni)
Skoraj končano
In končni izdelek!
Toliko za enkrat
V aprilu se obeta ponovni obisk Tunizije, tokrat z svojim avtom, ga pa je treba za tako pot tudi malce pripravit.
Prvo stvar, za katero sem se odločil, je bila sprememba zadnjega dela avtomobila. Tam je že v štartu bil problem, ko so na vrata namontirali neoriginalen nosilec rezervnega kolesa(pajero), ki ni bil pritrjen na za to predvidena ojačana dela vrat, posledica pa je bila uničena zadnja vrata. Dobesedno jih je odpiralo kot konzervo.
Zato sem se odločil za izdelavo "heavy duty" odbijača, ki bo imel nosilec rezervnega kolesa in če že delam, sem si privoščil še luksuz...zadnji vitel
Inspiracijo sem poiskal na internetu, po pregledanih razno raznih možnih izvedb, sem od vsakega nekaj "prekopiral" in si v glavi zamislil svojo različico.
Od besed k dejanju:
Takole je izgledal avto pred posegom
Nekje je treba začeti, potem delo steče Ker sem hotel poleg funkcijonalenega odbijača, tudi estetski izgled le tega, sem se odločil, da vitel postavim kar se da v " notranjost" silhuete avtomobila in tako zmanjšam volumen odbijača.
Ker je bilo zadaj na šasiji nekaj "karisesa", sem le tega odstranil in naredil nova mesta za pritrditev odbijača.
Odbijač je v celoti izdelan iz 5mm pločevine
Začasni nosilci, da sem lahko izdelal prave
Zgornji "pokrov" izrezan z plazmo
Počasi dobiva obliko
Pant domače izdelave za nosilec kolesa
Nosilec kolesa med izdelavo
Spodaj malo bolj zakomplicirane oblike, ampak vse naredimo
Trikotne luknje so namenjene dvigovanju z hi-lift dvigalko
Zunanji vari zbrušeni do popolnosti in v radius za lepe linije
Tukaj spodaj se skriva vitel
Izdelava štoperja nosilca kolesa, da ostane v željenem položaju, neglede na teren, na katerem stoi avto.
Ker delam vse sam, je tudi tak načrt dovolj
Tudi pritrdilna mesta za zaščito rezervarja so narejena
Pobarvano z 2K osnovno barvo
Plata vitla je iz 10mm železa, prebarvana z 2K barvo in nato še z črno
Za končno barvo sem izbral grafitno rjavo
notranjo stran sem zaščitil z zaščito za podvozje(bitumen)
Eletrifikacija vitla(kabli še niso zaščiteni)
Skoraj končano
In končni izdelek!
Toliko za enkrat
ex.Popaj. Preimenovan s strani upravnika na podlagi zaslug skupnosti in predlog skupnosti. ;)
www.Adventure-Overland.si
www.Adventure-Overland.si
- Dr.Patrol
- Prispevkov: 1422
- Pridružen: Pe Jul 17, 2009 7:30 am
- Kraj: Lej jo, našo Baško Grapo!! :)
- Kontakt:
Ne...jst na popoldanski
Hladilnik pa "drži" cel plato velikega piva...in je mrzu ku sam hudič
Hladilnik pa "drži" cel plato velikega piva...in je mrzu ku sam hudič
ex.Popaj. Preimenovan s strani upravnika na podlagi zaslug skupnosti in predlog skupnosti. ;)
www.Adventure-Overland.si
www.Adventure-Overland.si
- Dr.Patrol
- Prispevkov: 1422
- Pridružen: Pe Jul 17, 2009 7:30 am
- Kraj: Lej jo, našo Baško Grapo!! :)
- Kontakt:
Ne...jst na popoldanski
Hladilnik pa "drži" cel plato velikega piva...in je mrzu ku sam hudič
Hladilnik pa "drži" cel plato velikega piva...in je mrzu ku sam hudič
ex.Popaj. Preimenovan s strani upravnika na podlagi zaslug skupnosti in predlog skupnosti. ;)
www.Adventure-Overland.si
www.Adventure-Overland.si
- Dr.Patrol
- Prispevkov: 1422
- Pridružen: Pe Jul 17, 2009 7:30 am
- Kraj: Lej jo, našo Baško Grapo!! :)
- Kontakt:
Dobiš gratis!leon napisal/-a:Ej!
Bi odkupil stari odbijač če je možno .
Sem sentimentalno navezan na njega!Vidim da imaš dobrega sponzorja za tehnične spreye.
L.p
Tehnične spreye?
ex.Popaj. Preimenovan s strani upravnika na podlagi zaslug skupnosti in predlog skupnosti. ;)
www.Adventure-Overland.si
www.Adventure-Overland.si
- Dr.Patrol
- Prispevkov: 1422
- Pridružen: Pe Jul 17, 2009 7:30 am
- Kraj: Lej jo, našo Baško Grapo!! :)
- Kontakt:
Zapah sem dolgo časa brskal po internetu, kako ga narediti...Treba je da je robusten, da se sam ne odpre, niti pri vožnji po terenu.miran napisal/-a:Kapo dol, le tisti drvarniški zapah nosilca rezervnega kolesa bi pa lahko malo bolj v stilu rešil. Recimo še z enin tistemu na proizvodni skici podobnim štiftom.
Miran
Mogoče bi ga lahko kako drugače postavil, da bi bil manj viden, ampak ok...je pa tako "bolj pri roki" Estetsko, bi bil že mnogo lepši, če bi bil črn, pa ga ne dobim, barva se bo pa luščila...
ex.Popaj. Preimenovan s strani upravnika na podlagi zaslug skupnosti in predlog skupnosti. ;)
www.Adventure-Overland.si
www.Adventure-Overland.si
- Dr.Patrol
- Prispevkov: 1422
- Pridružen: Pe Jul 17, 2009 7:30 am
- Kraj: Lej jo, našo Baško Grapo!! :)
- Kontakt:
Vrjetno imaš pravbular napisal/-a:leon napisal/-a:Ej!
Bi odkupil stari odbijač če je možno .
Sem sentimentalno navezan na njega!
L.p
Zdaj bo treba še več varnostne razdalje
Edino kar me motijo so tiste luknje za hi-jack: ko bo nagnjen je ne boš mogu not dat..
kaj pa če bi uporabil tak nastavek?
Edini problem je, ker potem rabim obvezno dvigalko 150cm...ker luknje 85cm od tal...
ex.Popaj. Preimenovan s strani upravnika na podlagi zaslug skupnosti in predlog skupnosti. ;)
www.Adventure-Overland.si
www.Adventure-Overland.si
- Dr.Patrol
- Prispevkov: 1422
- Pridružen: Pe Jul 17, 2009 7:30 am
- Kraj: Lej jo, našo Baško Grapo!! :)
- Kontakt:
Ubistvu če pogledaš jack points na googlu, vidiš, da je večina ali kvadrat luknja, ali izrez v obliki črke T. Ena varjanta, se mi zdi še najbolj pametna...
Spet bi lahko nardili diskusijo o pravilni rabi take dvigalke
Prvo morm dobit dost velik jack...120cm ni niti približno dost dolg, morm sprobat 150.
Spet bi lahko nardili diskusijo o pravilni rabi take dvigalke
Prvo morm dobit dost velik jack...120cm ni niti približno dost dolg, morm sprobat 150.
ex.Popaj. Preimenovan s strani upravnika na podlagi zaslug skupnosti in predlog skupnosti. ;)
www.Adventure-Overland.si
www.Adventure-Overland.si
- Dr.Patrol
- Prispevkov: 1422
- Pridružen: Pe Jul 17, 2009 7:30 am
- Kraj: Lej jo, našo Baško Grapo!! :)
- Kontakt:
Ima kdo idejo, na kakšen način naj podložim avto, da lahko odstranim zadnjo akso??
Če podložim na šasiji, je premalo proti zadnjemu koncu in se naredi gugalnica efekt
Zadaj nimam kam, pa še akso je težje dobit ven, kot če jo enostavno odpeljem na kolesih...
(na sliki še vedno ni odlepljen od tal....)
Če podložim na šasiji, je premalo proti zadnjemu koncu in se naredi gugalnica efekt
Zadaj nimam kam, pa še akso je težje dobit ven, kot če jo enostavno odpeljem na kolesih...
(na sliki še vedno ni odlepljen od tal....)
ex.Popaj. Preimenovan s strani upravnika na podlagi zaslug skupnosti in predlog skupnosti. ;)
www.Adventure-Overland.si
www.Adventure-Overland.si
Moj Nissan Patrol GR Y60
En daljši profil( dovolj močan) ali pa tram zadaj prečno na šasijo, pa podložiš na zunanji strani, al pa dvigneš z dvigalom?
- Dr.Patrol
- Prispevkov: 1422
- Pridružen: Pe Jul 17, 2009 7:30 am
- Kraj: Lej jo, našo Baško Grapo!! :)
- Kontakt:
Miran...vitel na terencu ki ne dela??
Klančar...od tal ga že spravim, le ko sem odmaknil dvigalko in podložil pod šasijo 4 kolesa je avto dobesedno se prevagal spet nazaj, kot bi bil podložen točno na sredini....
sem potem rešil tako, da sem pobral dol še kolesa posebej ....sem hotu pač celo akso z kolesi odpeljat, zdej jo bom pač z dvigalko odpelju izpod avta...
problem solved
Aksa pa gre dol zaradi lažjega dela na njej sami + tako pregledam lahko vse ostale zadeve(fedri, amortizerji, roke)...tudi zadnji dif bi rad pogruntal zakaj mi špera ne deluje, itd.... dela dost...
Klančar...od tal ga že spravim, le ko sem odmaknil dvigalko in podložil pod šasijo 4 kolesa je avto dobesedno se prevagal spet nazaj, kot bi bil podložen točno na sredini....
sem potem rešil tako, da sem pobral dol še kolesa posebej ....sem hotu pač celo akso z kolesi odpeljat, zdej jo bom pač z dvigalko odpelju izpod avta...
problem solved
Aksa pa gre dol zaradi lažjega dela na njej sami + tako pregledam lahko vse ostale zadeve(fedri, amortizerji, roke)...tudi zadnji dif bi rad pogruntal zakaj mi špera ne deluje, itd.... dela dost...
ex.Popaj. Preimenovan s strani upravnika na podlagi zaslug skupnosti in predlog skupnosti. ;)
www.Adventure-Overland.si
www.Adventure-Overland.si
- Dr.Patrol
- Prispevkov: 1422
- Pridružen: Pe Jul 17, 2009 7:30 am
- Kraj: Lej jo, našo Baško Grapo!! :)
- Kontakt:
Ok, sem že kar malce pozabil osvežiti to temo
No da dokončamo zgodbo o odbijaču...
Zaščititi je bilo potrebno kable za napajanje zadnjega vitla.
Ker je vhod kablov v karoserijo, kjer se tudi rele, precej izpostavljen, sem moral izdelati še zaščito le tega...
Načrtovanje...izdelana zaščita je iz 5mm pločevine
in nekaj minut kasneje...
pobarvano
in zmontirano na mesto
Druga stvar ki sem jo umes še naredil je bilo, čiščenje notranjosti šasije..
Zaradi premajhnih odtočnih odprtin, je bila šasija do nekje polovice nabasana z finim blatom. Na lukne je ponavadi prišel kak kamen in potem zadeva ni več mogla ven.
Da sem to očistil, sem v šasijo zvrtal 4 večje lukne, skozi katere sem očistil blato in se da skozi te odprtine tudi sprati šasijo.
na vsaki strani je bilo za malo več kot eno polno smetišnico materjala
In še zadnja pridobitev... Garnitura sklopke.
originalno lamelo sem zvakumiral in jo imam za rezervo, ko se gre na kakšno daljšo bolj ekstremno turo, eno staro lamelo pa sem dal obnovit Sinterju. Po novem je karbonska lamela. Ni pa še vgrajena na avto, za to bo potreba še malo počakat
lp
No da dokončamo zgodbo o odbijaču...
Zaščititi je bilo potrebno kable za napajanje zadnjega vitla.
Ker je vhod kablov v karoserijo, kjer se tudi rele, precej izpostavljen, sem moral izdelati še zaščito le tega...
Načrtovanje...izdelana zaščita je iz 5mm pločevine
in nekaj minut kasneje...
pobarvano
in zmontirano na mesto
Druga stvar ki sem jo umes še naredil je bilo, čiščenje notranjosti šasije..
Zaradi premajhnih odtočnih odprtin, je bila šasija do nekje polovice nabasana z finim blatom. Na lukne je ponavadi prišel kak kamen in potem zadeva ni več mogla ven.
Da sem to očistil, sem v šasijo zvrtal 4 večje lukne, skozi katere sem očistil blato in se da skozi te odprtine tudi sprati šasijo.
na vsaki strani je bilo za malo več kot eno polno smetišnico materjala
In še zadnja pridobitev... Garnitura sklopke.
originalno lamelo sem zvakumiral in jo imam za rezervo, ko se gre na kakšno daljšo bolj ekstremno turo, eno staro lamelo pa sem dal obnovit Sinterju. Po novem je karbonska lamela. Ni pa še vgrajena na avto, za to bo potreba še malo počakat
lp
ex.Popaj. Preimenovan s strani upravnika na podlagi zaslug skupnosti in predlog skupnosti. ;)
www.Adventure-Overland.si
www.Adventure-Overland.si
Vrni se na “Avtomobili in oprema”
Kdo je na strani
Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 49 gostov