Honda XL 600 topla ne užge

Teme, ki niso v povezavi z offroadom
Uporabniški avatar
Matej T
Prispevkov: 1776
Pridružen: Ne Mar 22, 2009 1:23 pm
Kraj: Kostanjevica na Krki

Honda XL 600 topla ne užge

OdgovorNapisal/-a Matej T » Sr Jul 10, 2013 9:46 pm

Imam en problem. K hiši je prišel enduro motor Honda XL 600. Motor hladen vžge s čokom in brez dekompresorja. Ko je motor topel ga ne užgeš nikako tudi z dekompresorjem ne. Porinit ga še nisem probal verjetno bi vžgal. Kaj bi lahko bilo narobe. Menjal sem izpušna dva ventila in popravil sedeže ventilov ter menjal vsa tesnila. Že prej je težko užigal pri prejšnjem lastniku.
Vžiga se na noge in nima elektroštarterja.
Kak predlog kje naj začnem iskati vzrok?

Tako pa zgleda ta stvar
Slika

TRCO1
Prispevkov: 784
Pridružen: Sr Apr 15, 2009 12:16 pm
Kraj: Ljubljana

OdgovorNapisal/-a TRCO1 » Po Jul 15, 2013 9:27 pm

ali ima HOT START na fergazarju najbrž ti topla hlapi bencin
.............
AVTOVLEKA 051 800 777 I have the body of a God. But it sucks cause it´s Buddha AVTOVLEKA 051 800 777

Uporabniški avatar
Matej T
Prispevkov: 1776
Pridružen: Ne Mar 22, 2009 1:23 pm
Kraj: Kostanjevica na Krki

OdgovorNapisal/-a Matej T » Po Jul 15, 2013 9:41 pm

Na fergazerju ima samo choke nič drugega

duce
Prispevkov: 1266
Pridružen: To Mar 25, 2008 4:21 pm
Kraj: koper

g

OdgovorNapisal/-a duce » To Jul 16, 2013 1:03 am

Imam jaz Ducatija vžge kot raketa,ful oprema :kovček, stranske torbe, tank torba izpuh Mivv, elektronika Kn filter,board computer itd,cena po dog možna menjava za terenca

robinzon
Prispevkov: 1323
Pridružen: Ne Jun 07, 2009 4:05 pm
Kraj: Bloke

OdgovorNapisal/-a robinzon » To Jul 16, 2013 6:17 am

Prav veliko strokovnjakov za take motorje pa zgleda da ni, na forumu. :)
Razen takih, ki ti takoj poskušajo podturit svoje staro železo, ker so zamešali forum in Bolho.....

No, jaz imam podoben problem. Skupna je bolj ali manj znamka motorja. Imam nek stroj z Honda motorjem. Oznaka motorja iGX440. In sicer mrzel vžge v trenutku, ko je topel oziroma vroč, ga kak dan prime in štarter vrti cca 5 sekund preden vžge. Motor ima 110 delovnih ur, torej je še nov in bi moral delat brez problema, sploh ker so menda Honda agregati najboljši.
Olje menjam redno, filtre prav tako.......
Če morda kdo ve...... :)

TRCO1
Prispevkov: 784
Pridružen: Sr Apr 15, 2009 12:16 pm
Kraj: Ljubljana

OdgovorNapisal/-a TRCO1 » To Jul 16, 2013 1:40 pm

robinzon napisal/-a:Prav veliko strokovnjakov za take motorje pa zgleda da ni, na forumu. :)
Razen takih, ki ti takoj poskušajo podturit svoje staro železo, ker so zamešali forum in Bolho.....

No, jaz imam podoben problem. Skupna je bolj ali manj znamka motorja. Imam nek stroj z Honda motorjem. Oznaka motorja iGX440. In sicer mrzel vžge v trenutku, ko je topel oziroma vroč, ga kak dan prime in štarter vrti cca 5 sekund preden vžge. Motor ima 110 delovnih ur, torej je še nov in bi moral delat brez problema, sploh ker so menda Honda agregati najboljši.
Olje menjam redno, filtre prav tako.......
Če morda kdo ve...... :)


malo mu zapri zrak na fergazerju....cca pol -tri četrt obrata
AVTOVLEKA 051 800 777 I have the body of a God. But it sucks cause it´s Buddha AVTOVLEKA 051 800 777

Uporabniški avatar
patrol1
Prispevkov: 27
Pridružen: Po Sep 20, 2010 9:51 pm
Kraj: Krško

OdgovorNapisal/-a patrol1 » Sr Jul 17, 2013 3:48 pm

Ce mado ventili premal zracnosti potem ko je topel motor ne tesnijo dobro tak da previri zracnost ventilov

Uporabniški avatar
Matej T
Prispevkov: 1776
Pridružen: Ne Mar 22, 2009 1:23 pm
Kraj: Kostanjevica na Krki

OdgovorNapisal/-a Matej T » Sr Jul 17, 2013 8:20 pm

Ja to sem naredil in res so bili brez zračnosti in sem jih nastavil. Zdaj pa moram še zamenjal vžigalno tuljavo ker se mi je vse v rokah razpadlo ko sem vlekel dol. :cry:

Uporabniški avatar
GPW1942
Prispevkov: 421
Pridružen: Po Jan 02, 2006 7:52 pm
Kraj: Brezovica

OdgovorNapisal/-a GPW1942 » Sr Jul 17, 2013 10:31 pm

Pogosta napaka
Preveri tesnilo med fergazerjem in glavo. Pa tisti gumi vmesnik, da ni preperel. :wink:
če pušča, si lahko pomagaš s Siko.

lp,
andrej
American Jeep-In War and Peace

robinzon
Prispevkov: 1323
Pridružen: Ne Jun 07, 2009 4:05 pm
Kraj: Bloke

OdgovorNapisal/-a robinzon » Sr Jul 24, 2013 10:50 am

No jaz sem pogruntal kje grešim. Preveč delam! :)
Zračni filter zjutraj očistim, oziroma zamenjam tisti filc okol filtra. Ker se zdaj ob stroju kar precej praši se filter dokaj hitro zapacka. Zato motor po nekaj urah dela težje vžge.
Nekam moram stlačit nek manjši ciklon, da že pred filtrom pobere večino svinjarije. Prostora za to nimam, nekak bo treba čarat.
Hvala vseeno za nasvete. :)

Uporabniški avatar
Matej T
Prispevkov: 1776
Pridružen: Ne Mar 22, 2009 1:23 pm
Kraj: Kostanjevica na Krki

OdgovorNapisal/-a Matej T » So Jul 27, 2013 11:55 am

Motor vžiga tudi topel, Na vplinjaču sem malo pokrivil jeziček na plovcu ki zapira bencin ker je zalivalo cilinder.

Se pa Honda prodaja z manjšo okvaro
Verjetno slabi oljni obročki.
Tefloni in izpušna ventila je bilo zamenjano.
http://www.avto.net/_MOTO/ad.asp?ID=7524670


Vrni se na “Razno”

Kdo je na strani

Po forumu brska: Google [Bot] in 3 gosti