Imam en problem. K hiši je prišel enduro motor Honda XL 600. Motor hladen vžge s čokom in brez dekompresorja. Ko je motor topel ga ne užgeš nikako tudi z dekompresorjem ne. Porinit ga še nisem probal verjetno bi vžgal. Kaj bi lahko bilo narobe. Menjal sem izpušna dva ventila in popravil sedeže ventilov ter menjal vsa tesnila. Že prej je težko užigal pri prejšnjem lastniku.
Vžiga se na noge in nima elektroštarterja.
Kak predlog kje naj začnem iskati vzrok?
Tako pa zgleda ta stvar
Honda XL 600 topla ne užge
Prav veliko strokovnjakov za take motorje pa zgleda da ni, na forumu.
Razen takih, ki ti takoj poskušajo podturit svoje staro železo, ker so zamešali forum in Bolho.....
No, jaz imam podoben problem. Skupna je bolj ali manj znamka motorja. Imam nek stroj z Honda motorjem. Oznaka motorja iGX440. In sicer mrzel vžge v trenutku, ko je topel oziroma vroč, ga kak dan prime in štarter vrti cca 5 sekund preden vžge. Motor ima 110 delovnih ur, torej je še nov in bi moral delat brez problema, sploh ker so menda Honda agregati najboljši.
Olje menjam redno, filtre prav tako.......
Če morda kdo ve......
Razen takih, ki ti takoj poskušajo podturit svoje staro železo, ker so zamešali forum in Bolho.....
No, jaz imam podoben problem. Skupna je bolj ali manj znamka motorja. Imam nek stroj z Honda motorjem. Oznaka motorja iGX440. In sicer mrzel vžge v trenutku, ko je topel oziroma vroč, ga kak dan prime in štarter vrti cca 5 sekund preden vžge. Motor ima 110 delovnih ur, torej je še nov in bi moral delat brez problema, sploh ker so menda Honda agregati najboljši.
Olje menjam redno, filtre prav tako.......
Če morda kdo ve......
robinzon napisal/-a:Prav veliko strokovnjakov za take motorje pa zgleda da ni, na forumu.
Razen takih, ki ti takoj poskušajo podturit svoje staro železo, ker so zamešali forum in Bolho.....
No, jaz imam podoben problem. Skupna je bolj ali manj znamka motorja. Imam nek stroj z Honda motorjem. Oznaka motorja iGX440. In sicer mrzel vžge v trenutku, ko je topel oziroma vroč, ga kak dan prime in štarter vrti cca 5 sekund preden vžge. Motor ima 110 delovnih ur, torej je še nov in bi moral delat brez problema, sploh ker so menda Honda agregati najboljši.
Olje menjam redno, filtre prav tako.......
Če morda kdo ve......
malo mu zapri zrak na fergazerju....cca pol -tri četrt obrata
AVTOVLEKA 051 800 777 I have the body of a God. But it sucks cause it´s Buddha AVTOVLEKA 051 800 777
No jaz sem pogruntal kje grešim. Preveč delam!
Zračni filter zjutraj očistim, oziroma zamenjam tisti filc okol filtra. Ker se zdaj ob stroju kar precej praši se filter dokaj hitro zapacka. Zato motor po nekaj urah dela težje vžge.
Nekam moram stlačit nek manjši ciklon, da že pred filtrom pobere večino svinjarije. Prostora za to nimam, nekak bo treba čarat.
Hvala vseeno za nasvete.
Zračni filter zjutraj očistim, oziroma zamenjam tisti filc okol filtra. Ker se zdaj ob stroju kar precej praši se filter dokaj hitro zapacka. Zato motor po nekaj urah dela težje vžge.
Nekam moram stlačit nek manjši ciklon, da že pred filtrom pobere večino svinjarije. Prostora za to nimam, nekak bo treba čarat.
Hvala vseeno za nasvete.
Motor vžiga tudi topel, Na vplinjaču sem malo pokrivil jeziček na plovcu ki zapira bencin ker je zalivalo cilinder.
Se pa Honda prodaja z manjšo okvaro
Verjetno slabi oljni obročki.
Tefloni in izpušna ventila je bilo zamenjano.
http://www.avto.net/_MOTO/ad.asp?ID=7524670
Se pa Honda prodaja z manjšo okvaro
Verjetno slabi oljni obročki.
Tefloni in izpušna ventila je bilo zamenjano.
http://www.avto.net/_MOTO/ad.asp?ID=7524670
Kdo je na strani
Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 58 gostov