Začetnik - Lada Niva
Lepo pozdravljeni,tudi jaz sem novi lastnik nove(stare) Nive. Že nekaj časa spremljam vaš forum in je res super kako si med sabo pomagate z informacijami in nasveti.mam pa tudi sam nekaj vprašanj na temo porabe,ker mi žre tako kot tebi Janko 20+,pa me zanima kako si rešil(če ti je uspelo)ta problem,ali si samo naštelal frgazor ali si ga menjal.
Je pa moja Niva l. 1994 1600 in ima že tudi katalizator in vso ostalo nepotrebno šaro.
Lp. Dejan
Je pa moja Niva l. 1994 1600 in ima že tudi katalizator in vso ostalo nepotrebno šaro.
Lp. Dejan
Živjo,evo nekaj slik izpod havbe,če ti bodo kaj v pomoč
http://shrani.si/f/33/95/1RIci8If/dsc02858.jpg
http://shrani.si/f/w/2Y/25zAdVsC/dsc02859.jpg
http://shrani.si/f/2Z/bp/4ECA9t9w/dsc02860.jpg
http://shrani.si/f/1W/Ev/3ChhWgK9/dsc02861.jpg
http://shrani.si/f/T/57/15gO1PPZ/dsc02862.jpg
http://shrani.si/f/K/F3/38q9rUBi/dsc02863.jpg
http://shrani.si/f/1F/rS/2LwrsT77/dsc02864.jpg
Lp.Dejan
http://shrani.si/f/33/95/1RIci8If/dsc02858.jpg
http://shrani.si/f/w/2Y/25zAdVsC/dsc02859.jpg
http://shrani.si/f/2Z/bp/4ECA9t9w/dsc02860.jpg
http://shrani.si/f/1W/Ev/3ChhWgK9/dsc02861.jpg
http://shrani.si/f/T/57/15gO1PPZ/dsc02862.jpg
http://shrani.si/f/K/F3/38q9rUBi/dsc02863.jpg
http://shrani.si/f/1F/rS/2LwrsT77/dsc02864.jpg
Lp.Dejan
Ojej.. Dobrodošel v klubu..
Vplinjač ki ga imaš se imenuje 21053-62. Ima tudi nadimek - Horror carb. Verjemi, da z zelo dobrim razlogom
Torej, gremo počasi.. Najprej ti bom razložil kako deluje.
To je ubistvu navaden dvojni vplinjač, z avtomatskim čokom na vodo ter elektronsko regulacijo mešanice goriva. Če želiš da deluje pravilno, morajo biti vse komponente ter povezave v perfektnem stanju ter delovati brez napak. Takoj ko ena stvar ne dela, so težave. Simpotmov je ogromno, od velike porabe, nobene moči, smrada po bencinu, random ugašanje, čudno delovanje...
Sistem vsebuje:
- Vplinjač
- 2x elektromagnetka za regulacijo mešanica (na vplinjaču)
- Avtomatski čok (na vplinjaču)
- Lambdo sondo
- AFR (ECU) enoto, locirano pod sedežem sopotnika
- Cev kup vakuum cevk
- Kantico z ogljem ki absorbira bencinske hlape in je povezana z vplinjačem ter rezervoarjem
- 2 senzorja za stanje gasa
- katalizator
Kako sistem deluje? Vplinjač ima 2 elektromagentka ki regulirata mešanico bencino. Notr v njih je plastična iglica ki se odpira in zapira in s tem regulira. Pod sedežem je AFR enota oz računalnik, kateri upravlja z vsemi informacijami in sporoča frekvenco odpiranja elektromagnetkov, s katerimi regulira optimalno mešanico. Računalnik dobi informacije iz števila obratov, temperatura motorja (regulacija poteka samo ko je motor ogret), meritve lambe sonde (količina zraka v mešanici), stanje gasa. To vse premelje ter z tranzistorji odpira ter zapira iglo na elektromagnetkih. Sistem je ubistvu zelo vredu, če deluje kot mora.. Nizka poraba, avto lepo teče, malo emisij. Skozi tehnični sem prišel brez problema, plini so bili zeleni (brez katalizoatorja!).
1 - Vžigalna tuljava - Daje moč AFR enoti + podatki o obratih + napajanje lambde
2 - AFR Enota
3 - Check engine lučka - AFR jo kontolira in jo pokaže v naslednjih primerih: Napaka na elektromagentkih (ni odpiranja), kontakt vklopljen in motor pod 400 obrati, katalizator pregret. Jap, ni kaj preveč komunikativna..
4 - Zgornji elektromagnetek (solenoid)
5 - Spodnji elektormagnetek (solenoid)
6 - Temperaturni senzor na katalizatorji.. Če je temperature previsoka, bo AFR spremenil mešanico da ga ohladi.. Jaz tega niti nimam povezanega, saj sem odžagal katalizator proč ker je bil cel uničen. (satje je dobesedno razpadlo).. Preglej tudi svojega, najbrž je zabit in uničen.. Lahko ga mile volje odrežeš, lambda je locirana 20cm pred njim.
7 - "Minimo senzor", pove AFRju da ni gasa in da ni potrebno kontrolitari mešanice (zapre bencin)
8 - Senzor za poln gas, ko pohodiš pedal, AFR ne kontolira mešanice in ti da na razpolago vso moč.
9 - Lambda sonda - daje informacijo AFR-ju.
Ko je motor mrzel, AFR ne regulira mešanice. Oba elektromagnetka odpira po default nastavitvi (50%), dokler se motor ne ogreje. Če vžgeš vroč motor, AFR začne regulirati po šestih sekundah.
Sistem deluje s pomočja vakuma. Zato imaš v motornem prostoru ogromno cevk. POZOR! vse morajo biti pravilno povezane!
Rjava je zelo pomembna! Obvezno jo poveži tako. Povezana je na termo stikalo ter senzor za polni gas. Senzor za polni gas najdeš v okolici baterije. Ima priklop za vakuum ter 2-pinski konektor, ki je povezan sam nase.
Rdeča je EGR sistem in ga lahko komot zamašiš, ker samo zastruplja delovni cikel ter manjša moč in veča porabo na račun "emisij". Jaz sem na zgornje termo stikalo zabil kar 2 cveka na oba izhoda (tam kjer pride rdeča cevka povezana), na vplinjaču pa zamašil vhod.
Modra je ubistvu le pomoč pri zagonu, ma nima nekega vpliva.. Lahko tudi pustiš vklopljeno. Je pa zvezana iz vplinjača na tak plastični kanisterček pri sprednji desni luči, in nato gre na ohišje zračnega filtra.
Rumena pride iz razdelilne kape direkt v vplinjač. Je namenjena "advance ignition timingu" pri visokih obratih.
Cevke naj bodo v dobrem stanju in nesmejo puščati. Pri meni jih je bila večina preperelih.
Poleg teh cevi, so pa še cevi s katerimi je povezan tank prek kanistra za oglje. (tista kanta ki jo vidiš z ogromno cevkami). Je pomembna, ker tank prek nje diha. Notr so ubistvu bencinski hlapi, ki stekajo iz tanka v vplinjač. Če boš prekinil te povezave, bo tank dobival vakuum in posledično bencin ne bo več tekel v vplinjač. Zato ni pametno menjati vplinjača.. (to je mene ustavilo). Je pa fora, da lahko narediš luknjico v pokrovčku za bencin, samo potem pa ti vse smrdi po bencinu v avtu..
Pri tebi je kar zmeda glede teh cevk, preveri in uštimi tako kot na sliki. So zelo pomembne za delovanje sistema. Jih imaš narobe povezano. Rjava ki je najbolj pomembno imaš vezano na ohišje filtra. EGR imaš povezan, pa še to narobe. No, primerji sheme in boš videl sam kje so napake. Če boš rabil pomoč, ti bom pa na slikah označil.
Najprej bi pa na tvojem mestu preveril elektromagnetke.
Tako zgledajo. Imenujejo se solenoid. 2 imaš. Jih vidiš na svojem vplinjaču? Zgornji regulira mešanico prostega teka do 2000 obratov, spodnji regulira glavno mešanico, od 2000obratov naprej. Oba moresta biti brezhibna ter imeti ustrezne "dize" (tisti delček ko piše cap). Spodnji mora imeti 97, zgornji 50. To je zelo pomembno!
Najprej naredi test. Vžgi avto in spusti sklopko na hitro da ti crkne. Nato odpri havbo in poslušaj če elektromagnetka klikata. Notri je plastična igla, ki se odpira in zapira (s tem regulira mešanico). Vlgavnem oba moreta zelo glasno klikati. Če je klikanje švoh, boš moral al jih očistiti s kompresorjem ali naročiti nove. Preveri video: http://www.youtube.com/watch?v=tIOCuVeLvLs
To je primarni test. V vsakem primeru jih vzemi ven (ključ 13) in preveri če imaš dize prave velikosti. 50 zgoraj, 97 spodaj. Pozor! Ko boš jemal ven, bo začel stekati bencin ven iz luknje, zato dej cunjo spodi in pazi da ne narediš kake iskre.. Se mi je že 1x zgodilo, sem naredil kratek stik med baterijo in šasijo, je skočila iskra zraven bencina in sem se usral.
Pozor number 2! Ko boš šraufal te elektromagnetke nazaj, jih ne PREVEČ stiskat! Ampak tudi ne premalo. Diza more prist v svoj prostorček, ampak če boš pretiravu boš uničil dizo ter navoj in potem bo konec.. (sem uničil 1 vplinjač na tak način..). Zatorej lepo počasi, dokler ne čutiš da se ustavi. Ampak res počasi in z občutkom! Tudi premalo nesmeš zaviti, ker potem bo preveč bencina stekalo v motor.
Ko boš to vse naredil, bomo šli pa naprej. Se da vse da izmeriti in preveriti če AFR pravilno regulira mešanico.. Potrebuješ le analogni voltmeter. Na vplinjaču imaš pa tudi šraufek, s katerim lahko reguliraš minimo mešanico. Vendar opozorilo.. Ne šraufat nič kar ni potrebno na vplinjaču! Je zelo delikaten in rajši ne tikat, če neveš zakaj se gre.. Verjemi, imam izkušnje.. Tako da kar počasi po korakih ki sem ti jih napisal.
Tako, zdej veš približno osnove delovanja horror vplinjača.. Kaj naj ti rečem.. Srečno in predvsem počasi in previdno. Jaz sem uničil 2 vplinjača, obupal in se parkrat zjokal, preden sem ga uspel usposobiti.. Ampak se nisem vdal in zdaj mi služi že lep čas brez problemov.
Če boš rabil kakšen rezervni del, se da zrihtat. Glede tega ni problemov.. Mislim da imaš dobre pogoje da ga popraviš v original stanje. Če boš pa karkoli potreboval, pa kar vprašaj.
Vplinjač ki ga imaš se imenuje 21053-62. Ima tudi nadimek - Horror carb. Verjemi, da z zelo dobrim razlogom
Torej, gremo počasi.. Najprej ti bom razložil kako deluje.
To je ubistvu navaden dvojni vplinjač, z avtomatskim čokom na vodo ter elektronsko regulacijo mešanice goriva. Če želiš da deluje pravilno, morajo biti vse komponente ter povezave v perfektnem stanju ter delovati brez napak. Takoj ko ena stvar ne dela, so težave. Simpotmov je ogromno, od velike porabe, nobene moči, smrada po bencinu, random ugašanje, čudno delovanje...
Sistem vsebuje:
- Vplinjač
- 2x elektromagnetka za regulacijo mešanica (na vplinjaču)
- Avtomatski čok (na vplinjaču)
- Lambdo sondo
- AFR (ECU) enoto, locirano pod sedežem sopotnika
- Cev kup vakuum cevk
- Kantico z ogljem ki absorbira bencinske hlape in je povezana z vplinjačem ter rezervoarjem
- 2 senzorja za stanje gasa
- katalizator
Kako sistem deluje? Vplinjač ima 2 elektromagentka ki regulirata mešanico bencino. Notr v njih je plastična iglica ki se odpira in zapira in s tem regulira. Pod sedežem je AFR enota oz računalnik, kateri upravlja z vsemi informacijami in sporoča frekvenco odpiranja elektromagnetkov, s katerimi regulira optimalno mešanico. Računalnik dobi informacije iz števila obratov, temperatura motorja (regulacija poteka samo ko je motor ogret), meritve lambe sonde (količina zraka v mešanici), stanje gasa. To vse premelje ter z tranzistorji odpira ter zapira iglo na elektromagnetkih. Sistem je ubistvu zelo vredu, če deluje kot mora.. Nizka poraba, avto lepo teče, malo emisij. Skozi tehnični sem prišel brez problema, plini so bili zeleni (brez katalizoatorja!).
1 - Vžigalna tuljava - Daje moč AFR enoti + podatki o obratih + napajanje lambde
2 - AFR Enota
3 - Check engine lučka - AFR jo kontolira in jo pokaže v naslednjih primerih: Napaka na elektromagentkih (ni odpiranja), kontakt vklopljen in motor pod 400 obrati, katalizator pregret. Jap, ni kaj preveč komunikativna..
4 - Zgornji elektromagnetek (solenoid)
5 - Spodnji elektormagnetek (solenoid)
6 - Temperaturni senzor na katalizatorji.. Če je temperature previsoka, bo AFR spremenil mešanico da ga ohladi.. Jaz tega niti nimam povezanega, saj sem odžagal katalizator proč ker je bil cel uničen. (satje je dobesedno razpadlo).. Preglej tudi svojega, najbrž je zabit in uničen.. Lahko ga mile volje odrežeš, lambda je locirana 20cm pred njim.
7 - "Minimo senzor", pove AFRju da ni gasa in da ni potrebno kontrolitari mešanice (zapre bencin)
8 - Senzor za poln gas, ko pohodiš pedal, AFR ne kontolira mešanice in ti da na razpolago vso moč.
9 - Lambda sonda - daje informacijo AFR-ju.
Ko je motor mrzel, AFR ne regulira mešanice. Oba elektromagnetka odpira po default nastavitvi (50%), dokler se motor ne ogreje. Če vžgeš vroč motor, AFR začne regulirati po šestih sekundah.
Sistem deluje s pomočja vakuma. Zato imaš v motornem prostoru ogromno cevk. POZOR! vse morajo biti pravilno povezane!
Rjava je zelo pomembna! Obvezno jo poveži tako. Povezana je na termo stikalo ter senzor za polni gas. Senzor za polni gas najdeš v okolici baterije. Ima priklop za vakuum ter 2-pinski konektor, ki je povezan sam nase.
Rdeča je EGR sistem in ga lahko komot zamašiš, ker samo zastruplja delovni cikel ter manjša moč in veča porabo na račun "emisij". Jaz sem na zgornje termo stikalo zabil kar 2 cveka na oba izhoda (tam kjer pride rdeča cevka povezana), na vplinjaču pa zamašil vhod.
Modra je ubistvu le pomoč pri zagonu, ma nima nekega vpliva.. Lahko tudi pustiš vklopljeno. Je pa zvezana iz vplinjača na tak plastični kanisterček pri sprednji desni luči, in nato gre na ohišje zračnega filtra.
Rumena pride iz razdelilne kape direkt v vplinjač. Je namenjena "advance ignition timingu" pri visokih obratih.
Cevke naj bodo v dobrem stanju in nesmejo puščati. Pri meni jih je bila večina preperelih.
Poleg teh cevi, so pa še cevi s katerimi je povezan tank prek kanistra za oglje. (tista kanta ki jo vidiš z ogromno cevkami). Je pomembna, ker tank prek nje diha. Notr so ubistvu bencinski hlapi, ki stekajo iz tanka v vplinjač. Če boš prekinil te povezave, bo tank dobival vakuum in posledično bencin ne bo več tekel v vplinjač. Zato ni pametno menjati vplinjača.. (to je mene ustavilo). Je pa fora, da lahko narediš luknjico v pokrovčku za bencin, samo potem pa ti vse smrdi po bencinu v avtu..
Pri tebi je kar zmeda glede teh cevk, preveri in uštimi tako kot na sliki. So zelo pomembne za delovanje sistema. Jih imaš narobe povezano. Rjava ki je najbolj pomembno imaš vezano na ohišje filtra. EGR imaš povezan, pa še to narobe. No, primerji sheme in boš videl sam kje so napake. Če boš rabil pomoč, ti bom pa na slikah označil.
Najprej bi pa na tvojem mestu preveril elektromagnetke.
Tako zgledajo. Imenujejo se solenoid. 2 imaš. Jih vidiš na svojem vplinjaču? Zgornji regulira mešanico prostega teka do 2000 obratov, spodnji regulira glavno mešanico, od 2000obratov naprej. Oba moresta biti brezhibna ter imeti ustrezne "dize" (tisti delček ko piše cap). Spodnji mora imeti 97, zgornji 50. To je zelo pomembno!
Najprej naredi test. Vžgi avto in spusti sklopko na hitro da ti crkne. Nato odpri havbo in poslušaj če elektromagnetka klikata. Notri je plastična igla, ki se odpira in zapira (s tem regulira mešanico). Vlgavnem oba moreta zelo glasno klikati. Če je klikanje švoh, boš moral al jih očistiti s kompresorjem ali naročiti nove. Preveri video: http://www.youtube.com/watch?v=tIOCuVeLvLs
To je primarni test. V vsakem primeru jih vzemi ven (ključ 13) in preveri če imaš dize prave velikosti. 50 zgoraj, 97 spodaj. Pozor! Ko boš jemal ven, bo začel stekati bencin ven iz luknje, zato dej cunjo spodi in pazi da ne narediš kake iskre.. Se mi je že 1x zgodilo, sem naredil kratek stik med baterijo in šasijo, je skočila iskra zraven bencina in sem se usral.
Pozor number 2! Ko boš šraufal te elektromagnetke nazaj, jih ne PREVEČ stiskat! Ampak tudi ne premalo. Diza more prist v svoj prostorček, ampak če boš pretiravu boš uničil dizo ter navoj in potem bo konec.. (sem uničil 1 vplinjač na tak način..). Zatorej lepo počasi, dokler ne čutiš da se ustavi. Ampak res počasi in z občutkom! Tudi premalo nesmeš zaviti, ker potem bo preveč bencina stekalo v motor.
Ko boš to vse naredil, bomo šli pa naprej. Se da vse da izmeriti in preveriti če AFR pravilno regulira mešanico.. Potrebuješ le analogni voltmeter. Na vplinjaču imaš pa tudi šraufek, s katerim lahko reguliraš minimo mešanico. Vendar opozorilo.. Ne šraufat nič kar ni potrebno na vplinjaču! Je zelo delikaten in rajši ne tikat, če neveš zakaj se gre.. Verjemi, imam izkušnje.. Tako da kar počasi po korakih ki sem ti jih napisal.
Tako, zdej veš približno osnove delovanja horror vplinjača.. Kaj naj ti rečem.. Srečno in predvsem počasi in previdno. Jaz sem uničil 2 vplinjača, obupal in se parkrat zjokal, preden sem ga uspel usposobiti.. Ampak se nisem vdal in zdaj mi služi že lep čas brez problemov.
Če boš rabil kakšen rezervni del, se da zrihtat. Glede tega ni problemov.. Mislim da imaš dobre pogoje da ga popraviš v original stanje. Če boš pa karkoli potreboval, pa kar vprašaj.
Nazadnje spremenil Janko, dne Če Mar 19, 2015 1:28 pm, skupaj popravljeno 1 krat.
@Timaj
Hvala še bolj zanimivo je bilo kako sm se jaz vse to naučil in spoznal o tem vplinjaču.. Največ iz svojih napak
@ddejan
Ne skrbi, stvari zgledajo zapletene samo na prvi pogled. Je enostavno, verjemi. Tudi moraš računat da sem te zasul z vsemi informacijami.Na prvi pogled res zgleda grozno, ti verjamem. Počasi in postopoma boš že prišel do razumevanja in znanja. In še vedno se boš lahko obrnil na ta post. 1 leto nazaj jaz pojma nisem imel kaj je to vplinjač in kako zgleda. Šraufal nikoli. Potem sem pa dobil nivo.. In se učil sproti. Samo volja in želja je bila. Moje znanje o tem vplinjaču sem dobil predvsem na angleških forumih in največ od madžara Gaborja, kateri mi je tudi dele pošiljal.
Hvala še bolj zanimivo je bilo kako sm se jaz vse to naučil in spoznal o tem vplinjaču.. Največ iz svojih napak
@ddejan
Ne skrbi, stvari zgledajo zapletene samo na prvi pogled. Je enostavno, verjemi. Tudi moraš računat da sem te zasul z vsemi informacijami.Na prvi pogled res zgleda grozno, ti verjamem. Počasi in postopoma boš že prišel do razumevanja in znanja. In še vedno se boš lahko obrnil na ta post. 1 leto nazaj jaz pojma nisem imel kaj je to vplinjač in kako zgleda. Šraufal nikoli. Potem sem pa dobil nivo.. In se učil sproti. Samo volja in želja je bila. Moje znanje o tem vplinjaču sem dobil predvsem na angleških forumih in največ od madžara Gaborja, kateri mi je tudi dele pošiljal.
Pozdravljen Janko in vsi nivaši,včeraj sem se lotil cevk na frgazorju in jih postavil tako kot si mi označil na shemi,probal sem tudi selenoide,zgornji je ok spodnji pa je bil mrtev,sem ga prepihal z kompresorjem ampak je še vedno dosti bolj tih kot zgornji.Kaj misliš,da bi ga moral menjati?pa kje ga dobiti?ker avto še vedno nima prave moči in pri majhnih obratih pocukava(1 ali 2 prestava z reduktorjem pri cca 1500 obratih) pa še eno vprašanje, kje se nahaja posoda z ogljem ki prestreza bencinske hlape?
Lp. Dejan
Lp. Dejan
ddejan napisal/-a:Pozdravljen Janko in vsi nivaši,včeraj sem se lotil cevk na frgazorju in jih postavil tako kot si mi označil na shemi,probal sem tudi selenoide,zgornji je ok spodnji pa je bil mrtev,sem ga prepihal z kompresorjem ampak je še vedno dosti bolj tih kot zgornji.Kaj misliš,da bi ga moral menjati?pa kje ga dobiti?ker avto še vedno nima prave moči in pri majhnih obratih pocukava(1 ali 2 prestava z reduktorjem pri cca 1500 obratih) pa še eno vprašanje, kje se nahaja posoda z ogljem ki prestreza bencinske hlape?
Lp. Dejan
Živjo, lepo da si se lotil Ja če je eden bolj tih, že ni nevem kako dober znak. Jaz bi ti priporočil kar štiri nove (2 še za rezervo).. Dobiš jih prek Gaborja iz Madžarske, računa 8€ za komad ter nekaj malega poštnine. Njegov e-mail je gmelegh afna gmail.com. Bo pa trajalo kak teden preden prispejo, do takrat lahko probaš zamenjati spodnjo z zgornjo, če bolje klika (spodnja je navsezadnje bolj pomembna). Ne pozabit pri temu zamenjati diz (ne pozabi, 50 zgoraj, 97 spodaj), samo pazi da jih pri tem ne poškoduješ.
Kako je šlo s šraufanjem, si imel težave? Si pazil pri zatiskanju?
Šele ko bodo solenoide brezhibne, se bova lahko lotila natančnejšega nastavljanja pravilne mešanice, tako da bo avto imel največjo moč ter optimalno porabo.
Kanister z ogljem je pa tukaj:
Pa še 2 informativna videota iz mojega primera: Testiranje slabe in dobre spodnje solenoide. Vidiš razliko? En elektromagnetek vpliva na vse to
Slab solenoid
Dober solenoid
Pozdravljen,sem zamenjal selenoide kot si mi predlagal in razlika je skoraj neverjetna,avto teče skoraj kot nov,nič več cukanja in smradu po bencinu edino moči še nima take kot bi moral imeti. Zdaj samo še naročim nove selenoide in peljem k mehaniku,da mi naštela predužig potem pa na brezpotja (pri nas pravimo,kjer traktor ne more,Niva lahko ) aja,a tega madžara kontaktiram v angleščini ali v kakšnem drugem jeziku?
kmalu prilepim še kakšno sliko iz terena
Lp. Dejan
kmalu prilepim še kakšno sliko iz terena
Lp. Dejan
ddejan napisal/-a:Pozdravljen,sem zamenjal selenoide kot si mi predlagal in razlika je skoraj neverjetna,avto teče skoraj kot nov,nič več cukanja in smradu po bencinu edino moči še nima take kot bi moral imeti. Zdaj samo še naročim nove selenoide in peljem k mehaniku,da mi naštela predužig potem pa na brezpotja (pri nas pravimo,kjer traktor ne more,Niva lahko ) aja,a tega madžara kontaktiram v angleščini ali v kakšnem drugem jeziku?
kmalu prilepim še kakšno sliko iz terena
Lp. Dejan
Super, sepravi je velika šansa da boš rešil le z menjavo solenoidov Vidiš, kako napredujemo
Gaborja lahko komot kontaktiraš v angleščini, govori zelo dobro
Kdaj nima prave moči ? Kadar pohodiš plin do konca ? Kako se vrti čez 4000 do 6000? Počasi, zelo leno? Zato ker je možnost da ti ne odpira druge lopute na vplinjaču. (imel ta problem).
Sekundarna loputa pri vplinjaču se odpre kadar pohodiš gas do konca in kadar je motor ogret (kadar se čok segreje ter odpre, se zaskoči vodilce ki "zaklene" vodilo sekundarne lopute, tako da se odpira z primarno).
Kako preveriti? Segrej motor, poberi pokrov filtra (samo pokrov, ni treba celo ohišje vn stavit), glej dol v vplinjač in potegni močno z roko gas in preveri če se odpresta obe loputi. Ampak potegni res močno gas oz. prosi nekoga da ti pohodi pedal do poda.
živjo,motor se na mestu z lahkoto zavrti na 5-6000 obratov,moči mu zmanjka recimo v klancu,ko prestavim iz druge v tretjo prestavo(v drugi zelo dobro vleče)ko pa prešaltam v tretjo ne gre več nikamor.Ampak bom počakal na nove selenoide pa potem naštelal predužig in upam,da bo kaj bolje,aja kako pa je z plačilom pri gaborju?a je po povzetju?ali kako drugače?
Lp. Dejan
Lp. Dejan
ddejan napisal/-a:živjo,motor se na mestu z lahkoto zavrti na 5-6000 obratov,moči mu zmanjka recimo v klancu,ko prestavim iz druge v tretjo prestavo(v drugi zelo dobro vleče)ko pa prešaltam v tretjo ne gre več nikamor.Ampak bom počakal na nove selenoide pa potem naštelal predužig in upam,da bo kaj bolje,aja kako pa je z plačilom pri gaborju?a je po povzetju?ali kako drugače?
Lp. Dejan
No ja, tudi moj ni nevem kako odziven v tretji drgač.. Moraš računat da je le 70 konjev.. Na mestu ne velja gledat kako se zavrti, si mogoče pogledal če ti odpira drugo loputo?
Gabor ima najraje nakazilo na njegov TRR oz paypal. Drgač pa ne skrbi, je za zaupat možu.. Pošilja celemu svetu dele za lado. Tudi precej poceni je. Sem kupil prek njega že ene par solenoid, rezervne dele za vplinjač, cel vplinjač, itd..
ddejan napisal/-a:Ne nisem še probal loput, mogoče jutri.Gaborju sem že poslal mail in sedaj čakam na odgovor. Upam,da ima na zalogi pa,da čimprej dobim materjal in se lotim dela.
Ali imaš kakšno tel.št. da te lahko pokličem?Lažje razložim kako se obnaša avto po telefonu kakor preko tipkokvnice
Imam, ti bom dal na zs. Je pa tko, da če mi poveš prek telefona, potem tukaj ne bo napisano in mogoče kdo ki bo imel probleme z vplinjačem ne bo imel napisanih rešitev oz diagnoz
Danes odkril prijetno presenečenje Pridem v garažno hišo, kjer zadnje cajte stoji moja lada in vidim zvit in odprt pokrov za bencin, odtrgan pokrovček in notr zabito cevko (zelo nedostopno, sem moral s pincami vlečt vn). Nekdo je kradel bencin in stlačil notr 3m cevi (zato ker sm imel točno 3 litre) in očitno ni dobil nič, haha :> Bogi majstr, se je jebal brezveze.. Da ne omenim da je blo parkirano pri steni, tako da je imel zelo omejen dostop.. Toliko se je trudil, pričakoval poln tank v ladi (haha, optimizem) in na koncu odšel praznih rok. V zahvalo mi je še udaril 3x po strehi (in s tem popravil eno vdritno, ki sem jo imel gor) in spustil prednjo gumo ter pokradel ventilčke. (na srečo so kramprace tako trde, da tudi z 0.3 bara stojijo dokaj pokončno ) Smešno mi je blo, ker je dejansko pustil cev notr, verjetno mu je spolzela iz rok in je ni mogel več dobiti nazaj (sem jo s kleščami vn vleku). Svašta uglavnem
Pokrov smo zvili nazaj, pokrovček imam pa rezervni, tako da je z lado spet vse ok bencin je pa itak še vedno na nuli :>
Kar kradi zdej, če moreš :>
Pokrov smo zvili nazaj, pokrovček imam pa rezervni, tako da je z lado spet vse ok bencin je pa itak še vedno na nuli :>
Kar kradi zdej, če moreš :>
Vrni se na “Niva Offroad Team”
Kdo je na strani
Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 103 gosti