Diesel motor na jedilno olje - vojna proti naftni industriji
gustii napisal/-a:Ne dotična Xantia mi ni znana. Se bolj redko vozim proti Šoštanju.
Ok, potem nisi tisti in se še ne poznava
Ti maš narejeno ogrevanje na elektriko tudi?
Če misliš gretje goriva, Ne.
Elektro gretje bloka motorja sem imel v prejšnji (ki jo zdaj vozi kolega).
V tej imam dva tanka ravno zaradi zime.
Niva 240D l. 93, OM616 motor, Kobra 215R15, ZF servo, rock crawler TC
2x Patrol Y61 2.8TD
Naprodaj veliko rabljenih delov za Lado in nekaj tudi za Patrola
2x Patrol Y61 2.8TD
Naprodaj veliko rabljenih delov za Lado in nekaj tudi za Patrola
5x4 napisal/-a:gregor napisal/-a:Elektro gretje bloka motorja sem imel v prejšnji.
lahko malo vec poves o tem
http://wup.defa.com/en/wup_products_preheaters.html
Imaš pa tudi kompletne sisteme, da ti še kabino greje, pa pametno logiko ki ti zjutraj vklopi zadevo. Jaz sem jo vklapljal z mehansko programabilno uro za par eurov.
Niva 240D l. 93, OM616 motor, Kobra 215R15, ZF servo, rock crawler TC
2x Patrol Y61 2.8TD
Naprodaj veliko rabljenih delov za Lado in nekaj tudi za Patrola
2x Patrol Y61 2.8TD
Naprodaj veliko rabljenih delov za Lado in nekaj tudi za Patrola
5x4 napisal/-a:kje bi dobil kakšen cenik? je možno kupiti pri nas? kako je z vgradnjo?
Sorry za pozen odgovor, sem spregledal.
Jaz sem iz nemčije naročil.
Tule poiščeš grelec za svoj avto.
http://www.defa.com/en/html/automotive/ ... ne_heater/
zraven imaš potem poleg kataloških še navodila.
Za bolj pogoste modele imaš včasih že kar na ebayu. Drugače boš pa moral kontaktirat nemškega ali avstrijskega distributerja.
Cena je pa za normalne grelce ki gredo v blok motorja okol 120-150 eur.
Niva 240D l. 93, OM616 motor, Kobra 215R15, ZF servo, rock crawler TC
2x Patrol Y61 2.8TD
Naprodaj veliko rabljenih delov za Lado in nekaj tudi za Patrola
2x Patrol Y61 2.8TD
Naprodaj veliko rabljenih delov za Lado in nekaj tudi za Patrola
gregor napisal/-a:5x4 napisal/-a:kje bi dobil kakšen cenik? je možno kupiti pri nas? kako je z vgradnjo?
Sorry za pozen odgovor, sem spregledal.
Jaz sem iz nemčije naročil.
Tule poiščeš grelec za svoj avto.
http://www.defa.com/en/html/automotive/ ... ne_heater/
zraven imaš potem poleg kataloških še navodila.
Za bolj pogoste modele imaš včasih že kar na ebayu. Drugače boš pa moral kontaktirat nemškega ali avstrijskega distributerja.
Cena je pa za normalne grelce ki gredo v blok motorja okol 120-150 eur.
hvala.
kako je z montažo? lahko sam zmontiraš?
a kablovje in te "fore" dobiš zraven ali je to vse extra?
Nazadnje spremenil 5x4, dne To Jan 03, 2012 8:38 pm, skupaj popravljeno 1 krat.
Ali pa če kupiš Webasto grelec in ti greje avto tudi ko nimaš elektrike na dosegu roke. Za kakšnih 500 eur se po moje dobi kvaliteten, rabljen, vodni grelec pa ti segreje cel avto.
Jaz ga imam v Patrolu in sem ugotovil da v ekstremno mrzlih jutrih porabi Webasto veliko manj elektrike kot pa štarter. Ker pač ogret motor kresne ko se štarter samo dotakne vztrajnika, če je motor mrzel pa vrti par sekund. (Vsaj pri starih kripah z 500k kilometri in več, je tako.)
Poleg tega imaš odtajana stekla in malce ogreto kabino še predno vžgeš avto. Vklopim ga z prednastavljeno uro ali z daljincem iz tople postelje.
Če v avtomobilu je pa Webasto itak zakon.
Jaz ga imam v Patrolu in sem ugotovil da v ekstremno mrzlih jutrih porabi Webasto veliko manj elektrike kot pa štarter. Ker pač ogret motor kresne ko se štarter samo dotakne vztrajnika, če je motor mrzel pa vrti par sekund. (Vsaj pri starih kripah z 500k kilometri in več, je tako.)
Poleg tega imaš odtajana stekla in malce ogreto kabino še predno vžgeš avto. Vklopim ga z prednastavljeno uro ali z daljincem iz tople postelje.
Če v avtomobilu je pa Webasto itak zakon.
Webasto+zaprti prostor ne gre skupaj.
Kupiš grelec za v blok, in kabel z vtičnico, ki jo zmontiraš nekam na odbijač ali masko, ter zraven dobiš še kabel od te vtičnice do 220v vtičnice.
Ponavadi se grelec montira v blok, kjer so čepi. En čep ven zbiješ, in daš noter grelec. To je vsa umetnost. Pri meni na xantiji je bilo celo še lažje, sem rabil samo od strani odšraufat od blindirni pokrov in sem tam noter dal grelec.
S kabli ne rabiš nič improvizirat, samo skupaj stakneš.
Če rabiš samo za doma, je tole čisto ok.
Čez webasto ga pa ni, res je. Samo webasto ne laufa na pomfri.
Kupiš grelec za v blok, in kabel z vtičnico, ki jo zmontiraš nekam na odbijač ali masko, ter zraven dobiš še kabel od te vtičnice do 220v vtičnice.
Ponavadi se grelec montira v blok, kjer so čepi. En čep ven zbiješ, in daš noter grelec. To je vsa umetnost. Pri meni na xantiji je bilo celo še lažje, sem rabil samo od strani odšraufat od blindirni pokrov in sem tam noter dal grelec.
S kabli ne rabiš nič improvizirat, samo skupaj stakneš.
Če rabiš samo za doma, je tole čisto ok.
Čez webasto ga pa ni, res je. Samo webasto ne laufa na pomfri.
Niva 240D l. 93, OM616 motor, Kobra 215R15, ZF servo, rock crawler TC
2x Patrol Y61 2.8TD
Naprodaj veliko rabljenih delov za Lado in nekaj tudi za Patrola
2x Patrol Y61 2.8TD
Naprodaj veliko rabljenih delov za Lado in nekaj tudi za Patrola
Fiat ducato 1 = predelan z toplotnim izmenjevalcem in predfiltrom. 2011 požrl 705 litrov olja (pa še kej nabrž kar sm pozabu napisat). Mešanice do največ 75% olja. Večinoma 50:50.
Fiat ducato 2=brez predelav, sredi poletja. Požrl 330 litrov olja (pa še kej najbrž kar sm pozabu napisat), največ 50:50. Raje 25olja:75nafte.
Nekih težav ni blo čutit. Je občutno manjša moč ko preideš iz 50:50 na višje razmerje olja, kar smo seveda regulirali s čipanje motorja iz 127 na 150HP.
Izkušnja je zagotovo taka da:
- bom investiral na ducato 2 (s tem se več vozimo, vendar krajše razdalje) dva tank sistem. Na 50:50 bo tako lahko laufal celo sezono brez problema, kar se pri današnjih cenah nafte ogromno pozna. Olje dobivam še vedno od 0 do 0.2 centov na liter, filtre v katere sem investiral 2 leti nazaj 100 eur jih imam še najmanj za dve sezoni (2000-3000 litrov) na zalogi.
Torej razlika občutna.
Ima kdo kake uporabne linke do preverjenih elektromagnetnih ventilov, toplotnih rezervarjev in seveda rabim predpumpo. Rabim jo za nafto. Original rezervar bom porabil za olje, dodatnega pa za nafto.
Govora je o motorjih JTD 2.8. 2000-2007 ali neki tazga so letniki.
Najbrž so vsi ti fiatovi JTD ji na podoben princip.
Fiat ducato 2=brez predelav, sredi poletja. Požrl 330 litrov olja (pa še kej najbrž kar sm pozabu napisat), največ 50:50. Raje 25olja:75nafte.
Nekih težav ni blo čutit. Je občutno manjša moč ko preideš iz 50:50 na višje razmerje olja, kar smo seveda regulirali s čipanje motorja iz 127 na 150HP.
Izkušnja je zagotovo taka da:
- bom investiral na ducato 2 (s tem se več vozimo, vendar krajše razdalje) dva tank sistem. Na 50:50 bo tako lahko laufal celo sezono brez problema, kar se pri današnjih cenah nafte ogromno pozna. Olje dobivam še vedno od 0 do 0.2 centov na liter, filtre v katere sem investiral 2 leti nazaj 100 eur jih imam še najmanj za dve sezoni (2000-3000 litrov) na zalogi.
Torej razlika občutna.
Ima kdo kake uporabne linke do preverjenih elektromagnetnih ventilov, toplotnih rezervarjev in seveda rabim predpumpo. Rabim jo za nafto. Original rezervar bom porabil za olje, dodatnega pa za nafto.
Govora je o motorjih JTD 2.8. 2000-2007 ali neki tazga so letniki.
Najbrž so vsi ti fiatovi JTD ji na podoben princip.
Glede na starost avta se bo tako kmalu boschpumpa uscala, pa daj takrat mimogrede še šobe preverit. Potem bo zgorevanje boljše in ne bo tolk dima.
Fisher, če še slučajno nisi nabavil ventilov, lahk jaz mojga dobavitelja vprašam.
Fisher, če še slučajno nisi nabavil ventilov, lahk jaz mojga dobavitelja vprašam.
Niva 240D l. 93, OM616 motor, Kobra 215R15, ZF servo, rock crawler TC
2x Patrol Y61 2.8TD
Naprodaj veliko rabljenih delov za Lado in nekaj tudi za Patrola
2x Patrol Y61 2.8TD
Naprodaj veliko rabljenih delov za Lado in nekaj tudi za Patrola
gregor napisal/-a:Glede na starost avta se bo tako kmalu boschpumpa uscala, pa daj takrat mimogrede še šobe preverit. Potem bo zgorevanje boljše in ne bo tolk dima.
Fisher, če še slučajno nisi nabavil ventilov, lahk jaz mojga dobavitelja vprašam.
Že najdu vse. Zelo poceni na ebayju - ventila.
Predelava je pa ravno v teku. Ta teden smo naredili nosilce za 91 litrski dodatni rezervoar. Tako da bo avtonomija tega vozilak kar velika v bodoče.
Poročam dalje ko zalaufa sistem.
Na drugem ducatotu bo tank1 še vedno letos. Če pa bo res dobro se obneslo na II, potem gre drugo leto še ta v predelavo.
So pa itak bolj ali manj dolge fure (500+ km) tako da ko se enkrat zgreje sam kante in gasa....pred počitkom pa nafilaš z nafto. Bi blo pa fajn ravno zaradi avtonomije, da se ne je...tolko s kantami.
Kdo je na strani
Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 89 gostov