MB 200d w124
MB 200d w124
A mi lahko kdo svetuje kako sanirat gumico v rdečem krogcu. Nočem razdirat, bi mi pa prav prišel kakšen nasvet kako zimprovizirat da ne bo tolklo med vožnjo. Sej ni moteče na asfaltu, na makadamu pa tolče kot bi s kladivom po tračnici nabijal. Vem, da mutim, sam se mi ne splača razdirat ker je popravilo vredno več kot avto. Slika je simbolična iz interneta ker se mi ne da ta trenutek snemat kolesa. Gre pa za zadnje desno kolo. Vsak namig dobrodošel.
To je nosilec zadnje preme tako da se ni preveč za hecat s tem. Sicer preč ne bo padla v nobenem primeru, premika se pa kar precej.
Sam selenblok ni drag vendar je kar precej dela za menjavo.
Pojdi v Sv. Duh pri Škofji loki, tam ti bodo to poštimali za normalno ceno. Vsaj mislim tako.
Drgač smo to svoje čase reševali, na bendžolah, kar z dvokomponentnim lepilom. Problem je v tem, da je treba podret, če hočeš da je dobro narejeno in da ne sme biti preveč zjahan nosilec. Če je samo odstopila notranja puša pol se da fajn popravit in tudi drži potem BP.
Če je preveč zjahano pol ni druge pomoči, kot menjava. Karkoli narediš je za kratek čas, ponavadi to delajo, da se lahko avta znebijo....da se pa marsikaj spalamudit, kar pa ne bi ravno opisoval saj tudi preprodajalci berejo forum.
Sam selenblok ni drag vendar je kar precej dela za menjavo.
Pojdi v Sv. Duh pri Škofji loki, tam ti bodo to poštimali za normalno ceno. Vsaj mislim tako.
Drgač smo to svoje čase reševali, na bendžolah, kar z dvokomponentnim lepilom. Problem je v tem, da je treba podret, če hočeš da je dobro narejeno in da ne sme biti preveč zjahan nosilec. Če je samo odstopila notranja puša pol se da fajn popravit in tudi drži potem BP.
Če je preveč zjahano pol ni druge pomoči, kot menjava. Karkoli narediš je za kratek čas, ponavadi to delajo, da se lahko avta znebijo....da se pa marsikaj spalamudit, kar pa ne bi ravno opisoval saj tudi preprodajalci berejo forum.
silen blok
To je nosilec zadnjega mostu, jaz sem enkrat enega očistil z razredčilom in zalil ze lepilom za steklo (za avtostekla)..
Lp Janez
Lp Janez
Uporabljal sem Patex, dve mali tubici si dobil. Sam ga že dolgo ni več v prodaji v taki obliki. Zdaj so u injekcijah in se meša sam, ko stisneš. Samo tako kot je držal tisti stari ne drži noben več. Tisti je, preiskušeno na samuraju (nosilci reduktorja, menjalnika in motorja) držal bolj kot originalni nosilec, ki je navulkaziran.
Drgač je pa danes velik tega na trgu. Sicer lahko uporabiš tudi sekundno lepilo vendar je veliko slabše kot dvokomponentno, ker je trdo in ima zaradi tega slabe lastnosti za take namene, kjer je veliko vibracij. Hitro je isto sranje.
Pomoje da bi lepilo za stekla tudi zadovoljivo opravilo delo, tako kot je nekdo že napisal. Ali pa PU. Samo tukaj je res problem v vibracijah, to dela k prasica nonstop.
Daj pobaraj v Sv. Duh za ceno. Kako je zdaj ne vem, ampak svoje čase so fajn zrihtali za malo soldov. Take zadeve sem dobil tam za drobiž.
Ena taka zanimiva:
če sem prišel s muštrom po selen in rekel, da je za BMW je bilo recimo 30 ojrov. Če sem prišel po isto zadevo in rekel, da je za fiat je bila pa 10 ojrov
Pa čeprav je šlo za isti kos......matkurjo.....
Tako, da sem pol skos kupoval za fičota he he....imajo pa tega tolk v skladišču, da bi rabil cel teden za vse pregledat.
Drgač je pa danes velik tega na trgu. Sicer lahko uporabiš tudi sekundno lepilo vendar je veliko slabše kot dvokomponentno, ker je trdo in ima zaradi tega slabe lastnosti za take namene, kjer je veliko vibracij. Hitro je isto sranje.
Pomoje da bi lepilo za stekla tudi zadovoljivo opravilo delo, tako kot je nekdo že napisal. Ali pa PU. Samo tukaj je res problem v vibracijah, to dela k prasica nonstop.
Daj pobaraj v Sv. Duh za ceno. Kako je zdaj ne vem, ampak svoje čase so fajn zrihtali za malo soldov. Take zadeve sem dobil tam za drobiž.
Ena taka zanimiva:
če sem prišel s muštrom po selen in rekel, da je za BMW je bilo recimo 30 ojrov. Če sem prišel po isto zadevo in rekel, da je za fiat je bila pa 10 ojrov
Pa čeprav je šlo za isti kos......matkurjo.....
Tako, da sem pol skos kupoval za fičota he he....imajo pa tega tolk v skladišču, da bi rabil cel teden za vse pregledat.
- PUCH G-clase
- Prispevkov: 180
- Pridružen: So Jan 24, 2009 9:06 pm
- Kraj: Žalec
Danes sem opazil, da mi pri prvih dveh injektorjih uhaja luft. Se komu sanja kaj narediti, če sploh kaj, ker imam občutek da takole uhaja že lep cajt. Motor lepo dela, ne kadi in lepo vžiga.
Za boljšo predstavo:
http://youtu.be/NpDaAl1Om_g
Za boljšo predstavo:
http://youtu.be/NpDaAl1Om_g
Kdo je na strani
Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 125 gostov