Malo pozno sem se pridružil temu bolj vročemu delu te debate, pa mi ne da, da se ne bi oglasil
Fantje, ne pljuvajte po nivočki. Danes je mogoče to res bolj posmeha vreden avto, ampak za to se lahko zahvalimo sistemu, v katerem je nastala, ampak, ko je prišla ven, pa čeprav iz komunistične države, je bil to en FULL dober terenec in ji mirne duše lahko rečeš predhodnik vseh današnjih SUV in tudi pravih terencev. Res je bil motor zanič (Ludwig - bencin), pa reduktor je premalo reduciral, pa zadaj ni bilo zapore diferencijala, ampak to je bilo pa edino slabo. No ja, pa na rjo, ki se je cedila vsepovsod, bi skoraj pozabil. Ampak takrat, ko ste izgleda vi še v osnovno šolo hodili in sanjali o BMX biciklih, smo nekateri po težkih zvezah se uspeli prigrebst do nivočke in smo bili nadvse ponosni (še celo hčerka od tistega Dolanca je imela eno in frajarila z njo po LJ), da smo se z njimi vozili. Niva je bila prodajni hit v Nemčiji, Italiji, Franciji in še kje. Pa sploh ne zaradi nizke cene. Takega avta (razen mogoče Range Rover, Rayton Fissore in še kakšnega) takrat med terenci ni bilo.
Seveda se je svet medtem iz kamene dobe terencev preselil v sodobne čase, nivočka je pa ostala (po mojem je sedanja še slabša in grša od prvotne) kjer je pač ostala. No, pa saj tudi BMX biciklov ni več kaj dosti.
Malo nostalgije nam pač pustite
2 Marko - prav da si se oglasil. Če se prav spomnim tvojih potopisnih poročanj, je takrat na tisti vaši rajži crknil en drug avto in ne Sorento
2 Vigadu - Marko je bil z menoj na Vrbskem jezeru.
LP vsem
Miran