Stran 25 od 25

Re: Sovražniki narave št.1

Objavljeno: Po Sep 02, 2019 11:13 am
Napisal/-a aleks
darkob napisal/-a:Za zapiranje poti se uporablja prometni znak ali kar zapornica.

Lahko, v primeru da je pot kategorizirana. Lastniške poti večinoma niso kategorizirane, in raba prometnih znakov (kot jih poznamo s cestnega prometa, najbrž si mislil na znak prepovedan promet) na takih poteh ni dovoljena. Izjema so gozdne ceste, ki pa so itak že označene s tablo 40x60. Lahko recimo kaj na roko nakracaš na en kos pleha, a ni nujno zavezujoče, napis se lahko zaradi zoba časa pokvari in nesporazum je hitro tu. Ravno tako ne raba zapornic, sploh če pot vodi skozi gozd. Prehoda pešcem, gozdnim delavcem, lastnikom sosednjih parcel in seveda tudi gozdarski službi ne smemo omejevati, torej rampa (najbrž si mislil na tako, da se lahko zaklene) tudi odpade, saj vsem upravičenim težko zrihtaš ključ. Pogosto so uporabniki takih poti tudi vzdrževalci elektro in plinskih omrežij in bi bila zaklenjena rampa spet problematična. Tudi zaradi morebitnega gozdnega požara (to si mislim, kako je v resnici zaradi intervencij ne vem ...)
Največja odgovornost tako ostane na nas, ki poti uporabljamo za prečkanje. Zasebna lastnina kot lastninska pravica spada med najmočnejše pravice v stvarnem pravu. Tako močna, da je lastnik poti celo objektivno odgovoren v primeru nesreče na taki poti. Najlepše je, če vprašaš, po mojem mnenju. Če smo vljudni, pogosto lastniki rečejo, da se pač tokrat pelji, pazi nase in ne delaj škode. S tem smo pridobili privolitev, in smo legalno na poti. Spoštovati pa moramo tudi, če nam kdo reče: ne - obstaja pa pot tam in tam, ki je javna in se komot pelješ. Tako ne rabimo ne omejitev in ne kazni.

Re: Sovražniki narave št.1

Objavljeno: To Sep 03, 2019 7:29 am
Napisal/-a Hribovc
zokster napisal/-a: ... ... ...Da se jasno da vedet, da smeti tja ni prpeljal kr nekdo, ... ... ...


Na ta način pljuneš sam sebi v skledo. Ker bi se hitro lahko obrnilo: "smeti tja ni pripeljal kr nekdo, ampak tisti, ki ima dovolj zmogljivo terensko vozilo, da do tja sploh pride. Mogoče so pa zdaj končno prišli pospravit za seboj to, kar so prejšnjič pustili..."

Z izjavami je potrebno biti previden. Previdnost je mati Modrosti. Ker pa očeta nikjer ne omenjajo, očitno tudi Previdnost ni bila vedno previdna...

Re: Sovražniki narave št.1

Objavljeno: To Sep 03, 2019 8:47 am
Napisal/-a darkob
aleks napisal/-a:
darkob napisal/-a:Za zapiranje poti se uporablja prometni znak ali kar zapornica.

Lahko, v primeru da je pot kategorizirana. Lastniške poti večinoma niso kategorizirane, in raba prometnih znakov (kot jih poznamo s cestnega prometa, najbrž si mislil na znak prepovedan promet) na takih poteh ni dovoljena. Izjema so gozdne ceste, ki pa so itak že označene s tablo 40x60. Lahko recimo kaj na roko nakracaš na en kos pleha, a ni nujno zavezujoče, napis se lahko zaradi zoba časa pokvari in nesporazum je hitro tu. Ravno tako ne raba zapornic, sploh če pot vodi skozi gozd. Prehoda pešcem, gozdnim delavcem, lastnikom sosednjih parcel in seveda tudi gozdarski službi ne smemo omejevati, torej rampa (najbrž si mislil na tako, da se lahko zaklene) tudi odpade, saj vsem upravičenim težko zrihtaš ključ. Pogosto so uporabniki takih poti tudi vzdrževalci elektro in plinskih omrežij in bi bila zaklenjena rampa spet problematična. Tudi zaradi morebitnega gozdnega požara (to si mislim, kako je v resnici zaradi intervencij ne vem ...)
Največja odgovornost tako ostane na nas, ki poti uporabljamo za prečkanje. Zasebna lastnina kot lastninska pravica spada med najmočnejše pravice v stvarnem pravu. Tako močna, da je lastnik poti celo objektivno odgovoren v primeru nesreče na taki poti. Najlepše je, če vprašaš, po mojem mnenju. Če smo vljudni, pogosto lastniki rečejo, da se pač tokrat pelji, pazi nase in ne delaj škode. S tem smo pridobili privolitev, in smo legalno na poti. Spoštovati pa moramo tudi, če nam kdo reče: ne - obstaja pa pot tam in tam, ki je javna in se komot pelješ. Tako ne rabimo ne omejitev in ne kazni.


Ne kompliciraj. Če imaš kje kako zasebno pot, po kateri ne želiš prometa postavi kakršen koli znak, s katerim sporočaš, da gre za zasebno pot, parcelo, lastnino, karkoli. Preveč kompliciraš z "uradno", "formalno", "zavezujoče", itn. Če je kdo v glavo vsaj malo spodoben bo spoštoval znak prepovedi tudi, če je nakracan na karton.

Re: Sovražniki narave št.1

Objavljeno: Sr Sep 11, 2019 10:34 am
Napisal/-a Dardaj
Pri nas velja pravilo krompirja in koruze; kdor ima njivo in traktor, lahko dela, kar hoce. Se vozi blaten in drekast (tudi greznico praznejo mirno na njive, ceprav so jih uradno ukinili) do reke , kjer opere "drek kahle" in Traktor iz njive, Kadar je razpolozen, se gre voziti do naslednjega dovoza do reke. Nato divja cez naselje do bifeja, vozi preko mostov nad dovoljeno obremenitvijo, stresa odpadke v hosti na divje, ..... O stopnji C2H4O2 ne morem objektivno ugotavljati razen po posrednih znakih, kot so nacin voznje in izgled voznika. Naslednji na listi privilegijev tega pravila so avtoprevozniki.
Vsi ostali smo skrbno podlozni zakonom. Sicer pa bom kmalu rabil terenca, da bom sploh lahko prisel do Kranja ;)
Vsa naprezanja za omejitev lastnikov zgornjega pravila se konca klavarno. Pac na vasi smo, ni kaj! Tu velja pravilo mocnejsega.

Sicer pa se z zeno ze ogledujeva za kaksno bliznjo njivo, da bi si posadila svoj kvadrat krompirja in koruze. Samo se Traktor s stirimi sedezi moram najti, pa bom enak med boljsimi :(

Re: Sovražniki narave št.1

Objavljeno: Sr Sep 11, 2019 3:20 pm
Napisal/-a darkob
Saj, to je to. O "varstvu narave" najbolj pametujejo tisti, ki v naravo pridejo le med vikendom. Oni, torej, naravo ščitijo za lastno ugodje, ne pa zato, ker bi narava kaj dosti potrebovala njihovo zaščito. Narava ima, namreč, neverjetno sposobnost samoobnavljanja. Eno leto razriješ, drugo leto je že čez trava, naslednje dve leti pa že hosta. Tako da, narava ni problem, problem so pametnjakovići, ki ob dejstvu, da Slovenijo iz leta v leto čedalje bolj zarašča gozd, pametujejo o tem, da je potrebno gozd ščititi, npr. pred nami. Kr neki.

Re: Sovražniki narave št.1

Objavljeno: Če Sep 12, 2019 7:16 am
Napisal/-a zokster

Re: Sovražniki narave št.1

Objavljeno: Če Okt 10, 2019 10:06 am
Napisal/-a AŁIEN
Kje so inšpektorji in varuhi narave:
https://www.youtube.com/watch?v=uzbA3PVjKc0

Pulita rastje, vozita izven cest i nabirata preveč gob............


In seveda je moj mali kinderjajček največji uničevalec narave kaneda:

https://www.youtube.com/watch?v=autMHvj3exA

Re: Sovražniki narave št.1

Objavljeno: To Okt 15, 2019 8:01 am
Napisal/-a AŁIEN
Vedno sem govoril da veliki niso nič boljši od majhnih pa so mnogi trdili nasprotno :mrgreen:

https://www.greenpeace.org/internationa ... e-climate/

Re: Sovražniki narave št.1

Objavljeno: Pe Dec 20, 2019 11:33 am
Napisal/-a mamut
Turizem ...
... s snežnimi sankami
... 4x4 avti
... enduro motorji

Da ali ne?
Zaplankanost ali okoljevarsto?
Kje je razumen kompromis?

https://www.vecer.com/branje-snezne-san ... v-10104573

Re: Sovražniki narave št.1

Objavljeno: So Dec 21, 2019 11:40 am
Napisal/-a jereb
Slovenija je tako ali tako polna nesmislov zaradi nesposobnih birokratov in zelo" pametnih" ljudi. Moje mnenje je, da naravi naredimo z vožnjo najmanj škode prav po snegu, kajti gume pridejo zelo malokrat do trde podlage. Zato sam največ na off naredim pozimi, ker posledično naredim tudi najmanj škode na vozilu. Kar se pa hrupa tiče. Kdor se kdaj odpravi tudi peš v naravo bo videl kakšen je nasploh vpliv hrupa na naravo. Da hrupa ne povzroča tistih deset sani-avtov kateri imajo zeljo se zapeljati kakšen krog, ampak se širi ogromen hrup iz več km oddaljenih avtocet, železnic in zračnega prometa zaradi katetega noben okoljevartsvenik ne oporeka ker se mu ne ljubi hoditi peš ali z oslovsko vprego kot včasih.

Re: Sovražniki narave št.1

Objavljeno: Ne Dec 22, 2019 5:01 pm
Napisal/-a rx
Jaz naredim pozimi največ škode.. Ker nevidiš kaj je pod snegom :)

Re: Sovražniki narave št.1

Objavljeno: To Dec 31, 2019 8:47 am
Napisal/-a darkob
Kaj pa je "škoda v naravi"? Dokler se kdo drži gozdne ceste ni nobene škode, razen, da je kje kakšna divja žival lahko presenečena. Če pa sem in tja kdo zapelje stran s ceste v gmajno in povozi kako vejico ali podrast je tudi to zares zanemarljiv in nepomemben poseg, saj se narava izredno hitro obnavlja. Če se želi pogovarjati o škodi ta mora biti konkretna in merljiva.